Dan moet je inderdaad een nieuwe Kinect kopen of het laten repareren. Maar dat is met alles toch?quote:
Europese wet: twee jaarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Europa werkt garantie toch iets als: een aannemelijke levensduur en niet 1 jaar
Dan hebben ze het over het platform Xbox One, niet zozeer de hardware.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:14 schreef Pheno het volgende:
Als Microsoft aangeeft dat ze deze console tien jaar willen hebben zal dat toch meer dan twee jaar zijn, qua aannemelijkheid
Beetje raar als een console maar twee jaar mee zou gaan he? Zeker als Kinect verplicht is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan hebben ze het over het platform Xbox One, niet zozeer de hardware.
*kuch* Wii U *kuch*quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:17 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik heb nog van beide next-gens nog geen 'die wil ik day one'. Ik ga het meemaken op de E3 denk ik of een van de twee me gek kan krijgen.
Ik zei next-gen.quote:
Je kunt dingen met een Wii U die je nog niet met een PS4 of Xbone kunt. Maar dat is allemaal offtopic.quote:
Voor kinect 3 jaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad een nieuwe Kinect kopen of het laten repareren. Maar dat is met alles toch?
[..]
Europese wet: twee jaar
Nederlandse wet: aannemelijke levensduur, dat zal voor een Kinect-sensor gewoon twee jaar zijn
er zijn wel tweedehands verkopen, waar iedereen dat vandaan haalt?quote:Op zondag 26 mei 2013 02:46 schreef Eenskijken het volgende:
microsoft kan oprotten met hun shit. geen tweedehands verkoop en niet offline kunnen spelen? Ja doeeeei.
Waar halen ze het lef vandaan.
Uit hun glazen bol.quote:Op zondag 26 mei 2013 06:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
er zijn wel tweedehands verkopen, waar iedereen dat vandaan haalt?
Die is wel tofquote:
Elkaar lekker nablaten. En ook niet lezen. Er heeft overal al gestaan dat het wel kan, maar dat wordt gewoon genegeerd. Hier zal deze knul ook wel niet meer op reageren.quote:Op zondag 26 mei 2013 06:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
er zijn wel tweedehands verkopen, waar iedereen dat vandaan haalt?
Het is toch nog onbekend hoe MS dat tweedehands precies gaat opzetten? Dat het mogelijk zal zijn is inderdaad toegegeven, maar veel duidelijker is MS er niet over geweest.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Elkaar lekker nablaten. En ook niet lezen. Er heeft overal al gestaan dat het wel kan, maar dat wordt gewoon genegeerd. Hier zal deze knul ook wel niet meer op reageren.
quote:Op zondag 26 mei 2013 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Elkaar lekker nablaten. En ook niet lezen. Er heeft overal al gestaan dat het wel kan, maar dat wordt gewoon genegeerd. Hier zal deze knul ook wel niet meer op reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |