quote:
Kutmuziek dusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]Eerste waar ik aan moest denken.
Ja ER het gaat om de muziek.
Moet je maar niet proberen te scorenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En door jou soort klootzakken moet ik mn enkel inpakken omdat ze me schoentjes zo mooi vinden dat ze erop willen trappen
Donderdagnacht nieuwe kansenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zegt BB die na 1 shandy al bezopen is
Proberen? Gewoon doen. En een van nisterooy-tje bij de laatste man.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moet je maar niet proberen te scoren
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dan weer de bus zeker onderkotsen?
Ben je er nou al uit wat je gaat doen? Blijven, studeren of gewoon werken in de burger?quote:
Wmb blijft hij gewoonquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ben je er nou al uit wat je gaat doen? Blijven, studeren of gewoon werken in de burger?
Ken rave niet terwijl hij aan het werk is dus dat is aan zijn directe collega'squote:
Bambi?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag trouwens een wrede DVD bekeken
quote:
Niet vrijwillige fisting deel3?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag trouwens een wrede DVD bekeken
Die was ook mooi idd, maar nee. Niet die.quote:
Idioten en apen jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
[..]
Niet vrijwillige fisting deel3?
Edit: Je hebt 2 soorten mensen
Snap ik, ik probeer je serieus te nemen maar als de mannenpap per bubbel uit je neusgat komt omdat je meer dan opgetopt bent resteert maar 1 smilie...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Snap ik, ik probeer je serieus te nemen maar als de mannenpap per bubbel uit je neusgat komt omdat je meer dan opgetopt bent resteert maar 1 smilie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Daar ga ik niet heen. Mij te druk allemaal.quote:
Begin wild te gokken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ben je er nou al uit wat je gaat doen? Blijven, studeren of gewoon werken in de burger?
Zeg je hebt hardcore feesten en je hebt normale feestenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar ga ik niet heen. Mij te druk allemaal.
Doe mij maar een rustig bruin café
En 16+ feesten. Maar daar kom je nog wel achter..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeg je hebt hardcore feesten en je hebt normale feesten
Wat is een normaal feest? Rond de salon tafel zitten in een kringetje en pas na 21:00 mag men aan het bier?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeg je hebt hardcore feesten en je hebt normale feesten
Je gaat verhuizen naar China om een giraffen farm op te zetten?quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En 16+ feesten. Maar daar kom je nog wel achter..
Een normaal feest is gewoon een club, gewoon een zaal met mensen en DJ's die house/dance draaien enzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is een normaal feest? Rond de salon tafel zitten in een kringetje en pas na 21:00 mag men aan het bier?
En door die takkeherrie kun je amper praten. Nee dank u welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een normaal feest is gewoon een club, gewoon een zaal met mensen en DJ's die house/dance draaien enzo
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik had beter niet op google afbeeldingen kunnen klikken
Houssaaa wousaaaaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En door die takkeherrie kun je amper praten. Nee dank u wel
Kindermuziekquote:
Dat zeg ik, takkeherrie.quote:
Jij bent en blijft een apartequote:
Wat moet dit voorstellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |