quote:Rumoer in Londen. Woensdag is midden in de stad een man onthoofd door moslims. De daders hebben het slachtoffer eerst aangereden en vervolgens met een kapmes op het slachtoffer ingehakt. Agenten hebben de twee aanvallers neergeschoten.
Slachtofferquote:LONDEN-
Het slachtoffer van de terroristische slachtpartij woensdag op straat in de Londense wijk Woolwich was de 25-jarige militair Lee Rigby. Dat heeft het Britse ministerie van Defensie donderdag bevestigd.
Rigby diende bij een infanterieregiment officieel als drummer, een functie die niet tot het maken van muziek is beperkt bij het regiment waar hij was ingedeeld. Rigby 'bespeelde' ook het machinegeweer.
Hij was een gescheiden vader van een kind van 2 jaar oud en woonde in Manchester, dat in de streek ligt waar hij werd geboren. Rigby ging in 2006 bij het leger en diende onder meer bij de erewacht voor koninklijke paleizen en in 2009 enige tijd in Afghanistan. Later kreeg hij een administratieve functie in Londen.
Waarom zou je die op hun woord geloven?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:35 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Het is volledig aan de islam toe te schrijven. Dat hebben de vertegenwoordigers uit de betreffende landen zelf te kennen gegeven. Vanwaar die hand boven het hoofd?
De universele verklaring van de rechten van de mens gaat niet gepaard met de sharia. Dat is precies de reden dat bepaalde islamitische leiders het verdrag niet accepteren. Het is een waarheid die als een paal boven water staat. Zowel door niet-moslims als moslims staat dit niet ter discussie en jij hebt een andere theorie?quote:
Als USA terror staat en GB niet jaren lang landen binnenvallen en onschuldige Moslims afknallen was dit ook nooit gebeurd....quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Het is wel degelijk 100% islamitisch, want als meneer geen islamiet was geweest had hij deze misdaad niet gepleegd. Jij oordeelt hem nu als geen islamiet, maar andersom gebeurd dat door orthodoxe-islamieten net zo goed tegen de vrijzinnigen. Wie geeft jou het gelijk?
Als alle moslims vredelievend waren was er überhaupt geen inval geweest. Misschien moet je eens kritisch zijn jegens alles en iedereen i.p.v. selectief te zijn. De mensenrechten worden het meest geschonden in islamitische en communistische staten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:55 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Als USA terror staat en GB niet jaren lang landen binnenvallen en onschuldige Moslims afknallen was dit ook nooit gebeurd....
De sharia wordt door nogal wat factoren bepaald en niet door iedereen op dezelfde manier geinterpreteerd, maar dat was niet echt relevant voor mijn opmerking dat de islam niet de oorzaak is van de misstanden in het Midden-Oosten. Dat zou zo ongeveer dezelfde redenering zijn als dat criminelen vaak petten dragen, dus het dragen van een pet leidt tot criminaliteit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:19 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
De universele verklaring van de rechten van de mens gaat niet gepaard met de sharia. Dat is precies de reden dat bepaalde islamitische leiders het verdrag niet accepteren. Het is een waarheid die als een paal boven water staat. Zowel door niet-moslims als moslims staat dit niet ter discussie en jij hebt een andere theorie?
Vergelijking raakt kant noch wal. Sharia is mensenrechten-schennis.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De sharia wordt door nogal wat factoren bepaald en niet door iedereen op dezelfde manier geinterpreteerd, maar dat was niet echt relevant voor mijn opmerking dat de islam niet de oorzaak is van de misstanden in het Midden-Oosten. Dat zou zo ongeveer dezelfde redenering zijn als dat criminelen vaak petten dragen, dus het dragen van een pet leidt tot criminaliteit.
Als de Amerikanen niet opportunistisch de moedjahedien hadden gesteund in hun oorlog tegen het rode gevaar zou de geschiedenis van de laatste decennia er iets anders uitzien vermoed ik. Niet dat ze er ook maar iets van hebben geleerd hoor, want als het hun goed uitkomt steunen ze zo de volgende fundamentalist en/of dictator .. the enemy of my enemy is my friendquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:02 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Als alle moslims vredelievend waren was er überhaupt geen inval geweest. Misschien moet je eens kritisch zijn jegens alles en iedereen i.p.v. selectief te zijn. De mensenrechten worden het meest geschonden in islamitische en communistische staten.
Denk eens aan de moorden van islamieten jegens afvalligen en andersdenkenden in de wereld. Daar is het westen niet debet aan.
Dat is inderdaad een catastrofale fout geweest. Degenen aan wie ze steun gaven zijn niet bepaald lieverdjes.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:34 schreef moussie het volgende:
Als de Amerikanen niet opportunistisch de moedjahedien hadden gesteund in hun oorlog tegen het rode gevaar zou de geschiedenis van de laatste decennia er iets anders uitzien vermoed ik.
Ben ik met je eens. Assad is natuurlijk geen Rutte, maar ik geef het je te doen om leider te zijn van zoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:43 schreef Hathor het volgende:
Daarom moeten ze ook met hun hebberige fikken van Syrie afblijven. De zittende macht is niet veel goeds, maar het zorgt in ieder geval voor stabiliteit, het alternatief moet je niet eens aan willen denken.
Mwah, zulke catastrofale fouten maken ze wel vaker. Kijk wat er van Iran geworden is dankzij hun inmenging, alweer bang voor het rode gevaar (toen was nog de seculiere democratie met communistische inslag het grote gevaar) werd daar een dictator geïnstalleerd, gevolg: zo'n 30 jaar later een islamitische revolutie. Kijk naar Irak en de dictator die ze eerst steunden met van alles, zelf illegaal, tot hij niet meer naar hun wou luisteren en weg moest. Tegen de zin van de VN in gingen ze toch, want WMD's en terroristen enzovoorts. Slachtoffers zouden er amper zijn, het volk wachtte er gewoon op om bevrijdt te worden van deze tiran. Zoveel jaar en zoveel doden verder is het daar nog steeds een puinhoop .. en aan de volgende wordt gewerkt. Wapens voor het wahibistische Saoedi-Arabië, wapens voor de fundamentalistische rebellen in Syrië ..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:40 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een catastrofale fout geweest. Degenen aan wie ze steun gaven zijn niet bepaald lieverdjes.
Een dictator in soortgelijke landen is dikwijls een betere optie dan een democratie waarbij een fundamentalistische moslimpartij aan het roer komt.
Dan zou het in principe ook te begrijpen zijn als boeddhisten, hindoes en christenen islamieten aanvallen als wraakactie. Dat lijkt me toch niet de manier om vrede te bereiken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:03 schreef moussie het volgende:
Maar voor iemand die zijn hele familie verloren is omdat Amerika zo nodig de olie veilig wou stellen oid, tja .. 't is wel primitief zo'n wraakreactie maar tot bepaalde hoogte wel te begrijpen.
Als je puur naar dodelijke slachtoffers kijkt in Irak is het idd een puinhoop, maar een minder grote puinhoop dan onder Saddam.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:51 schreef moussie het volgende:
[..]
Mwah, zulke catastrofale fouten maken ze wel vaker. Kijk wat er van Iran geworden is dankzij hun inmenging, alweer bang voor het rode gevaar (toen was nog de seculiere democratie met communistische inslag het grote gevaar) werd daar een dictator geïnstalleerd, gevolg: zo'n 30 jaar later een islamitische revolutie. Kijk naar Irak en de dictator die ze eerst steunden met van alles, zelf illegaal, tot hij niet meer naar hun wou luisteren en weg moest. Tegen de zin van de VN in gingen ze toch, want WMD's en terroristen enzovoorts. Slachtoffers zouden er amper zijn, het volk wachtte er gewoon op om bevrijdt te worden van deze tiran. Zoveel jaar en zoveel doden verder is het daar nog steeds een puinhoop ..
De geleerden hebben vaak gesproken over hen? Wat voor geleerden?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:57 schreef De_Ilias het volgende:
Orthodoxe Islaam is uiteraard ver verwijderd van dit soort wandaden, deze Ideologie is bekend en de Geleerden hebben vaak gesproken over hen, zij worden de Khawaarij in het Arabisch genoemd. En dit is een groep die zich afzet van de gemeenschap en vaak meer moslims dood maken dan niet-moslims. Een mooi voorbeeld is het bloedvergieten en de aanslagen in de Arabische Wereld, daar zijn vooral Moslims de slachtoffers.
Dit soort mensen met dit soort gedachten moeten op 2 manieren afgemaakt worden, Ideologisch en Handmatig i.e. oppakken en het liefst doodstraf geven.
Ik ben niet zo'n fan van geweld maar bij dit soort gasten neig ik ook om te zeggen baksteen aan het been en zo diep mogelijk in de Noordzee.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:49 schreef De_Ilias het volgende:
Zieke gozers, hard aanpakken, liefst doodstraf.
Dat zou de rechtstaat ondermijnen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van geweld maar bij dit soort gasten neig ik ook om te zeggen baksteen aan het been en zo diep mogelijk in de Noordzee.
Dat is denk ik omdat #2 nog een pistool/revolver in zijn hand heeft.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:50 schreef desiredbard het volgende:
Huftertjes krijgen kogeltjes
http://www.mirror.co.uk/n(...).UZ7u9hZmOlE.twitter
Als ik het goed hoor krijgen die honden er nog terwijl ze al liggen
2 jaar cel was het volgens mij voor de IRAquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:51 schreef Fides het volgende:
In de UK kregen IRA/UVF/Ierse/Noord-Ierse-terroristen ook vaker geen levenslang (of ze kregen wel levenslang, maar eerder vrijgelaten), dus ik ben benieuwd wat de straffen zullen zijn voor deze kerels.
Mwah, ze hebben ook weleens levenslang gekregen, maar dan bij eerstvolgende vredesonderhandelingen werden ze als wisselgeld gebruikt en vrijgelaten (waarna sommige gewoon weer verder gingen).quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:53 schreef Kirov het volgende:
[..]
2 jaar cel was het volgens mij voor de IRA
Dan worden het martelaren. Gewoon levenslang opsluiten en vooral geen aandacht meer aan besteden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:49 schreef De_Ilias het volgende:
Zieke gozers, hard aanpakken, liefst doodstraf.
Of publiekelijk vernederen door bijv in varkensslachterij te laten werken ofzoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:22 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dan worden het martelaren. Gewoon levenslang opsluiten en vooral geen aandacht meer aan besteden.
lekker wijf best welquote:Kapster Justine Rigden uit de Londense wijk Hornchurch geloofde haar ogen niet toen zij de beelden zag van de brute moordpartij in Woolwich twee dagen geleden. De 26 jarige blondine herkende Michael Adebolajo als haar ex-vriendje uit haar jeugd.
Tegen de Engelse krant The Independent vertelt ze dat dat Michael Adebolajo een hele rustige, lieve jongen was. 'Niets wees erop dat hij later zo zou doordraaien.' Justine heeft een jaar een relatie met de in 2003 tot moslim bekeerde Adebolajo gehad.
Andere vrienden beschrijven hem eveneens als een aardige jongen, die bijvoorbeeld opkwam voor slachtoffers van treiterpartijen op de middelbare school. Ook was hij een groot fan van voetbalclub Tottenham Hotspur.
De afgelopen weken hebben verschillende buurtbewoners Adebolajo , die zich inmiddels Mujahid noemt, rond zien lopen op de plek van de slachtpartij. Volgens de 29-jarige Mayur Patel liep hij de straat op en neer, 'Allah is groot' roepend. 'Een duidelijk teken dat er een gek rondliep zegt hij in the Daily Telegraph.
Nu weet ik het zeker . Die gast is gepest.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Londense terrorist stond dicht bij Shariah4Belgium
Eén van de twee terroristen die een soldaat doodstaken in Londen, is geradicaliseerd in de Britse kennissenkring van Shariah4Belgium.
Michael 'Mujahid' Adebolajo groeide op als christen, maar belandde tien jaar geleden bij de groepering van Anjem Choudary. Dat is de mentor van Fouad Belkacem, op wiens initatief Shariah4Belgium destijds is gesticht.
Of Adebolajo zelf contacten had in ons land, staat nog niet vast. Maar Choudary is niet zijn enige kennis die banden met Vlaanderen heeft. Ook een andere Britse haatpredikant, Mizanur Rahman, verklaarde gisteren op Facebook dat hij de moordenaar persoonlijk kent. Rahmanzat vier jaar in de cel voor het aansporen tot moord, maar was in juni vorig jaar te gast bij Shariah4Belgium in Antwerpen.
Intussen zijn er nog twee nieuwe verdachten in de boeien geslagen. Het gaat om een man en een vrouw die allebei 29 jaar oud zijn en die zijn opgepakt voor medeplichtigheid aan het moordcomplot.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)hariah4Belgium.dhtml
Maar het heeft niks met Islam te maken hoor. Cameron zei het zelf.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker . Die gast is gepest.
Leuk dat jij vindt dat het met de Islam te maken heeft. Net als dat de aanhangers van Sharia4Belgium dat zelf vinden, of de daders. Maar de gemiddelde moslim heeft een hele andere, meer gangbare interpretatie van de Islam.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar het heeft niks met Islam te maken hoor. Cameron zei het zelf.
Het gaat dan ook niet om de gemiddelde moslim. Ik geloof, en hoop, dat die dit ook ernstig afkeuren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leuk dat jij vindt dat het met de Islam te maken heeft. Net als dat de aanhangers van Sharia4Belgium dat zelf vinden, of de daders. Maar de gemiddelde moslim heeft een hele andere, meer gangbare interpretatie van de Islam.
Motieven kan je niets mee, want die kan je niet oppakken, mensen die wandaden plegen echter wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het gaat dan ook niet om de gemiddelde moslim. Ik geloof, en hoop, dat die dit ook ernstig afkeuren.
Het gaat om de motieven en achtergrond van de daders. En die wijzen allemaal maar 1 kant uit.
En dan? Ik bedoel wat wil je hiermee zeggen. Als je weet dat de gemiddelde moslim hier totaal niets mee heeft - en als die gemiddelde moslim dan terecht vanuit ZIJN visie zegt dat er geen link is met zijn ideologie - waarom wordt deze dan afgebrand?quote:Evenals de rellen in Stockholm of dichter bij huis de overheersing in de Nederlandse gevangenissen.
De gemiddelde moslim zal deze gebeurtenissen ongetwijfeld betreuren, maar de ellende wordt daar niet minder van.
Fok! heeft het er maar druk mee momenteel.
Die wijzen allemaal naar de moorden op onschuldigen op grote schaal door het westen? Of bedoel je nu wat anders? Het is maar in welk hok je het wil stoppen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om de gemiddelde moslim. Ik geloof, en hoop, dat die dit ook ernstig afkeuren.
Het gaat om de motieven en achtergrond van de daders. En die wijzen allemaal maar 1 kant uit.
Evenals de rellen in Stockholm of dichter bij huis de overheersing in de Nederlandse gevangenissen.
De gemiddelde moslim zal deze gebeurtenissen ongetwijfeld betreuren, maar de ellende wordt daar niet minder van.
Fok! heeft het er maar druk mee momenteel.
Als je kijkt naar de oorzaken en motieven dan kan je iets doen om zulke wandaden te voorkomen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Motieven kan je niets mee, want die kan je niet oppakken, mensen die wandaden plegen echter wel.
[..]
Als de gemiddelde moslim net zo zou reageren als die daders in Londen of Stockholm dan zouden die steden niet meer bestaan. Je zegt inderdaad terecht dat de gemiddelde moslim er een andere ideologische visie op na houdt. Maar al die daders die pleegden deze daden met de visie van hun Islam in hun hoofd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dan? Ik bedoel wat wil je hiermee zeggen. Als je weet dat de gemiddelde moslim hier totaal niets mee heeft - en als die gemiddelde moslim dan terecht vanuit ZIJN visie zegt dat er geen link is met zijn ideologie - waarom wordt deze dan afgebrand?
Hij zat gisteren in een praatprogramma op BBC, en hij was inderdaad alleen maar aan het draaien. Hij deed dit keer zijn best om gematigd over te komen, maar daar is het inmiddels wel een beetje te laat voor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:18 schreef Aloulou het volgende:
Die bekeerde nigeriaan was o.a. lid de later verboden organisatie Al Muhajiroun, die (jawel) bekend is door de extremist en provocateur Anjem Choudary. De inspirator van sharia4UK, sharia4belgium en was dan ook was afgereisd naar Belgie om samen met die Abu Imran de start van sharia4belgium aan te kondigen. Die doorgedraaide Britse-Pakistaan die met zijn splintergroepje allerlei extremistische taal uitslaat moeten ze echt gaan aanpakken in Engeland. Er hoeft geen ruimte te zijn voor dit soort gekken, je mag veel in een Westerse democratie maar er moeten ook grenzen zijn. Anjem Choudary is de grens. Hij heeft door dat hij moet oppassen, dus op de vraag of hij deze daad "veroordeelt" antwoord hij niet zoals hij dat voorheen zou doen, om de pot heen draaien zoals te horen is in zijn antwoord op deze daad. Kijk je echter naar zijn haatspeeches dan is het heel duidelijk wat zijn echte standpunt is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Anjem_Choudary
Die gast ziet ze ook best wel vliegen. Meer een sekte leiderquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij zat gisteren in een praatprogramma op BBC, en hij was inderdaad alleen maar aan het draaien. Hij deed dit keer zijn best om gematigd over te komen, maar daar is het inmiddels wel een beetje te laat voor.
Hij is tot een gevangenisstraf veroordeeld voor het aanzetten tot geweld, maar hoeft geen minuut daarvan te zitten, vanwege het cellentekort in Belgie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij zat gisteren in een praatprogramma op BBC, en hij was inderdaad alleen maar aan het draaien. Hij deed dit keer zijn best om gematigd over te komen, maar daar is het inmiddels wel een beetje te laat voor.
Stierven daar niet meer mensen door geweld van landgenoten?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:15 schreef Chadi het volgende:
Die wijzen allemaal naar de moorden op onschuldigen op grote schaal door het westen?
Oh ja dan maakt het minder erg. Waar maken we nu ons nou druk om. In Londen komen er waarschijnlijk meer per dag om dan die ene soldaat en dat door zijn eigen landgenoten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Stierven daar niet meer mensen door geweld van landgenoten?
Ik ben overigens groot voorstander van het terugtrekken van alle westerse invloeden. Daartegenover vangen we daarna ook geen asielzoekers meer op uit die landen.
Ze zoeken het, wmb, zelf maar uit.
Dat dusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Meid we zitten daar omdat we niet zonder olie kunnen. En de rest boeit ons niet.
Ja, maar als je zijn ideeën erbij pakt kom je snel tot de conclusie dat hij dit soort zaken gewoon steunt. Jarenlang loopt die al onzin te verkondigen en beetje te provoceren daar in Engeland. Ik snap dat je je aan de principes van een rechtsstaat wilt houden en vrijiheid v meningsuiting maar dit soort parasieten zoeken doelbewust de grenzen op, soms erover....en als er dan een aanslag is eventjes inhouden omdat ze weten dat dat net niet het moment is om te provoceren. Over paar maanden staat die echter weer te schreeuwen als de storm is gaan liggen en politieke druk wat afgenomen is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:24 schreef Hathor het volgende:
Aangezien het allemaal islamitische landen zijn waarover deze meneer het had is het wel degelijk betrokken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:17 schreef Chooselife het volgende:
Nergens om hè.
Maar onze overheden rukken ook jongemannen, jonge vaders, kinderen, vrouwen weg uit de bloei van hun leven. Executies vanuit de lucht. Vanuit onbemande vliegtuigjes bijvoorbeeld. In sommige gebieden gebeurt dit dagelijks, zoals in Jemen, Pakistan of Afghanistan. In sommige gevallen is er niet eens een lijk om te begraven, maar hooguit een hoopje as.
Dan benoem ik nog niet eens de conventionele militaire missies en aanvallen, waar deze dader ook aan refereert.
Niemand hier in het Westen die ernaar omkijkt. Kennelijk allemaal doodnormaal en deel uitmakend van onze normen en waarden. Het zal je familie maar zijn, die gebombardeerd wordt.
Ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat dit géén poging tot goedpraten is, maar de verbale boodschap van de dader is op z'n minst iets om over na te denken. Dat bepaalde individuen in onze maatschappij dit niet accepteren vind ik voorstelbaar en terecht. Zelfs moedig, want je bent een roepende in de duisternis. Maar natuurlijk pak je dit vreedzaam aan en kies je voor het debat.
En natuurlijk heeft de Islam er niets mee te maken. Wat een waanzin dit in de discussie te betrekken.
Dat niemand ernaar omkijkt is een halve waarheid en halve leugen. Er zijn genoeg demonstraties geweest tegen de oorlog in Irak, maar ook Afghanistan. Als je een pol houdt is bijna iedereen voor het terugtrekken van de troepen uit Afghanistan, zeker als er wat militairen daar omkomen. Er zijn nog steeds mensen die zich tegen de aanwezigheid daar uitspreken, ik neem aan dat dat in Engeland niet anders is. Wat drone attacks heb je gelijk, en daar hoor je minder over. Maar neemt niet weg dat er weldegelijk een tegengeluid is vanuit "civil society" en dat oorlogen zoals in Afghanistan helemaal niet blind worden geaccepteerd. Hoeveel geluiden hoor je niet zoals Gia nu beaamt dat we maar "helemaal niets meer in de Moslimwereld moeten doen en ons volledig terugtrekken, laat ze het zelf uitzoeken". Niet allemaal nee, maar dit geluid is wel een van de geluiden die er ook zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:17 schreef Chooselife het volgende:
Niemand hier in het Westen die ernaar omkijkt. Kennelijk allemaal doodnormaal en deel uitmakend van onze normen en waarden. Het zal je familie maar zijn, die gebombardeerd wordt.
Zitten we in Nigeria dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Oh ja dan maakt het minder erg. Waar maken we nu ons nou druk om. In Londen komen er waarschijnlijk meer per dag om dan die ene soldaat en dat door zijn eigen landgenoten.
Meid we zitten daar omdat we niet zonder olie kunnen. En de rest boeit ons niet.
De Britse politie moet sowieso een mentaiteitsverandering ondergaan, je kan het je als surveillerende agent niet meer veroorloven zonder vuurwapen rond te rijden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:46 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
Het politiebureau zit om de hoek.. Vooral in Woolwich lijkt het me handig dat ze een paar pistolen hebben op het bureau.
In de binnenstad zijn de bobbies leuk voor toeristen, maar niet goed genoeg voor de echte politie idd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
De Britse politie moet sowieso een mentaiteitsverandering ondergaan, je kan het je als surveillerende agent niet meer veroorloven zonder vuurwapen rond te rijden.
Wat een gelul, ze krijgen dik en dik betaald voor elke vat olie. Het probleem is dat hun debiele leiders alles in eigen zak steken en de domme bevolking ophitsen met idiote verhaaltjes over onzichtbare wezens.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Oh ja dan maakt het minder erg. Waar maken we nu ons nou druk om. In Londen komen er waarschijnlijk meer per dag om dan die ene soldaat en dat door zijn eigen landgenoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |