Dat zijn pas tekstenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk jij.
Dit gaat een regelrechte Topshow worden, ik hoorde het net al.
Eensquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:14 schreef alors het volgende:
Dat trucje van Wim Daniels kennen we nu ook wel.
wie wat waarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:22 schreef Latert het volgende:
Waarom gaan ze het niet hebben over de oorlog met DWDD, dat is veel leuker.
Met Geneequote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:23 schreef tralalala het volgende:
Het wordt echt tijd voor die Late-night talk show van RTL.
Valt er tenminste nog wat te kiezen 's avonds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder tieten zit je als vrouw niet aan die tafel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:29 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Je zit toch niet naar haar tieten te kijken he?
Nou nou nouquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:38 schreef alors het volgende:
'Sta ik hier een speech te geven' je stond helemaal niet, pik.
Ja idd, heeft Ingeborg haar tanden gebruikt op de boot dat ze niet meer mag komen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer dat ze een seizoen zo saai afsluiten... Nodig dan Ingeborg uit ofzo.
Gewoon alle dronkenlappen aan tafel, Ingeborg, die Zuid Amerikaanse correspondent, Heleen van Rooyen en Roos Vonkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, heeft Ingeborg haar tanden gebruikt op de boot dat ze niet meer mag komen?
Toen had ze nog geen goed betaald baantje dat ze zou kunnen verliezen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:42 schreef Wopper1 het volgende:
Marike weet het nu niet, 2 jaar geleden wist ze het allemaal wel...
golfer is not amused.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Pauw schrok een beetje van de impact van zijn gebbetje.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een ongelofelijke klotegrap zeg, van die Pauw![]()
JEZUS!!
![]()
Nee, dit koppel is juist prima!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:47 schreef Wopper1 het volgende:
Jeroen kan zo'n show makkelijk alleen af.. Kan Paul niet met pensioen? Hij is tenslotte van '46.
Dan is het duidelijk... gauw je nest in dan voordat je ouders thuiskomen...quote:
Fransje moet zijn roze Europese bril een keer afzetten...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
Donder op man, een moslimfanaat en een doorgedraaide vader zijn niet hetzelfde.
Dat geldt alleen voor Jeroen in de boot vanavond.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:54 schreef Wopper1 het volgende:
Ik dacht dat het een gezellige show zou worden.
Pauw heeft voor zichzelf een gezellige avond geregeld, die heeft de Megalomaan flink volgeboekt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:54 schreef Wopper1 het volgende:
Ik dacht dat het een gezellige show zou worden.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk uit naar het Tweede scherm van Knevel en van den Brink.
quote:Fanatisme is een emotie waarbij men vervuld wordt met excessieve, kritiekloze ijver, vooral voor een extreem religieuze of politieke zaak, of met een obsessief enthousiasme voor een hobby of ander tijdverdrijf.
Ja, ik was het alweer vergeten...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij niet dan? *ding* En nog een nieuwe stelling. Je blijft alert.
Fuck, jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zei toch fanamisme? Of begin ik doof te worden?
Ik probeer in jouw geest te kruipen dat het tweede scherm van K&vdB ietsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, ik was het alweer vergeten...
Mooie toevoeging!
Moet je ook niet proberen, lukt toch niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer in jouw geest te kruipen dat het tweede scherm van K&vdB ietswaardigs is. Het lukt niet.
Maar waarom zeg je danquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Moet je ook niet proberen, lukt toch niet.
Omdat ik op het moment dat jij dat typte dacht: "O ja!, is waar ook!, wat was dat toch interessant al die wikipedia-info!" en dat terwijl ik in reallife eenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je danals er niks in jouw geest is dat
oproept als ik het tweede scherm van K&vdB noem?
Okee duidelijke taal.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Omdat ik op het moment dat jij dat typte dacht: "O ja!, is waar ook!, wat was dat toch interessant al die wikipedia-info!" en dat terwijl ik in reallife eengezicht aannam.
Ze vinden het zo erg dat Syntix aangeeft dat het sukkels en mongolen zijn dat ze een lange zomer nodig hebben om dit feit te verwerken.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:27 schreef Syntix het volgende:
Nu al zomervakantiestelletje mongolen zijn het toch ook.
Ze kunnen makkelijk tot begin juli door en eind augustus weer beginnen
Kwestie van zendtijd uren, zijn gewoon op voor die omroepen.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:27 schreef Syntix het volgende:
Nu al zomervakantiestelletje mongolen zijn het toch ook.
Ze kunnen makkelijk tot begin juli door en eind augustus weer beginnen
nadeel is dat je dan met 2x reclame tussendoor zit. niet echt relax bij een talkshow.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef tralalala het volgende:
RTL begint talkshow met Humberto Tan
Concurrentie! Slim van RTL om een half uurtje eerder te beginnen.
Doe dan KLB SC. Ik probeer ze VI quotes te lerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:46 schreef Karina het volgende:
Oh god jullie hebben het echt gedaanIk zie het opeens in my at. Ik zat in de NWS SC.
Nee die is te druk. VBL kom ik af en toe wel. Oh wacht die is ook drukquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe dan KLB SC. Ik probeer ze VI quotes te leren
Moet ik helpen? Een extra bescheiden bigstar kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe dan KLB SC. Ik probeer ze VI quotes te leren
Het moment is al voorbij, helaasquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik helpen? Een extra bescheiden bigstar kan geen kwaad.
Ik probeer het nog een keer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het moment is al voorbij, helaas
En waar denk je dat je nu terecht bent gekomen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:50 schreef Mani89 het volgende:
Die SC's ik kots ervan ik wil er niks mee te maken hebben.
Ja goeie vraag Johannesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En waar denk je dat je nu terecht bent gekomen?
Ja ik ben nog altijd in de veronderstelling dat ik in een serieus topic zit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En waar denk je dat je nu terecht bent gekomen?
Wat vind jij van Jeroen Pouw?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik ben nog altijd in de veronderstelling dat ik in een serieus topic zit.
Jeroen Paul heeft dezelfde krullenkapper als Yvonne.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind jij van Jeroen Pouw?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik haal ondertussen Mortaxx uit zijn comfort zone in zijn thuisbasis.
Minachting van Knevel & Tijs.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:56 schreef Karina het volgende:
Maandag om 23:00 uur is dit een serieus topic en dat meen ik serieus mannenBoefjes.
Ik kan prima als assistent mod fungeren. Ik houd morgen wel een oogje in het zeil in de NWS SC.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:56 schreef Karina het volgende:
Maandag om 23:00 uur is dit een serieus topic en dat meen ik serieus mannenBoefjes.
Berg je potloden maar weer op. Die getekende tieten komen er niet in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan prima als assistent mod fungeren. Ik houd morgen wel een oogje in het zeil in de NWS SC.
Niet alle mods daar zijn weg hequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan prima als assistent mod fungeren. Ik houd morgen wel een oogje in het zeil in de NWS SC.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaan jullie tijdens de meet ook mobiel fokken?
Ik niet in ieder geval, ik heb geen smartphone.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaan jullie tijdens de meet ook mobiel fokken?
Als johannes mod wordt haak ik afquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit gesolliciteerd, maar ik ben niet door de sollicitatieronde gekomen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als johannes mod wordt haak ik af
TV / Knevel & Van den Brink #171 Nog een Christelijk jaar wachten ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:15 schreef Eenskijken het volgende:
waarom is er geen vervolg topic op kvdb? alvast voor januari? en voor napraten? Ik heb nog wel wat te zeggen over die aflevering.
+quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:05 schreef Zipportal het volgende:
Propaganda voor de kerk zit er weer op.
Ik las ff Renze Klamer...quote:Op maandag 2 september 2013 21:42 schreef arjan1212 het volgende:
word druk.. de gasten...
Jesse klaver en thierry baudet over de toespraak van rutte
quote:De regiebespreking onder leiding van regisseur Siebe is begonnen. Voor de oplettende kijker: wat is er nieuw?
De tafel?quote:Op maandag 2 september 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
Er schijnt iets nieuws te zijn aan het decor.
[..]
[ afbeelding ]
Of de stoelenquote:Op maandag 2 september 2013 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leek mij ook maar weet niet precies wat.
Andere Tv's, dunnere rand.quote:Op maandag 2 september 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zullen we mijn regels toepassen die ik al een keer gepost had?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:56 schreef Karina het volgende:
Ik vermoed dat dat in dit topic als vanzelf gaat eigenlijkquote:Op maandag 2 september 2013 22:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
Zullen we mijn regels toepassen die ik al een keer gepost had?
Uhh niks?quote:Op maandag 2 september 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ja, als het weeeeeer over Syrie gaat, dan ga ik wel me stofzuiger schoonmaken.quote:Op maandag 2 september 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat in dit topic als vanzelf gaat eigenlijk
Je kan het hier niet zo goed zien, maar er zit voortaan standaard een hoer onder de tafel die de gast pijpt wanneer hij haar een schop geeft.quote:Op maandag 2 september 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ze staan linkser.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bert van Leeuwen dan.quote:Op maandag 2 september 2013 22:54 schreef Tem het volgende:
Het Familiediner, wat een razende apenaids.
Zou ze wel kijken?quote:Op maandag 2 september 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
Jesse, Alors heeft d'r dweil en emmer al klaar.
Ik gok alleen dat ze wat anders met d'r vingers aan het doen is dan typen.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik gok alleen dat ze wat anders met d'r vingers aan het doen is dan typen.
En aan Jesse.quote:Op maandag 2 september 2013 23:06 schreef Heufd het volgende:
Het is niet moeilijk om een hekel aan Thierry te krijgen.
Vooral de bijdrage van Corrie van Gaal en Dientje Knuit zijn goud.quote:Op maandag 2 september 2013 23:07 schreef Travel. het volgende:
Geen tweede scherm, maar wel een ''live chat''.
Geef je mening in de live chat (of ga naar de Pauw en Witteman site)
Welkom op de live-comment pagina van Pauw & Witteman. Log in met je Facebook account en geef je reactie tijdens de uitzendingen van Pauw & Witteman, elke werkdag tussen 23.00 en 0.00.
http://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.html
Ja ik zag het. Corry was het met Paul eens.quote:Op maandag 2 september 2013 23:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vooral de bijdrage van Corrie van Gaal en Dientje Knuit zijn goud.
Is Karina zo laat nog online?quote:Op maandag 2 september 2013 23:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vooral de bijdrage van Corrie van Gaal en Dientje Knuit zijn goud.
Is Corrie trouwens hier ook aanwezig, of heeft ze een voorstelling?quote:Op maandag 2 september 2013 23:10 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Corry was het met Paul eens.
Ze was er net wel. Ze is het laatste gezien aan het water in Amsterdam met een ietwat langere kerel.quote:Op maandag 2 september 2013 23:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Is Corrie trouwens hier ook aanwezig, of heeft ze een voorstelling?
Cnorrie is weer boos, leest wel gewoon mee natuurlijk.quote:Op maandag 2 september 2013 23:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Is Corrie trouwens hier ook aanwezig, of heeft ze een voorstelling?
Niet last van de ogen gehad?quote:Op maandag 2 september 2013 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik moest nog even transfernieuws checken.
Ik hou wel van jongetjes, maar een sandwich sla ik niet af.quote:Op maandag 2 september 2013 23:12 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die andere man is beter. Is geen jongentje meer.
Airlock voor Alors.quote:Op maandag 2 september 2013 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hou wel van jongetjes, maar een sandwich sla ik niet af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |