Wat een tenenkrommende kutinterviewsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:56 schreef Arn0 het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)Escha?&max-results=5
Jongens, er werd ons een tweewekelijks gesprek met Escha beloofd. Helaas is het laatste gesprek al meer dan een maand geleden. Ik heb Van Duren & Knipping op deze zaak gezet, want dit is natuurlijk onacceptabel. Ik heb het gevoel dat er iets is voorgevallen tussen Escha en Oliver, enige spanningen waren al merkbaar in het laatste interview.
Ik vond de interviews altijd van een bijzonder hoogstaand niveau, ze gaven een prima inzicht in het leven van Escha en de problematiek die haar bezighoudt. Ondanks de beperkingen van de hoofdredacteur (11 vragen! alsof deze dame haar bijzonder interessante levensverhaal in zo weinig antwoorden kwijt kan) werd er toch tweewekelijks een topstukje afgeleverd, Pullitzer-prijs waardig.quote:
Alleen is Oliver nog niet in staat het literaire gat van Mulisch te vullen zoals Johan Derksen dat kon met zijn proza 'Helden & Hansworsten'.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik vond de interviews altijd van een bijzonder hoogstaand niveau, ze gaven een prima inzicht in het leven van Escha en de problematiek die haar bezighoudt. Ondanks de beperkingen van de hoofdredacteur (11 vragen! alsof deze dame haar bijzonder interessante levensverhaal in zo weinig antwoorden kwijt kan) werd er toch tweewekelijks een topstukje afgeleverd, Pullitzer-prijs waardig.
En dan heb ik het nog niet over de briljante reacties op elk interview gehad, die duidelijk een maatschappelijke discussie opstartten. Nee, dat het interview en de daarbij horende intelligente reacties maar snel terugkomen
Als eenvoudige man van de betuwe, zoon van een autoritaire politieman, zal de diepgang mij zijn ontgaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik vond de interviews altijd van een bijzonder hoogstaand niveau, ze gaven een prima inzicht in het leven van Escha en de problematiek die haar bezighoudt. Ondanks de beperkingen van de hoofdredacteur (11 vragen! alsof deze dame haar bijzonder interessante levensverhaal in zo weinig antwoorden kwijt kan) werd er toch tweewekelijks een topstukje afgeleverd, Pullitzer-prijs waardig.
En dan heb ik het nog niet over de briljante reacties op elk interview gehad, die duidelijk een maatschappelijke discussie opstartten. Nee, dat het interview en de daarbij horende intelligente reacties maar snel terugkomen
Een set naakfoto's is ook goed. Laat dat 'bijpraten' maar zitten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:56 schreef Arn0 het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)Escha?&max-results=5
Jongens, er werd ons een tweewekelijks gesprek met Escha beloofd. Helaas is het laatste gesprek al meer dan een maand geleden. Ik heb Van Duren & Knipping op deze zaak gezet, want dit is natuurlijk onacceptabel. Ik heb het gevoel dat er iets is voorgevallen tussen Escha en Oliver, enige spanningen waren al merkbaar in het laatste interview.
Ik ben niet geïnteresseerd naar naaktfoto's van Oliver, maar ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Een set naakfoto's is ook goed. Laat dat 'bijpraten' maar zitten.
Tijdens de afterparty gisteren vertelde Escha al tijden geen seks meer gehad te hebben met Danny. Tja, als Danny haar verwaarloost gaat zo'n vrouw haar heil toch ergens anders zoeken natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohjee Oliver en Escha zullen toch geen hotelkamertje hebben gedeeld hè? Of misschien heeft hij haar zwanger gemaakt. Dat vind ik niet kunnen. Als je dan de vrouw van de zanger van een voetbalpraatprogramma een beurt geeft, doe dan in ieder geval een condoompje om. Dat is nog wel het minste respect wat je kan geven. Maar anders sla je gewoon volledig door vind ik.
Eerst Danny, dan Emile, nu Oliver.. Zou ze ook geïnteresseerd zijn in voetbalprogramma-analytici?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:20 schreef Symer het volgende:
[..]
Tijdens de afterparty gisteren vertelde Escha al tijden geen seks meer gehad te hebben met Danny. Tja, als Danny haar verwaarloost gaat zo'n vrouw haar heil toch ergens anders zoeken natuurlijk.
Wie wil er nou niet bij Ome Johan op schoot zitten?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Eerst Danny, dan Emile, nu Oliver.. Zou ze ook geïnteresseerd zijn in voetbalprogramma-analytici?
Wieke en Berdien. Vandaar dat deze ook geroyeerd zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet bij Ome Johan op schoot zitten?
Waarom stuur je Genee maandag geen mailtje?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit mij nog steeds te verbazen dat Hans heeft gezegd "Ongenaaide zandhaas." Ten eerste dacht ik dat het was "Opgenaaide zandhaas" en ten tweede vraag ik mij af wat een zandhaas is (hoogstwaarschijnlijk een soort wilde haas die rond Zandvoort leeft) en hoe deze ongenaaid kan zijn. Waarschijnlijk een maagdelijke haas?
Zelfstandig naamwoordquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit mij nog steeds te verbazen dat Hans heeft gezegd "Ongenaaide zandhaas." Ten eerste dacht ik dat het was "Opgenaaide zandhaas" en ten tweede vraag ik mij af wat een zandhaas is (hoogstwaarschijnlijk een soort wilde haas die rond Zandvoort leeft) en hoe deze ongenaaid kan zijn. Waarschijnlijk een maagdelijke haas?
Dat heb jij in je eentje besloten Huub Arno dat Wieke geroyeerd is. Mijn favoriete lid van de staf van VI heb jij uit de OP gehaaldquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wieke en Berdien. Vandaar dat deze ook geroyeerd zijn.
En zo'n soldaat kan natuurlijk ongenaaid zijn. Alhoewel hij ook opgenaaid kan zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfstandig naamwoord
zandhaas m
een spotnaam voor een soldaat in het landleger (iemand die als een haas in het zand rondspringt)
Ik ga liever naar zee dan een zandhaas te worden.
Misschien heeft hij nog een open wond die gehecht moet worden. Hechten kan je ook zien als naaien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En zo'n soldaat kan natuurlijk ongenaaid zijn. Alhoewel hij ook opgenaaid kan zijn.
Je bent leuker dan Frans Bauer!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd naar naaktfoto's van Oliver, maar ieder zijn ding.
Geneequote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wilfred brengt het begrip sjanante TV naar een geheel nieuw niveau.
quote:
Nee joh das echt een idioot die vent. Brengt geen zinnig woord uit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Onder kantineheld in de OP moer nu staan: die ene van vandaag
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_met_gasten___.htmlquote:Johnny de Mol had seks met zijn gasten
VIDEO Volgens Johan Derksen heeft Johnny de Mol heel wat 'amoureuze avonturen' beleefd tijdens de opnames voor zijn programma Waar is de Mol? "Toen ik wegging, zei Johnny: 'Je bent de eerste gast die ik niet heb gen**kt'."
Johan was vrijdagavond weer behoorlijk openhartig in Voetbal International. Hij vertelde over zijn deelname aan Waar is de Mol? en deed een pikante onthulling over presentator Johnny...
Bron: Telegraaf
Goed bezig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_met_gasten___.html
MET EXTRA POLL!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |