De kantineheld was ... tja, ik dacht persoonlijk dat hij niet goed bij zijn appel was, aan de andere kant kwam er meer uit dan uit alle kantinehelden bij elkaar. Alleen vond hij Twente goed voetballen, dus ik kon hem niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
- ANTI RTL XL! MOTHERFUCKERS! VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!
- Die kantineheld was een baas?
- En dat fragment ken ik wel, volgens mij zelfs op SB gestaan.
à la Ted van Leeuwen moet de directeur van RTL elke ochtend vanaf nu controleren of de VI Hooligans wellicht iets onder zijn auto hebben gestopt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:40 schreef RensAjacied het volgende:
Zullen we dat gebouw in Hilversum anders helemaal naar de tyfus slaan?
Ik heb ook nog een discussie gehad in het Knevel en van den Brink topic wie er nou God was. Mart Smeets of Louis van Gaal, maar we zijn er niet uitgekomen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:39 schreef Arn0 het volgende:
Als ik deze mooie samenvatting zo lees, hebben we onze avond weer goed besteed.
Rare mannetjes met plakhaar uit het verschrikkelijke tv wereldje die zoiets beslissen. Ik zou daar nooit wat mee te maken willen hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt.
[ afbeelding ]
110 % anti RTL
En als je de uitzending van vandaag terugkijkt zal je deze gozer flink zien
[ afbeelding ]
En we hadden het net in dit topic over dit legendarische fragment
[..]
maar we hebben het inmiddels gevonden in gouden koppel deel 4.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga naar bed
Oogjes dicht en rode snaveltjes toe.
Beetje lullig, heeft hij een Spitfire, laat hij een lekker wijf er gewoon naast staan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 04:00 schreef Pascalus het volgende:
Ik vond het leuk dat er een keertje een man achter de bar stond die met de grote persunellities mee durft te praten, en niet zo'n nobuddy die niet weet of er lucht of zand in een bal zit. Deze jongen was strietwais, hij had zomaar in een wijk in Deventer op kunnen groeien en dan had hij nu in zo'n Spitfire gereden. Lekker wijf ernaast. Mensen met een mening zijn er niet zo veel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nog nooit gezien was dit live of nadat de kutscheet weer op de kaart is gezet?quote:
Linda was wel nat in dat bad.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:49 schreef Mani89 het volgende:
Die Johnny is me er een, Johan was de eerste gast met wie hij niet geneukt had terwijl hij daarvoor nog met zijn tante Linda op pad was geweest.
En dan is Johnny ook nog eens met Genee op pad geweest.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:49 schreef Mani89 het volgende:
Die Johnny is me er een, Johan was de eerste gast met wie hij niet geneukt had terwijl hij daarvoor nog met zijn tante Linda op pad was geweest.
"Ik was mijn ballen één keer in de week. Dus dat steekspel heeft niet lang geduurd."quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan is Johnny ook nog eens met Genee op pad geweest.
Derksen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan is Johnny ook nog eens met Genee op pad geweest.
Als Schelvis aanwezig is kan het überhaupt al nooit een topshow zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derksen.
Even de Mp4 downloaden. Hoogstwaarschijnlijk een topshow aangezien InZanity altijd het omgekeerde zegt, gekkie
Schelvis is inderdaad een niets zeggend persoon. Die stiekem voor Feyenoord is maar Sparta in de hol kruipt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als Schelvis aanwezig is kan het überhaupt al nooit een topshow zijn.
Ik weet niet waar jij je bronnen vandaan haalt, maar je bent verkeerd geïnformeerd. Genee is namelijk gewoon met Johnny op pad geweest.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derksen.
Even de Mp4 downloaden. Hoogstwaarschijnlijk een topshow aangezien InZanity altijd het omgekeerde zegt, gekkie
Die ken ik nog niet danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:36 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je bronnen vandaan haalt, maar je bent verkeerd geïnformeerd. Genee is namelijk gewoon met Johnny op pad geweest.
Een legendarische uitzending, waarin Genee onder andere halfdronken aan de karaoke gaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet danDat zet Derksen zijn "Jij bent de eerste gast waarmee ik geen seks heb gehad" inderdaad wel in een heel ander daglicht.
De MP4 van Sigaar.Snor stopt ermee na 8 minuten![]()
SBS6. Johnny staat bij vaderlief onder contract.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar Gijpie gaat dus ook weg met die iedereen neukende wereldgozer?
En dat gaan we gewoon op een eng gezelschap zendertje kunnen bewonderen?
Wilfred brengt het begrip sjanante TV naar een geheel nieuw niveau.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet danDat zet Derksen zijn "Jij bent de eerste gast waarmee ik geen seks heb gehad" inderdaad wel in een heel ander daglicht.
De MP4 van Sigaar.Snor stopt ermee na 8 minuten![]()
10 uur, 8 minuten geleden heb jij in je bedje liggen meuren. Om 5 uur had je met de postbode moeten fiesten, Ik heb nog een blad te runnen en bij Rijmond muziek voor Ouderen te draaien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga naar bed
Oogjes dicht en rode snaveltjes toe.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wilfred brengt het begrip sjanante TV naar een geheel nieuw niveau.
Dat meuren valt wel mee, want ik heb ook nog gedoucht. Maar ik vraag jou toch ook niet naar jouw avonturen onder de douche?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
10 uur, 8 minuten geleden heb jij in je bedje liggen meuren. Om 5 uur had je met de postbode moeten fiesten, Ik heb nog een blad te runnen en bij Rijmond muziek voor Ouderen te draaien.
Wie Jezus onder de douche?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat meuren valt wel mee, want ik heb ook nog gedoucht. Maar ik vraag jou toch ook niet naar jouw avonturen onder de douche?
Wel naar die van je zus eventueel.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_met_gasten___.html
Wat had jij?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ze hebben zich alleen niet gehouden aan de tekst die ik had voorgesteld
Het blijven toch betweterige blagen bij de Telegraaf.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ze hebben zich alleen niet gehouden aan de tekst die ik had voorgesteld
quote:
Maar ik moet toegeven dat de Telegraaf redactie het artikel naar een hoger niveau getild heeft.quote:Tijdens Voetbal Internationa (RTL7) onthulde Johan Derksen dat Johnny de Mol naar eigen zeggen alle (vrouwelijke) BN'ers die bij hem te gast zijn geweest verwend heeft. Volgens Derksen zei Johnny tegen hem na afloop van hun aflevering: "Jij bent de eerste die ik niet geneukt heb!" Het zou hier onder meer gaan over Katja Schuurman.
Telegraaf is beter.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Maar ik moet toegeven dat de Telegraaf redactie het artikel naar een hoger niveau getild heeft.
Klopt, klopt. Ze zijn nog even aan de slag gegaan met jouw concept. Je hebt weer prima werk geleverd Johannes.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hebben ook ook 18 uur gehad om hun artikelen te verfijnen.
Het enige inhoudelijke verschil is trouwens 'amoureuze avonturen' versus 'zijn gasten verwend heeft', dus dat zal wel de doorslag hebben gegeven.quote:
Jezusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oohjee Oliver en Escha zullen toch geen hotelkamertje hebben gedeeld hè? Of misschien heeft hij haar zwanger gemaakt. Dat vind ik niet kunnen. Als je dan de vrouw van de zanger van een voetbalpraatprogramma een beurt geeft, doe dan in ieder geval een condoompje om. Dat is nog wel het minste respect wat je kan geven. Maar anders sla je gewoon volledig door vind ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:56 schreef Arn0 het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)Escha?&max-results=5
Jongens, er werd ons een tweewekelijks gesprek met Escha beloofd. Helaas is het laatste gesprek al meer dan een maand geleden. Ik heb Van Duren & Knipping op deze zaak gezet, want dit is natuurlijk onacceptabel. Ik heb het gevoel dat er iets is voorgevallen tussen Escha en Oliver, enige spanningen waren al merkbaar in het laatste interview.
Wat een tenenkrommende kutinterviewsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:56 schreef Arn0 het volgende:
Jongens, er werd ons een tweewekelijks gesprek met Escha beloofd. Helaas is het laatste gesprek al meer dan een maand geleden. Ik heb Van Duren & Knipping op deze zaak gezet, want dit is natuurlijk onacceptabel. Ik heb het gevoel dat er iets is voorgevallen tussen Escha en Oliver, enige spanningen waren al merkbaar in het laatste interview.
Ik vond de interviews altijd van een bijzonder hoogstaand niveau, ze gaven een prima inzicht in het leven van Escha en de problematiek die haar bezighoudt. Ondanks de beperkingen van de hoofdredacteur (11 vragen! alsof deze dame haar bijzonder interessante levensverhaal in zo weinig antwoorden kwijt kan) werd er toch tweewekelijks een topstukje afgeleverd, Pullitzer-prijs waardig.quote:
Alleen is Oliver nog niet in staat het literaire gat van Mulisch te vullen zoals Johan Derksen dat kon met zijn proza 'Helden & Hansworsten'.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik vond de interviews altijd van een bijzonder hoogstaand niveau, ze gaven een prima inzicht in het leven van Escha en de problematiek die haar bezighoudt. Ondanks de beperkingen van de hoofdredacteur (11 vragen! alsof deze dame haar bijzonder interessante levensverhaal in zo weinig antwoorden kwijt kan) werd er toch tweewekelijks een topstukje afgeleverd, Pullitzer-prijs waardig.
En dan heb ik het nog niet over de briljante reacties op elk interview gehad, die duidelijk een maatschappelijke discussie opstartten. Nee, dat het interview en de daarbij horende intelligente reacties maar snel terugkomen
Als eenvoudige man van de betuwe, zoon van een autoritaire politieman, zal de diepgang mij zijn ontgaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik vond de interviews altijd van een bijzonder hoogstaand niveau, ze gaven een prima inzicht in het leven van Escha en de problematiek die haar bezighoudt. Ondanks de beperkingen van de hoofdredacteur (11 vragen! alsof deze dame haar bijzonder interessante levensverhaal in zo weinig antwoorden kwijt kan) werd er toch tweewekelijks een topstukje afgeleverd, Pullitzer-prijs waardig.
En dan heb ik het nog niet over de briljante reacties op elk interview gehad, die duidelijk een maatschappelijke discussie opstartten. Nee, dat het interview en de daarbij horende intelligente reacties maar snel terugkomen
Een set naakfoto's is ook goed. Laat dat 'bijpraten' maar zitten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:56 schreef Arn0 het volgende:
Ik ben niet geïnteresseerd naar naaktfoto's van Oliver, maar ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Een set naakfoto's is ook goed. Laat dat 'bijpraten' maar zitten.
Tijdens de afterparty gisteren vertelde Escha al tijden geen seks meer gehad te hebben met Danny. Tja, als Danny haar verwaarloost gaat zo'n vrouw haar heil toch ergens anders zoeken natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohjee Oliver en Escha zullen toch geen hotelkamertje hebben gedeeld hè? Of misschien heeft hij haar zwanger gemaakt. Dat vind ik niet kunnen. Als je dan de vrouw van de zanger van een voetbalpraatprogramma een beurt geeft, doe dan in ieder geval een condoompje om. Dat is nog wel het minste respect wat je kan geven. Maar anders sla je gewoon volledig door vind ik.
Eerst Danny, dan Emile, nu Oliver.. Zou ze ook geïnteresseerd zijn in voetbalprogramma-analytici?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:20 schreef Symer het volgende:
[..]
Tijdens de afterparty gisteren vertelde Escha al tijden geen seks meer gehad te hebben met Danny. Tja, als Danny haar verwaarloost gaat zo'n vrouw haar heil toch ergens anders zoeken natuurlijk.
Wie wil er nou niet bij Ome Johan op schoot zitten?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Eerst Danny, dan Emile, nu Oliver.. Zou ze ook geïnteresseerd zijn in voetbalprogramma-analytici?
Wieke en Berdien. Vandaar dat deze ook geroyeerd zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet bij Ome Johan op schoot zitten?
Waarom stuur je Genee maandag geen mailtje?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit mij nog steeds te verbazen dat Hans heeft gezegd "Ongenaaide zandhaas." Ten eerste dacht ik dat het was "Opgenaaide zandhaas" en ten tweede vraag ik mij af wat een zandhaas is (hoogstwaarschijnlijk een soort wilde haas die rond Zandvoort leeft) en hoe deze ongenaaid kan zijn. Waarschijnlijk een maagdelijke haas?
Zelfstandig naamwoordquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit mij nog steeds te verbazen dat Hans heeft gezegd "Ongenaaide zandhaas." Ten eerste dacht ik dat het was "Opgenaaide zandhaas" en ten tweede vraag ik mij af wat een zandhaas is (hoogstwaarschijnlijk een soort wilde haas die rond Zandvoort leeft) en hoe deze ongenaaid kan zijn. Waarschijnlijk een maagdelijke haas?
Dat heb jij in je eentje besloten Huub Arno dat Wieke geroyeerd is. Mijn favoriete lid van de staf van VI heb jij uit de OP gehaaldquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wieke en Berdien. Vandaar dat deze ook geroyeerd zijn.
En zo'n soldaat kan natuurlijk ongenaaid zijn. Alhoewel hij ook opgenaaid kan zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfstandig naamwoord
zandhaas m
een spotnaam voor een soldaat in het landleger (iemand die als een haas in het zand rondspringt)
Ik ga liever naar zee dan een zandhaas te worden.
Misschien heeft hij nog een open wond die gehecht moet worden. Hechten kan je ook zien als naaien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En zo'n soldaat kan natuurlijk ongenaaid zijn. Alhoewel hij ook opgenaaid kan zijn.
Je bent leuker dan Frans Bauer!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd naar naaktfoto's van Oliver, maar ieder zijn ding.
Geneequote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:
Nee joh das echt een idioot die vent. Brengt geen zinnig woord uit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Onder kantineheld in de OP moer nu staan: die ene van vandaag
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_met_gasten___.htmlquote:Johnny de Mol had seks met zijn gasten
VIDEO Volgens Johan Derksen heeft Johnny de Mol heel wat 'amoureuze avonturen' beleefd tijdens de opnames voor zijn programma Waar is de Mol? "Toen ik wegging, zei Johnny: 'Je bent de eerste gast die ik niet heb gen**kt'."
Johan was vrijdagavond weer behoorlijk openhartig in Voetbal International. Hij vertelde over zijn deelname aan Waar is de Mol? en deed een pikante onthulling over presentator Johnny...
Bron: Telegraaf
Goed bezig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_met_gasten___.html
MET EXTRA POLL!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |