Mercedes-trainquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:01 schreef THEFXR het volgende:
2x mercdes, die in de race banden vreten, maar niemand kan er voorbij op dit cirquit, dat gaat een optocht worden
Ik vrees dat we het mooiste al gehad hebben voor het weekendquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:01 schreef THEFXR het volgende:
2x mercdes, die in de race banden vreten, maar niemand kan er voorbij op dit cirquit, dat gaat een optocht worden
Was juist een prachtige kwalificatiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:01 schreef Fir3fly het volgende:
Die kwalificatie is ook geen bal meer aan tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:01 schreef THEFXR het volgende:
De Indy wordt heel leuk hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vrees dat we het mooiste al gehad hebben voor het weekend
Denk ik ook, kwalificatie was het hoogtepunt, race wordt gewoon een 1 stopper denk ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vrees dat we het mooiste al gehad hebben voor het weekend
Ik heb ook genoten! Heerlijk alleen dat commentaar van Sky SPorts, en Live TIming erbij (die laatste liep voor op een gegeven momentquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Was juist een prachtige kwalificatie
Totdat ze naar binnen moeten voor een bandenwissel, dan gaat de rest er voor bij.quote:
In Monacoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:02 schreef S95Sedan het volgende:
Jammer dat die mercs het tempo niet aankunnen
2 bochten en beide autos van redbull zijn er weer voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |