quote:
Kutmuziek dusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]Eerste waar ik aan moest denken.
Ja ER het gaat om de muziek.
Moet je maar niet proberen te scorenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En door jou soort klootzakken moet ik mn enkel inpakken omdat ze me schoentjes zo mooi vinden dat ze erop willen trappen
Donderdagnacht nieuwe kansenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zegt BB die na 1 shandy al bezopen is
Proberen? Gewoon doen. En een van nisterooy-tje bij de laatste man.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moet je maar niet proberen te scoren
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dan weer de bus zeker onderkotsen?
Ben je er nou al uit wat je gaat doen? Blijven, studeren of gewoon werken in de burger?quote:
Wmb blijft hij gewoonquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ben je er nou al uit wat je gaat doen? Blijven, studeren of gewoon werken in de burger?
Ken rave niet terwijl hij aan het werk is dus dat is aan zijn directe collega'squote:
Bambi?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag trouwens een wrede DVD bekeken
quote:
Niet vrijwillige fisting deel3?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag trouwens een wrede DVD bekeken
Die was ook mooi idd, maar nee. Niet die.quote:
Idioten en apen jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
[..]
Niet vrijwillige fisting deel3?
Edit: Je hebt 2 soorten mensen
Snap ik, ik probeer je serieus te nemen maar als de mannenpap per bubbel uit je neusgat komt omdat je meer dan opgetopt bent resteert maar 1 smilie...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Snap ik, ik probeer je serieus te nemen maar als de mannenpap per bubbel uit je neusgat komt omdat je meer dan opgetopt bent resteert maar 1 smilie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Daar ga ik niet heen. Mij te druk allemaal.quote:
Begin wild te gokken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ben je er nou al uit wat je gaat doen? Blijven, studeren of gewoon werken in de burger?
Zeg je hebt hardcore feesten en je hebt normale feestenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar ga ik niet heen. Mij te druk allemaal.
Doe mij maar een rustig bruin café
En 16+ feesten. Maar daar kom je nog wel achter..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeg je hebt hardcore feesten en je hebt normale feesten
Wat is een normaal feest? Rond de salon tafel zitten in een kringetje en pas na 21:00 mag men aan het bier?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeg je hebt hardcore feesten en je hebt normale feesten
Je gaat verhuizen naar China om een giraffen farm op te zetten?quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En 16+ feesten. Maar daar kom je nog wel achter..
Een normaal feest is gewoon een club, gewoon een zaal met mensen en DJ's die house/dance draaien enzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is een normaal feest? Rond de salon tafel zitten in een kringetje en pas na 21:00 mag men aan het bier?
En door die takkeherrie kun je amper praten. Nee dank u welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een normaal feest is gewoon een club, gewoon een zaal met mensen en DJ's die house/dance draaien enzo
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik had beter niet op google afbeeldingen kunnen klikken
Houssaaa wousaaaaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En door die takkeherrie kun je amper praten. Nee dank u wel
Kindermuziekquote:
Dat zeg ik, takkeherrie.quote:
Jij bent en blijft een apartequote:
Wat moet dit voorstellenquote:
Ook niet. Dan liever Schubert of Wagner (geen pizza)quote:
En vroegah dan jonge, komop je moet er van gehouden hebbenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook niet. Dan liever Schubert of Wagner (geen pizza)
Dat weet ikquote:
Vroegah = vroegah!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En vroegah dan jonge, komop je moet er van gehouden hebben
quote:
Ik vind het wel geinige muziek jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar dit is gewoon een gruwelijk goeie plaat!
Mare Andy Tielman![]()
Het typische indrinken op straat en dan een uur later naar de club zodat je niet veel geld kwijt bent aan drankquote:
Nog geneukt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:43 schreef Royyy het volgende:
[..]
Sinds afgelopen ochtend terug in NL tot half augustus
Ohhh, komt het je ff koud op je dak dusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:43 schreef Royyy het volgende:
[..]
Sinds afgelopen ochtend terug in NL tot half augustus
Kreeg spontaan slechte zin toen ze in het vliegtuig tijdens de landing zeiden dat de lokale temperatuur 1 graden was... en vervolgens begon het nog eens flink te regenen ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, komt het je ff koud op je dak dus
Baaschquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:45 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hehe een Europees accent doet het erg goed daar
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het typische indrinken op straat en dan een uur later naar de club zodat je niet veel geld kwijt bent aan drankHelaas was indrinken voor mij straal bezopen zijn bij vertrek
Welkom in Nederlandquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:46 schreef Royyy het volgende:
[..]
Kreeg spontaan slechte zin toen ze in het vliegtuig tijdens de landing zeiden dat de lokale temperatuur 1 graden was... en vervolgens begon het nog eens flink te regenen ook
20 jaar geleden..,quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
De donderdag avond bestond bij ons na het appèl uit:
Douchen, tukkie doen, omkleden.
Rond 21:00 Arnhem in. Zuipen en de meiden bespelen, shoarma toko, en dan Spijkerkwartier
Rond 03:00 terug. 3 uur later reveille en 2 uur daarna of de HIBA of een Veldloop met boomstam
quote:
quote:
Maar giraffen farm?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 04:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Geef het nog een paar jaartjes, knul...
Zegt genoeg over jouw ambitieniveau.,,quote:Op zaterdag 25 mei 2013 04:08 schreef ErwinRommel het volgende:
En toch hè? Ondanks alles zou ik alles zo weer over doen.
Heh.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 04:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zegt genoeg over jouw ambitieniveau.,,
Muah, dat is het andere uiterste.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 04:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh.
Zou jij je leven willen slijten op een stoffig kantoor?
Ik had de mogelijkheid om te gaan studeren. Echter, ik koos wat anders.quote:
Good luck.quote:
Dan maar bier!quote:
Goed plan. Tijd voor Guinness.quote:
Heel het 'dorp' ligt droog al het horecapersoneel staat hier op de voetbalverenigingquote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hmm, dat is eigenlijk best een goed idee [ afbeelding ]
In wat voor boerengat woon je?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heel het 'dorp' ligt droog al het horecapersoneel staat hier op de voetbalvereniging
Jij woont in Amsterdam toch?quote:
Mocht dat zo zijn: In dat prachtige 'dorp' aan het eind van de Amstelveensewegquote:
Alweer. Toch een heel uur geslapenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Thaboel, ben jij alweer of nog steeds wakker??
Ooh, daarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mocht dat zo zijn: In dat prachtige 'dorp' aan het eind van de Amstelveenseweg
Van je penispomp?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:50 schreef AchJa het volgende:
Gvd, weer membraan vacuumpomp naar zijn grootje....
Doe dat oude barrel van je toch eens weg.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:50 schreef AchJa het volgende:
Gvd, weer membraan vacuumpomp naar zijn grootje....
Eind van het jaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe dat oude barrel van je toch eens weg.
Of zit ik te vloeken in de kerk nu?
Maand geleden een nieuwe ingezet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat had ik intussen ook al verzonnen
Opzich is het niet zo'n moeilijke klus, maar een hoop gekloot om erbij te komen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja......
Dan met de fiets naar werK?
Dat heb je ook met moderne auto's. Remlichtje achter vervangen kost me al een gang naar de garagequote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Opzich is het niet zo'n moeilijke klus, maar een hoop gekloot om erbij te komen.
Nog 2 wekenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 04:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Geef het nog een paar jaartjes, knul...
Koop dan ook een echte autoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat heb je ook met moderne auto's. Remlichtje achter vervangen kost me al een gang naar de garage
Geduld hebben bij het vervangen zou ook al veel schelen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat heb je ook met moderne auto's. Remlichtje achter vervangen kost me al een gang naar de garage
Iddquote:
Dat heb ik nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geduld hebben bij het vervangen zou ook al veel schelen.
Dat bedoel ik.quote:
Btw, die Snow Grouse was gisteren bevrorenquote:
Ik kan er toch ff niks mee, want geen lijmquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is best handig om niet te hebben als je een Karel Doorman gaat bouwen
Die kan je toch zo gaan halen? Bij de modelbouwwinkel?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kan er toch ff niks mee, want geen lijm
Die moet dan ook in de koelkast ipv in de vriezer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Btw, die Snow Grouse was gisteren bevroren
Ik mag geen auto rijdenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die kan je toch zo gaan halen? Bij de modelbouwwinkel?
Ja ho eens ff, dat stond niet op de gebruiksaanwijzingquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die moet dan ook in de koelkast ipv in de vriezer.
ja doei!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt toch een chauffeur op afroep?
Nee, maar ik heb het je wel verteld.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja ho eens ff, dat stond niet op de gebruiksaanwijzing
ga jij nu maar eens je scootmobiel rijbewijs halen, dan lullen we verderquote:
hmmm, weet ik niet meer. vergeten denk ik.quote:
Is voor tokkie'squote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ga jij nu maar eens je scootmobiel rijbewijs halen, dan lullen we verder
Met de Aixam naar de V&Vquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is voor tokkie'sHeb geen 180cc zip nodig
Wel de camo versie.quote:
Ik zie ze genoeg, gepimpte Aixams, takkeherrie aan muziek, petje verkeerde kant op je kneiter en een truckersarmquote:
Wat is daar dan mis mee?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zie ze genoeg, gepimpte Aixams, takkeherrie aan muziek, petje verkeerde kant op je kneiter en een truckersarm
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niksquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Toen ik je laatst op kwam halen zei je er niets over
Ik wilde je namelijk niet beschamen dat jij aan kwam kakken met die Aixam van jequote:
Dat een auto durven noemenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jou auto?
[ afbeelding ]
Streetglow onder je waggie![]()
Je was maar wat blij dat je eindelijk lijm kon halen voor je vliegdekkanoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wilde je namelijk niet beschamen dat jij aan kwam kakken met die Aixam van je
Jouw mannenpap was niet plakkerig genoeg voor ER?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je was maar wat blij dat je eindelijk lijm kon halen voor je vliegdekkano
Ik hoef het tenminste niet aan te lengen met waterquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jouw mannenpap was niet plakkerig genoeg voor ER?
Waarom gaat ER dan lijm kopen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoef het tenminste niet aan te lengen met water
Jouw aambeien hebben meer aan dat spul dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik zal gvd jullie oren ff volspuiten met Sperti
deze moet jij weten!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jouw aambeien hebben meer aan dat spul dan.
Ik vrees, om eerlijk te zijn, 1 bataljon LMBquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef Cobra4 het volgende:
NWS / Kabinet haalt 8,3 miljard minder belasting op.
Welk onderdeel van Defensie zal als volgende gaan verdwijnen?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:03 schreef Nibb-it het volgende:
HRMS. KAREL DOORMAN, 1:400 1954 Referentie: MW400-02
KLANTEN DIE DIT PRODUCT AANGESCHAFT HEBBEN KOCHTEN OOK...
CONTACTA PROFESSIONAL LIJM Referentie: REV39604!
Yepquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeg ER, heb je nou precies datzelfde pakket als m'n pa gekocht?
Primaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wedstrijdje wie de mooiste kan bouwen
¤10 op jouw pa.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wedstrijdje wie de mooiste kan bouwen
Het gaat om de uitwerking en afwerkingquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh wacht ff, ik heb het model van 1954, dat was nog zonder dat "schuine" vliegdek op die boot.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:03 schreef Nibb-it het volgende:
HRMS. KAREL DOORMAN, 1:400 1954 Referentie: MW400-02
KLANTEN DIE DIT PRODUCT AANGESCHAFT HEBBEN KOCHTEN OOK...
CONTACTA PROFESSIONAL LIJM Referentie: REV39604!
Prima uitdaging hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het gaat om de uitwerking en afwerking
Mag ik hopen dat die als eerst aan de Doorman begint anders zijn we 10 jaar verder met die 100'en andere modellenquote:
Het gaat toch om de mooiste? Niet om het snelst.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mag ik hopen dat die als eerst aan de Doorman begint anders zijn we 10 jaar verder met die 100'en andere modellen
Wie zegt dat ik over 10 jaar nog post hierquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het gaat toch om de mooiste? Niet om het snelst.
Altijdquote:
Ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik over 10 jaar nog post hier
Anders verlies ik ¤10.quote:
Je kan ook beter kippen houwenquote:
---> Poelier.quote:
Uit steenquote:
Niet eens door mijn zwaailamp?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:00 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik zie je al zitten in de bosjes, met je fluoriserende hesje.
Ik zal die Faller super-expert lijm ff tussen je oogleden spuitenquote:
Lekker, altijd IBOquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zal die Faller super-expert lijm ff tussen je oogleden spuiten
Yep. Een ouwe zeurquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:29 schreef jitzzzze het volgende:
Weet jij wie die AchJa is in het kennis topic?
Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo. vanmiddag lijm, kniptangetje, verf, penselen etc gekocht voor de karel Doorman. Aansluitend terrasje gepakt.
Bij van Muilwijk Modelbouw op de langendijk in Gorinchem.quote:
Google in de kenniskwis gebruikenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Google zal mij het antwoord vast vertellen, maar ja
Jij zou het toch moeten weten als bootjesmeneer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Google zal mij het antwoord vast vertellen, maar ja
Dat doe ik dus niet, lapswanchquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Google in de kenniskwis gebruiken
Hij is volgens mij ook een bootjesmeneer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jij zou het toch moeten weten als bootjesmeneer.
dat bedoel ik, niet jij, maar wel enkele anderenquote:
Die kennen we ja: "na het zuur komt het zoet"quote:
Moi? of die andere woestijnvos? Loopt nl. een user rond die Woestijnvos heet.quote:
Nou, dat viel nog flink tegen. Ik heb die dingen in het echt gezien en je moest dus serieus je best doen om er langs te komen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Inspector gadget komt daar zo overheen
Vind je het gek? met dat gare barrel van jequote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dat viel nog flink tegen. Ik heb die dingen in het echt gezien en je moest dus serieus je best doen om er langs te komen.
Nee, die heeft al moeite met sommige drempels.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vind je het gek? met dat gare barrel van je
Nee, gij. Je KD klustopic.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moi? of die andere woestijnvos? Loopt nl. een user rond die Woestijnvos heet.
Laat staan mijn barrelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, die heeft al moeite met sommige drempels.
Eerst ff foto's maken. Zonder foto's geen topic hè?quote:
Sommige zijn zo stijl/hoog/kort dat mijn auto soms eroverheen schraaptquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eerst ff foto's maken. Zonder foto's geen topic hè?
Schiet op aapquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eerst ff foto's maken. Zonder foto's geen topic hè?
hehehe. Ik zit vaak op het balkon, en idd, dat petjesvolk in hun verlaagde auto met takkeherrie aan denkt de drempel hier wel ff te kunnen nemen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sommige zijn zo stijl/hoog/kort dat mijn auto soms eroverheen schraaptEn dan is mijn auto nog volledig OEM; ik vraag me af hoe al die petjes er dan overheen komen.
Loop toch normaalquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Detachementscommandant van Vierdaagse-detachement probeert zo hard mogelijk mij toch mee te laten lopen/om te praten: ''Maak even een afspraak met de huisarts of ga op de kazerne even'' en hij dacht dat het wellicht aan de Meindls lag, etc.
Whutquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Loop toch normaalDit ziet er niet uit
Nou, op het station lukt het me nog enigszins fatsoenlijk te lopen. Maar ik durf voorlopig geen eens een mars van 5 km aan met die kisten en met die vermoedelijke kneuzing rechts.quote:
Gelukkig, als je maar normaal loopt. En niet dat halftamme gehinkelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, op het station lukt het me nog enigszins fatsoenlijk te lopen. Maar ik durf voorlopig geen eens een mars van 5 km aan met die kisten en met die vermoedelijke kneuzing rechts.
Hmmmm. Lijkt me dan toch niet verstandig die 4-daagse te gaan lopen. Sla het een jaartje over en HERSTEL!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, op het station lukt het me nog enigszins fatsoenlijk te lopen. Maar ik durf voorlopig geen eens een mars van 5 km aan met die vermoedelijke kneuzing rechts.
Ja, maar die superfanatieke detachementscommandant van ons die probeert me met alle kracht die hij heeft toch mee te laten lopen. Hij stuurt me nu naar de HA om te kijken wat die zegt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmmm. Lijkt me dan toch niet verstandig die 4-daagse te gaan lopen. Sla het een jaartje over en HERSTEL!
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:52 schreef jitzzzze het volgende:
Het is blijkbaar weer een 'De Toppers' weekend. Mijn FB ontploft van alle foto's van lui die er heen gaan of zijn geweest
Op deze korte termijn ga je dat met zelfs de training niet meer trekken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar die superfanatieke detachementscommandant van ons die probeert me met alle kracht die hij heeft toch mee te laten lopen. Hij stuurt me nu naar de HA om te kijken wat die zegt.
En dit anders ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik word toch zo simpel van "De Toppers", zulks een goedkoop volksvermaak. Bah! [ afbeelding ]
Ik van jou met BB:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb ook een smiley van m.k. gevonden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik van jou met BB:
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik neig daar ook naartoe. Maar ik ben echt een ramp in zeggen: ''Sgt. sorry, ik weet dat je wilt dat ik m'n grenzen verleg en ik weet dat je heel graag mij wilt laten finishen met de hele groep, maar ik loop hem dit jaar NIET maar volgend jaar. Groetjes, doei.''quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op deze korte termijn ga je dat met zelfs de training niet meer trekken.
Ik zou de eer aan jezelf houden en een jaartje wachten. Serieus.
Daarom dus. Straks verknal je je enkels/poten. Lijkt me niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik neig daar ook naartoe. Maar ik ben echt een ramp in zeggen: ''Sgt. sorry, ik weet dat je wilt dat ik m'n grenzen verleg en ik weet dat je heel graag mij wilt laten finishen met de hele groep, maar ik loop hem dit jaar NIET maar volgend jaar. Groetjes, doei.''
Instead stuurt hij me nu naar de HA en waarschijnlijk zegt de HA dan: ''ja, lijkt me niet verstandig''.
Zit je weer in mijn privé-photobucket te loeren?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:02 schreef jitzzzze het volgende:
Nibb-it, dit is toch jouw auto?
[ afbeelding ]
Proleet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik word toch zo simpel van "De Toppers", zulks een goedkoop volksvermaak. Bah! [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zit je weer in mijn privé-photobucket te loeren?
Nou, dit is voor de verandering eens wel serieusquote:
Die auto ziet er ook wel uit alsof dat hij bestuurd wordt door een Joyce.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Nou, dit is voor de verandering eens wel serieus
Ik was dat ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Nou, dit is voor de verandering eens wel serieus
Jij heet toch ook Joyce IRL?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die auto ziet er ook wel uit alsof dat hij bestuurd wordt door een Joyce.
Doe niet zo mal, gekkiequote:
Nee ik heet Dylano.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij heet toch ook Joyce IRL?
[..]
Doe niet zo mal, gekkie
Volgens mij ben jij gewoon niet in staat de betekenis van de kunst van de Toppers te bevatten. De pindakaasvloer van Wim T. Schippers vond je zeker ook niet mooi?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij heet toch ook Joyce IRL?
[..]
Doe niet zo mal, gekkie
Ik vond de pindakaasvloer echt briljant. Wat een kunstenaar, wat een artiest. Ik ben er weer stil van.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:30 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon niet in staat de betekenis van de kunst van de Toppers te bevatten. De pindakaasvloer van Wim T. Schippers vond je zeker ook niet mooi?
Verzonden hoor, Valentino.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
PM anders je naam, als het echt zo erg is
Aan jou de eer om een kunstzinnige TT te bedenken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vond de pindakaasvloer echt briljant. Wat een kunstenaar, wat een artiest. Ik ben er weer stil van.
Met je rotte appelstroopvloerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Aan jou de eer om een kunstzinnige TT te bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |