Net te laat naar slicks gegaan ja, maar ach.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Net niet goed getimed die laatste snelle ronde
Was in Spanje ook al de beste. Maar hij moet die middelmatige Pic wel om zn oren kunnen rijden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:45 schreef Toekito het volgende:
Gewoon goed gedaan maar 1 P15 maakt nog geen goed seizoen
Ze hadden gewoon eerder op Fok moeten kijken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net te laat naar slicks gegaan ja, maar ach.
Werd 2e toch?quote:
Als hij eind van het jaar voor Bianchi, Pic en Chilton staat heeft hij het goed gedaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was in Spanje ook al de beste. Maar hij moet die middelmatige Pic wel om zn oren kunnen rijden.
Kweet 'tquote:
Volgens mij ook niet. Stond ook een tijdje stil ergens in sector 1.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:47 schreef M.Melandri het volgende:
Jammer van Maldonado, heeft volgens mij geen tijd op slicks kunnen rijden
Denken dat de Caterham een WK wagen isquote:
Nee ik wist dat je sarcastisch was, maar wist niet hoeveelste ie was gewordenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kweet 't
sarcasme is moeilijk uit te drukken in tekst![]()
Dat was RKC Waalwijk ook. Wat een mongolen zijn dat ook hèquote:
Eerste keer Q2 is wel blijdschap waard. De volgende keer als ze of in Q3 terechtkomen of punten halen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:49 schreef opreis het volgende:
[..]
vind het een beetje overdrevenstaat nog steeds ver van punten af
je kan ook het onmogelijke willen hebben....quote:
Vandaar dat Rosberg al 3 sessie op P1 stond, je weet wel die teamgenoot van Hamiltonquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Hamilton gaat PP pakken, Monaco is voor hem gemaakt.
Van mij part mogen die caterhams en marussia's ook gewoon weg blijven, geen meer waarde voor de F1, liever gaan ze naar 3 wagens per teamquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan ook het onmogelijke willen hebben....
Die gebruikt stiekem dopingquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vandaar dat Rosberg al 3 sessie op P1 stond, je weet wel die teamgenoot van Hamilton
Net als Enge?quote:
Dat is het domste idee ooit. Dan krijg je helemaal teamorders. Laat die kleine teams aub gewoon een soort opleidingsfunctie gaan vertolken zoals bijv bij Vettel en Alonso.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Van mij part mogen die caterhams en marussia's ook gewoon weg blijven, geen meer waarde voor de F1, liever gaan ze naar 3 wagens per team
quote:
Ze zijn anders competitiever dan de vroegere backmarkers.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Van mij part mogen die caterhams en marussia's ook gewoon weg blijven, geen meer waarde voor de F1, liever gaan ze naar 3 wagens per team
quote:
En die tv's wat je al 15x naar buiten gegooid hebt niet danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou graag kunnen zeggen dat ik mijn laptop uit mn raam pleur als Vettel pole pakt, maar zo'n laptop is duur.
Als je 'm dan op het hoofd van Vettel mikt, is het het wel waardquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou graag kunnen zeggen dat ik mijn laptop uit mn raam pleur als Vettel pole pakt, maar zo'n laptop is duur.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En die tv's wat je al 15x naar buiten gegooid hebt niet dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |