Denk niet dat multiplatform spellen wat aan de Kinect zouden doen, hoogstens dat je stemcommando's kan geven. Wat je ook met een gewone headset zou kunnen doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Omdat:
-De huidige kinect leuk is maar gewoon nog niet goed genoeg wat betreft snelheid en nauwkeurigheid > Kinect 2.0 lijkt dat wel te gaan bieden
-De huidige Kinect niet standaard bij de Xbox360 zat waardoor veel ontwikkelaars er niets mee doen > Kinect 2.0 zit standaard bij een Xbox One dus zal er meer mee (kunnen) gaan gebeuren.
Het kan ook zomaar weer alleen maar dansgames en rotzooi worden maar dat kun je nu nog niet zeggen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze focussen enorm op de Kinect en ze willen 15 exclusives uitbrengen voor de xbox. Naast de standaard Halo en Gears of War zullen dat waarschijnlijk allemaal dansspellen zijn.
Je mag mij na de E3 er op quoten mocht het niet zo zijn, maar het feit dat Microsoft nu al op de 'dudebros' en meer op familie gerichte spellen zit te focussen zegt mij dat er geen Hardcore spellen zullen komen, niet veel tenminste.quote:
Die Kinect is toch los?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:09 schreef SolidasRock het volgende:
Vind een losse kinnect handiger, omdat nu de X1 op een plek moet staan waar ie mij goed kan zien. Mijn X360 zit nu momenteel in een tvmeubel op de middelste plank. Daar zal een X1 wel niet kunnen.
Hij bedoelde los als in: zit niet standaard bij de console, je moet hem apart halen in de winkel.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:09 schreef SolidasRock het volgende:
Vind een losse kinnect handiger, omdat nu de X1 op een plek moet staan waar ie mij goed kan zien. Mijn X360 zit nu momenteel in een tvmeubel op de middelste plank. Daar zal een X1 wel niet kunnen.
De Kinect module moet je op je TV leggen en is nu standaard meegeleverd. Je console zelf zou in principe gewoon in je TV-meubel moeten kunnen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:09 schreef SolidasRock het volgende:
Geen idee hoe jij dat eruit haalt, opzich is het best duidelijk maar illustreert het meteen dat SolidasRock te lui is om ook maar een plaatje te bekijken en meer te doen dan grijze cellen langs elkaar vegen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij bedoelde los als in: zit niet standaard bij de console, je moet hem apart halen in de winkel.
Nee, we hebben dat figuur van 2happy4U al, die weet alles al van te voren. Alles is bij hem al bekend, dat merk je want alles wat hij post beweert is een feit.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we hebben dat figuur van 2happy4U al, die weet alles al van te voren. Alles is bij hem al bekend, dat merk je want alles wat hij post beweert is een feit.
Ja, en dat is geen vermoeden, dat is een FEIT!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:20 schreef L3viathan het volgende:
[..]![]()
Maar wel alleen als het negatief is natuurlijk.. zo zijn alle 15 exclusives kinect dansgames
Ryse is exclusive en geen casual game.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je mag mij na de E3 er op quoten mocht het niet zo zijn, maar het feit dat Microsoft nu al op de 'dudebros' en meer op familie gerichte spellen zit te focussen zegt mij dat er geen Hardcore spellen zullen komen, niet veel tenminste.
het lijstje is al wat oud, ook qua confimations. Maar het wordt een drukke boelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Lijst van de games op de E3:
http://www.ign.com/wikis/e3/Big_Games_at_E3_2013
En zie al meteen 2 games waarvoor ik m'n 360 nog ff laat staan: DAIII en de nieuwe Splinter Cell.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
het lijstje is al wat oud, ook qua confimations. Maar het wordt een drukke boel
Klopt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dat is geen vermoeden, dat is een FEIT!
Nu maar hopen dat hij goed registreert. Dat Star Wars spel op de Kinect deed het ook niet al te goed.quote:
Ja, want de nieuwe kinect kan nooit beter zijn dan de oudequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Nu maar hopen dat hij goed registreert. Dat Star Wars spel op de Kinect deed het ook niet al te goed.
Het zal sowieso latency hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want de nieuwe kinect kan nooit beter zijn dan de oude!!!rrrr
gast, ga lekker fappen in het PS4 topic.
Het gaat niet om fanboygedrag, maar het gaat erom dat je blijkbaar zo vol zit met haat dat je er van overtuigd bent dat het een waardeloos stuk plastic is met niet-werkende, nutteloze functies en games die het niet doen of die niet de moeite waard zijn. Terwijl je eigenlijk wil zeggen dat het niet je smaak is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het zal sowieso latency hebben.
Denken dat ik een PS4 fanboy ben
Daar gaat het nu niet om. Je beweerde dat er alleen casual games zouden komen, op GoW en Halo naquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Nu maar hopen dat hij goed registreert. Dat Star Wars spel op de Kinect deed het ook niet al te goed.
Maar ik wil best een van de nieuwe consoles binnenhalen, zolang het meerwaarde heeft, maar die leuke geintjes zoals interactieve TV, youtube etc. heb ik al op mijn TV, dus geen reden om daarvoor een xbox te halen, gezien ze nu erg focussen op het familie-aspect zal ik weinig hardcore spellen verwachten en de Kinect heeft nooit goede spellen gehad dus daar ben ik ook sceptisch over.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gaat niet om fanboygedrag, maar het gaat erom dat je blijkbaar zo vol zit met haat dat je er van overtuigd bent dat het een waardeloos stuk plastic is met niet-werkende, nutteloze functies en games die het niet doen of die niet de moeite waard zijn. Terwijl je eigenlijk wil zeggen dat het niet je smaak is.
Ik heb en hoef ook geen iPhone om verschillende redenen, maar ik zal nooit zeggen dat het een slecht apparaat is.
Met de bedoeling dat ze goed zijn ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar gaat het nu niet om. Je beweerde dat er alleen casual games zouden komen, op GoW en Halo na
Forza 5 en Ryse zijn iig al twee non-casuals, dus je bewering is gewoonweg al niet waar.
En hoe wil je dat na de E3 al weten? Aan de hand van trailers zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |