Gesink nog gezien?quote:
Nee, zelf veels te drukquote:
In Mexico.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
12 dagen niets getwitterd.. Hard aan het trainen voor de Tour.
Of Tenerife.quote:
Oei..en wat staat er in de whereabouts?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blanco en Gesink zijn daar overigens daadwerkelijk gespot.
Die verengelsing van het Nederlands vind ik een beetje jammer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is by far het meest belangrijke topic van dit subforum
Where is Gesink???quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die verengelsing van het Nederlands vind ik een beetje jammer.
De man met het beste screenshot voor dit topic van Tour 2012, je maakte mij trots.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is by far het meest belangrijke topic van dit subforum
Er rust nu wel een partijtje druk op mijn schouders om een net zo goed screenshot te maken als vorig jaar, maar ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De man met de beste screenshot voor dit topic van Tour 2012, je maakte mij trots.
Verder doet het mij deugd dat die topic weer terug is in TDF, alle nieuwe Tour-volgers moeten toch echt even de OP lezen, zeker gezien de nieuwe rol van Gesink deze Tour!
Hij is voor de noobs te herkennen aan zijn verzet. Die zullen vinden dat hij te zwaar rijdtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een nieuwe TDF volger zal misschien ook wel wat verward zijn door de OP, daar is Gesink nog relatief eenvoudig te herkennen aan het feloranje rabobank shirtje.
Dat blauwe shirtje van nu springt er niet zo uit.
De rest rijdt te licht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is voor de noobs te herkennen aan zijn verzet. Die zullen vinden dat hij te zwaar rijdtWij allen weten natuurlijk wel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |