abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126990139
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:56 schreef Arn0 het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)Escha?&max-results=5

Jongens, er werd ons een tweewekelijks gesprek met Escha beloofd. Helaas is het laatste gesprek al meer dan een maand geleden. Ik heb Van Duren & Knipping op deze zaak gezet, want dit is natuurlijk onacceptabel. Ik heb het gevoel dat er iets is voorgevallen tussen Escha en Oliver, enige spanningen waren al merkbaar in het laatste interview.
Wat een tenenkrommende kutinterviews :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:06:38 #127
159761 Arn0
Abbey Road
pi_126990246
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:02 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat een tenenkrommende kutinterviews :')
Ik vond de interviews altijd van een bijzonder hoogstaand niveau, ze gaven een prima inzicht in het leven van Escha en de problematiek die haar bezighoudt. Ondanks de beperkingen van de hoofdredacteur (11 vragen! alsof deze dame haar bijzonder interessante levensverhaal in zo weinig antwoorden kwijt kan) werd er toch tweewekelijks een topstukje afgeleverd, Pullitzer-prijs waardig.

En dan heb ik het nog niet over de briljante reacties op elk interview gehad, die duidelijk een maatschappelijke discussie opstartten. Nee, dat het interview en de daarbij horende intelligente reacties maar snel terugkomen _O_
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:11:51 #128
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_126990373
8) Omschrijf Hans Kraay Jr. eens in een paar woorden?
Vrolijk, attent, vriendelijk, enthousiast en grappig.

11) Wat is het grappigste filmpje op Youtube, waar jij erg hard om kan lachen?
Ik heb niet een specifiek filmpje op Youtube waar ik heel hard om kan lachen. Wel denk ik dat Danny en ik een van de weinigen zijn die graag naar 'Funniest Home Video's' kijken. Heerlijk kijken naar mensen die 'op hun bakkes' gaan!

8) Welke gast zie jij het liefst aanschuiven aan de tafel van Voetbal International, Johan Boskamp, Hans Kraay Jr., Emile Schelvis, Wim Kieft of Aad de Mos?
Ik vind dat iedere gast aan tafel wel wat bijdraagt aan het programma! Maar als ik dan toch moet kiezen, ga ik voor Hansie of Johan Boskamp! Die brengen naast de voetbal info ook een hoop lol en gezelligheid mee..

Volgens mij heb ik een hele nare ontdekking gedaan...
pi_126990548
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:06 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ik vond de interviews altijd van een bijzonder hoogstaand niveau, ze gaven een prima inzicht in het leven van Escha en de problematiek die haar bezighoudt. Ondanks de beperkingen van de hoofdredacteur (11 vragen! alsof deze dame haar bijzonder interessante levensverhaal in zo weinig antwoorden kwijt kan) werd er toch tweewekelijks een topstukje afgeleverd, Pullitzer-prijs waardig.

En dan heb ik het nog niet over de briljante reacties op elk interview gehad, die duidelijk een maatschappelijke discussie opstartten. Nee, dat het interview en de daarbij horende intelligente reacties maar snel terugkomen _O_
Alleen is Oliver nog niet in staat het literaire gat van Mulisch te vullen zoals Johan Derksen dat kon met zijn proza 'Helden & Hansworsten'.
pi_126990552
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:06 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Als eenvoudige man van de betuwe, zoon van een autoritaire politieman, zal de diepgang mij zijn ontgaan.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:17:33 #131
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_126990561
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:56 schreef Arn0 het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)Escha?&max-results=5

Jongens, er werd ons een tweewekelijks gesprek met Escha beloofd. Helaas is het laatste gesprek al meer dan een maand geleden. Ik heb Van Duren & Knipping op deze zaak gezet, want dit is natuurlijk onacceptabel. Ik heb het gevoel dat er iets is voorgevallen tussen Escha en Oliver, enige spanningen waren al merkbaar in het laatste interview.
Een set naakfoto's is ook goed. Laat dat 'bijpraten' maar zitten.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_126990616
Ik zit mij nog steeds te verbazen dat Hans heeft gezegd "Ongenaaide zandhaas." Ten eerste dacht ik dat het was "Opgenaaide zandhaas" en ten tweede vraag ik mij af wat een zandhaas is (hoogstwaarschijnlijk een soort wilde haas die rond Zandvoort leeft) en hoe deze ongenaaid kan zijn. Waarschijnlijk een maagdelijke haas?
pi_126990627
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:17 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Een set naakfoto's is ook goed. Laat dat 'bijpraten' maar zitten.
Ik ben niet geïnteresseerd naar naaktfoto's van Oliver, maar ieder zijn ding.
pi_126990642
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Oohjee Oliver en Escha zullen toch geen hotelkamertje hebben gedeeld hè? Of misschien heeft hij haar zwanger gemaakt. Dat vind ik niet kunnen. Als je dan de vrouw van de zanger van een voetbalpraatprogramma een beurt geeft, doe dan in ieder geval een condoompje om. Dat is nog wel het minste respect wat je kan geven. Maar anders sla je gewoon volledig door vind ik.
Tijdens de afterparty gisteren vertelde Escha al tijden geen seks meer gehad te hebben met Danny. Tja, als Danny haar verwaarloost gaat zo'n vrouw haar heil toch ergens anders zoeken natuurlijk.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:20:57 #135
159761 Arn0
Abbey Road
pi_126990659
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:20 schreef Symer het volgende:

[..]

Tijdens de afterparty gisteren vertelde Escha al tijden geen seks meer gehad te hebben met Danny. Tja, als Danny haar verwaarloost gaat zo'n vrouw haar heil toch ergens anders zoeken natuurlijk.
Eerst Danny, dan Emile, nu Oliver.. Zou ze ook geïnteresseerd zijn in voetbalprogramma-analytici?
pi_126990673
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:20 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Eerst Danny, dan Emile, nu Oliver.. Zou ze ook geïnteresseerd zijn in voetbalprogramma-analytici?
Wie wil er nou niet bij Ome Johan op schoot zitten?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:23:17 #137
159761 Arn0
Abbey Road
pi_126990706
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wie wil er nou niet bij Ome Johan op schoot zitten?
Wieke en Berdien. Vandaar dat deze ook geroyeerd zijn.
pi_126990721
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit mij nog steeds te verbazen dat Hans heeft gezegd "Ongenaaide zandhaas." Ten eerste dacht ik dat het was "Opgenaaide zandhaas" en ten tweede vraag ik mij af wat een zandhaas is (hoogstwaarschijnlijk een soort wilde haas die rond Zandvoort leeft) en hoe deze ongenaaid kan zijn. Waarschijnlijk een maagdelijke haas?
Waarom stuur je Genee maandag geen mailtje?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:26:19 #139
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_126990798
quote:
Zelfstandig naamwoord
zandhaas m
een spotnaam voor een soldaat in het landleger (iemand die als een haas in het zand rondspringt)
Ik ga liever naar zee dan een zandhaas te worden.
Oh.
pi_126991306
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:23 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Wieke en Berdien. Vandaar dat deze ook geroyeerd zijn.
Dat heb jij in je eentje besloten Huub Arno dat Wieke geroyeerd is. Mijn favoriete lid van de staf van VI heb jij uit de OP gehaald :(

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zelfstandig naamwoord
zandhaas m
een spotnaam voor een soldaat in het landleger (iemand die als een haas in het zand rondspringt)
Ik ga liever naar zee dan een zandhaas te worden.
En zo'n soldaat kan natuurlijk ongenaaid zijn. Alhoewel hij ook opgenaaid kan zijn.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:52:03 #141
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_126991565
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

En zo'n soldaat kan natuurlijk ongenaaid zijn. Alhoewel hij ook opgenaaid kan zijn.
Misschien heeft hij nog een open wond die gehecht moet worden. Hechten kan je ook zien als naaien.
Oh.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 18:29:30 #142
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_126992975
quote:

[..]

Ik ben niet geïnteresseerd naar naaktfoto's van Oliver, maar ieder zijn ding.
Je bent leuker dan Frans Bauer!
Ik ben inmiddels overleden.
pi_126995326
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wilfred brengt het begrip sjanante TV naar een geheel nieuw niveau.

Genee _O_
pi_127000223
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
De kantineheld

kan in de OP
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 02:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Onder kantineheld in de OP moer nu staan: die ene van vandaag
Nee joh das echt een idioot die vent. Brengt geen zinnig woord uit.
Ook over dat Johan zei dat de Jupiler uniek is, dat hij dom lult dat de Segunda divisie van Spanje hetzelfde heeft. Maar nee want Johan had het over enige competitie waar ze dan niet kunnen promoveren/degraderen wat bij Spanje wel mogelijk is.

Dronken figuur, aandachtstrekker? Weg ermee
pi_127001534
quote:
Johnny de Mol had seks met zijn gasten

VIDEO Volgens Johan Derksen heeft Johnny de Mol heel wat 'amoureuze avonturen' beleefd tijdens de opnames voor zijn programma Waar is de Mol? "Toen ik wegging, zei Johnny: 'Je bent de eerste gast die ik niet heb gen**kt'."

Johan was vrijdagavond weer behoorlijk openhartig in Voetbal International. Hij vertelde over zijn deelname aan Waar is de Mol? en deed een pikante onthulling over presentator Johnny...

Bron: Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_met_gasten___.html

MET EXTRA POLL!!!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:48:17 #146
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_127001571
quote:
Goed bezig.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_127006274
Dit verbaast me niets.

Het is een heel eng klef wereldje, ons kent ons, dat kust elkaar allemaal.
pi_127009044
wie runt de sigaarsnor website eigenlijk?
pi_127009082
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:19 schreef Evertjan het volgende:
wie runt de sigaarsnor website eigenlijk?
Rensie
pi_127009732
Peter Jan Rensie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')