De kantineheld was ... tja, ik dacht persoonlijk dat hij niet goed bij zijn appel was, aan de andere kant kwam er meer uit dan uit alle kantinehelden bij elkaar. Alleen vond hij Twente goed voetballen, dus ik kon hem niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
- ANTI RTL XL! MOTHERFUCKERS! VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!
- Die kantineheld was een baas?
- En dat fragment ken ik wel, volgens mij zelfs op SB gestaan.
à la Ted van Leeuwen moet de directeur van RTL elke ochtend vanaf nu controleren of de VI Hooligans wellicht iets onder zijn auto hebben gestopt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:40 schreef RensAjacied het volgende:
Zullen we dat gebouw in Hilversum anders helemaal naar de tyfus slaan?
Ik heb ook nog een discussie gehad in het Knevel en van den Brink topic wie er nou God was. Mart Smeets of Louis van Gaal, maar we zijn er niet uitgekomen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:39 schreef Arn0 het volgende:
Als ik deze mooie samenvatting zo lees, hebben we onze avond weer goed besteed.
Rare mannetjes met plakhaar uit het verschrikkelijke tv wereldje die zoiets beslissen. Ik zou daar nooit wat mee te maken willen hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt.
[ afbeelding ]
110 % anti RTL
En als je de uitzending van vandaag terugkijkt zal je deze gozer flink zien
[ afbeelding ]
En we hadden het net in dit topic over dit legendarische fragment
[..]
maar we hebben het inmiddels gevonden in gouden koppel deel 4.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga naar bed
Oogjes dicht en rode snaveltjes toe.
Beetje lullig, heeft hij een Spitfire, laat hij een lekker wijf er gewoon naast staan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 04:00 schreef Pascalus het volgende:
Ik vond het leuk dat er een keertje een man achter de bar stond die met de grote persunellities mee durft te praten, en niet zo'n nobuddy die niet weet of er lucht of zand in een bal zit. Deze jongen was strietwais, hij had zomaar in een wijk in Deventer op kunnen groeien en dan had hij nu in zo'n Spitfire gereden. Lekker wijf ernaast. Mensen met een mening zijn er niet zo veel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nog nooit gezien was dit live of nadat de kutscheet weer op de kaart is gezet?quote:
Linda was wel nat in dat bad.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:49 schreef Mani89 het volgende:
Die Johnny is me er een, Johan was de eerste gast met wie hij niet geneukt had terwijl hij daarvoor nog met zijn tante Linda op pad was geweest.
En dan is Johnny ook nog eens met Genee op pad geweest.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:49 schreef Mani89 het volgende:
Die Johnny is me er een, Johan was de eerste gast met wie hij niet geneukt had terwijl hij daarvoor nog met zijn tante Linda op pad was geweest.
"Ik was mijn ballen één keer in de week. Dus dat steekspel heeft niet lang geduurd."quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan is Johnny ook nog eens met Genee op pad geweest.
Derksen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan is Johnny ook nog eens met Genee op pad geweest.
Als Schelvis aanwezig is kan het überhaupt al nooit een topshow zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derksen.
Even de Mp4 downloaden. Hoogstwaarschijnlijk een topshow aangezien InZanity altijd het omgekeerde zegt, gekkie
Schelvis is inderdaad een niets zeggend persoon. Die stiekem voor Feyenoord is maar Sparta in de hol kruipt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als Schelvis aanwezig is kan het überhaupt al nooit een topshow zijn.
Ik weet niet waar jij je bronnen vandaan haalt, maar je bent verkeerd geïnformeerd. Genee is namelijk gewoon met Johnny op pad geweest.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derksen.
Even de Mp4 downloaden. Hoogstwaarschijnlijk een topshow aangezien InZanity altijd het omgekeerde zegt, gekkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |