Dat van die exclusives weet je niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar de Playstation is meer gericht op gamers, je weet wel, naar wie dit geadverteerd wordt.
Ik durf te wedden dat bijna alle exclusives Kinect spellen zijn, die ook niet gericht zijn op de hardcore gamer.
Playstation is krachtiger dan de xbox, daarnaast zal je ook meer moeten betalen vanwege de VERPLICHTE kinect.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:54 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat van die exclusives weet je niet.
Tegenwoordig is 90% van de games multiplatform dus komt bijna alles gewoon op beide consoles uit en dan heb ik liever xbox dan Playstation want daar weigeren ze de controller aan te passen. Dan gaat het voor de ''hardcore'' gamer om enkele spellen per jaar.
Buiten dat moet Sony nog naar buiten komen met teksten als 1 mld investeren en 15 exclusives waarvan 8 nieuwe ip's (in het eerste jaar na launch niet te vergeten).
Hier ben ik echt benieuwd naar ja als dit kan zoals ms zegt dan hebben ze wel iets tofs in handen.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:37 schreef CaasS het volgende:
DE XBOX ONE CLOUD IS ALMACHTIG. MICROSOFT HEEFT NAMELIJK LATEN WETEN DAT DE CLOUD DRIE KEER ZOVEEL CPU EN OPSLAG BIEDT DAN DE CONSOLE ZELF.
De cloud van Xbox One biedt hetzelfde als drie Xbox One consoles. Dat wil zeggen dat de Xbox One drie keer meer CPU en opslagcapaciteit heeft dan er in de kern van de console aanwezig is. Dit is cruciaal voor developers voor Microsoft’s nieuwe console volgens Jeff Henshaw, manager of Xbox Incubation and Prototyping:
[FOR EVERY XBOX ONE] WE'RE PROVISIONING THE CPU AND STORAGE EQUIVALENT OF THREE XBOX ONES ON THE CLOUD. WE'RE DOING THAT FLAT OUT SO THAT ANY GAME DEVELOPER CAN ASSUME THAT THERE'S ROUGHLY THREE TIMES THE RESOURCES IMMEDIATELY AVAILABLE TO THEIR GAME, SO THEY CAN BUILD BIGGER, PERSISTENT LEVELS THAT ARE MORE INCLUSIVE FOR PLAYERS. THEY CAN DO THAT OUT OF THE GAME
De vraag is hoe dat in de praktijk gaat werken en of het substantieel mooiere games op gaat leveren, aangezien bijna alle games multiplatform zijn en ik niet zo snel een reden kan verzinnen waarom ontwikkelaars tijd, energie en geld in het mooier maken van PS4 games zou steken.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Playstation is krachtiger dan de xbox, daarnaast zal je ook meer moeten betalen vanwege de VERPLICHTE kinect.
Je kan wel 1 miljard ernaar gooien maar dat zegt niet dat het succes zal leveren.
Ik heb het toch niet per se over mooier? Spellen werken ook soepeler, Far Cry 3 zakte naar 15 FPS op consoles, als de ene console dat probleem niet zou hebben en meer rekenkracht zou hebben dan is dat een gigantisch voordeel.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:12 schreef CaasS het volgende:
[..]
De vraag is hoe dat in de praktijk gaat werken en of het substantieel mooiere games op gaat leveren, aangezien bijna alle games multiplatform zijn en ik niet zo snel een reden kan verzinnen waarom ontwikkelaars tijd, energie en geld in het mooier maken van PS4 games zou steken.
Je kan er ook niet 1 mld tegenaan smijten idd.
Ik kan me vergissen maar het klinkt meer als marketing. Ws. naar aanleiding van het bericht dat PS4 50% krachtiger zou zijn. Het zou mooi zijn als het werkt maar wat zou dan de impact zijn als je last van lag hebt vraag ik me af. Dit roept nog veel meer vragen op.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hier ben ik echt benieuwd naar ja als dit kan zoals ms zegt dan hebben ze wel iets tofs in handen.
Weet alleen dat de Azure-cloud als een tierelier werkt voor mijn developer-omgeving, maar hoe die rekenkracht wordt omgezet voor games moet ik nog zien. Heel wat back-end processing zou daardoor overgenomen kunnen worden (mits genoeg bandbreedte / caching).quote:Op maandag 27 mei 2013 18:16 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen maar het klinkt meer als marketing. Ws. naar aanleiding van het bericht dat PS4 50% krachtiger zou zijn. Het zou mooi zijn als het werkt maar wat zou dan de impact zijn als je last van lag hebt vraag ik me af. Dit roept nog veel meer vragen op.
Sony heeft wat dat betreft nog niks naar buiten gebracht, Microsoft daarentegen wel, terwijl van Sony wordt gezegd dat het alleen om gaming gaat itt Microsoft.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet per se over mooier? Spellen werken ook soepeler, Far Cry 3 zakte naar 15 FPS op consoles, als de ene console dat probleem niet zou hebben en meer rekenkracht zou hebben dan is dat een gigantisch voordeel.
Nee ze zullen waarschijnlijk er niets aan doen, ze maken een console en doen er vervolgens helemaal niets mee, het is natuurlijk 1 miljard of niets.
Sony heeft spellen laten zien. Microsoft heeft TV een sport laten zien.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:21 schreef CaasS het volgende:
[..]
Sony heeft wat dat betreft nog niks naar buiten gebracht, Microsoft daarentegen wel, terwijl van Sony wordt gezegd dat het alleen om gaming gaat itt Microsoft.
Dat bewaren ze voor de E3 idd, maar dat mag niet van gamers want dan voelen ze zich op hun pik getrapt.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sony heeft spellen laten zien. Microsoft heeft TV een sport laten zien.
Het is op zich zeker interessant maar het lijkt me onwerkbaar voor developers (als leek) omdat niet iedereen dezelfde internetsnelheid haalt idd. Hoe dat dan gaat werken is mij een raadsel met zoveel variabelen. Maar er zullen het wellicht op E3 zien. Als het gerucht klopt uiteraard.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Weet alleen dat de Azure-cloud als een tierelier werkt voor mijn developer-omgeving, maar hoe die rekenkracht wordt omgezet voor games moet ik nog zien. Heel wat back-end processing zou daardoor overgenomen kunnen worden (mits genoeg bandbreedte / caching).
Ligt ook sterk aan de developer natuurlijk, die cloud is krachtig genoeg.
Waarom ben je hier eigenlijk zo fanatiek aan het haten? (serieuze vraag) Volgens mij is het intussen al wel duidelijk dat je voor een PS4 gaatquote:Op maandag 27 mei 2013 18:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet per se over mooier? Spellen werken ook soepeler, Far Cry 3 zakte naar 15 FPS op consoles, als de ene console dat probleem niet zou hebben en meer rekenkracht zou hebben dan is dat een gigantisch voordeel.
Nee ze zullen waarschijnlijk er niets aan doen, ze maken een console en doen er vervolgens helemaal niets mee, het is natuurlijk 1 miljard of niets.
Terechte kritiek is gelijk aan haten?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Waarom ben je hier eigenlijk zo fanatiek aan het haten? (serieuze vraag) Volgens mij is het intussen al wel duidelijk dat je voor een PS4 gaat
Wel terechte kritiek. Daarnaast game ik nauwelijks op console, het is gewoon duidelijk dat Playstation voorop loopt.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:59 schreef L3viathan het volgende:
Terechte kritiek niet nee.. maar volgens mij is je punt na tig topics al wel duidelijk
Het begint alleen nogal eentonig te worden om steeds hetzelfde te lezen
Overigens ben ik het wel hier en daar met je eens hoor
Dat weten we pas echt na de E3 wat mij betreft. MS heeft ook duidelijk gezegd dat afgelopen week voor alles behalve de games was en op de E3 gaan ze (als het goed is) knallen met veel games dus dat moeten we wel afwachten. Neemt niet weg dat ik op het moment ook nog vrij negatief ben door wat ze hebben laten zien en wat ze van plan zijn met 2de hands enz.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel terechte kritiek. Daarnaast game ik nauwelijks op console, het is gewoon duidelijk dat Playstation voorop loopt.
Ze focussen enorm op de Kinect en ze willen 15 exclusives uitbrengen voor de xbox. Naast de standaard Halo en Gears of War zullen dat waarschijnlijk allemaal dansspellen zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat weten we pas echt na de E3 wat mij betreft. MS heeft ook duidelijk gezegd dat afgelopen week voor alles behalve de games was en op de E3 gaan ze (als het goed is) knallen met veel games dus dat moeten we wel afwachten. Neemt niet weg dat ik op het moment ook nog vrij negatief ben door wat ze hebben laten zien en wat ze van plan zijn met 2de hands enz.
Dat geloof ik niet! Zie ook Quantum Break en tuurlijk zal Epic wel weer met een gears achtig iets komen maar dat is tof en een nieuwe Halo ook altijd misschien werkt dat nog wel samen met die serie die er gaat komen ofzo? En verder veel nieuwe IP's en vast ook wel Kinect games maar die wil ik nu ook nog niet afschrijven want als dat gewoon tof werkt zie ik dat ook nog wel zitten i.t.t. de huidige kinect.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze focussen enorm op de Kinect en ze willen 15 exclusives uitbrengen voor de xbox. Naast de standaard Halo en Gears of War zullen dat waarschijnlijk allemaal dansspellen zijn.
Er zijn op dit moment geen goede Kinect spellen, tenminste niet voor iemand die zich een gamer wilt noemen, ik weet niet waarom Kinect 2.0 wel goede Kinect spellen zou moeten leveren.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet! Zie ook Quantum Break en tuurlijk zal Epic wel weer met een gears achtig iets komen maar dat is tof en een nieuwe Halo ook altijd misschien werkt dat nog wel samen met die serie die er gaat komen ofzo? En verder veel nieuwe IP's en vast ook wel Kinect games maar die wil ik nu ook nog niet afschrijven want als dat gewoon tof werkt zie ik dat ook nog wel zitten i.t.t. de huidige kinect.
Omdat:quote:Op maandag 27 mei 2013 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment geen goede Kinect spellen, tenminste niet voor iemand die zich een gamer wilt noemen, ik weet niet waarom Kinect 2.0 wel goede Kinect spellen zou moeten leveren.
Denk niet dat multiplatform spellen wat aan de Kinect zouden doen, hoogstens dat je stemcommando's kan geven. Wat je ook met een gewone headset zou kunnen doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Omdat:
-De huidige kinect leuk is maar gewoon nog niet goed genoeg wat betreft snelheid en nauwkeurigheid > Kinect 2.0 lijkt dat wel te gaan bieden
-De huidige Kinect niet standaard bij de Xbox360 zat waardoor veel ontwikkelaars er niets mee doen > Kinect 2.0 zit standaard bij een Xbox One dus zal er meer mee (kunnen) gaan gebeuren.
Het kan ook zomaar weer alleen maar dansgames en rotzooi worden maar dat kun je nu nog niet zeggen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze focussen enorm op de Kinect en ze willen 15 exclusives uitbrengen voor de xbox. Naast de standaard Halo en Gears of War zullen dat waarschijnlijk allemaal dansspellen zijn.
Je mag mij na de E3 er op quoten mocht het niet zo zijn, maar het feit dat Microsoft nu al op de 'dudebros' en meer op familie gerichte spellen zit te focussen zegt mij dat er geen Hardcore spellen zullen komen, niet veel tenminste.quote:
Die Kinect is toch los?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:09 schreef SolidasRock het volgende:
Vind een losse kinnect handiger, omdat nu de X1 op een plek moet staan waar ie mij goed kan zien. Mijn X360 zit nu momenteel in een tvmeubel op de middelste plank. Daar zal een X1 wel niet kunnen.
Hij bedoelde los als in: zit niet standaard bij de console, je moet hem apart halen in de winkel.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:09 schreef SolidasRock het volgende:
Vind een losse kinnect handiger, omdat nu de X1 op een plek moet staan waar ie mij goed kan zien. Mijn X360 zit nu momenteel in een tvmeubel op de middelste plank. Daar zal een X1 wel niet kunnen.
De Kinect module moet je op je TV leggen en is nu standaard meegeleverd. Je console zelf zou in principe gewoon in je TV-meubel moeten kunnen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:09 schreef SolidasRock het volgende:
Geen idee hoe jij dat eruit haalt, opzich is het best duidelijk maar illustreert het meteen dat SolidasRock te lui is om ook maar een plaatje te bekijken en meer te doen dan grijze cellen langs elkaar vegen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij bedoelde los als in: zit niet standaard bij de console, je moet hem apart halen in de winkel.
Nee, we hebben dat figuur van 2happy4U al, die weet alles al van te voren. Alles is bij hem al bekend, dat merk je want alles wat hij post beweert is een feit.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we hebben dat figuur van 2happy4U al, die weet alles al van te voren. Alles is bij hem al bekend, dat merk je want alles wat hij post beweert is een feit.
Ja, en dat is geen vermoeden, dat is een FEIT!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:20 schreef L3viathan het volgende:
[..]![]()
Maar wel alleen als het negatief is natuurlijk.. zo zijn alle 15 exclusives kinect dansgames
Ryse is exclusive en geen casual game.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je mag mij na de E3 er op quoten mocht het niet zo zijn, maar het feit dat Microsoft nu al op de 'dudebros' en meer op familie gerichte spellen zit te focussen zegt mij dat er geen Hardcore spellen zullen komen, niet veel tenminste.
het lijstje is al wat oud, ook qua confimations. Maar het wordt een drukke boelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Lijst van de games op de E3:
http://www.ign.com/wikis/e3/Big_Games_at_E3_2013
En zie al meteen 2 games waarvoor ik m'n 360 nog ff laat staan: DAIII en de nieuwe Splinter Cell.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
het lijstje is al wat oud, ook qua confimations. Maar het wordt een drukke boel
Klopt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dat is geen vermoeden, dat is een FEIT!
Nu maar hopen dat hij goed registreert. Dat Star Wars spel op de Kinect deed het ook niet al te goed.quote:
Ja, want de nieuwe kinect kan nooit beter zijn dan de oudequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Nu maar hopen dat hij goed registreert. Dat Star Wars spel op de Kinect deed het ook niet al te goed.
Het zal sowieso latency hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want de nieuwe kinect kan nooit beter zijn dan de oude!!!rrrr
gast, ga lekker fappen in het PS4 topic.
Het gaat niet om fanboygedrag, maar het gaat erom dat je blijkbaar zo vol zit met haat dat je er van overtuigd bent dat het een waardeloos stuk plastic is met niet-werkende, nutteloze functies en games die het niet doen of die niet de moeite waard zijn. Terwijl je eigenlijk wil zeggen dat het niet je smaak is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het zal sowieso latency hebben.
Denken dat ik een PS4 fanboy ben
Daar gaat het nu niet om. Je beweerde dat er alleen casual games zouden komen, op GoW en Halo naquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Nu maar hopen dat hij goed registreert. Dat Star Wars spel op de Kinect deed het ook niet al te goed.
Maar ik wil best een van de nieuwe consoles binnenhalen, zolang het meerwaarde heeft, maar die leuke geintjes zoals interactieve TV, youtube etc. heb ik al op mijn TV, dus geen reden om daarvoor een xbox te halen, gezien ze nu erg focussen op het familie-aspect zal ik weinig hardcore spellen verwachten en de Kinect heeft nooit goede spellen gehad dus daar ben ik ook sceptisch over.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gaat niet om fanboygedrag, maar het gaat erom dat je blijkbaar zo vol zit met haat dat je er van overtuigd bent dat het een waardeloos stuk plastic is met niet-werkende, nutteloze functies en games die het niet doen of die niet de moeite waard zijn. Terwijl je eigenlijk wil zeggen dat het niet je smaak is.
Ik heb en hoef ook geen iPhone om verschillende redenen, maar ik zal nooit zeggen dat het een slecht apparaat is.
Met de bedoeling dat ze goed zijn ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar gaat het nu niet om. Je beweerde dat er alleen casual games zouden komen, op GoW en Halo na
Forza 5 en Ryse zijn iig al twee non-casuals, dus je bewering is gewoonweg al niet waar.
En hoe wil je dat na de E3 al weten? Aan de hand van trailers zekerquote:
Ik heb heel weinig vertrouwen in Kinect spellen dus vandaar. Op dit moment is er nog geen GOEDE hardcore Kinect game uitgekomen, dus waarom dan wel? Forza geen idee, speel geen racespellen, had gehoord dat het de CoD van de racespellen was.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
En hoe wil je dat na de E3 al weten? Aan de hand van trailers zekerDus we kunnen je er eenvoudigweg na de E3 niets over zeggen. Console nog niet uit, games nog niet uit.
Gast, je bent gewoon Mr. Negativity. Je doet al een sjaak-afhaak voordat iemand die console heeft aangeraakt. Prima als je zegt: de hele visie zint me niet, doei, maar gebaseerd op niets slaat het nergens op.
Je neemt alles aan van een feit uit je eigen wereldbeeld. Dus omdat de eerste versie niet optimaal was is het niet mogelijk dat de 2de versie dat wel is? Als dat zo zijn zou zouden we allemaal nog Pong spelen met draaipaddles.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig vertrouwen in Kinect spellen dus vandaar. Op dit moment is er nog geen GOEDE hardcore Kinect game uitgekomen, dus waarom dan wel? Forza geen idee, speel geen racespellen, had gehoord dat het de CoD van de racespellen was.
Dat heeft je wireless controller ookquote:
Hij mag dan misschien beter registreren maar het principe blijft hetzelfde, daarom verwacht ik er zo weinig van.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je neemt alles aan van een feit uit je eigen wereldbeeld. Dus omdat de eerste versie niet optimaal was is het niet mogelijk dat de 2de versie dat wel is? Als dat zo zijn zou zouden we allemaal nog Pong spelen met draaipaddles.
Bij de Kinect merk je dat veel meer dan bij een controller.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat heeft je wireless controller ook
Vandaar die spellen die afhankelijk zijn van timing. Echt, dat kinect nu meer ondersteund wordt wil niet zeggen dat je geen controller meer kunt gebruiken...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij mag dan misschien beter registreren maar het principe blijft hetzelfde, daarom verwacht ik er zo weinig van.
[..]
Bij de Kinect merk je dat veel meer dan bij een controller.
Heb je wel eens een kinectspel gespeeld? Ik heb gamedagen georganiseerd met een aantal kinectgames en de ervaring van zowel leken als gamers was dat het eigenlijk toch best goed werkte.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij mag dan misschien beter registreren maar het principe blijft hetzelfde, daarom verwacht ik er zo weinig van.
[..]
Bij de Kinect merk je dat veel meer dan bij een controller.
Welke spellen? En nee, heb het niet gespeeld, ook al zou ik dat willen had dat niet gekund ivm waar mijn TV/xbox staat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je wel eens een kinectspel gespeeld? Ik heb gamedagen georganiseerd met een aantal kinectgames en de ervaring van zowel leken als gamers was dat het eigenlijk toch best goed werkte.
En ja, het was nog niet helemaal perfect, maar daarom is er nu dus versie 2. En toegegeven het KAN dat het kut is, maar als je daar van uit gaan is gewoon bashen.
Gast, ga ff lekker in TRU blaten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Welke spellen? En nee, heb het niet gespeeld, ook al zou ik dat willen had dat niet gekund ivm waar mijn TV/xbox staat.
Ja het KAN goed zijn, maar ik heb er gewoon erg weinig vertrouwen in, ik denk dat Microsoft het meer gebruikt om 'veiligheidsredenen'
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:12 schreef 2Happy4U het volgende:
ik denk dat Microsoft het meer gebruikt om 'veiligheidsredenen'
I call bullshit. Er zijn misschien nooit spellen voor Kinect geweest die op de zogenaamde "hardcore gamer" gericht waren, maar dat betekent niet dat ze niet goed waren. Dance Central 1, 2 & 3 scoren resp. 82/100, 84/100 en 86/100 op metacritic.com. Dat zijn geen slechte scores, in mijn ogen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar ik wil best een van de nieuwe consoles binnenhalen, zolang het meerwaarde heeft, maar die leuke geintjes zoals interactieve TV, youtube etc. heb ik al op mijn TV, dus geen reden om daarvoor een xbox te halen, gezien ze nu erg focussen op het familie-aspect zal ik weinig hardcore spellen verwachten en de Kinect heeft nooit goede spellen gehad dus daar ben ik ook sceptisch over.
Als ik familiespelletjes zou willen spelen zou ik voor de Wii gaan, en ik heb het over hardcore spellen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:16 schreef Chevalric het volgende:
[..]
I call bullshit. Er zijn misschien nooit spellen voor Kinect geweest die op de zogenaamde "hardcore gamer" gericht waren, maar dat betekent niet dat ze niet goed waren. Dance Central 1, 2 & 3 scoren resp. 82/100, 84/100 en 86/100 op metacritic.com. Dat zijn geen slechte scores, in mijn ogen.
Dat die spellen niet aansluiten bij jouw specifieke belevingswereld is een ander verhaal, maar dat is volledig subjectief en geen feit. En ik weet uit ervaring dat de lag van Kinect best wel meevalt. Na 5 minuten spelen merken je hersenen het niet eens meer op (en dan heb je het dus over milliseconden aan lag, niet over seconden).
ja, en jij bent het middelpunt van de wereld, alles draait om jouquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als ik familiespelletjes zou willen spelen zou ik voor de Wii gaan, en ik heb het over hardcore spellen.
Want alle spellen die nu voor de 360 zijn uitgekomen en geen gebruik maken van de Kinect zijn hardcore spellen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als ik familiespelletjes zou willen spelen zou ik voor de Wii gaan, en ik heb het over hardcore spellen.
Zijn er goede Hardcore spellen op de Kinect dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en jij bent het middelpunt van de wereld, alles draait om jou.
Dat zeg ik nergens, maar als ze de focus leggen op de Kinect en willen daar ook Hardcore spellen voor maken dan verwacht ik er niet al te veel van.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:26 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Want alle spellen die nu voor de 360 zijn uitgekomen en geen gebruik maken van de Kinect zijn hardcore spellen?
Hoe kom je er bij dat ze de focus leggen op de Kinect? Ja, hij wordt er bij geleverd en ze zullen vast ook wel wat "hardcore" spellen leveren die gebruik maken van Kinect (bijv. zoals je bij H.A.W.X. commando's aan je units kon geven via Kinect), maar ik verwacht niet dat er nu ineens alleen maar spellen voor de Xbox One komen die Kinect gebruiken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, maar als ze de focus leggen op de Kinect en willen daar ook Hardcore spellen voor maken dan verwacht ik er niet al te veel van.
Discussiëren mag niet meer? Oké, gooi dan maar FOK! op slot, RIP.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:30 schreef L3viathan het volgende:
Maar wat kom je nu eigenlijk precies in dit topic doen dan?
Je vindt het op voorhand al een kutproduct en komt ons overtuigen.. of...?
Omdat het verplicht is. HAWX kon je ook op de PC met een mic spelen, dus je had het ook met je headset kunnen spelen op de xbox.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:32 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ze de focus leggen op de Kinect? Ja, hij wordt er bij geleverd en ze zullen vast ook wel wat "hardcore" spellen leveren die gebruik maken van Kinect (bijv. zoals je bij H.A.W.X. commando's aan je units kon geven via Kinect), maar ik verwacht niet dat er nu ineens alleen maar spellen voor de Xbox One komen die Kinect gebruiken.
Discussiëren ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Discussiëren mag niet meer? Oké, gooi dan maar FOK! op slot, RIP.
"discussieren"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoezo verplicht? Kunnen ze geen game meer maken die de Kinect niet gebruikt?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat het verplicht is. HAWX kon je ook op de PC met een mic spelen, dus je had het ook met je headset kunnen spelen op de xbox.
Uuhmmm... dacht dat de Kinnect nu ingebouwd zat in de X1?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij bedoelde los als in: zit niet standaard bij de console, je moet hem apart halen in de winkel.
Verwachtingenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"discussieren"
Ja, dat mag wel. maar jij verzint dingen, poseert ze als feiten en dat is dan de discussie? En je hebt gewoon een hekel aan de xbox blijkbaar, dus is er geen discussie mogelijk.
Natuurlijk wel, maar de focus zal hoogstwaarschijnlijk op de Kinect liggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Hoezo verplicht? Kunnen ze geen game meer maken die de Kinect niet gebruikt?![]()
Nee, je krijgt hem er nu standaard bij, hij zit niet ingebouwd of vast aan de console, het is net als de huidige Kinect een los kastje. Maar hij zit wel overal bij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uuhmmm... dacht dat de Kinnect nu ingebouwd zat in de X1?
gebaseerd op jouw waanbeelden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verwachtingen
[..]
Natuurlijk wel, maar de focus zal hoogstwaarschijnlijk op de Kinect liggen.
breng je verwachtingen dan niet als feit. Zoals het gebruik van Kinect dat jij brengt als verplicht. Dat is namelijk geen feit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verwachtingen
[..]
Natuurlijk wel, maar de focus zal hoogstwaarschijnlijk op de Kinect liggen.
Nee, dat is het niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waanbeelden? Het is een prima aanname getuige nu de kinect overal bij zit.
Ja uuuhm, ik heb onlangs een filmpje vluchtig bekeken en ik had daar de indruk dat er een bewegingssensor in de X1 zat maar dat was als ik nu zo googel gewoon de losse kinnect, hij ziet er teveel hetzelfde uit als de X1 zelf.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, je krijgt hem er nu standaard bij, hij zit niet ingebouwd of vast aan de console, het is net als de huidige Kinect een los kastje. Maar hij zit wel overal bij.
Zo moeilijk is het niet om een plaatje te vinden.
Dit is niet echt een discussie meer...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lui, as I said...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uuhmmm... dacht dat de Kinnect nu ingebouwd zat in de X1?
Hoezo niet? Moet je om een discussie te voeren een eenstemmige partij hebben of o wacht, 2 of meer kampen hebben die elk een ander mening hebben en dit verdedigen? Welk aspect mist dit zodat dit niet onder de noemer discussie valt? Dat er in herhalingen wordt gesproken of ja wat mis ik nu?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:53 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Dit is niet echt een discussie meer...
Ja, dat mag, maar jouw mening is nog nergens op gebaseerd en ik ga er voorlopig even vanuit dat de kinect 2 beter werkt dan de kinect 1, die eigenlijk al best aardig werkte.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarover van mening.
Lazy, geeft niks als ik je nu wat geleerd hebt. Ik heb het filmpje blijkbaar niet goed genoeg bekeken. Dat is het enige verwijt dat je me kan maken. Oke, kunnen we nu verder?quote:
Mijn mening is wel degelijk ergens op gebaseerd, er wordt nu verplicht kinnect bij elk X1 geleverd, dan ligt het voor de hand dat ze nu de focus daarop zullen zetten. (hiermee zeg ik niet dat er uitsluitend kinnectgames uit zullen brengen maar ze zullen nu veel harder proberen kinnect populairder dan ooit te maken).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat mag, maar jouw mening is nog nergens op gebaseerd
Leer het eerst een goed spellenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mijn mening is wel degelijk ergens op gebaseerd, er wordt nu verplicht kinnect bij elk X1 geleverd, dan ligt het voor de hand dat ze nu de focus daarop zullen zetten. (hiermee zeg ik niet dat er uitsluitend kinnectgames uit zullen brengen maar ze zullen nu veel harder proberen kinnect populairder dan ooit te maken).
Enkel een plaatje had je genoeg info gegeven.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lazy, geeft niks als ik je nu wat geleerd hebt. Ik heb het filmpje blijkbaar niet goed genoeg bekeken. Dat is het enige verwijt dat je me kan maken. Oke, kunnen we nu verder?
Eh, eerder andersom: de kinect werd lang niet zo goed verkocht als gehoopt (al heeft het een behoorlijk bereik geloof ik...) dus gaan ze het volledig integreren zodat devers en consumenten er niet meer om heen kunnen. Als dat in het voordeel van de spelervaring is: cool. Als dat puur is om je gram te halen: bad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Ze hebben spraak- en gebaarbediening erg verbeterd dus zou het een beetje raar zijn als je daarvoor een losse kinect moest kopen he?
Eerst die console maar eens zien komenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:05 schreef MolFan het volgende:
Er komen wel teveel goede games uit aankomend najaar en 2014 tering jantje
En dus ligt de focus nu bij de X1 op de kinect mijn waarde Watson zoals je het nu zelf onderschrijft?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is eerder een vereiste om de xbox zelf te bedienen met de kinect, en dus niet per se een vereiste voor de spellen. Ze hebben spraak- en gebaarbediening erg verbeterd dus zou het een beetje raar zijn als je daarvoor een losse kinect moest kopen he?
En daarom hebben ze de controller op 40 punten aangepast/verbeterd?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, eerder andersom: de kinect werd lang niet zo goed verkocht als gehoopt (al heeft het een behoorlijk bereik geloof ik...) dus gaan ze het volledig integreren zodat devers en consumenten er niet meer om heen kunnen. Als dat in het voordeel van de spelervaring is: cool. Als dat puur is om je gram te halen: bad.
Al denk ik wel dat de console er prettiger mee te bedienen is uiteindelijk. Al vrees ik dat het weer een prematuur iets is, een siri als het ware.
Wrm zou ik plaatjes bekijken als ik een filmpje heb gezien?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Enkel een plaatje had je genoeg info gegeven.
Weet je niet, je hebt een techpresentatie en de persshow waarin de paradepaardjes worden getoond, hoe het straks werkt weten we pas tijdens de E3 of zelfs later...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dus ligt de focus nu bij de X1 op de kinect mijn waarde Watson zoals je het nu zelf onderschrijft?
Omdat Xbox Live Gold ondanks relatief hoge prijs nu NOG voller gestopt wordt met reclamequote:Waarom de neuk zouden we met spraak en gebaarbediening zo hard nodig hebben dat er een kinect verplicht erbij wordt gedaan?
Omdat we in 2013 ook niet meer met de draaipaddles van Pong gamen? Dit is technologie, die wil nog wel eens verbeteren en veranderen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dus ligt de focus nu bij de X1 op de kinect mijn waarde Watson zoals je het nu zelf onderschrijft?
Waarom de neuk zouden we met spraak en gebaarbediening zo hard nodig hebben dat er een kinect verplicht erbij wordt gedaan?
Omdat dat zo'n beetje bij elk nieuwsbericht in de kop verwerkt zat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wrm zou ik plaatjes bekijken als ik een filmpje heb gezien?
En nog geen antwoord op deze vraag: En dus ligt de focus nu op kinect? Ja of nee?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat we in 2013 ook niet meer met de draaipaddles van Pong gamen? Dit is technologie, die wil nog wel eens verbeteren en veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |