Wel ff schrikken dan, dat blijkbaar dan toch wat meer aan de hand is dan gedacht.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
toch wat harder gevallen dan dat ik dacht
Blijft een dikke brommerquote:
Sterkte, wat heb je psies dan? gevolg van je valpartij?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef Yreal het volgende:
Toch vrijdag nog opgenomen in het ziekenhuis. Mijn ogen werkten niet meer mee
zal geen permanente schade zijn maar ik ben toch even uit de running.
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
toch wat harder gevallen dan dat ik dacht
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef klawie het volgende:
hoe krijgen jullie allemaal jullie vriendin ook op de motor want wat ik ook maar bij die van mij doe ze wilt echt niet
toch goed op mijn hoofd gevallen. Mijn ogen konden niet meer focussen dus ik lag daar maar in bed met mijn ogen te rollen...quote:Op maandag 27 mei 2013 00:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijft een dikke brommer
[..]
Sterkte, wat heb je psies dan? gevolg van je valpartij?
Da's behoorlijk eng voor jou ook malloot, het zal voor de garp maar blijvend zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 00:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
toch goed op mijn hoofd gevallen. Mijn ogen konden niet meer focussen dus ik lag daar maar in bed met mijn ogen te rollen...
schijnt heel eng te zijn geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik had alleen een motor, de auto kwam later ze moest wel!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef klawie het volgende:
hoe krijgen jullie allemaal jullie vriendin ook op de motor want wat ik ook maar bij die van mij doe ze wilt echt niet
Een ekte fokker, heeft geen vriendin die stopt hem in de uitlaat.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef klawie het volgende:
Meh ik heb geen open pijp, dat past heul nietquote:Op maandag 27 mei 2013 04:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een ekte fokker, heeft geen vriendin die stopt hem in de uitlaat.
Je hebt het toch geprobeerd hequote:Op maandag 27 mei 2013 04:44 schreef whY... het volgende:
[..]
Meh ik heb geen open pijp, dat past heul niet
quote:
Ja ik. Hoezo?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:58 schreef terrorsjaak het volgende:
Heeft iemand hier een motor uit de catogorie "super sport"?
Sterkte gozert! Nieuwe helm lijkt me inderdaad geen overbodige luxe.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef Yreal het volgende:
Toch vrijdag nog opgenomen in het ziekenhuis. Mijn ogen werkten niet meer mee
zal geen permanente schade zijn maar ik ben toch even uit de running.
Present!quote:Op maandag 27 mei 2013 00:58 schreef terrorsjaak het volgende:
Dus iemand heeft een bammetje pindakaas tegen de vooruit aan?quote:Op maandag 27 mei 2013 08:45 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Present!
Mijn lunch ligt trouwens ergens op de A58Een vakje in mijn aftandse eastpack is open gewaaid tijdens het rijden
Nee, van die ovale pizza dingen van de AH2goquote:Op maandag 27 mei 2013 09:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dus iemand heeft een bammetje pindakaas tegen de vooruit aan?
Heb ik ook een keer gehad, gelukkig was mijn schijfremslot een goeie presse papier anders had er echt niks meer ingezetenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:56 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Nee, van die ovale pizza dingen van de AH2go
Die zijn te lekker, echt sund
Zo lelijkquote:Op maandag 27 mei 2013 09:14 schreef lipjes het volgende:
Ja leek mij ook niks.
Gaan nu zaterdag voor deze kijken
Honda NTV650
[ afbeelding ]
Degelijke machientjes, maar daar is het ook mee gezegd.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:37 schreef KneusTeun het volgende:
Die NTV's zijn niet mooi, echt gemaakt als woon werk verkeer dacht ik. Erg onderhoud vrij hoorde ik van iemand die er 1 had.
past wel goed indut topic met dat blok.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:37 schreef KneusTeun het volgende:
Die NTV's zijn niet mooi, echt gemaakt als woon werk verkeer dacht ik. Erg onderhoud vrij hoorde ik van iemand die er 1 had.
Ik reageer hier bijna nooit, maar lees wel veel mee. Ik rij een supersport.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:58 schreef terrorsjaak het volgende:
Same here, ook een supersportquote:Op maandag 27 mei 2013 11:45 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik reageer hier bijna nooit, maar lees wel veel mee. Ik rij een supersport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |