helm, handschoenen kettingslot en tijdens woon werkverkeer kun je helm en handschoenen vervangen voor rugzakquote:
ik ga zo naar assen delft effe kijken nog dingen waar ik op moet letten??????quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
helm, handschoenen kettingslot en tijdens woon werkverkeer kun je helm en handschoenen vervangen voor rugzak
Ik denk één goed harde knal en daarna vrij stilquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:10 schreef einschtein het volgende:
Laat, maar goed: Gummie, lekker geluidje!Hoe klinkt t als je op 8k toeren zit?
dankjewel pico maar ik heb een andere plaat bij jou is het 1 groot gat maar bij mij is het in 2 gedeeldquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:25 schreef picodealion het volgende:
Heb je hier wat aan klawie?
http://i.imgur.com/Umnyt1f.jpg
Is een Givi Compact e29. Helm past erin.
Dan zit ik al in het rode gebied.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:10 schreef einschtein het volgende:
Laat, maar goed: Gummie, lekker geluidje!Hoe klinkt t als je op 8k toeren zit?
Neuh, heb vaak genoeg doorgetrokken naar 9k, maar dat vind ie niet lekker en zit ik de komende kilometers met een piepend blok.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik denk één goed harde knal en daarna vrij stil
Hoeveel toeren maakt dat ding van jou dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:54 schreef BlackLining het volgende:
Bij dat toerental komt de mijne net een beetje los
Max koppel op 9.5k, max vermogen op 10.5k en redline vanaf 13k..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoeveel toeren maakt dat ding van jou dan?
Same here, ongeveer. 8k is iig geen red line.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:54 schreef BlackLining het volgende:
Bij dat toerental komt de mijne net een beetje los
Ik vind een lekker rauw afgestelde inline four met iets te strakke kleppen ook wel lekker klinken hoorquote:
Ik zat daar net ook al naar te kijken ja. Zo nog maar een extra bakje koffie en dan ga ik nog een poging doen tot ontcijferen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:56 schreef Maegrim het volgende:
Rijbewijs kwijt bij 6![]()
Waar slaat die TT trouwens op? Afgezien van de grammatica
Ja precies. Moet je eens een goeie MTB pakken. Hendel links is dan voorremquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:26 schreef Geerd het volgende:
Donderdag weer een fiets sinds een paar jaarwel handig in de "stad" wil ik steeds in de spiegels kijken
Zo ben ik laatst op me bek gegaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja precies. Moet je eens een goeie MTB pakken. Hendel links is dan voorremkrijg je van die mooie onvrijwillige stoppies.
Mijn eerste bocht op een fiets ziet er ook altijd belachelijk uit10kg versus 230kg. Even wennen
Neuh, wat zou ik daarvan moeten horen dan? Je hebt standaard 30 dagen wachtperiode voor ze überhaupt iets gaan ondernemen, dit om te kijken of hij wordt teruggevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Hmja, dat had ik al aan zien komen.. vandaar TT maar ff gemeeld dat als het 30 mei niet compleet is, ze de boel gewoon maar versturen ook. Blijf niet wachtenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
Houd je er trouwens met Twisted Frommel effe rekening mee dat er een mogelijkheid bestaat dat onze fijne heikneuters van de douane het pakket een weekie of 2 vasthouden? Zal niet de eerste keer zijn.
Ja psies, ik had me eigenlijk voorgenomen om er eentje bij te kopen, en dan de AT weer netjes te maken en voor af en toe te gebruiken. Nu wordt het idd andersom, misschien komt de AT nog terug, en anders komt er tzt wel weer wat anders bij, misschien wel een toffe naked, dan is het allroad tijdperk effe voorbij, al weet ik niet of ik daaraan kan wennen, daar moet ik nog eens over verzinnenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:50 schreef Salatrel het volgende:
Wel een goed excuus om een toerbuffel te kopen al kan ik me voorstellen dat je het liever onder andere omstandigheden had gedaan
Yep, en misschien nog wat ander spul; moet effe kijken wat voor leuks mijn pad gaat kruisen de komende tijd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, dat had ik al aan zien komen.. vandaar TT maar ff gemeeld dat als het 30 mei niet compleet is, ze de boel gewoon maar versturen ook. Blijf niet wachten
Proefritje op de Pan maken waarschijnlijk?
Best of both worlds.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:32 schreef Sounddragon het volgende:
Of een witte ex-KLPD Dero? Meer power, tóch een klein beetje allroad, niet zo'n stoffig imago, low milert en een stuk jonger ook.. hmmzz..
Je bent diehard motorrijder of je bent het nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Best of both worlds.
edit: in die advertentie"vanwege aanschaf treinabonnement". Lolwut?
rij je dan in je ad venture outfitquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:32 schreef Sounddragon het volgende:
Is wel een nep allroad; dat dan weer wel natuurlijk![]()
Zie kwestie van tijd mannen!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Best of both worlds.
Met de auto, wat ken ons dat nou verrotte jongeuhquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Fanmail uit Leeuwarden voor 3km/h na correctie, met 't koekblik. Miereneukers
Sissybikequote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Best of both worlds.
Jah, en anders zit ik in mijn 'adventure' pak op een Pan; beetje lood om oud-ijzer natuurlijkquote:
neuh niks, moest ff kwijtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met de auto, wat ken ons dat nou verrotte jongeuh
Is offtopic, gaat nergens over..quote:
Anders lees je ff terugquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
/humeurtje
Ik begrijp hieruit dat je nog niks hebt gehoord over je at?
Ik word idd een beetje sjaggo van dat soort posts, scherp opgemerktquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
/humeurtje
Ik begrijp hieruit dat je nog niks hebt gehoord over je at?
Dero is ook een V4 toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Ok
Duidelijk, dus. Ik heb trouwens een overbuurman met een Pan en een met een varadero. grappig, ik zag ze hier allebei voorbij komen . Ik vind die varadero niet zo, persoonlijk. Die Pan is wel geinig met die V4.
Zou kunnen, maar je ziet dat hele blok nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik word idd een beetje sjaggo van dat soort posts, scherp opgemerkt
[..]
Dero is ook een V4 toch?
edit:v-twin dus
Kan mijn buurman deze week wel ff vragen wat die varadero doet, qua verbruik. Die yammie vind ik ook wel leuk, btw.quote:Ik heb eigenlijk altijd allroads gereden, dus ik neig qua smaak naar de Dero. Ik weet daarentegen ook dat Dero's flink zuipen, en het ding moet flink aan de bak qua kilometers, dus ik weet niet of dat goed gaat komen.
Als ik nu een ekte toerbak pak, is er misschien op termijn wel 'ruimte voor een mooie Oranje 690 erbij als spelebrommert(even er vanuit gaande dat de AT niet meer opduikt, anders veeg ik mijn kont af met die KTM natuurlijk
)
Blijft moeilijk allemaal.. gezien de woon-werk fiets toch flink aan de bak moet, en dus flink in waarde zal gaan verminderen door de kilometers die erop gaan komen in de toekomst.. ik koop voor bijvoorbeeld 1500 - 2000¤ ook een redelijk nette doch vrij smakeloze Yammie FJ1200, of nog flauwer; een Div900 (wel weer zuuniger met drinken) met niet overdreven veel ervaring.
Kut MP; veel te veel aanbod![]()
![]()
Het zou bij mij ook niet de eerste keer zijn hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:37 schreef Dekatria het volgende:
Ik kan erom lachen, maar ik heb een keer een paar minuten ook staan vloeken omdattie niet startte, terwijl de dodemansknop om stond
Je hep gelijk, is een V-twin idd. Dacht altijd dat het een V4 was.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:28 schreef Dekatria het volgende:
Dero's zijn V-twins.
Ga gewoon eens proefrijden man
Hoef ik ook niet te zienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar je ziet dat hele blok niet
[..]
Kan mijn buurman deze week wel ff vragen wat die varadero doet, qua verbruik. Die yammie vind ik ook wel leuk, btw.
Een basic blok en een high tech kan allebei gewoon mooi zijn. Het is wat mij betreft niet of/of. Gewoon beide mooi vinden, kan ook. En idd. als je ff leest over zo'n V4 blokquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:42 schreef BlackLining het volgende:
Over V4 gesproken, net wat zitten lezen over die VFR800. Best vette motorblokken! Jammer dat het Honda's zijn natuurlijk, maar daar zit een partij techniek in die motorblokken zegHydraulische klepstoters, te draaien met 2 kleppen of 4 kleppen per cilinder, remkrachtverdeling voor en ander, dynamische kleplift en ontsteking, geardriven cams, etc. Is nogal voor een motor-motor
Overigens blijf ik er wel bij dat dat niet in een motor hoort trouwens. Gewoon carburateurs, mechanische kleppen op chaindriven cams en mechanische wasted-spark ontsteking
En nee ik ga de Bandit niet inruilen voor zo'n onding![]()
quote:
En? wat is het geworden?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:55 schreef klawie het volgende:
nieuwe koffer gekocht goed geholpen door die vent!!!
Beetje eensch, zo'n Viffer blokkie is idd een high tech dingegie, waar niks mis mee is, ALS het spul niet kapoetski gaat, en dáár wringt meestal de schoen, net als met alle moderne mechatronicaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:30 schreef Dekatria het volgende:
Doe mij maar een lekker simpele machine, kan ik wellicht zelf het e.e.a. uitvinden. Zo'n KLR is bijv. mijns inziens een geniaal ding - "wat nou veranderen, het is toch goed zo?" en vervolgens blijft dat ding technisch decennialang ongewijzigd. Geen opsmuk, lekker rechttoe-rechtaan.
Nee, dan die moderne machines... daar moet je al de Haynes openslaan voor het verwisselen van een lampje
Wat is er dan precies duur aan als kleppen stellen al niet hoeft?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:12 schreef Vrieskist het volgende:
[..]Helemaal tevreden met de VFR hier.
Alleen onderhoud kan wat duurder zijn door de moderne techniek in de motor. Buiten de motor zitten er geen rare fratsen op. Aan de andere kant is het blok weer zo degelijk dat dingen als kleppen stellen niet eens hoeft.
Boefje...quote:Op zondag 26 mei 2013 02:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Vanmiddag nog een huismuts in dr mini een hartverzakking bezorgd in een tunnel. Ze was te druk met dr makeup en ze had dr raampje open :p
Op bepaalde kilometerstanden moet je het laten stellen, maar dat hoeft vaak niet eens op die momenten. Als het wel moet, dan is het duurder dan bij een motor met een eenvoudiger blok.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is er dan precies duur aan als kleppen stellen al niet hoeft?
Dat is niet duur, tenzij het wel duur is. Maar dat ligt eraan hoeveel geld het kost, of hoeveel geld je hebt.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:33 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Op bepaalde kilometerstanden moet je het laten stellen, maar dat hoeft vaak niet eens op die momenten. Als het wel moet, dan is het duurder dan bij een motor met een eenvoudiger blok.
Dat moet haast wel, want vorige week had ie nog een er-5quote:
lol ik rij een zr 7s maar deze heb ik idd heel kort had me adv van me er-5 nog staan foto`s en inhoud gewisseld en nu komt er iemand kijkenquote:
lol ik rij al 3 weken hier op hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 11:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, want vorige week had ie nog een er-5
Ik verwar je met iemand anders iddquote:Op zondag 26 mei 2013 12:00 schreef klawie het volgende:
[..]
lol ik rij een zr 7s maar deze heb ik idd heel kort had me adv van me er-5 nog staan foto`s en inhoud gewisseld en nu komt er iemand kijken
Wat is er mis met hem?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:09 schreef BlackLining het volgende:
ht, zr 7 was dat ja. Dat rooie apparaat toch?
Een maat van mij heeft gisteren ook zijn motor omgeruild. VTR SP1 voor CBR1100XX Super Blackbird. Leuke machientjes allebei, al was die VTR toch wel beter.
Die dingen zijn bulletproof inderdaad. Kan met gemak 2 ton op.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:45 schreef Sounddragon het volgende:
Kreeg gisteravond de tip om toch ook vooral een oldskool FJ te overwegen, dus die moet ik ook nog effe zien en rijden, dan kan ik wat knopen gaan doorhakken.
ik heb nog een mooie zr 7s tekoopquote:Op zondag 26 mei 2013 13:45 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga zo effe bellen om bij een Pan te kijken.![]()
Kreeg gisteravond de tip om toch ook vooral een oldskool FJ te overwegen, dus die moet ik ook nog effe zien en rijden, dan kan ik wat knopen gaan doorhakken.
Jeh, daarbij koop je ze voor een prikkie, en zijn er meer low milers van te vinden als van de Pan, die zijn én duurder, én hebben allemaal minimaal 80K op de teller.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die dingen zijn bulletproof inderdaad. Kan met gemak 2 ton op.
Mooi; zuinig op zijn dan maar hequote:
Excuus.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is niet duur, tenzij het wel duur is. Maar dat ligt eraan hoeveel geld het kost, of hoeveel geld je hebt.
Zo leest dat verhaal
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:01 schreef Salatrel het volgende:
Zo ik sta op de kade naast de ferry en ben alvast niet de enige motorrijder
staat niks voor jou bij joh allemaal bmw'squote:Op zondag 26 mei 2013 15:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen
Succes gozert, hopelijk hebbie het weer mee.
Veel plezier Sal!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:01 schreef Salatrel het volgende:
Dat begrijp ik, maar ik zoek een motor, geen snorfietsquote:Op zondag 26 mei 2013 14:07 schreef klawie het volgende:
[..]
lol was de helft vergeten bedoelde dat hij tekoop is
Laat dan die pics maar zitten.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
staat niks voor jou bij joh allemaal bmw's
ze hebben allemaal hun fluor gele systeem helm nog opquote:Op zondag 26 mei 2013 15:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Laat dan die pics maar zitten.
Is er al eentje naar je toegekomen om te vertellen dat zijn BMW zuiniger is dan jouw motor?
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze hebben allemaal hun fluor gele systeem helm nog op
camera toch wel bij je ????quote:Op zondag 26 mei 2013 15:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Die krijgen ze er meestal grattisjh bij volgens mijquote:Op zondag 26 mei 2013 15:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen blog ben ik te lui voor. Ik word al moe als ik die knakkers op hun trap fiets voor me zie staanquote:Op zondag 26 mei 2013 15:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die krijgen ze er meestal grattisjh bij volgens mij![]()
Hebbie nog een blog ofzo die we kunnen volgen?
Hou je ogen open of je aan boord nog vrijgezelfeesten terug ziet keren naar GBquote:Op zondag 26 mei 2013 15:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen blog ben ik te lui voor. Ik word al moe als ik die knakkers op hun trap fiets voor me zie staan
Hmkay, da's jammahh.. niet dat ik doordeweeks veel tijd heb om te lezen, maar vind dat altijd wel grappigquote:Op zondag 26 mei 2013 15:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen blog ben ik te lui voor. Ik word al moe als ik die knakkers op hun trap fiets voor me zie staan
of hun jouquote:Op zondag 26 mei 2013 15:23 schreef Salatrel het volgende:
En harleysmisschien moet ik ze maar achterna rijden met mijn tiewraps
Veel plezier Sala!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:01 schreef Salatrel het volgende:
Merendeel in onze regio is verboden om offroad te gaan. Ik ga zeer binnenkort eens een flinke ronde maken in de regio om te kijken waar je legaal offroad mag, helemaal vanwege mijn herriepijp nu.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:32 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn er nu al ergens off road paden die zijn opengesteld? of is dat nog toekomst muziek?
Ik ga (als het weer meezit) Donderdag met iemand samen stuk rijden en willen wat zand zien, maar geen idee welke kant we het best op kunnen.
Thnx, ik denk dat ik dan maar gewoon rijd en met de telefoon de hele route track, zodat ik achteraf beetje bepaalde stukken kan noteren. Nu hopen dat me nieuwe mount op tijd binnen is.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Merendeel in onze regio is verboden om offroad te gaan. Ik ga zeer binnenkort eens een flinke ronde maken in de regio om te kijken waar je legaal offroad mag, helemaal vanwege mijn herriepijp nu.
Ik houd je op de hoogte KneusTeun.
Neuh..In Dld mag bijna niksquote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Thnx, ik denk dat ik dan maar gewoon rijd en met de telefoon de hele route track, zodat ik achteraf beetje bepaalde stukken kan noteren. Nu hopen dat me nieuwe mount op tijd binnen is.
Edit: is Duitsland beter?
Ja alleen is dat bij Rutbeek ook allemaal bestemmings verkeer. En handhaven ze de laatste tijd strikt als een malle...quote:Op zondag 26 mei 2013 16:43 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Neuh..In Dld mag bijna niks
EDIT: Achter het rutbeek kan je nog wel leuk offroad rijden in mul zand en ook meer richting Haaksbergen zijn er hier en daar paden waar je nog offroad kan en mag.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:57 schreef Salatrel het volgende:
Heb jen de camera zegt iezowel de gopro als de Nikon 3200
zeer ruime binnen hut met extreem ruime badkamer en zithoek
Op de Veluwe wel.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
Ik kan daar echt met de kop niet bij, overal lees en hoor je over overlast van wild crossers maar er wordt ook niet echt een oplossing geboden....
Wat is er op de veluwe? hoorde al eerder zoietsquote:
Welkom terug!quote:Op zondag 26 mei 2013 17:08 schreef DarkNoize het volgende:
Terug van weggeweest (ookal zal niemand mij nog herinneren denk ik).
Vorig seizoen mijn zx6r verkocht en gisteren een oranje Kawasaki Z1000 uit 2004 gekocht
Een legale offroad routequote:Op zondag 26 mei 2013 17:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is er op de veluwe? hoorde al eerder zoiets
Dankuquote:Op zondag 26 mei 2013 17:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Welkom terug!
Ik ken jou idd niet, maar dat maakt niet uit!
Edit(sletje): Gefeliciteerd met de nieuwe fiets![]()
Dat heb ik nu toch gedaan?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Doe nou dan niet zo geheimzinnig en deel het met ons allroaders!
Meer weet ik ook niet, Google vast welquote:
Ja, die doelen had ik gezien.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Meer weet ik ook niet, Google vast wel.
Ik weet alleen dat ik er een keertje heen ga om een allroad training te doen (één van mijn doelen).
Duss...!
Als ik het me goed herinner was die AT ook maar 750cc hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 15:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik zoek een motor, geen snorfiets![]()
Afspraak voor morgenavond bij die Pan, wilde ik vanmiddag nog naar een FJ gaan kijken die redelijk in de regio te koop staat, staat er geen telefoonnummer bij
En waarom was ik ook alweer in de markt voor een andere motor?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner was die AT ook maar 750cc hoor
SD wil gewoon meer cc'squote:Op zondag 26 mei 2013 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En waarom was ik ook alweer in de markt voor een andere motor?
je wou gwn een andere motor maar bang voor anne de reactie liet je motor open in de hoop dat een mongool hem weg haald zodat je daarna een andere kan uitzoeken ;pquote:Op zondag 26 mei 2013 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mja, voor kilometer vreten op de snelweg toch? Ik had in ieder geval niet de indruk dat je nou zo graag van de AT af wildequote:Op zondag 26 mei 2013 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat ie gestolen is was een keuze van SD?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, voor kilometer vreten op de snelweg toch? Ik had in ieder geval niet de indruk dat je nou zo graag van de AT af wilde
Nah, dan weet je toch dat ik niet op zoek ben naar een 700cc ding?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, voor kilometer vreten op de snelweg toch? Ik had in ieder geval niet de indruk dat je nou zo graag van de AT af wilde
Volgens Klavvie heb ik hem laten pikken omdat ik bang ben voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat zeg ik toch heul nietquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens Klavvie heb ik hem laten pikken omdat ik bang ben voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens Klavvie heb ik hem laten pikken omdat ik bang ben voor jou
Terecht. Ik ben veul sterker dan jij bent. Graaahwl..!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw voorkomen deed mij ook beven van angst, net als klawiequote:Op zondag 26 mei 2013 18:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Terecht. Ik ben veul sterker dan jij bent. Graaahwl..!
Psies.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:35 schreef Gummiebeer het volgende:
Achja...Tis op de eerste plaats al kut dat je brommert gestolen wordt en al dat ge-eikel eromheen.
SD weet ook dat de AT niet meer terugkomt.![]()
Ipv bepaalde opmerkingen te posten is SD denk ik blijer met het feit dat wij een beetje rondkijken voor een vervanger voor SD. Want SD moet weer snel op 2 wielen rijden ipv zijn gare Niksan
* SD begint te rennenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Terecht. Ik ben veul sterker dan jij bent. Graaahwl..!
Pics or gelul.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:44 schreef Gummiebeer het volgende:
Vandaag trouwens heul niet gereden ivm met een date die ik gisternacht had. Rest alcohol enzo..
* Gummiebeer is een bitje verliefd geworden op een leuke meid die motorrijden ook leuk vind.
Jij moet gewoon een allroad hok voor erbij hebben, want dat allroad vind jij veelste leuk! Met een naked erbij ga jij je diep ongelukkig voelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psies.
Al heb ik in mijn achterhoofd nog steeds wel de hoop dat hij terugkomt, want ik heb domweg geen zin om nog een keer zo'n ding helemaal om te bouwen. Als ik straks een snelweg/woon-werk hok heb, kan er voor het speelgedeelte misschien eens iets anders komen, iets van de oranjeboeven, of een oldskool Ten, vinnik ook tof, al moet je die ook wel een beetje verbouwen voor ekte fun.. ik zie wel.. eigenlijk willik mijn AT gewoon terug
Pics komen nog wel, sterker nog, als het zover is zal ze wel meegaan achterop bij de volgende rit! Nu nog effe rustig aan doen, zoveel geluk heb ik ook weer niet in de liefde gehad de laatste tijdquote:
Een DrBig als offroad? you serious?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:01 schreef BlackLining het volgende:
SD, heb je dan niet overwogen om voor relatief weinig nog een echt OFFroad brommertje ernaast te halen voor als je toch een beetje in de modder wilt spelen? Of zijn die te klein qua formaat?
Ik zit dat wel te overwegen. XR600R, DRZ800 ofzo
Oh, sorry hoor, had dat over oranje en KTM gemist. Ik lees ook lang niet alles.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een DrBig als offroad? you serious?![]()
Lees nou eens terug man; wat snap je niet aan oranje en KTM? Ik ben al de hele tijd aan het uitleggen dat het straks dus inderdaad mogelijk is om een wat meer offroad gericht apparaat erbij te pakken als de AT écht niet meer terug gaat komen.. een echt offraodje vinnik net niet wat, het moet wel een beetje een motor zijn, geen zandbakspeelgoedje. Ik zit meer naar een 640 LC4 te denken ofzo, iets bazigs
Nou klink je net als die stuckgatie gast.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh, sorry hoor, had dat over oranje en KTM gemist. Ik lees ook lang niet alles.
Maar goed, ik hoor het wel weer, zeg al niks meer als het niet gewaardeerd wordt![]()
Koop gewoon een Hayabusa man. 1300 echte mannen cc's. Geen snelweg gaat je te boven. Elke ochtend half uur langer injenest meuren en nog steeds op tijd op je werk zijn. Serieus, mijn tampeloeris is er zelfs groter van geworden.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een DrBig als offroad? you serious?![]()
Lees nou eens terug man; wat snap je niet aan oranje en KTM? Ik ben al de hele tijd aan het uitleggen dat het straks dus inderdaad mogelijk is om een wat meer offroad gericht apparaat erbij te pakken als de AT écht niet meer terug gaat komen.. een echt offraodje vinnik net niet wat, het moet wel een beetje een motor zijn, geen zandbakspeelgoedje. Ik zit meer naar een 640 LC4 te denken ofzo, iets bazigs
Dan staan we tegelijkertijd op. Da's echt géén optiequote:Op zondag 26 mei 2013 20:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Koop gewoon een Hayabusa man. 1300 echte mannen cc's. Geen snelweg gaat je te boven. Elke ochtend half uur langer injenest meuren en nog steeds op tijd op je werk zijn. Serieus, mijn tampeloeris is er zelfs groter van geworden.
Hayabusa: de oplossing voor alles
En dan met zijkoffers.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Koop gewoon een Hayabusa man. 1300 echte mannen cc's. Geen snelweg gaat je te boven. Elke ochtend half uur langer injenest meuren en nog steeds op tijd op je werk zijn. Serieus, mijn tampeloeris is er zelfs groter van geworden.
Hehequote:Op zondag 26 mei 2013 20:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nou klink je net als die stuckgatie gast.![]()
jij bent toch BlackLiningquote:Op zondag 26 mei 2013 20:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
HeheNee hoor, vind het gewoon een beetje apart om vol in de verdediging te schieten als ik iets vraag. Paar posts gemist schijnbaar, lijkt mij niet zo'n probleem. Dat de brommertjes die ik noemde volgens SD niet offroad gebruikt kunnen worden, prima. Hij heeft daar meer verstand van dan ik. Lijkt mij geen reden om meteen zo te reageren, maar goed, wie ben ik he
Ik zie SD eerlijk gezegd ook niet op een crossbrommert. Zou echt een apart gezicht zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
HeheNee hoor, vind het gewoon een beetje apart om vol in de verdediging te schieten als ik iets vraag. Paar posts gemist schijnbaar, lijkt mij niet zo'n probleem. Dat de brommertjes die ik noemde volgens SD niet offroad gebruikt kunnen worden, prima. Hij heeft daar meer verstand van dan ik. Lijkt mij geen reden om meteen zo te reageren, maar goed, wie ben ik he
Ja precies, lachen tochquote:Op zondag 26 mei 2013 20:32 schreef Dekatria het volgende:
Lijkt me anders wel geinig om eens te proberen hoor, op zo'n 450je rondscheuren in het zand.
teneree in het rijtje bij Harley en ducati?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik zie SD eerlijk gezegd ook niet op een crossbrommert. Zou echt een apart gezicht zijn.Ik zou dan ook in de verdediging schieten, wil daar ook niet op gevonden worden, evenmin als op een Harley of Teneree, Stuckgatie. Maar dat terzijde.
bij de rit verloor iemand zijn kentekenplaat vandaarquote:Op zondag 26 mei 2013 20:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
teneree in het rijtje bij Harley en ducati?
Teneree verliest ook onderdelen, daar zit ik niet op te wachten.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
teneree in het rijtje bij Harley en ducati?
oh lol, achja de S10 heeft zich wel bewezen tegen de inferieure ATquote:Op zondag 26 mei 2013 20:50 schreef klawie het volgende:
[..]
bij de rit verloor iemand zijn kentekenplaat vandaar
Gaat een FJ1200 worden denk ik, nét iets beschaafderquote:Op zondag 26 mei 2013 20:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Het staat je volledig vrij tegen mij te zeiken hoor, alleen ga ik daar inderdaad meestal niet op inquote:Op zondag 26 mei 2013 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En BL mot niet zo janken, meestal zit hij te zeiken tegen een ander, en als hij zelf een keer een beurt krijgt omdat 'ie uit zijn nek zit te lullen, rent ie meteen naar de doos tissues, gutteguttegutjes toch.. [ afbeelding ]
'hok'?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:57 schreef klawie het volgende:
koper is geweest deze was zeer positief over mijn hok
hoop stiekem wel dat ik hem kwijt ben
Ech wewquote:Op zondag 26 mei 2013 22:33 schreef BlackLining het volgende:
Hele weekend al onderweg van verjaardag naar verjaardag, lachen wel, allemaal kleine kiddo's die heel verlegen even komen vragen of ze op de motor mogen zitten
Allemaal even op klimmen, beetje gas geven, leuk altijd
[..]
Het staat je volledig vrij tegen mij te zeiken hoor, alleen ga ik daar inderdaad meestal niet op in
bierkratje?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:42 schreef pindaplukker het volgende:
Ketting invetten zonder bok is ronduit kut
Ik had vooral ouders die bezorgd waren dat de kiddo in kwestie nou zelf ook motor wilde gaan rijdenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'hok'?
[..]
Ech wew![]()
Kiddo's vinden brommers altijd erg interessantIk heb er wel eens eentje een half uur lang op de AT laten spelen, mama helemaal bezorgd dattie om zou vallen, ding stond op de bok
En daarom mag mijn neefje niet op de motor klimmen van m'n zwager.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik had vooral ouders die bezorgd waren dat de kiddo in kwestie nou zelf ook motor wilde gaan rijden
Koffers erbij, netjesquote:Op zondag 26 mei 2013 22:55 schreef Sounddragon het volgende:
Afspraken om deze week (misschien morgen) te gaan kijken en misschien rijden op deze en deze. Ik ben benieuwd
Die FJ heb wel een gaaf kleurenschemaquote:Op zondag 26 mei 2013 22:55 schreef Sounddragon het volgende:
Afspraken om deze week (misschien morgen) te gaan kijken en misschien rijden op deze en deze. Ik ben benieuwd
ik zou gaan voor nummer 2quote:Op zondag 26 mei 2013 22:55 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, beetje overdreven groot alleen volgens mij; 3 keer formaatje keukenkastquote:
Ja, tis niet lelijk idd, maar ik koop op specs, kleur is bijzaak.. niet onbelangrijk, maar zeker niet bepalend.quote:
Ik zit denk ik liever op de Pan als op de FJ in de regen, en een volle kuip scheelt de wereld als het koud is.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:57 schreef klawie het volgende:
[..]
ik zou gaan voor nummer 2
nummer 1 lijkt op een plastic slagschip
Vinnik niet..quote:Op zondag 26 mei 2013 22:58 schreef KneusTeun het volgende:
Die FJ is tof! pan is vast prima, maar heeft toch een beetje zijn uiterlijk tegen.
Ik denk dat je voor jezelf al wel bepaald hebt dat je een pan wil, ik zou dan ook gewoon voor de pan gaan. En ieder zijn smaak natuurlijk, er zijn ook mensen die motorscooters rijden en nooit meer iets anders willen. Vind het triester dat er lui dan altijd op moeten zitten bitchen.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, beetje overdreven groot alleen volgens mij; 3 keer formaatje keukenkastMaja, Krausers zijn goeie handel, en een mooie zwart Gobi is zo gekocht
[..]
Ja, tis niet lelijk idd, maar ik koop op specs, kleur is bijzaak.. niet onbelangrijk, maar zeker niet bepalend.
[..]
Ik zit denk ik liever op de Pan als op de FJ in de regen, en een volle kuip scheelt de wereld als het koud is.
[..]
Vinnik niet..
Nah, het is geen loungestoel, maar hij is op zeker wel wat comfortabeler als de FJ denk ik. Het is idd denk ik wel een prettige snelwegbrommer, beetje in de klasse van een BMW K1100, alleen heeft die ook nog een elektrische ruit, standaard alarmlichten enzo, en vaak verwarmde grepen. Het is ook nog lang geen Silver- of nog erger; Goldwingquote:Op zondag 26 mei 2013 23:15 schreef BlackLining het volgende:
Die pan is wel een rijdende lounge stoel hea, lijkt me als het om kilometervreten op de snelweg gaat toch wel een erg prettige motor.
Die locatie!quote:
Leuk verzonnenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor jezelf al wel bepaald hebt dat je een pan wil, ik zou dan ook gewoon voor de pan gaan. En ieder zijn smaak natuurlijk, er zijn ook mensen die motorscooters rijden en nooit meer iets anders willen. Vind het triester dat er lui dan altijd op moeten zitten bitchen.
Dit kenteken!![]()
[ afbeelding ]
Die van mij was eerderquote:Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef klawie het volgende:
hoe krijgen jullie allemaal jullie vriendin ook op de motor want wat ik ook maar bij die van mij doe ze wilt echt niet
De planning was/is om deze zomer samen naar Oostenrijk te rijden, even kijken hoe dit gaat icm school.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef klawie het volgende:
[..]
ooh haha wel relax als je gwn met je meisje effe een stukje kan gaan rijden
dat is wel fucking vet!!!!!!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De planning was/is om deze zomer samen naar Oostenrijk te rijden, even kijken hoe dit gaat icm school.
Maar ik ben vooral blij dat ze ook wel een beetje rijd als een kerel, dus niet te voorzichtig of langzaam.
[ afbeelding ]
Want dit ziet er wel wat lachwekkend uit natuurlijk
echt klote voor je veel sterktequote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef Yreal het volgende:
Toch vrijdag nog opgenomen in het ziekenhuis. Mijn ogen werkten niet meer mee
zal geen permanente schade zijn maar ik ben toch even uit de running.
vanwege die glijder?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef Yreal het volgende:
Wel ff schrikken dan, dat blijkbaar dan toch wat meer aan de hand is dan gedacht.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
toch wat harder gevallen dan dat ik dacht
Blijft een dikke brommerquote:
Sterkte, wat heb je psies dan? gevolg van je valpartij?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef Yreal het volgende:
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
toch wat harder gevallen dan dat ik dacht
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef klawie het volgende:
hoe krijgen jullie allemaal jullie vriendin ook op de motor want wat ik ook maar bij die van mij doe ze wilt echt niet
toch goed op mijn hoofd gevallen. Mijn ogen konden niet meer focussen dus ik lag daar maar in bed met mijn ogen te rollen...quote:Op maandag 27 mei 2013 00:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijft een dikke brommer
[..]
Sterkte, wat heb je psies dan? gevolg van je valpartij?
Da's behoorlijk eng voor jou ook malloot, het zal voor de garp maar blijvend zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 00:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
toch goed op mijn hoofd gevallen. Mijn ogen konden niet meer focussen dus ik lag daar maar in bed met mijn ogen te rollen...
schijnt heel eng te zijn geweest
Ik had alleen een motor, de auto kwam later ze moest wel!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef klawie het volgende:
Een ekte fokker, heeft geen vriendin die stopt hem in de uitlaat.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef klawie het volgende:
Meh ik heb geen open pijp, dat past heul nietquote:Op maandag 27 mei 2013 04:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een ekte fokker, heeft geen vriendin die stopt hem in de uitlaat.
Je hebt het toch geprobeerd hequote:Op maandag 27 mei 2013 04:44 schreef whY... het volgende:
[..]
Meh ik heb geen open pijp, dat past heul niet
quote:
Ja ik. Hoezo?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:58 schreef terrorsjaak het volgende:
Heeft iemand hier een motor uit de catogorie "super sport"?
Sterkte gozert! Nieuwe helm lijkt me inderdaad geen overbodige luxe.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef Yreal het volgende:
Present!quote:Op maandag 27 mei 2013 00:58 schreef terrorsjaak het volgende:
Dus iemand heeft een bammetje pindakaas tegen de vooruit aan?quote:Op maandag 27 mei 2013 08:45 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Present!
Mijn lunch ligt trouwens ergens op de A58Een vakje in mijn aftandse eastpack is open gewaaid tijdens het rijden
Nee, van die ovale pizza dingen van de AH2goquote:Op maandag 27 mei 2013 09:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dus iemand heeft een bammetje pindakaas tegen de vooruit aan?
Heb ik ook een keer gehad, gelukkig was mijn schijfremslot een goeie presse papier anders had er echt niks meer ingezetenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:56 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Nee, van die ovale pizza dingen van de AH2go
Die zijn te lekker, echt sund
Zo lelijkquote:Op maandag 27 mei 2013 09:14 schreef lipjes het volgende:
Ja leek mij ook niks.
Gaan nu zaterdag voor deze kijken
Honda NTV650
[ afbeelding ]
Degelijke machientjes, maar daar is het ook mee gezegd.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:37 schreef KneusTeun het volgende:
Die NTV's zijn niet mooi, echt gemaakt als woon werk verkeer dacht ik. Erg onderhoud vrij hoorde ik van iemand die er 1 had.
past wel goed indut topic met dat blok.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:37 schreef KneusTeun het volgende:
Die NTV's zijn niet mooi, echt gemaakt als woon werk verkeer dacht ik. Erg onderhoud vrij hoorde ik van iemand die er 1 had.
Ik reageer hier bijna nooit, maar lees wel veel mee. Ik rij een supersport.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:58 schreef terrorsjaak het volgende:
Same here, ook een supersportquote:Op maandag 27 mei 2013 11:45 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik reageer hier bijna nooit, maar lees wel veel mee. Ik rij een supersport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:30 schreef Dekatria het volgende:
Wij zijn dan ook enorm intimiderend.
Voel je vrij om te ouwehoeren over je SS heurTja dan kan ik alleen zeggen dat ze in de schuur staat, en ik mag 2 weken niet rijden door een ontsteking in me schouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gniffel.. Dat zei ik gisteren ook al tegen SD.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:23 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Same here, ook een supersport
Misschien post ik wel wat meer als ik ook echt kan mee lullen, gaat vaak over AT en dat snap ik allemaal niet zoRespect voor Anne dat ze zo lekker kan mee ouwehoeren en van zich afbijt tussen al deze mannen
Wel balen inderdaad. Hopelijk is het weer over 2 weken ook nog zo goed of hopelijk nog beterquote:Op maandag 27 mei 2013 14:36 schreef Dekatria het volgende:
Sterkte dan, Bokkepoot! Net nu het weer beter is, ook nog.
Zat vast één of andere mongool op die wilde showen. Smedestraat rijdt ieder normaal mens 20/30 km/h omdat het midden in het centrum (en het is harstikke druk vanwege het lekkere weer vandaag). Wilde vast even tof doen door knalhard door die straat te blazen. Anders lig je ook niet zo aan gruzelementen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:49 schreef Anne het volgende:
Zeuw..! Die voetgangster heeft een aardige klap gehad als ik de motor zo zie.
Zal ook onder andere gebeurd zijn doordat de motor tegen de auto is aangeklapt.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:49 schreef Anne het volgende:
Zeuw..! Die voetgangster heeft een aardige klap gehad als ik de motor zo zie.
Motorscooters met Akrapovicquote:Op maandag 27 mei 2013 16:04 schreef Dekatria het volgende:
Die stadscentrumposers zijn dan wel weer humor. Liep laatst met wat maten door Utrecht-centrum, komt er een trio gassies voorbij op Akropovic raketjes. Jethelm, t-shirtje, je kent het wel.
Minuutje later, komen ze weer langs. Zelfde straat, zelfde groep. Die doen het er gewoon om
Het zal ook weer geen GSX-R zijn...quote:Op maandag 27 mei 2013 15:48 schreef Skv het volgende:
Hmm, hier vlakbij net gebeurd: http://www.haarlemsdagbla(...)n-Haarlem?lref=vptop
Iets met geld teveel hebbenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:18 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Zie ik in Amsterdam wel voorbij komen
ach. Het is een oranje z750. Prima foto dan toch?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:22 schreef DarkNoize het volgende:
Zaterdag dus dit beest gekocht:
[ afbeelding ]
Prachtige duidelijke foto gemaakt met de superscherpe camera van mijn telefoon
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:22 schreef DarkNoize het volgende:
[ afbeelding ]
Oranjequote:Op maandag 27 mei 2013 16:22 schreef DarkNoize het volgende:
[ afbeelding ]
Z1000quote:Op maandag 27 mei 2013 16:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
ach. Het is een oranje z750. Prima foto dan toch?
Maar goed dat ze altijd full gear rijden.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:33 schreef WhiteJoker het volgende:
We hadden het een tijd terug toch over die motoragenten die de weg vrij maken? Las net dit: Motoragent in volle vaart geschept
Zo te zien een blinde hork in een Audi die af wilde slaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:33 schreef WhiteJoker het volgende:
We hadden het een tijd terug toch over die motoragenten die de weg vrij maken? Las net dit: Motoragent in volle vaart geschept
Mja of je daar wat aan hebt als je meters door de lucht vliegt...quote:Op maandag 27 mei 2013 16:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maar goed dat ze altijd full gear rijden.
Mooi manquote:Op maandag 27 mei 2013 16:22 schreef DarkNoize het volgende:
[ afbeelding ]
Alles beter dan een spijkerbroekje en shirt zonder mouwen.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:35 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Mja of je daar wat aan hebt als je meters door de lucht vliegt...
quote:
quote:
Thanks!quote:
En wanneer zien we jou bij een newbie/oldierit?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:36 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks!
Wil er nog een paar dingen aan veranderen. Als dat gedaan is maak ik wel een keer goede foto's want dit is niks zo.
Zit een complete zx10r uitlaat onder met één demper aan de andere kant, Ixil Xtreme demper.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:35 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Mooi man, waar zijn de pijpjes? Heb je Boomtubes eronder zitten?
Heeft blauw-blauw gewoon niet standaard voorrang of hij nou op de verkeerde weghelft rijdt of niet? Want die voertuigen slingeren natuurlijk door het verkeer heen.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:37 schreef einschtein het volgende:
De motorrijder van de pliesie reed op de andere weghelft, ze zijn frontaal met elkaar in aanraking gekomen. Het is dus nog maar even afwachten wie wat nou verkeerd heeft gedaan.
De auto mits de politie zich aan de regels heeft gehouden.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:37 schreef einschtein het volgende:
De motorrijder van de pliesie reed op de andere weghelft, ze zijn frontaal met elkaar in aanraking gekomen. Het is dus nog maar even afwachten wie wat nou verkeerd heeft gedaan.
Ik was afgelopen weekend in Roemenië. Wat ik daar rond heb zien rijden..quote:Op maandag 27 mei 2013 16:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Alles beter dan een spijkerbroekje en shirt zonder mouwen.
Zolang die ritten altijd op zaterdag worden verreden (toch?), dan nooit helaasquote:Op maandag 27 mei 2013 16:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En wanneer zien we jou bij een newbie/oldierit?
Meestal zaterdag idd. Wie weet komt er nog eens een Zondag rit.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:40 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Zolang die ritten altijd op zaterdag worden verreden (toch?), dan nooit helaas![]()
Als het een keer op zondag is en het is in de buurt (Brabant, Limburg kan ook nog wel) dan ben ik dabei.
Daar heb je dan weer een punt.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:48 schreef Dekatria het volgende:
Zondagrit komen alleen maar zondagsrijders op af.
Klopt, daarom was het ook zo mooi toen ik een keer voor groen bleef staan.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:46 schreef einschtein het volgende:
Voorrang of niet, als die gast met 80 aan komt vliegen is het best moeilijk te zien. Je hoort het in principe not te horen, maar de modernere auto's zijn steeds beter geïsoleerd. En zoals het lijkt, aan de foto te zien, wilde de automobilist inderdaad rechts afslaan. Dus die zal in spiegels hebben gekeken, om af te slaan en niet naar voren.![]()
En ja, het is een voorrangsvoertuig. Maar dat betekent niet direct dat wanneer er een ongeluk gebeurd, de andere zij de schuldig is.
Ja de groeten, er komt er me een kolerekabaal uit zo'n sirene, hele lichtshow eraan vast, en dan nog niks merken?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:46 schreef einschtein het volgende:
Voorrang of niet, als die gast met 80 aan komt vliegen is het best moeilijk te zien. Je hoort het in principe not te horen, maar de modernere auto's zijn steeds beter geïsoleerd. En zoals het lijkt, aan de foto te zien, wilde de automobilist inderdaad rechts afslaan. Dus die zal in spiegels hebben gekeken, om af te slaan en niet naar voren.![]()
Jup. Mijn moeder is vorig jaar vol in de passagierskant aangereden door een agent die door rood licht een kruispunt over kwam. Ze is absoluut geen slechte chauffeur, maar heeft gewoon helemaal níks gezien en gehoord terwijl de politie toch beweert met zwaailicht en sirene te hebben gereden. Blijkbaar is het mogelijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja de groeten, er komt er me een kolerekabaal uit zo'n sirene, hele lichtshow eraan vast, en dan nog niks merken?
Het is allemaal mogelijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja de groeten, er komt er me een kolerekabaal uit zo'n sirene, hele lichtshow eraan vast, en dan nog niks merken?
We hebben net een Brabo/Limbo rit achter de rugquote:Op maandag 27 mei 2013 16:40 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Zolang die ritten altijd op zaterdag worden verreden (toch?), dan nooit helaas![]()
Als het een keer op zondag is en het is in de buurt (Brabant, Limburg kan ook nog wel) dan ben ik dabei.
Maar dan kan ik ook nooit meequote:Op maandag 27 mei 2013 17:14 schreef Dekatria het volgende:
Kom we doen ze vanaf nu altijd op een zaterdag, kan'ie lekker niet mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |