Maar met hoeveel toeren rijden ze daar? Ergens tussen de 10K en 11K als ik me niet vergis. Nu kunnen ze 't gaan doen met 15K. En verbruik gaat vanaf volgend jaar ook zwaar doorwegen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar ook in de IndyCar rijden ze met een V6 en daar heeft de Honda ook minder power dan een Chevrolet . Al is die wel zuiniger.
Button en Perez doen een 1-stopper, terwijl de Mercedessen en Red Bulls een 2-stopper maken, dus daar liggen mogelijkheden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:29 schreef opreis het volgende:
[..]
voorlopig moeten ze er ook nog voorbij, wat in monaco een stuk lastiger is dan op andere circuits
Hij heeft de smoesjesmachine alweer aan staan in ieder geval. 'It's the car', maar ja, dat werkt niet als je teamgenoot pole rijdt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
ik vind het niet zo heel erg verrassend eigenlijk.
En om nu al te concluderen dat Hamilton het af lijkt te leggen is ook weer voorbarig. Voorlopig staat het 3-3 in quali.
Max 12K en 2.2 liter inhoud. Maar ik wil alleen maar zeggen, dat we het moeten afwachten, omdat het gewoon niet te zeggen is. In de jaren '80 waren ze erg goed met hun turbo motor in de F1. Hopelijk komen die tijden weer, maar zeker is het niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar met hoeveel toeren rijden ze daar? Ergens tussen de 10K en 11K als ik me niet vergis. Nu kunnen ze 't gaan doen met 15K. En verbruik gaat vanaf volgend jaar ook zwaar doorwegen.
Hoeveel stops doen de andere 9 teams? Dan weten we dat ook alvast.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Button en Perez doen een 1-stopper, terwijl de Mercedessen en Red Bulls een 2-stopper maken, dus daar liggen mogelijkheden.
Hij staat zelf 2e. Da's niet heel veel lager. Voorlopig lijken ze vooral erg aan elkaar gewaagd. Op een paar circuits was Hamilton sneller, op een paar Rosberg.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft de smoesjesmachine alweer aan staan in ieder geval. 'It's the car', maar ja, dat werkt niet als je teamgenoot pole rijdt.
Ik zeg niet voor niks 'lijkt' natuurlijk. Maar ik kijk wel iets verder dan 3-3, het gaat ook om de rondjes die Rosberg en tussendoor uitgooit, en wat mij betreft spreekt de radeloosheid van Hamilton ook boekdelen. Als hij gewoon wat het is waardoor hij zijn eigen snelheid niet haalt dan reageert hij niet zo.
Ze hebben beide wel een hele andere manier van rijden, Rosberg meer onderstuur en Hamilton liever overstuur dus dan kan het best dat de een zich wat beter voelt op bepaalde circuits. Het is in elk geval de meest interessante teambattle dit jaarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft de smoesjesmachine alweer aan staan in ieder geval. 'It's the car', maar ja, dat werkt niet als je teamgenoot pole rijdt.
Ik zeg niet voor niks 'lijkt' natuurlijk. Maar ik kijk wel iets verder dan 3-3, het gaat ook om de rondjes die Rosberg en tussendoor uitgooit, en wat mij betreft spreekt de radeloosheid van Hamilton ook boekdelen. Als hij gewoon wat het is waardoor hij zijn eigen snelheid niet haalt dan reageert hij niet zo.
hehequote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoeveel stops doen de andere 9 teams? Dan weten we dat ook alvast.
Er worden een of twee stops verwacht. Omdat de Lotus en de McLaren beter met hun banden omgaan dan de Mercedes of Red Bull verwacht ik die op een 1-stopper (wat ook sneller zou zijn volgens Lauda), en de teams die meer problemen hebben op een 2-stopper.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoeveel stops doen de andere 9 teams? Dan weten we dat ook alvast.
Rosberg en Hamilton deden op donderdag een prima stint van 30laps, dus in principe zouden zij ook gewoon een 1-stopper kunnen doen. Als Mercedes en RBR wel 2 stops moeten maken wordt het erg interessant.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er worden een of twee stops verwacht. Omdat de Lotus en de McLaren beter met hun banden omgaan dan de Mercedes of Red Bull verwacht ik die op een 1-stopper (wat ook sneller zou zijn volgens Lauda), en de teams die meer problemen hebben op een 2-stopper.
Deden ze die 30 ronde op de softs of de supersofts? Op de softs is 30 ronde te weinig voor een 1 stopper.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Rosberg en Hamilton deden op donderdag een prima stint van 30laps, dus in principe zouden zij ook gewoon een 1-stopper kunnen doen. Als Mercedes en RBR wel 2 stops moeten maken wordt het erg interessant.
Komt dit live op 7?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:47 schreef Nattekat het volgende:
Ziet er leuk uit al die GP2 auto's voor de garages
Waar komen ze vandaan?
SSquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Deden ze die 30 ronde op de softs of de supersofts? Op de softs is 30 ronde te weinig voor een 1 stopper.
Linkje?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:27 schreef THEFXR het volgende:
lol op rtl een interview met Kimi, over welke drank, bars het beste zijn enzo
Oeps, verkeerde topic.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat zijn de odds voor als Robben de winnende goal scoort?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat zijn de odds voor als Robben de winnende goal scoort?
Het kan in de Knevel en van den Brink topicquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu op RTL7. Of moet dat in een ander topic?
Dit topic bijvoorbeeld: SPT / [Divers] Junior Formule Klasses: altijd spectakel!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu op RTL7. Of moet dat in een ander topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |