Jij wil dat ik over jouw zus begin?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:19 schreef Arn0 het volgende:
Nee, dat vind ik zo een eng gezelschap. Lekker samen met onbekende mensen op het internet VI citaten nadoen, ik moet er niet aan denken. Laten we ermee kappen.
JIJ GAAT GODVERDOMME NIET OVER MIJN ZUS BEGINNENquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil dat ik over jouw zus begin?
Ik mag dus niet aan d'r zitten?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
JIJ GAAT GODVERDOMME NIET OVER MIJN ZUS BEGINNEN
Ach, ze staat ook in het boek, onder de U.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mag dus niet aan d'r zitten?
Oh, is het dat maar? Nou, je kent de levensles van Ome Cor. Veel plezier, ouwe pik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mag dus niet aan d'r zitten?
Die jvermeer3 geeft interessante insights over bekende Fok users. Ik denk dat ik hem maar ga volgenquote:
twitter:jvermeer3 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 23:32:00GGMM is een grappige man #grapje reageer retweet
twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 20-05-2013 om 00:17:12@ggmm_ggmm Ever considered the fact you might be gay? #news #love #photography #fashion #health #fail reageer retweet
Dat zou ik doen, het lijkt af en toe zelfs wel alsof hij inside information heeft en hier ook een account heeft.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die jvermeer3 geeft interessante insights over bekende Fok users. Ik denk dat ik hem maar ga volgentwitter:jvermeer3 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 23:32:00GGMM is een grappige man #grapje reageer retweet
twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 20-05-2013 om 00:17:12@ggmm_ggmm Ever considered the fact you might be gay? #news #love #photography #fashion #health #fail reageer retweet
Straks ga je me vertellen dat de grote SdVfan en Vos de Mos zich onder ons bevinden?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou ik doen, het lijkt af en toe zelfs wel alsof hij inside information heeft en hier ook een account heeft.
Dat zijn wel erg grote mr. bigstars, die zou ik eerder om een handtekening vragen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks ga je me vertellen dat de grote SdVfan en Vos de Mos zich onder ons bevinden?
Ik weet wel dat elsierd slecht tegen kritiek kanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:33 schreef Arn0 het volgende:
Ik denk stiekem dat Sierd De Vos in zijn eigen fantopic meepost.
Ik heb wel ooit een bericht naar Sierd de Vos ondertekend met Sierd de Vos. Achteraf was dit wellicht een blunder.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:33 schreef Arn0 het volgende:
Ik denk stiekem dat Sierd De Vos in zijn eigen fantopic meepost.
Lees vooral de spannende zoektocht naar een klassiek VI-fragmentje terug.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:34 schreef RensAjacied het volgende:
Hey boelers ik heb de gehele avond FIFA 13 gedaan en daarna het op een zuipen gezet dus heb de uitzending gemist. Was het nog wat?
Gr. Gr VI Hooligan Rens
Ik heb zonet nog een schitterend filmpje gezien van Superbeeldenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:34 schreef RensAjacied het volgende:
Hey boelers ik heb de gehele avond FIFA 13 gedaan en daarna het op een zuipen gezet dus heb de uitzending gemist. Was het nog wat?
Gr. Gr VI Hooligan Rens
Ik ben nou niet echt in staat om dingen op te gaan zoeken. Ik ben al blij dat typen heel behoorlijk gaat. Maar topshow?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:35 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Lees vooral de spannende zoektocht naar een klassiek VI-fragmentje terug.
Prima showtje ja, want Schelvis.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben nou niet echt in staat om dingen op te gaan zoeken. Ik ben al blij dat typen heel behoorlijk gaat. Maar topshow?
En Oliver is weer de lul begreep ik door RTL?
Rensiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:34 schreef RensAjacied het volgende:
Gr. Gr VI Hooligan Rens
Nieuwsfeitjes? Leuke dingen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rensie![]()
De grote Schelvis was er, dus topsow.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben nou niet echt in staat om dingen op te gaan zoeken. Ik ben al blij dat typen heel behoorlijk gaat. Maar topshow?
En Oliver is weer de lul begreep ik door RTL?
maar we hebben het inmiddels gevonden in gouden koppel deel 4.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:08 schreef Arn0 het volgende:
Genee: "Hahahahah"
Kraay: "Wat zit jij nou te lachen?"
Derksen: "Hij schreeuwt niet meer tegen mij, maar tegen jou nu"
Genee: "Hahahahha"
Kraay: "Nu doe je het weer"
Gijp: "He, hier heeft hij wel een punt"
Genee: "Hahahahahahhaha"
Zo ging het ongeveer.
De kantineheld was een beetje nadrukkelijk aanwezig, en verder is Emiel altijd een prima gast, ondanks de haters..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nieuwsfeitjes? Leuke dingen?
En 100 procent anti RTL!
- ANTI RTL XL! MOTHERFUCKERS! VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt.
[ afbeelding ]
110 % anti RTL
En als je de uitzending van vandaag terugkijkt zal je deze gozer flink zien
[ afbeelding ]
En we hadden het net in dit topic over dit legendarische fragment
[..]
maar we hebben het inmiddels gevonden in gouden koppel deel 4.
De kantineheld was ... tja, ik dacht persoonlijk dat hij niet goed bij zijn appel was, aan de andere kant kwam er meer uit dan uit alle kantinehelden bij elkaar. Alleen vond hij Twente goed voetballen, dus ik kon hem niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
- ANTI RTL XL! MOTHERFUCKERS! VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!
- Die kantineheld was een baas?
- En dat fragment ken ik wel, volgens mij zelfs op SB gestaan.
à la Ted van Leeuwen moet de directeur van RTL elke ochtend vanaf nu controleren of de VI Hooligans wellicht iets onder zijn auto hebben gestopt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:40 schreef RensAjacied het volgende:
Zullen we dat gebouw in Hilversum anders helemaal naar de tyfus slaan?
Ik heb ook nog een discussie gehad in het Knevel en van den Brink topic wie er nou God was. Mart Smeets of Louis van Gaal, maar we zijn er niet uitgekomen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:39 schreef Arn0 het volgende:
Als ik deze mooie samenvatting zo lees, hebben we onze avond weer goed besteed.
Rare mannetjes met plakhaar uit het verschrikkelijke tv wereldje die zoiets beslissen. Ik zou daar nooit wat mee te maken willen hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt.
[ afbeelding ]
110 % anti RTL
En als je de uitzending van vandaag terugkijkt zal je deze gozer flink zien
[ afbeelding ]
En we hadden het net in dit topic over dit legendarische fragment
[..]
maar we hebben het inmiddels gevonden in gouden koppel deel 4.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga naar bed
Oogjes dicht en rode snaveltjes toe.
Beetje lullig, heeft hij een Spitfire, laat hij een lekker wijf er gewoon naast staan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 04:00 schreef Pascalus het volgende:
Ik vond het leuk dat er een keertje een man achter de bar stond die met de grote persunellities mee durft te praten, en niet zo'n nobuddy die niet weet of er lucht of zand in een bal zit. Deze jongen was strietwais, hij had zomaar in een wijk in Deventer op kunnen groeien en dan had hij nu in zo'n Spitfire gereden. Lekker wijf ernaast. Mensen met een mening zijn er niet zo veel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nog nooit gezien was dit live of nadat de kutscheet weer op de kaart is gezet?quote:
Linda was wel nat in dat bad.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:49 schreef Mani89 het volgende:
Die Johnny is me er een, Johan was de eerste gast met wie hij niet geneukt had terwijl hij daarvoor nog met zijn tante Linda op pad was geweest.
En dan is Johnny ook nog eens met Genee op pad geweest.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:49 schreef Mani89 het volgende:
Die Johnny is me er een, Johan was de eerste gast met wie hij niet geneukt had terwijl hij daarvoor nog met zijn tante Linda op pad was geweest.
"Ik was mijn ballen één keer in de week. Dus dat steekspel heeft niet lang geduurd."quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan is Johnny ook nog eens met Genee op pad geweest.
Derksen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan is Johnny ook nog eens met Genee op pad geweest.
Als Schelvis aanwezig is kan het überhaupt al nooit een topshow zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derksen.
Even de Mp4 downloaden. Hoogstwaarschijnlijk een topshow aangezien InZanity altijd het omgekeerde zegt, gekkie
Schelvis is inderdaad een niets zeggend persoon. Die stiekem voor Feyenoord is maar Sparta in de hol kruipt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als Schelvis aanwezig is kan het überhaupt al nooit een topshow zijn.
Ik weet niet waar jij je bronnen vandaan haalt, maar je bent verkeerd geïnformeerd. Genee is namelijk gewoon met Johnny op pad geweest.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derksen.
Even de Mp4 downloaden. Hoogstwaarschijnlijk een topshow aangezien InZanity altijd het omgekeerde zegt, gekkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |