Ligt hier in het dorp ook nog eentje!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:05 schreef mapima het volgende:
Marskramer heb je ook alleen maar in de prinsenhof
Ze zijn er wel meer. Ik zie er regelmatig een, zelfs in kleine dorpjes.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:05 schreef mapima het volgende:
Marskramer heb je ook alleen maar in de prinsenhof
Super de Boer bestaat nog steeds. Hier hebben we nog zeker 3 winkels die zo heten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:06 schreef mapima het volgende:
En je had ook iets met dekamarkt vroeger en super de boer
huh de laatste was vorig jaar gesloten toch? En het huismerk was al eerder vervngen door jumbo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Super de Boer bestaat nog steeds. Hier hebben we nog zeker 3 winkels die zo heten.
Jan de Boer daarentegen is als wel een tijdje verdwenen.
Nee hoor, zijn overgenomen door Jumbo, en de laatste zijn vorig jaar gesloten/omgebouwd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Super de Boer bestaat nog steeds. Hier hebben we nog zeker 3 winkels die zo heten.
Jan de Boer daarentegen is als wel een tijdje verdwenen.
Niet in Amsterdam, maar in Zieuwent, ons buurdorpje met hónderden inwoners hebben ze wel een spar. De SRV man rijdt hier ook nog gewoon!quote:Op maandag 8 juli 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Schiet me nog eentje te binnen door de winkels die gepost worden, ze bestaan dacht ik nog wel, maar in Amsterdam zie ik ze niet meer, de Spar:
[ afbeelding ]
Oh en deze:
De SRV man
[ afbeelding ]
Indien al genoemd, sorry
best wel handig.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:18 schreef erikkll het volgende:
[..]
Niet in Amsterdam, maar in Zieuwent, ons buurdorpje met hónderden inwoners hebben ze wel een spar. De SRV man rijdt hier ook nog gewoon!
Die 12.500 is naar het schijnt ook het grootste aantal winkels van 1 en dezelfde supermarkt ter wereld.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:23 schreef Individual het volgende:
Toen ik naar Jersey verhuisde zat het er vol met Spars.
Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Regelmatig is een heel interessant concept met 12.500 winkels in 35 landen. Ze zijn begonnen in 1932 in Zoetermeer en hebben nu het hoofdkantoor in Amsterdam.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spar_(supermarkt)
http://en.wikipedia.org/wiki/Spar_(retailer)
Niet failliet dus.. bij lange na niet.
Vlakbij de IJtunnel naast de brandweerkazerne zit er een.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Schiet me nog eentje te binnen door de winkels die gepost worden, ze bestaan dacht ik nog wel, maar in Amsterdam zie ik ze niet meer, de Spar:
Oh dat wist ik helemaal niet! Nooit opgevallen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:52 schreef obolos het volgende:
[..]
Vlakbij de IJtunnel naast de brandweerkazerne zit er een.
Ik dacht dat Walmart (hoewel meer dan alleen supermarkt) vast meer winkels had.. 8,970 maar.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die 12.500 is naar het schijnt ook het grootste aantal winkels van 1 en dezelfde supermarkt ter wereld.
'Ook platenzaak Fame maakt een doorstart'quote:Op zondag 23 juni 2013 21:34 schreef Mylene het volgende:
Fame Music al genoemd? Met einde FRS hetzelfde verhaal. Ik ben benieuwd wat er voor in de plaats komt in Magna Plaza en bij de Bijenkorf.
Polare.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het best jammer dat de slegte opgegaan is in selexyz/ van pier .. had nu weer een nieuwe naam maar die weet ik zo niet meer. Kom in beide winkels graag maar dat snuffelen naar leuke boeken bij de slegte had altijd wel wat.
Over evenementen gesproken: de Megafestatie scheen in de jaren '90 dé shit te zijn. Scheen inderdaad... Na verloop (al snel eigenlijk) was het niet meer dan een live reclamespotje uitgesmeerd over een paar dagen en dito hallen en nam de belangstelling dusdanig af dat de stekker eruit is gegaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:50 schreef div-er het volgende:
Je groente en je fruit koop je bij Edah,
De melk en de koffie koop je bij Edah,
la da di da.... en zo verder
Verder mis ik het merk en het event FIRATO.
En ik heb er nog wel een paar... even denken... (" je wordt ouder papaaaa!" )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |