Die ken ik nog niet danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:36 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je bronnen vandaan haalt, maar je bent verkeerd geļnformeerd. Genee is namelijk gewoon met Johnny op pad geweest.
Een legendarische uitzending, waarin Genee onder andere halfdronken aan de karaoke gaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet danDat zet Derksen zijn "Jij bent de eerste gast waarmee ik geen seks heb gehad" inderdaad wel in een heel ander daglicht.
De MP4 van Sigaar.Snor stopt ermee na 8 minuten![]()
SBS6. Johnny staat bij vaderlief onder contract.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar Gijpie gaat dus ook weg met die iedereen neukende wereldgozer?
En dat gaan we gewoon op een eng gezelschap zendertje kunnen bewonderen?
Wilfred brengt het begrip sjanante TV naar een geheel nieuw niveau.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet danDat zet Derksen zijn "Jij bent de eerste gast waarmee ik geen seks heb gehad" inderdaad wel in een heel ander daglicht.
De MP4 van Sigaar.Snor stopt ermee na 8 minuten![]()
10 uur, 8 minuten geleden heb jij in je bedje liggen meuren. Om 5 uur had je met de postbode moeten fiesten, Ik heb nog een blad te runnen en bij Rijmond muziek voor Ouderen te draaien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga naar bed
Oogjes dicht en rode snaveltjes toe.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wilfred brengt het begrip sjanante TV naar een geheel nieuw niveau.
Dat meuren valt wel mee, want ik heb ook nog gedoucht. Maar ik vraag jou toch ook niet naar jouw avonturen onder de douche?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
10 uur, 8 minuten geleden heb jij in je bedje liggen meuren. Om 5 uur had je met de postbode moeten fiesten, Ik heb nog een blad te runnen en bij Rijmond muziek voor Ouderen te draaien.
Wie Jezus onder de douche?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat meuren valt wel mee, want ik heb ook nog gedoucht. Maar ik vraag jou toch ook niet naar jouw avonturen onder de douche?
Wel naar die van je zus eventueel.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_met_gasten___.html
Wat had jij?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ze hebben zich alleen niet gehouden aan de tekst die ik had voorgesteld
Het blijven toch betweterige blagen bij de Telegraaf.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ze hebben zich alleen niet gehouden aan de tekst die ik had voorgesteld
quote:
Maar ik moet toegeven dat de Telegraaf redactie het artikel naar een hoger niveau getild heeft.quote:Tijdens Voetbal Internationa (RTL7) onthulde Johan Derksen dat Johnny de Mol naar eigen zeggen alle (vrouwelijke) BN'ers die bij hem te gast zijn geweest verwend heeft. Volgens Derksen zei Johnny tegen hem na afloop van hun aflevering: "Jij bent de eerste die ik niet geneukt heb!" Het zou hier onder meer gaan over Katja Schuurman.
Telegraaf is beter.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Maar ik moet toegeven dat de Telegraaf redactie het artikel naar een hoger niveau getild heeft.
Klopt, klopt. Ze zijn nog even aan de slag gegaan met jouw concept. Je hebt weer prima werk geleverd Johannes.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hebben ook ook 18 uur gehad om hun artikelen te verfijnen.
Het enige inhoudelijke verschil is trouwens 'amoureuze avonturen' versus 'zijn gasten verwend heeft', dus dat zal wel de doorslag hebben gegeven.quote:
Jezusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wilfred brengt het begrip sjanante TV naar een geheel nieuw niveau.
Oohjee Oliver en Escha zullen toch geen hotelkamertje hebben gedeeld hč? Of misschien heeft hij haar zwanger gemaakt. Dat vind ik niet kunnen. Als je dan de vrouw van de zanger van een voetbalpraatprogramma een beurt geeft, doe dan in ieder geval een condoompje om. Dat is nog wel het minste respect wat je kan geven. Maar anders sla je gewoon volledig door vind ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:56 schreef Arn0 het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)Escha?&max-results=5
Jongens, er werd ons een tweewekelijks gesprek met Escha beloofd. Helaas is het laatste gesprek al meer dan een maand geleden. Ik heb Van Duren & Knipping op deze zaak gezet, want dit is natuurlijk onacceptabel. Ik heb het gevoel dat er iets is voorgevallen tussen Escha en Oliver, enige spanningen waren al merkbaar in het laatste interview.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |