Die van mij was eerderquote:Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef klawie het volgende:
hoe krijgen jullie allemaal jullie vriendin ook op de motor want wat ik ook maar bij die van mij doe ze wilt echt niet
De planning was/is om deze zomer samen naar Oostenrijk te rijden, even kijken hoe dit gaat icm school.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef klawie het volgende:
[..]
ooh haha wel relax als je gwn met je meisje effe een stukje kan gaan rijden
dat is wel fucking vet!!!!!!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De planning was/is om deze zomer samen naar Oostenrijk te rijden, even kijken hoe dit gaat icm school.
Maar ik ben vooral blij dat ze ook wel een beetje rijd als een kerel, dus niet te voorzichtig of langzaam.
[ afbeelding ]
Want dit ziet er wel wat lachwekkend uit natuurlijk
echt klote voor je veel sterktequote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef Yreal het volgende:
Toch vrijdag nog opgenomen in het ziekenhuis. Mijn ogen werkten niet meer mee
zal geen permanente schade zijn maar ik ben toch even uit de running.
vanwege die glijder?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef Yreal het volgende:
Wel ff schrikken dan, dat blijkbaar dan toch wat meer aan de hand is dan gedacht.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
toch wat harder gevallen dan dat ik dacht
Blijft een dikke brommerquote:
Sterkte, wat heb je psies dan? gevolg van je valpartij?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef Yreal het volgende:
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
toch wat harder gevallen dan dat ik dacht
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef klawie het volgende:
hoe krijgen jullie allemaal jullie vriendin ook op de motor want wat ik ook maar bij die van mij doe ze wilt echt niet
toch goed op mijn hoofd gevallen. Mijn ogen konden niet meer focussen dus ik lag daar maar in bed met mijn ogen te rollen...quote:Op maandag 27 mei 2013 00:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijft een dikke brommer
[..]
Sterkte, wat heb je psies dan? gevolg van je valpartij?
Da's behoorlijk eng voor jou ook malloot, het zal voor de garp maar blijvend zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 00:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
toch goed op mijn hoofd gevallen. Mijn ogen konden niet meer focussen dus ik lag daar maar in bed met mijn ogen te rollen...
schijnt heel eng te zijn geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik had alleen een motor, de auto kwam later ze moest wel!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef klawie het volgende:
Een ekte fokker, heeft geen vriendin die stopt hem in de uitlaat.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef klawie het volgende:
Meh ik heb geen open pijp, dat past heul nietquote:Op maandag 27 mei 2013 04:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een ekte fokker, heeft geen vriendin die stopt hem in de uitlaat.
Je hebt het toch geprobeerd hequote:Op maandag 27 mei 2013 04:44 schreef whY... het volgende:
[..]
Meh ik heb geen open pijp, dat past heul niet
quote:
Ja ik. Hoezo?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:58 schreef terrorsjaak het volgende:
Heeft iemand hier een motor uit de catogorie "super sport"?
Sterkte gozert! Nieuwe helm lijkt me inderdaad geen overbodige luxe.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef Yreal het volgende:
Present!quote:Op maandag 27 mei 2013 00:58 schreef terrorsjaak het volgende:
Dus iemand heeft een bammetje pindakaas tegen de vooruit aan?quote:Op maandag 27 mei 2013 08:45 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Present!
Mijn lunch ligt trouwens ergens op de A58Een vakje in mijn aftandse eastpack is open gewaaid tijdens het rijden
Nee, van die ovale pizza dingen van de AH2goquote:Op maandag 27 mei 2013 09:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dus iemand heeft een bammetje pindakaas tegen de vooruit aan?
Heb ik ook een keer gehad, gelukkig was mijn schijfremslot een goeie presse papier anders had er echt niks meer ingezetenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:56 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Nee, van die ovale pizza dingen van de AH2go
Die zijn te lekker, echt sund
Zo lelijkquote:Op maandag 27 mei 2013 09:14 schreef lipjes het volgende:
Ja leek mij ook niks.
Gaan nu zaterdag voor deze kijken
Honda NTV650
[ afbeelding ]
Degelijke machientjes, maar daar is het ook mee gezegd.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:37 schreef KneusTeun het volgende:
Die NTV's zijn niet mooi, echt gemaakt als woon werk verkeer dacht ik. Erg onderhoud vrij hoorde ik van iemand die er 1 had.
past wel goed indut topic met dat blok.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:37 schreef KneusTeun het volgende:
Die NTV's zijn niet mooi, echt gemaakt als woon werk verkeer dacht ik. Erg onderhoud vrij hoorde ik van iemand die er 1 had.
Ik reageer hier bijna nooit, maar lees wel veel mee. Ik rij een supersport.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:58 schreef terrorsjaak het volgende:
Same here, ook een supersportquote:Op maandag 27 mei 2013 11:45 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik reageer hier bijna nooit, maar lees wel veel mee. Ik rij een supersport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:30 schreef Dekatria het volgende:
Wij zijn dan ook enorm intimiderend.
Voel je vrij om te ouwehoeren over je SS heurTja dan kan ik alleen zeggen dat ze in de schuur staat, en ik mag 2 weken niet rijden door een ontsteking in me schouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gniffel.. Dat zei ik gisteren ook al tegen SD.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:23 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Same here, ook een supersport
Misschien post ik wel wat meer als ik ook echt kan mee lullen, gaat vaak over AT en dat snap ik allemaal niet zoRespect voor Anne dat ze zo lekker kan mee ouwehoeren en van zich afbijt tussen al deze mannen
Wel balen inderdaad. Hopelijk is het weer over 2 weken ook nog zo goed of hopelijk nog beterquote:Op maandag 27 mei 2013 14:36 schreef Dekatria het volgende:
Sterkte dan, Bokkepoot! Net nu het weer beter is, ook nog.
Zat vast één of andere mongool op die wilde showen. Smedestraat rijdt ieder normaal mens 20/30 km/h omdat het midden in het centrum (en het is harstikke druk vanwege het lekkere weer vandaag). Wilde vast even tof doen door knalhard door die straat te blazen. Anders lig je ook niet zo aan gruzelementen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:49 schreef Anne het volgende:
Zeuw..! Die voetgangster heeft een aardige klap gehad als ik de motor zo zie.
Zal ook onder andere gebeurd zijn doordat de motor tegen de auto is aangeklapt.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:49 schreef Anne het volgende:
Zeuw..! Die voetgangster heeft een aardige klap gehad als ik de motor zo zie.
Motorscooters met Akrapovicquote:Op maandag 27 mei 2013 16:04 schreef Dekatria het volgende:
Die stadscentrumposers zijn dan wel weer humor. Liep laatst met wat maten door Utrecht-centrum, komt er een trio gassies voorbij op Akropovic raketjes. Jethelm, t-shirtje, je kent het wel.
Minuutje later, komen ze weer langs. Zelfde straat, zelfde groep. Die doen het er gewoon om
Het zal ook weer geen GSX-R zijn...quote:Op maandag 27 mei 2013 15:48 schreef Skv het volgende:
Hmm, hier vlakbij net gebeurd: http://www.haarlemsdagbla(...)n-Haarlem?lref=vptop
Iets met geld teveel hebbenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:18 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Zie ik in Amsterdam wel voorbij komen
ach. Het is een oranje z750. Prima foto dan toch?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:22 schreef DarkNoize het volgende:
Zaterdag dus dit beest gekocht:
[ afbeelding ]
Prachtige duidelijke foto gemaakt met de superscherpe camera van mijn telefoon
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:22 schreef DarkNoize het volgende:
[ afbeelding ]
Oranjequote:Op maandag 27 mei 2013 16:22 schreef DarkNoize het volgende:
[ afbeelding ]
Z1000quote:Op maandag 27 mei 2013 16:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
ach. Het is een oranje z750. Prima foto dan toch?
Maar goed dat ze altijd full gear rijden.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:33 schreef WhiteJoker het volgende:
We hadden het een tijd terug toch over die motoragenten die de weg vrij maken? Las net dit: Motoragent in volle vaart geschept
Zo te zien een blinde hork in een Audi die af wilde slaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:33 schreef WhiteJoker het volgende:
We hadden het een tijd terug toch over die motoragenten die de weg vrij maken? Las net dit: Motoragent in volle vaart geschept
Mja of je daar wat aan hebt als je meters door de lucht vliegt...quote:Op maandag 27 mei 2013 16:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maar goed dat ze altijd full gear rijden.
Mooi manquote:Op maandag 27 mei 2013 16:22 schreef DarkNoize het volgende:
[ afbeelding ]
Alles beter dan een spijkerbroekje en shirt zonder mouwen.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:35 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Mja of je daar wat aan hebt als je meters door de lucht vliegt...
quote:
quote:
Thanks!quote:
En wanneer zien we jou bij een newbie/oldierit?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:36 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks!
Wil er nog een paar dingen aan veranderen. Als dat gedaan is maak ik wel een keer goede foto's want dit is niks zo.
Zit een complete zx10r uitlaat onder met één demper aan de andere kant, Ixil Xtreme demper.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:35 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Mooi man, waar zijn de pijpjes? Heb je Boomtubes eronder zitten?
Heeft blauw-blauw gewoon niet standaard voorrang of hij nou op de verkeerde weghelft rijdt of niet? Want die voertuigen slingeren natuurlijk door het verkeer heen.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:37 schreef einschtein het volgende:
De motorrijder van de pliesie reed op de andere weghelft, ze zijn frontaal met elkaar in aanraking gekomen. Het is dus nog maar even afwachten wie wat nou verkeerd heeft gedaan.
De auto mits de politie zich aan de regels heeft gehouden.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:37 schreef einschtein het volgende:
De motorrijder van de pliesie reed op de andere weghelft, ze zijn frontaal met elkaar in aanraking gekomen. Het is dus nog maar even afwachten wie wat nou verkeerd heeft gedaan.
Ik was afgelopen weekend in Roemenië. Wat ik daar rond heb zien rijden..quote:Op maandag 27 mei 2013 16:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Alles beter dan een spijkerbroekje en shirt zonder mouwen.
Zolang die ritten altijd op zaterdag worden verreden (toch?), dan nooit helaasquote:Op maandag 27 mei 2013 16:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En wanneer zien we jou bij een newbie/oldierit?
Meestal zaterdag idd. Wie weet komt er nog eens een Zondag rit.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:40 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Zolang die ritten altijd op zaterdag worden verreden (toch?), dan nooit helaas![]()
Als het een keer op zondag is en het is in de buurt (Brabant, Limburg kan ook nog wel) dan ben ik dabei.
Daar heb je dan weer een punt.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:48 schreef Dekatria het volgende:
Zondagrit komen alleen maar zondagsrijders op af.
Klopt, daarom was het ook zo mooi toen ik een keer voor groen bleef staan.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:46 schreef einschtein het volgende:
Voorrang of niet, als die gast met 80 aan komt vliegen is het best moeilijk te zien. Je hoort het in principe not te horen, maar de modernere auto's zijn steeds beter geïsoleerd. En zoals het lijkt, aan de foto te zien, wilde de automobilist inderdaad rechts afslaan. Dus die zal in spiegels hebben gekeken, om af te slaan en niet naar voren.![]()
En ja, het is een voorrangsvoertuig. Maar dat betekent niet direct dat wanneer er een ongeluk gebeurd, de andere zij de schuldig is.
Ja de groeten, er komt er me een kolerekabaal uit zo'n sirene, hele lichtshow eraan vast, en dan nog niks merken?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:46 schreef einschtein het volgende:
Voorrang of niet, als die gast met 80 aan komt vliegen is het best moeilijk te zien. Je hoort het in principe not te horen, maar de modernere auto's zijn steeds beter geïsoleerd. En zoals het lijkt, aan de foto te zien, wilde de automobilist inderdaad rechts afslaan. Dus die zal in spiegels hebben gekeken, om af te slaan en niet naar voren.![]()
Jup. Mijn moeder is vorig jaar vol in de passagierskant aangereden door een agent die door rood licht een kruispunt over kwam. Ze is absoluut geen slechte chauffeur, maar heeft gewoon helemaal níks gezien en gehoord terwijl de politie toch beweert met zwaailicht en sirene te hebben gereden. Blijkbaar is het mogelijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja de groeten, er komt er me een kolerekabaal uit zo'n sirene, hele lichtshow eraan vast, en dan nog niks merken?
Het is allemaal mogelijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja de groeten, er komt er me een kolerekabaal uit zo'n sirene, hele lichtshow eraan vast, en dan nog niks merken?
We hebben net een Brabo/Limbo rit achter de rugquote:Op maandag 27 mei 2013 16:40 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Zolang die ritten altijd op zaterdag worden verreden (toch?), dan nooit helaas![]()
Als het een keer op zondag is en het is in de buurt (Brabant, Limburg kan ook nog wel) dan ben ik dabei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |