Net te laat naar slicks gegaan ja, maar ach.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Net niet goed getimed die laatste snelle ronde
Was in Spanje ook al de beste. Maar hij moet die middelmatige Pic wel om zn oren kunnen rijden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:45 schreef Toekito het volgende:
Gewoon goed gedaan maar 1 P15 maakt nog geen goed seizoen
Ze hadden gewoon eerder op Fok moeten kijken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net te laat naar slicks gegaan ja, maar ach.
Werd 2e toch?quote:
Als hij eind van het jaar voor Bianchi, Pic en Chilton staat heeft hij het goed gedaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was in Spanje ook al de beste. Maar hij moet die middelmatige Pic wel om zn oren kunnen rijden.
Kweet 'tquote:
Volgens mij ook niet. Stond ook een tijdje stil ergens in sector 1.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:47 schreef M.Melandri het volgende:
Jammer van Maldonado, heeft volgens mij geen tijd op slicks kunnen rijden
Denken dat de Caterham een WK wagen isquote:
Nee ik wist dat je sarcastisch was, maar wist niet hoeveelste ie was gewordenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kweet 't
sarcasme is moeilijk uit te drukken in tekst![]()
Dat was RKC Waalwijk ook. Wat een mongolen zijn dat ook hèquote:
Eerste keer Q2 is wel blijdschap waard. De volgende keer als ze of in Q3 terechtkomen of punten halen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:49 schreef opreis het volgende:
[..]
vind het een beetje overdrevenstaat nog steeds ver van punten af
je kan ook het onmogelijke willen hebben....quote:
Vandaar dat Rosberg al 3 sessie op P1 stond, je weet wel die teamgenoot van Hamiltonquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Hamilton gaat PP pakken, Monaco is voor hem gemaakt.
Van mij part mogen die caterhams en marussia's ook gewoon weg blijven, geen meer waarde voor de F1, liever gaan ze naar 3 wagens per teamquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan ook het onmogelijke willen hebben....
Die gebruikt stiekem dopingquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vandaar dat Rosberg al 3 sessie op P1 stond, je weet wel die teamgenoot van Hamilton
Net als Enge?quote:
Dat is het domste idee ooit. Dan krijg je helemaal teamorders. Laat die kleine teams aub gewoon een soort opleidingsfunctie gaan vertolken zoals bijv bij Vettel en Alonso.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Van mij part mogen die caterhams en marussia's ook gewoon weg blijven, geen meer waarde voor de F1, liever gaan ze naar 3 wagens per team
quote:
Ze zijn anders competitiever dan de vroegere backmarkers.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Van mij part mogen die caterhams en marussia's ook gewoon weg blijven, geen meer waarde voor de F1, liever gaan ze naar 3 wagens per team
quote:
En die tv's wat je al 15x naar buiten gegooid hebt niet danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou graag kunnen zeggen dat ik mijn laptop uit mn raam pleur als Vettel pole pakt, maar zo'n laptop is duur.
Als je 'm dan op het hoofd van Vettel mikt, is het het wel waardquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou graag kunnen zeggen dat ik mijn laptop uit mn raam pleur als Vettel pole pakt, maar zo'n laptop is duur.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En die tv's wat je al 15x naar buiten gegooid hebt niet dan
Mercedes-trainquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:01 schreef THEFXR het volgende:
2x mercdes, die in de race banden vreten, maar niemand kan er voorbij op dit cirquit, dat gaat een optocht worden
Ik vrees dat we het mooiste al gehad hebben voor het weekendquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:01 schreef THEFXR het volgende:
2x mercdes, die in de race banden vreten, maar niemand kan er voorbij op dit cirquit, dat gaat een optocht worden
Was juist een prachtige kwalificatiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:01 schreef Fir3fly het volgende:
Die kwalificatie is ook geen bal meer aan tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:01 schreef THEFXR het volgende:
De Indy wordt heel leuk hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vrees dat we het mooiste al gehad hebben voor het weekend
Denk ik ook, kwalificatie was het hoogtepunt, race wordt gewoon een 1 stopper denk ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook genoten! Heerlijk alleen dat commentaar van Sky SPorts, en Live TIming erbij (die laatste liep voor op een gegeven momentquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Was juist een prachtige kwalificatie
Totdat ze naar binnen moeten voor een bandenwissel, dan gaat de rest er voor bij.quote:
In Monacoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:02 schreef S95Sedan het volgende:
Jammer dat die mercs het tempo niet aankunnen
2 bochten en beide autos van redbull zijn er weer voorbij.
LOLquote:
Gewoon meer tyre wear voor lief nemen dus.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Totdat ze naar binnen moeten voor een bandenwissel, dan gaat de rest er voor bij.
Nascarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ach... compleet naar de achtergrond geduwd door NASCAR tegenwoordig.
Racepace van Mercedes was prima vrijdag, dus dit moeten ze gewoon kunnen winnen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen dus Merctrain en Giedotrain
Ja, ik denk dat er weinig over de finish van de Indy Lights komt dit weekend.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier verder dus:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen dus Merctrain en Giedotrain
Nou ja, als je bij Mercedes rijdt op dit moment zou ik eerder advies aan Bernoldi vragenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze even Coulthard voor wat advies vragen.
Denk het niet, hij rijdt er zelf ook in eentjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Morgen: Vettel gaat de bandenvreters voorbij en wordt lachend eerste
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nou ja, als je bij Mercedes rijdt op dit moment zou ik eerder advies aan Bernoldi vragen
Of de grootste verrassing: Massa vooraanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:06 schreef Toekito het volgende:
Gewoon met zijn 5en eraf bij de start En dan in treintje naar de finish, alles voor dat ene puntje voor Giedo morgen
Die kan wel Alonso gaat helpen op sommige punten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of de grootste verrassing: Massa vooraan
precies. De Red Bulls vreten voorbanden, terwijl de Mercedessen achterbanden vretenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, hij rijdt er zelf ook in eentje
zal wel lastig worden om in de punten te rijden voor hemquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of de grootste verrassing: Massa vooraan
preciesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nou ja, als je bij Mercedes rijdt op dit moment zou ik eerder advies aan Bernoldi vragen
Nee hoor, het is nog altijd uitverkochtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ach... compleet naar de achtergrond geduwd door NASCAR tegenwoordig.
Klopt. Dat Rosberg onderschat is roep ik pas vijf jaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Ah gut, de komst van Lewis sort of elevated Rosberg. Een eenvoudiger verklaring lijkt mij dat Schumacher op zijn ouwe dag nog heel snel was en Rosberg wat onderschat is geweest. Terwijl er nooit een maat heeft gestaan op de overschatting van Hamilton.
Button , Perezquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik verwacht dat Button,Perez,Alonso,Vettel en Webber, Mercedes gaan inhalen bij de pitstops.
Zo zie je maar weer dat vooral de auto bepaalt waar iemand rondrijdt. Had Rosberg de afgelopen jaren in een McLaren, Ferrari of RBR gezeten, had 'ie dus (waarschijnlijk) ook mee kunnen draaien voor het kampioenschap.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Dat Rosberg onderschat is roep ik pas vijf jaar.
Die gaan, helaas, lekker strijden voor P5.quote:
Het komt voor 80% aan op de auto.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat vooral de auto bepaalt waar iemand rondrijdt. Had Rosberg de afgelopen jaren in een McLaren, Ferrari of RBR gezeten, had 'ie dus (waarschijnlijk) ook mee kunnen draaien voor het kampioenschap.
ros,ham,vet,web,alo,rai zijn heus wel sneller, dus wordt strijden om P7quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die gaan, helaas, lekker strijden voor P5.
Ik had het niet zo in de peiling. Hij was altijd meteen heel snel in de vrije trainingen, dat zegt natuurlijk wel wat over zijn talent om een auto en een baan aan te voelen, maar als je daar dan vervolgens niet op maximaliseert dan schiet het niet op. Ik had verwacht dat Schumacher de normale 2 a 3 tienden sneller zou zijn als de verouderingsverschijnselen mee zouden vallen, en dat Hamilton nu ook zoiets zou hebben. Uiteindelijk was Schumacher wel sneller maar niet structureel en niet met een degelijke marge. Hamilton lijkt het af te zullen gaan leggen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Dat Rosberg onderschat is roep ik pas vijf jaar.
ik vind het niet zo heel erg verrassend eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik had het niet zo in de peiling. Hij was altijd meteen heel snel in de vrije trainingen, dat zegt natuurlijk wel wat over zijn talent om een auto en een baan aan te voelen, maar als je daar dan vervolgens niet op maximaliseert dan schiet het niet op. Ik had verwacht dat Schumacher de normale 2 a 3 tienden sneller zou zijn als de verouderingsverschijnselen mee zouden vallen, en dat Hamilton nu ook zoiets zou hebben. Uiteindelijk was Schumacher wel sneller maar niet structureel en niet met een degelijke marge. Hamilton lijkt het af te zullen gaan leggen.
Is ook meer weer afwachten met een nieuwe motorenleverancier, al is Honda dat wel toevertrouwd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
Verwacht dat McLaren 2015 pas weer wat zal worden.
Als het al eind 2014 goed gaat gaan, moeten ze in 2015 toch helemaal opnieuw gaan beginnen. Want Honda jeweets.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
Verwacht dat McLaren eind 2014/2015 pas weer wat zal worden.
Klopt, daar doelde ik ook opquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook meer weer afwachten met een nieuwe motorenleverancier, al is Honda dat wel toevertrouwd.
Al bleek dat niet de laatste jaren dat Honda in de F1 reed. Met de Mercedes motor was de Brawn toch een stuk sneller (volgens Ross Brawn).quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook meer weer afwachten met een nieuwe motorenleverancier, al is Honda dat wel toevertrouwd.
Button en Perez redden in de vrije training 1:19. Red Bull, Ferrari en Mercedes ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:16 schreef opreis het volgende:
[..]
ros,ham,vet,web,alo,rai zijn heus wel sneller, dus wordt strijden om P7
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:16 schreef opreis het volgende:
[..]
ros,ham,vet,web,alo,rai zijn heus wel sneller, dus wordt strijden om P7
Van der Garde ook in Q2.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Button en Perez redden in de vrije training 1:19. Red Bull, Ferrari en Mercedes ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |