helm, handschoenen kettingslot en tijdens woon werkverkeer kun je helm en handschoenen vervangen voor rugzakquote:
ik ga zo naar assen delft effe kijken nog dingen waar ik op moet letten??????quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
helm, handschoenen kettingslot en tijdens woon werkverkeer kun je helm en handschoenen vervangen voor rugzak
Ik denk één goed harde knal en daarna vrij stilquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:10 schreef einschtein het volgende:
Laat, maar goed: Gummie, lekker geluidje!Hoe klinkt t als je op 8k toeren zit?
dankjewel pico maar ik heb een andere plaat bij jou is het 1 groot gat maar bij mij is het in 2 gedeeldquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:25 schreef picodealion het volgende:
Heb je hier wat aan klawie?
http://i.imgur.com/Umnyt1f.jpg
Is een Givi Compact e29. Helm past erin.
Dan zit ik al in het rode gebied.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:10 schreef einschtein het volgende:
Laat, maar goed: Gummie, lekker geluidje!Hoe klinkt t als je op 8k toeren zit?
Neuh, heb vaak genoeg doorgetrokken naar 9k, maar dat vind ie niet lekker en zit ik de komende kilometers met een piepend blok.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik denk één goed harde knal en daarna vrij stil
Hoeveel toeren maakt dat ding van jou dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:54 schreef BlackLining het volgende:
Bij dat toerental komt de mijne net een beetje los
Max koppel op 9.5k, max vermogen op 10.5k en redline vanaf 13k..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoeveel toeren maakt dat ding van jou dan?
Same here, ongeveer. 8k is iig geen red line.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:54 schreef BlackLining het volgende:
Bij dat toerental komt de mijne net een beetje los
Ik vind een lekker rauw afgestelde inline four met iets te strakke kleppen ook wel lekker klinken hoorquote:
Ik zat daar net ook al naar te kijken ja. Zo nog maar een extra bakje koffie en dan ga ik nog een poging doen tot ontcijferen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:56 schreef Maegrim het volgende:
Rijbewijs kwijt bij 6![]()
Waar slaat die TT trouwens op? Afgezien van de grammatica
Ja precies. Moet je eens een goeie MTB pakken. Hendel links is dan voorremquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:26 schreef Geerd het volgende:
Donderdag weer een fiets sinds een paar jaarwel handig in de "stad" wil ik steeds in de spiegels kijken
Zo ben ik laatst op me bek gegaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja precies. Moet je eens een goeie MTB pakken. Hendel links is dan voorremkrijg je van die mooie onvrijwillige stoppies.
Mijn eerste bocht op een fiets ziet er ook altijd belachelijk uit10kg versus 230kg. Even wennen
Neuh, wat zou ik daarvan moeten horen dan? Je hebt standaard 30 dagen wachtperiode voor ze überhaupt iets gaan ondernemen, dit om te kijken of hij wordt teruggevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Hmja, dat had ik al aan zien komen.. vandaar TT maar ff gemeeld dat als het 30 mei niet compleet is, ze de boel gewoon maar versturen ook. Blijf niet wachtenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
Houd je er trouwens met Twisted Frommel effe rekening mee dat er een mogelijkheid bestaat dat onze fijne heikneuters van de douane het pakket een weekie of 2 vasthouden? Zal niet de eerste keer zijn.
Ja psies, ik had me eigenlijk voorgenomen om er eentje bij te kopen, en dan de AT weer netjes te maken en voor af en toe te gebruiken. Nu wordt het idd andersom, misschien komt de AT nog terug, en anders komt er tzt wel weer wat anders bij, misschien wel een toffe naked, dan is het allroad tijdperk effe voorbij, al weet ik niet of ik daaraan kan wennen, daar moet ik nog eens over verzinnenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:50 schreef Salatrel het volgende:
Wel een goed excuus om een toerbuffel te kopen al kan ik me voorstellen dat je het liever onder andere omstandigheden had gedaan
Yep, en misschien nog wat ander spul; moet effe kijken wat voor leuks mijn pad gaat kruisen de komende tijd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, dat had ik al aan zien komen.. vandaar TT maar ff gemeeld dat als het 30 mei niet compleet is, ze de boel gewoon maar versturen ook. Blijf niet wachten
Proefritje op de Pan maken waarschijnlijk?
Best of both worlds.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:32 schreef Sounddragon het volgende:
Of een witte ex-KLPD Dero? Meer power, tóch een klein beetje allroad, niet zo'n stoffig imago, low milert en een stuk jonger ook.. hmmzz..
Je bent diehard motorrijder of je bent het nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Best of both worlds.
edit: in die advertentie"vanwege aanschaf treinabonnement". Lolwut?
rij je dan in je ad venture outfitquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:32 schreef Sounddragon het volgende:
Is wel een nep allroad; dat dan weer wel natuurlijk![]()
Zie kwestie van tijd mannen!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Best of both worlds.
Met de auto, wat ken ons dat nou verrotte jongeuhquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Fanmail uit Leeuwarden voor 3km/h na correctie, met 't koekblik. Miereneukers
Sissybikequote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Best of both worlds.
Jah, en anders zit ik in mijn 'adventure' pak op een Pan; beetje lood om oud-ijzer natuurlijkquote:
neuh niks, moest ff kwijtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met de auto, wat ken ons dat nou verrotte jongeuh
Is offtopic, gaat nergens over..quote:
Anders lees je ff terugquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
/humeurtje
Ik begrijp hieruit dat je nog niks hebt gehoord over je at?
Ik word idd een beetje sjaggo van dat soort posts, scherp opgemerktquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
/humeurtje
Ik begrijp hieruit dat je nog niks hebt gehoord over je at?
Dero is ook een V4 toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Ok
Duidelijk, dus. Ik heb trouwens een overbuurman met een Pan en een met een varadero. grappig, ik zag ze hier allebei voorbij komen . Ik vind die varadero niet zo, persoonlijk. Die Pan is wel geinig met die V4.
Zou kunnen, maar je ziet dat hele blok nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik word idd een beetje sjaggo van dat soort posts, scherp opgemerkt
[..]
Dero is ook een V4 toch?
edit:v-twin dus
Kan mijn buurman deze week wel ff vragen wat die varadero doet, qua verbruik. Die yammie vind ik ook wel leuk, btw.quote:Ik heb eigenlijk altijd allroads gereden, dus ik neig qua smaak naar de Dero. Ik weet daarentegen ook dat Dero's flink zuipen, en het ding moet flink aan de bak qua kilometers, dus ik weet niet of dat goed gaat komen.
Als ik nu een ekte toerbak pak, is er misschien op termijn wel 'ruimte voor een mooie Oranje 690 erbij als spelebrommert(even er vanuit gaande dat de AT niet meer opduikt, anders veeg ik mijn kont af met die KTM natuurlijk
)
Blijft moeilijk allemaal.. gezien de woon-werk fiets toch flink aan de bak moet, en dus flink in waarde zal gaan verminderen door de kilometers die erop gaan komen in de toekomst.. ik koop voor bijvoorbeeld 1500 - 2000¤ ook een redelijk nette doch vrij smakeloze Yammie FJ1200, of nog flauwer; een Div900 (wel weer zuuniger met drinken) met niet overdreven veel ervaring.
Kut MP; veel te veel aanbod![]()
![]()
Het zou bij mij ook niet de eerste keer zijn hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:37 schreef Dekatria het volgende:
Ik kan erom lachen, maar ik heb een keer een paar minuten ook staan vloeken omdattie niet startte, terwijl de dodemansknop om stond
Je hep gelijk, is een V-twin idd. Dacht altijd dat het een V4 was.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:28 schreef Dekatria het volgende:
Dero's zijn V-twins.
Ga gewoon eens proefrijden man
Hoef ik ook niet te zienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar je ziet dat hele blok niet
[..]
Kan mijn buurman deze week wel ff vragen wat die varadero doet, qua verbruik. Die yammie vind ik ook wel leuk, btw.
Een basic blok en een high tech kan allebei gewoon mooi zijn. Het is wat mij betreft niet of/of. Gewoon beide mooi vinden, kan ook. En idd. als je ff leest over zo'n V4 blokquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:42 schreef BlackLining het volgende:
Over V4 gesproken, net wat zitten lezen over die VFR800. Best vette motorblokken! Jammer dat het Honda's zijn natuurlijk, maar daar zit een partij techniek in die motorblokken zegHydraulische klepstoters, te draaien met 2 kleppen of 4 kleppen per cilinder, remkrachtverdeling voor en ander, dynamische kleplift en ontsteking, geardriven cams, etc. Is nogal voor een motor-motor
Overigens blijf ik er wel bij dat dat niet in een motor hoort trouwens. Gewoon carburateurs, mechanische kleppen op chaindriven cams en mechanische wasted-spark ontsteking
En nee ik ga de Bandit niet inruilen voor zo'n onding![]()
quote:
En? wat is het geworden?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:55 schreef klawie het volgende:
nieuwe koffer gekocht goed geholpen door die vent!!!
Beetje eensch, zo'n Viffer blokkie is idd een high tech dingegie, waar niks mis mee is, ALS het spul niet kapoetski gaat, en dáár wringt meestal de schoen, net als met alle moderne mechatronicaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:30 schreef Dekatria het volgende:
Doe mij maar een lekker simpele machine, kan ik wellicht zelf het e.e.a. uitvinden. Zo'n KLR is bijv. mijns inziens een geniaal ding - "wat nou veranderen, het is toch goed zo?" en vervolgens blijft dat ding technisch decennialang ongewijzigd. Geen opsmuk, lekker rechttoe-rechtaan.
Nee, dan die moderne machines... daar moet je al de Haynes openslaan voor het verwisselen van een lampje
Wat is er dan precies duur aan als kleppen stellen al niet hoeft?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:12 schreef Vrieskist het volgende:
[..]Helemaal tevreden met de VFR hier.
Alleen onderhoud kan wat duurder zijn door de moderne techniek in de motor. Buiten de motor zitten er geen rare fratsen op. Aan de andere kant is het blok weer zo degelijk dat dingen als kleppen stellen niet eens hoeft.
Boefje...quote:Op zondag 26 mei 2013 02:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Vanmiddag nog een huismuts in dr mini een hartverzakking bezorgd in een tunnel. Ze was te druk met dr makeup en ze had dr raampje open :p
Op bepaalde kilometerstanden moet je het laten stellen, maar dat hoeft vaak niet eens op die momenten. Als het wel moet, dan is het duurder dan bij een motor met een eenvoudiger blok.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is er dan precies duur aan als kleppen stellen al niet hoeft?
Dat is niet duur, tenzij het wel duur is. Maar dat ligt eraan hoeveel geld het kost, of hoeveel geld je hebt.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:33 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Op bepaalde kilometerstanden moet je het laten stellen, maar dat hoeft vaak niet eens op die momenten. Als het wel moet, dan is het duurder dan bij een motor met een eenvoudiger blok.
Dat moet haast wel, want vorige week had ie nog een er-5quote:
lol ik rij een zr 7s maar deze heb ik idd heel kort had me adv van me er-5 nog staan foto`s en inhoud gewisseld en nu komt er iemand kijkenquote:
lol ik rij al 3 weken hier op hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 11:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, want vorige week had ie nog een er-5
Ik verwar je met iemand anders iddquote:Op zondag 26 mei 2013 12:00 schreef klawie het volgende:
[..]
lol ik rij een zr 7s maar deze heb ik idd heel kort had me adv van me er-5 nog staan foto`s en inhoud gewisseld en nu komt er iemand kijken
Wat is er mis met hem?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:09 schreef BlackLining het volgende:
ht, zr 7 was dat ja. Dat rooie apparaat toch?
Een maat van mij heeft gisteren ook zijn motor omgeruild. VTR SP1 voor CBR1100XX Super Blackbird. Leuke machientjes allebei, al was die VTR toch wel beter.
Die dingen zijn bulletproof inderdaad. Kan met gemak 2 ton op.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:45 schreef Sounddragon het volgende:
Kreeg gisteravond de tip om toch ook vooral een oldskool FJ te overwegen, dus die moet ik ook nog effe zien en rijden, dan kan ik wat knopen gaan doorhakken.
ik heb nog een mooie zr 7s tekoopquote:Op zondag 26 mei 2013 13:45 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga zo effe bellen om bij een Pan te kijken.![]()
Kreeg gisteravond de tip om toch ook vooral een oldskool FJ te overwegen, dus die moet ik ook nog effe zien en rijden, dan kan ik wat knopen gaan doorhakken.
Jeh, daarbij koop je ze voor een prikkie, en zijn er meer low milers van te vinden als van de Pan, die zijn én duurder, én hebben allemaal minimaal 80K op de teller.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die dingen zijn bulletproof inderdaad. Kan met gemak 2 ton op.
Mooi; zuinig op zijn dan maar hequote:
Excuus.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is niet duur, tenzij het wel duur is. Maar dat ligt eraan hoeveel geld het kost, of hoeveel geld je hebt.
Zo leest dat verhaal
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:01 schreef Salatrel het volgende:
Zo ik sta op de kade naast de ferry en ben alvast niet de enige motorrijder
staat niks voor jou bij joh allemaal bmw'squote:Op zondag 26 mei 2013 15:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen
Succes gozert, hopelijk hebbie het weer mee.
Veel plezier Sal!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:01 schreef Salatrel het volgende:
Zo ik sta op de kade naast de ferry en ben alvast niet de enige motorrijder
Dat begrijp ik, maar ik zoek een motor, geen snorfietsquote:Op zondag 26 mei 2013 14:07 schreef klawie het volgende:
[..]
lol was de helft vergeten bedoelde dat hij tekoop is
Laat dan die pics maar zitten.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
staat niks voor jou bij joh allemaal bmw's
ze hebben allemaal hun fluor gele systeem helm nog opquote:Op zondag 26 mei 2013 15:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Laat dan die pics maar zitten.
Is er al eentje naar je toegekomen om te vertellen dat zijn BMW zuiniger is dan jouw motor?
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze hebben allemaal hun fluor gele systeem helm nog op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |