quote:
Dus zelfs niet offline. Nep hoor. Krijg je zo'n popup dat je moet inloggen, anders kan je niet verder spelen.quote:
Particuliere doorverkoop lijkt onmogelijk met deze opzet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus... je koopt een game, je MOET hem installeren en de disk is nutteloos geworden... Je kan dus niet eens meer je games doorverkopen
Dat stukje over dat Kinect nog iemand detecteerd en dan stopt met de film is wel grappig :pquote:
E3quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wanneer gaat meer bekend worden over beide consoles?
Ik voorspel dat het vooral kinect zooi gaat worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
E3
Dan gaat MS los met alle games! Ben nu ook vooral benieuwd naar Quantum Break dat kan iets tofs gaan worden en dan de rest wat we nu nog niet weten.
Nee er komen ook echt wel een paar dikke ''echte'' games!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het vooral kinect zooi gaat worden.
Microsoft heeft echt een patent voor deze technologie. Maar de kans dat het ook daadwerkelijk ingezet gaat worden lijkt me klein.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat stukje over dat Kinect nog iemand detecteerd en dan stopt met de film is wel grappig :p
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een goeie Kinect die op een toffe manier in games verwerkt is kan heel vet zijn.
Noem eens 3 goede spellen op de kinect dat gaan dans/zing/ritme spellen zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee er komen ook echt wel een paar dikke ''echte'' games!
Wel ben ik benieuwd naar Kinect 2.0 trouwens of ze er nu wel toffe dingen mee gaan doen? Want deze is weer een stuk beter dan de eerste + dat iedereen hem dadelijk heeft dus ga ik er vanuit dat er meer meegedaan gaat worden door ontwikkelaars.
Een goeie Kinect die op een toffe manier in games verwerkt is kan heel vet zijn.
1.Adventurequote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Noem eens 3 goede spellen op de kinect dat gaan dans/zing/ritme spellen zijn.
Ik zie het 'hardcore' volk dat niet echt zien spelen.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zie het 'hardcore' volk dat niet echt zien spelen.
Maar daar heb je de Nintendo al min of meer voor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt
Maar zoiets is ook meer voor het gezin gemaakt
Microsoft wil juist de xbox ook voor het hele gezin maken. Opzich niks mis mee.
Dat zeg ik toch ook, nu zijn die er niet nee daarom heb ik ook geen kinect en wil ik het niet. Maar die nieuwe is beter en zit er standaard bij dus dat kan zeker een verschil maken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Noem eens 3 goede spellen op de kinect dat gaan dans/zing/ritme spellen zijn.
Die zit er standaard bij zodat ze kunnen scannen of je niet toevallig een film zit te kijken met 3 personen terwijl je maar de licentie voor 2 personen hebt. Kinect is daarnaast ook onnodig, ja leuk dat je kan blèren om zo 'orders' te geven maar dat kan allang al, ook met een koptelefoon van 5 euro.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, nu zijn die er niet nee daarom heb ik ook geen kinect en wil ik het niet. Maar die nieuwe is beter en zit er standaard bij dus dat kan zeker een verschil maken.
Je denkt te slechtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die zit er standaard bij zodat ze kunnen scannen of je niet toevallig een film zit te kijken met 3 personen terwijl je maar de licentie voor 2 personen hebt. Kinect is daarnaast ook onnodig, ja leuk dat je kan blèren om zo 'orders' te geven maar dat kan allang al, ook met een koptelefoon van 5 euro.
Gewaagdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:43 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.vg247.com/2013(...)lion-xbox-360-units/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Azure cloud kan rekenwerk op zich nemen, zodat spellen de technische grenzen van de hardware in de X1 kunnen ontstijgenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:51 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/artikele(...)es-en-veel-fantasie/
Als het zo zou gaan werken zou het ook wel tof zijn!
Ik wil toch nog wat meer weten wat ze hadden het ook over die Azure cloud wie misschien in de toekomst dingen kon overnemen van je Xbox one ofzo? Hoe zit dat precies?
Zeker ja!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De Azure cloud kan rekenwerk op zich nemen, zodat spellen de technische grenzen van de hardware in de X1 kunnen ontstijgen
http://www.oxm.co.uk/5474(...)x-ones-in-the-cloud/
Als dit allemaal echt zo in de praktijk zal uitpakken is dat erg interessant.
Garantie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:55 schreef Zolder het volgende:
En wat nou als de kinect sensor kapot gaat? Moet je dan verplicht zo'n nieuw kutding kopen?
In Europa werkt garantie toch iets als: een aannemelijke levensduur en niet 1 jaarquote:
Dan moet je inderdaad een nieuwe Kinect kopen of het laten repareren. Maar dat is met alles toch?quote:
Europese wet: twee jaarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Europa werkt garantie toch iets als: een aannemelijke levensduur en niet 1 jaar
Dan hebben ze het over het platform Xbox One, niet zozeer de hardware.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:14 schreef Pheno het volgende:
Als Microsoft aangeeft dat ze deze console tien jaar willen hebben zal dat toch meer dan twee jaar zijn, qua aannemelijkheid
Beetje raar als een console maar twee jaar mee zou gaan he? Zeker als Kinect verplicht is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan hebben ze het over het platform Xbox One, niet zozeer de hardware.
*kuch* Wii U *kuch*quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:17 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik heb nog van beide next-gens nog geen 'die wil ik day one'. Ik ga het meemaken op de E3 denk ik of een van de twee me gek kan krijgen.
Ik zei next-gen.quote:
Je kunt dingen met een Wii U die je nog niet met een PS4 of Xbone kunt. Maar dat is allemaal offtopic.quote:
Voor kinect 3 jaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad een nieuwe Kinect kopen of het laten repareren. Maar dat is met alles toch?
[..]
Europese wet: twee jaar
Nederlandse wet: aannemelijke levensduur, dat zal voor een Kinect-sensor gewoon twee jaar zijn
er zijn wel tweedehands verkopen, waar iedereen dat vandaan haalt?quote:Op zondag 26 mei 2013 02:46 schreef Eenskijken het volgende:
microsoft kan oprotten met hun shit. geen tweedehands verkoop en niet offline kunnen spelen? Ja doeeeei.
Waar halen ze het lef vandaan.
Uit hun glazen bol.quote:Op zondag 26 mei 2013 06:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
er zijn wel tweedehands verkopen, waar iedereen dat vandaan haalt?
Die is wel tofquote:
Elkaar lekker nablaten. En ook niet lezen. Er heeft overal al gestaan dat het wel kan, maar dat wordt gewoon genegeerd. Hier zal deze knul ook wel niet meer op reageren.quote:Op zondag 26 mei 2013 06:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
er zijn wel tweedehands verkopen, waar iedereen dat vandaan haalt?
Het is toch nog onbekend hoe MS dat tweedehands precies gaat opzetten? Dat het mogelijk zal zijn is inderdaad toegegeven, maar veel duidelijker is MS er niet over geweest.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Elkaar lekker nablaten. En ook niet lezen. Er heeft overal al gestaan dat het wel kan, maar dat wordt gewoon genegeerd. Hier zal deze knul ook wel niet meer op reageren.
quote:Op zondag 26 mei 2013 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Elkaar lekker nablaten. En ook niet lezen. Er heeft overal al gestaan dat het wel kan, maar dat wordt gewoon genegeerd. Hier zal deze knul ook wel niet meer op reageren.
Wellicht. Ik zie het wel als ze het aankondigen. Daarvoor heeft het geen zin om te speculeren.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als het geen rochel ging kosten had MS gewoon gezegd "Of course you can sell and buy secondhand games".
Het is heel duidelijk dat MS en developers extra geld willen verdienen aan het doorverkopen van games.
wat lul je gast, MS heeft aangegeven dat je games aan je account gebonden worden en je dus Niets kan verkopen, tenzij aan MS zelf, die daar weer een extra marge op rekenen. Als koper betaal je het aankoopbedrag nog een keer. Oftewel tweedehands verkoop wordt volledig de nek omgedraaid. De echte details zijn nog niet bekend en dat komt niet door ons, maar door MS... Echt, hoe kan je dit verdedigen...quote:Op zondag 26 mei 2013 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
ik hoop wel dat ze dat doen voor hij uitkomt.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zullen we gewoon wachten tot microsoft een verklaring geeft over hoe het zit me 2e hands games?
Ik verdedig niks. Ik ben volwassen genoeg om mij niet op de kast te laten jagen door speculaties over een fucking spelcomputer. Als het je niet zint, dan koop je het toch niet? Geen reden om opgefokt te reageren over iets wat je schijnbaar niet wilt hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat lul je gast, MS heeft aangegeven dat je games aan je account gebonden worden en je dus Niets kan verkopen, tenzij aan MS zelf, die daar weer een extra marge op rekenen. Als koper betaal je het aankoopbedrag nog een keer. Oftewel tweedehands verkoop wordt volledig de nek omgedraaid. De echte details zijn nog niet bekend en dat komt niet door ons, maar door MS... Echt, hoe kan je dit verdedigen...
En hier staat weer iets anders. Lijkt me dus goed om het gewoon maar af te wachten. Dat doe ik ook voor ik een keuze maak.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.joystiq.com/20(...)kype-powers-voice-c/
Voor mij ook. Ik koop zelden nieuwe games.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop wel dat ze dat doen voor hij uitkomt.
Ik heb heeel veel tweedehands games nu. En is toch best een belangrijk punt. Voor mij
Yep!quote:Op zondag 26 mei 2013 09:58 schreef badboynova het volgende:
AQ ben je al een andere naam voor de ps4 aan het verzinnen?
quote:
Mja, ik reageer eigenlijk opgefokt omdat MS ons zo hard probeert te naaien. Die always on rumors klopten dus wel behoorlijk, maar ze durven het niet te vertellen aan het publiek. daarom gaan ze er maar vaag omheen lullen want dan lijkt het minder erg ofzo. Maar eigenlijk zijn ze de hele industrie (2e hands is een behoorlijk groot ding, en het hele principe klopt gewoon niet.) kapot aan het maken. Daar maak ik me boos over.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik verdedig niks. Ik ben volwassen genoeg om mij niet op de kast te laten jagen door speculaties over een fucking spelcomputer. Als het je niet zint, dan koop je het toch niet? Geen reden om opgefokt te reageren over iets wat je schijnbaar niet wilt hebben.
Natuurlijk wordt digitalisering ooit definitief doorgevoerd, hoop alleen dat dit nog jaren gaat duren ( 15 jaar, denk ik.)quote:Op zondag 26 mei 2013 12:05 schreef CaasS het volgende:
Volgens mij is Microsoft gewoon bezig met de toekomst. Dat fysieke gaat er, denk ik, gewoon uit. Dat gebeurt nu met muziek (spotify, youtube), tv/series/films met dingen als Netflix en zal met games ook gaan gebeuren. Als je erover nadenkt is het ook onzinnig dat er überhaupt nog fysiek materiaal is in deze tijd met oa. dingen als cloud waar alles op kan.
Het voordeel wat er nu nog is met muziek/film en serie is dat je het nog gratis kan downloaden en dat dat bij games niet kan en je bang bent dat het duurder wordt en je genaaid gaat worden, maar als Microsoft en Sony straks met diensten als Playstation Plus gaan komen waarbij je bv games voor een bepaald bedrag bij je online abonnement kan downloaden of bv voor ¤50 per maand onbeperkt games kan spelen dan zullen de meeste tevreden zijn. Dit lijkt me gewoon een overgangsfase naar die nieuwe ''realiteit'' en dat gaat gepaard met kinderziektes.
Daarnaast vind ik dat als je iets koopt, het ook van jouw is. En het is jouw beslissing of je het uitleent aan vrienden. Het is toch absurd dat je dan opnieuw de aanschafprijs zou moeten betalen. Jij hebt het al gekocht, het is jouw eigendom.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt digitalisering ooit definitief doorgevoerd, hoop alleen dat dit nog jaren gaat duren ( 15 jaar, denk ik.)
Ik hou van doosjes. Voor mij imo bezit je pas iets als je het kan aanraken. Gedownloadde spellen bezit ik niet naar mijn gevoel.
Ik heb hetzelfde. Ik zit daar net nog over te denken. Het gekke is dat ik wel wil betalen voor een spotify achtige dienst, dus bv. ¤20 per maand neerleggen en dan 5 games max. op je harde schijf hebben tegelijkertijd, maar dat ik weer geen ¤50 wil betalen voor een digitale download. Dan denk ik fuck ik wil een hoesje en alles, omdat je dan idd het gevoel hebt dat je het niet in bezit hebt. Dat maakt mij bij een spotify achtige dienst weer niet uit gewoon omdat je het ''leent''/gebruikt maakt van.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt digitalisering ooit definitief doorgevoerd, hoop alleen dat dit nog jaren gaat duren ( 15 jaar, denk ik.)
Ik hou van doosjes. Voor mij imo bezit je pas iets als je het kan aanraken. Gedownloadde spellen bezit ik niet naar mijn gevoel.
Allemaal prima, maar ik ga geen 50 euro in de maand dokken om een spel te spelen. Ik geef nu ook geen 600 euro per jaar aan games uit. Abo-vormen zijn leuk maar dan moet het echt betaalbaar zijn (wat CaasS hierboven zegt) en bovendien offline bereikbaar als mijn internet er uit geknald is.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:05 schreef CaasS het volgende:
Volgens mij is Microsoft gewoon bezig met de toekomst. Dat fysieke gaat er, denk ik, gewoon uit. Dat gebeurt nu met muziek (spotify, youtube), tv/series/films met dingen als Netflix en zal met games ook gaan gebeuren. Als je erover nadenkt is het ook onzinnig dat er überhaupt nog fysiek materiaal is in deze tijd met oa. dingen als cloud waar alles op kan.
Het voordeel wat er nu nog is met muziek/film en serie is dat je het nog gratis kan downloaden en dat dat bij games niet kan en je bang bent dat het duurder wordt en je genaaid gaat worden, maar als Microsoft en Sony straks met diensten als Playstation Plus gaan komen waarbij je bv games voor een bepaald bedrag bij je online abonnement kan downloaden of bv voor ¤50 per maand onbeperkt games kan spelen dan zullen de meeste tevreden zijn. Dit lijkt me gewoon een overgangsfase naar die nieuwe ''realiteit'' en dat gaat gepaard met kinderziektes.
Doet dat niet pijn aan je knieën?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:05 schreef CaasS het volgende:
Ja, maar Mario 64 had nog geen extra vissen als DLC. Dus op dat punt wordt het zeker vernieuwend.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:27 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lol best triest dat ze dan nu zeggen dat het juist nu heel speciaal/vernieuwend is.
En de nieuwe vissen kan je niet doorverkopen!quote:Op zondag 26 mei 2013 16:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, maar Mario 64 had nog geen extra vissen als DLC. Dus op dat punt wordt het zeker vernieuwend.
Tjah die next gen engine is dan ook gelul, tis gewoon weer de zelfde engine met een kleine upgrade. Dat heeft één van de animatie lui al toegegeven. CoD is dan ook geen CoD zonder outdated te zijn. Faal beren ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |