Hij is ziekquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:30 schreef Tommeke het volgende:
Enerzijds snap ik 'm wel. Hij heeft er toch niets meer te winnen, anderzijds heeft hij ook niets meer te verliezen. Rij dan gewoon uit joh.
Hij is ziek sinds gisteren. Zag vanochtend schijnbaar lijkbleek. Tsja dan lijkt opgave me ook de beste keuze.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:30 schreef Tommeke het volgende:
Enerzijds snap ik 'm wel. Hij heeft er toch niets meer te winnen, anderzijds heeft hij ook niets meer te verliezen. Rij dan gewoon uit joh.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een dusdanig gebrekkig doorzettingsvermogen staat inderdaad gelijk aan een hersenaandoening.
Allez, daar hebt ge gelijk in.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij is ziek sinds gisteren. Zag vanochtend schijnbaar lijkbleek. Tsja dan lijkt opgave me ook de beste keuze.
Echt een vechter is het. Hier kan hij niets aan doen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:40 schreef TheArt het volgende:
[..]Nogmaals, als iemand nooit een gebrek aan doorzettingsvermogen verweten kan worden, dan is hij het wel.
Dat zien we idd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:40 schreef TheArt het volgende:
[..]Nogmaals, als iemand nooit een gebrek aan doorzettingsvermogen verweten kan worden, dan is hij het wel.
Inderdaad, die aanval waar hij strandde vanwege een kapotte ketting op 1.5km maakte maar weer eens duidelijk dat hij zijn kopje echt niet zo snel laat hangenquote:
haha die kut geesing inderdaadquote:
Kun je hem posten?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:06 schreef mincemeat het volgende:
Staat in AD Sportwereld een foto van Gesink tijdens zijn tijdrit. Het lijkt net of hij nog maar 3 uur heeft te leven.
Gesink nog gezien?quote:
Nee, zelf veels te drukquote:
In Mexico.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
12 dagen niets getwitterd.. Hard aan het trainen voor de Tour.
Of Tenerife.quote:
Oei..en wat staat er in de whereabouts?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blanco en Gesink zijn daar overigens daadwerkelijk gespot.
Die verengelsing van het Nederlands vind ik een beetje jammer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is by far het meest belangrijke topic van dit subforum
Where is Gesink???quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die verengelsing van het Nederlands vind ik een beetje jammer.
De man met het beste screenshot voor dit topic van Tour 2012, je maakte mij trots.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is by far het meest belangrijke topic van dit subforum
Er rust nu wel een partijtje druk op mijn schouders om een net zo goed screenshot te maken als vorig jaar, maar ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De man met de beste screenshot voor dit topic van Tour 2012, je maakte mij trots.
Verder doet het mij deugd dat die topic weer terug is in TDF, alle nieuwe Tour-volgers moeten toch echt even de OP lezen, zeker gezien de nieuwe rol van Gesink deze Tour!
Hij is voor de noobs te herkennen aan zijn verzet. Die zullen vinden dat hij te zwaar rijdtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een nieuwe TDF volger zal misschien ook wel wat verward zijn door de OP, daar is Gesink nog relatief eenvoudig te herkennen aan het feloranje rabobank shirtje.
Dat blauwe shirtje van nu springt er niet zo uit.
De rest rijdt te licht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is voor de noobs te herkennen aan zijn verzet. Die zullen vinden dat hij te zwaar rijdtWij allen weten natuurlijk wel beter
Klopt, dat is de nieuwste kritiek. Vorig jaar reed ie nog te licht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is voor de noobs te herkennen aan zijn verzet. Die zullen vinden dat hij te zwaar rijdtWij allen weten natuurlijk wel beter
Uiteraard.quote:
Volgend jaar vindt men dat hij teveel ertussenin rijdt. Dan moet hij lichter of zwaarder schakelen, maar niet wat hij dan doet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Klopt, dat is de nieuwste kritiek. Vorig jaar reed ie nog te licht.
Dat is nogal een aannamequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef Zelva het volgende:
[..]
Denk het wel, zijn dochtertje moest naar bed.
Wie is de heer Gesing?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is nogal een aanname
Er wordt door behoorlijk wat Tour de France volgers al jaren getwijfeld aan de mentaliteit van deze beste heer Gesing dus waarom zou hij zijn dochtertje wel naar bed brengen?
Bewust fout spellen moeten we buiten dit topic doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wij komen blijkbaar niet genoeg in dezelfde topics
Hij was toch niet aan het lossen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:29 schreef Zelva het volgende:
Zag vandaag wel een vrachtwagen van http://www.gesink.nl/.
Dat moet een goed teken zijn.
Kortom: hij doet het nooit goedquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Volgend jaar vindt men dat hij teveel ertussenin rijdt. Dan moet hij lichter of zwaarder schakelen, maar niet wat hij dan doet.
Harken for the win
Voor de gemiddelde Tour kijker helaas niet, die kijken niet verder dan hun neus lang is.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was toch niet aan het lossen?
[..]
[..]
Die blijft briljant.quote:
[..]
Veel Basken bij de Rabobank dit jaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog Tour volgers zijn die de oranje mannen missen.
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die blijft briljant.
Ik zie nu overigens pas dat de eerste renner omkijkt. Die vroeg zich natuurlijk ook af waar Gesink is.
Hij denkt, ik zwaai nog even, zodat ze me goed herkennenquote:
Even zwaaien naar alle fansquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij denkt, ik zwaai nog even, zodat ze me goed herkennen
Ja hopelijk leest Robert hier wel mee, om te zien dat hij ook gewoon wel kijkers heeft die hem door dik en dun blijven steunenquote:
Spaghetti? En volgens mij is het Mollema, te zien aan de oren.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:37 schreef MCH het volgende:
Wat voor ranzige meuk zit de gast aan het hoofd van de tafel naar binnen te werken?
Is Molkema ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:40 schreef mincemeat het volgende:
[..]
Spaghetti? En volgens mij is het Mollema, te zien aan de oren.
wielrenners eten spaghetti zonder saus geloof ikquote:Op zondag 23 juni 2013 11:37 schreef MCH het volgende:
gast aan het hoofd van de tafel naar binnen te werken?
Dat snap ik nog wel maar dan neem je toch volkoren spaghettiquote:Op zondag 23 juni 2013 11:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wielrenners eten spaghetti zonder saus geloof ik
zal die wel niet lekker vindenquote:Op zondag 23 juni 2013 11:44 schreef MCH het volgende:
nog wel maar dan neem je toch volkoren spaghetti
Wielrennen = conservatieve sportquote:Op zondag 23 juni 2013 11:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel maar dan neem je toch volkoren spaghetti
Begonnen?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:01 schreef rubbereend het volgende:
Tankink is aan zijn tweede bord begonnen
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:42 schreef kibo het volgende:
[..]
Gesink zet z'n record scherper: nu al na 200m op z'n plaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |