quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is gek, zonet was Ties nog in het topic, nu is hij op tv....![]()
![]()
fan van Janko kom op zeg....dat zegt genoeg.quote:
paardenlulquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Flikker toch een eind op man met je debiele TT
Iedereen in Nederland heeft het recht op zijn mening, maar jij bent een dorpsidioot.
Heeft al 10 cm ontsluiting.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:59 schreef Evertjan het volgende:
kantineheld kan 10 kilo afvallen in zijn gezicht
Iedere dorpsidioot heeft recht op een mening.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Flikker toch een eind op man met je debiele TT
Iedereen in Nederland heeft het recht op zijn mening, maar jij bent een dorpsidioot.
Terecht, twee jaar geleden was die club nog groter dan Feyenoord.quote:
Nog steeds de laatste 10 jaar meer prijzen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Terecht, twee jaar geleden was die club nog groter dan Feyenoord.
beetje zoals AZquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
i zijn ook pas fan sinds 2008 of 9 volgens mi
Klopt, een groot deel kwam van Feyenoord nadat ze 10e werden, met 10-0 verloren in Eindhoven en eindigde met een negatief doelsaldoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
3/4 van die lui zijn ook pas fan sinds 2008 of 9 volgens mij
Genee is een teletekstsupporterquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfred heeft de Clean Shit sfeeractie gemist.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:01 schreef Pascalus het volgende:
Genee weet niet wat hij met "Clean Shit" bedoelt.
Waar is die coach van Zambia als je hem nodig hebt?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:02 schreef Evertjan het volgende:
wat is dit een kantineheld met een mening?
quote:
Jack en zijn moeder zijn vies dikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
is de moeder van deze jongen vreemd gegaan met Jack van Gelder
Waarom onze Escha zo afkraken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:03 schreef muzas het volgende:
Regie wordt gek. "DOE MAAR GAUW RECLAME EN RAM DIE DIKKE HOER TERUG ACHTER DIE BAR"
Er is altijd reclame nuquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
Ze lassen maar even een reclame in om hem naar z'n plek te sturen
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:03 schreef muzas het volgende:
Regie wordt gek. "DOE MAAR GAUW RECLAME EN RAM DIE DIKKE HOER TERUG ACHTER DIE BAR"
Hij is de zoon van Jack. Vies dik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is de moeder van deze jongen vreemd gegaan met Jack van Gelder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:04 schreef Keukendrol het volgende:
Emile krijgt pakkie van de redactie dadelijk.
Vrouwquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb ik net iets gemist. Ik zat weer bij XFA
Nep hooliganquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Eigen schuld dikke bult als je naar die onzin kijkt. De Kantineheld ging aan tafel zittenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Haat je je oren?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Komt hij zo nog terug?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult als je naar die onzin kijkt. De Kantineheld ging aan tafel zitten
Hij was vies dik.
Gewoon af en toe kijken of er TR's openstaan joh, niet actief mee gaan lopen doen als VI bezig is.quote:
Fantastisch, idd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:05 schreef Doublepain het volgende:
Het is een droom van elke voetballiefhebber om tussen Emile en Johan te zitten. Die man heeft een dag van zijn leven
Eigenlijk is er ook niks aan, maar ik blijf hopen dat het leuk wordt, ijdele hoop.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon af en toe kijken of er TR's openstaan joh, niet actief mee gaan lopen doen als VI bezig is.
Ik ga zometeen om te pesten een paar TR's versturen. Hoop dat LR deze keer wel meewerkt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon af en toe kijken of er TR's openstaan joh, niet actief mee gaan lopen doen als VI bezig is.
Wat ongelooflijk kinderachtig zegquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga zometeen om te pesten een paar TR's versturen. Hoop dat LR deze keer wel meewerkt.
Jeroen Verhoeven is dikker trouwensquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
nou ja, die vetzak heeft in ieder geval wat lichaamsbeweging gehad zullen we maar zeggen
nou nou nou, triest weerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
nou ja, die vetzak heeft in ieder geval wat lichaamsbeweging gehad zullen we maar zeggen
Ik ben dan geen #teamjohannes meer he? Dat begrijp je wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga zometeen om te pesten een paar TR's versturen. Hoop dat LR deze keer wel meewerkt.
Neequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:08 schreef ThaTim het volgende:
Is de actie van onze bolle tukkerse vriend OP-waardig?
Jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:08 schreef ThaTim het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben dan geen #teamjohannes meer he? Dat begrijp je wel.
Oh, wist niet dat je was toegetredenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik juich voor Rotterdam.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Donderstraal jij nou een end op man! *pats*
Ben jij een feyenoorder of niet?
Ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:08 schreef ThaTim het volgende:
#TEAMJOHANNES werkt niet mee aan je transfer, je blijft..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil steeds Buren meekijken, maar is dat er eigenlijk nog wel of mis ik het steeds?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat je was toegetredenNee in dat geval doe ik dat niet.
En welkom
OK ok wat schuift het?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ga ik straks meerdere TR's plaatsen
Netjes om 17.30 maar het voorprogramma is de afgelopen dagen afgelastquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil steeds Buren meekijken, maar is dat er eigenlijk nog wel of mis ik het steeds?
Geroldquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou de Kantineheld de studio zijn uitgestuurd?
nee, nee, die gozert moet gewoon netjes op zijn plekje blijven staan. Het is geen amateurtoneel, we hebben het hier over de nationale televisie.quote:
Ok dan vergeet ik het zeker steeds en ben ik te laatquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Netjes om 17.30 maar het voorprogramma is de afgelopen dagen afgelast
Mijn team doet niet aan contracten. Wij houden het puur vrijwillig. Het moet wel leuk blijven.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:10 schreef Doublepain het volgende:
Contractbreuk als je tekent bij #TEAMGGMM
40-45 euro.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes is gratis.
#TeamGGMM is 450 euro.
Haha dan kijk ik het nog even aanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes is gratis.
#TeamGGMM is 450 euro.
Ik ga tenminste niet andere teams zwart maken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn team doet niet aan contracten. Wij houden het puur vrijwillig. Het moet wel leuk blijven.
Dit in tegenstelling tot Teamjohannes, blijkbaar.
Dit is effectbejag wat jij doetquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn team doet niet aan contracten. Wij houden het puur vrijwillig. Het moet wel leuk blijven.
Dit in tegenstelling tot Teamjohannes, blijkbaar.
Met de broek naar beneden en de platte hand er op.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:13 schreef _NZT_ het volgende:
Emile heeft nog rode wangetjes van de uitbrander
Is goed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
Ik houd de MP4 wel weer in de gaten voor dat stukje.
I can smell the sexquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Danny is een gluurder. De Didulica onder de zangers.
Als Escha hem maar niet weg ziet kruipen achter het bedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Danny is een gluurder. De Didulica onder de zangers.
okquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie ook seksuele spanning tussen Emile en Escha.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie ook seksuele spanning tussen Emile en Escha.
mooiquote:
quote:
quote:
Misschien kan hij beter gaan spelen bij Milan.quote:
Doe niet, joh.quote:
ghehequote:
Klopt meestal wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:20 schreef Shreyas het volgende:
Alles wat Schelvis zegt, slaat gewoon nooit aan. Het begint aandoenlijk te worden.
Als je open deuren in trapt klopt het meestal jaquote:
Was best makkelijk ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat onstabiele slungelige loopje herken ik uit duizenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |