Nee, ik hou mijn Tena-lady wel aan.quote:
Was best een hilarische uitzending vond ik hij had zo;n verwend modepopje als ''vrouw''quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh die aflevering wil ik wel een keer terugkijken, leuke vent vind ikhet .
ahahahahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Logisch ... Maar je zit er niet mee volgens mijOf heb je hulp nodig ? Kom ik gewoon af en toe ff buurten ....
Ik weet niet of ik Opa ben ...Maar kan natuurlijk altijk doen alsofquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kunnen jullie Opa en Omaatje spelen
Daarom zei ik ook ''spelen'' , net als vroeger ''vader en moedertje'' spelenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Opa ben ...Maar kan natuurlijk altijk doen alsof
Doktertje...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Daarom zei ik ook ''spelen'' , net als vroeger ''vader en moedertje'' spelen
Daar is het in jouw geval bij gebleven Fannquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook ''spelen'' , net als vroeger ''vader en moedertje'' spelen
Niet eens... ja ik heb wel eens voor Tante gespeeld, dat vond ik mooi zatquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is het in jouw geval bij gebleven Fann
Ik zeg weer ff niks ...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachte enzo
Lijkt mij ook best raar hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik speel ook voor oma hoor zo nu en dan en dan denk ik als J. OMAAAAAAAAAAAA roept ; oh ja stik dat ben ik
Ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wel.Ik wilde net zeggen... je hebt geneesbare kankers en ongeneesbare kankers en volgensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mij valt leverkanker onder de ongeneesbare of ongeneselijke kankers of hoe je dat
ook noemt...
[..]
Ik wel.IC ... Daar heb ik zo mn gevoelens mee, maar dan andersom ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan heel goed nieuws!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:06 schreef Deisyy het volgende:
En je hebt ongeneesbare kanker, die toch iets minder dodelijk blijken
[..]
Ik wel.oh die!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die wensen alle patiënten wel te hebben
...
dan was hij uiteindelijk ook overledenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
Ik denk soms: Wat als het niet ontdekt was en er geen behandeling was gestart ... ?
Ik moest effe googelenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
Mn pa moest voor een simpele ingreep naar ziekenhuis. Altijd in top conditie etc ... Maar daarvoor werd eerst zn bloed onderzocht.. Ziekte van Kahler ... Direct aan de bestraling en later in de flow-room ... En niets hielp natuurlijk...
Ik denk soms: Wat als het niet ontdekt was en er geen behandeling was gestart ... ?
jah, krijg de tyfusquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef sig000 het volgende:
Denken jullie wel een beetje om het taalgebruik met zo'n mooie TT.
Je heb nog wel ff en denk niet dat dit topic december haaltquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef sig000 het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:13 schreef sacha het volgende:
[..]
dan was hij uiteindelijk ook overleden
Dat laatste helaas idd ...quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moest effe googelen![]()
Dat zal je wel nooit weten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit snap ik nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
maar goed dat maakt mij toch een beetje afstandelijk van de medische wetenschap... Kom een beetje uit die richting dus ben daar wat voorzichtig mee..
Chufi is een kloon, een soort van Herman zeg maarquote:
Ik ben geen kloon, maar geen Herman Deesquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi is een kloon, een soort van Herman zeg maar
Jij zegt het dus jij weet het, maar dacha snapt het niet en ik ook nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik het zelf beter weet Sas ...
Dolly dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, maar geen Herman Dees
ow so...quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
Ben opgegroeid in een medisch achtergrond, dus denk ik vaker dat het wel mee valt of zo en ga ik minder gauw naar de dokter... Die keren dat ik ga, denk ik dan ook echt dat ik maar eens moet gaan .. Ik ga dus niet voor elk wissewasje, daar naast maakt mn werk situatie er ook deel van ...
Had het maar met die kaartjes gedaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moest effe googelen![]()
Dat zal je wel nooit weten...
Ik denk er 000 vanquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef sig000 het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef chufi het volgende:
Mijn eerste dokter zei vroeger gewoon dat een patient moest stoppen met roken ... Met een sigaret in zn mond ,,,Those were the days ....Een verstinking door een toverbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vieze stinktoverballen ook![]()
Ga ik nu zeker niet ff kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:55 schreef golfer het volgende:
En dan zitten wij nu net een mooie Belgische film te kijken waarin een kindje doodgaat aan die k.ziekte.
Maar goed ... Dank zij haar leef ik nog... Niet dat ik er me echt nog van bewust ben...quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een verstinking door een toverbal.
Vieze stinktoverballen ook
Zo heb ik mijn kleine broertje ooit gered op weg naar school toen ie bijna stikte in een snoepje. Wist als 12 jarige ook niet precies wat ik deed, maar heb hem ondersteboven gehouden en (naar nu blijkt) ook een soort Heimlichgreep uitgevoerd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
Maar goed ... Dank zij haar leef ik nog... Niet dat ik er me echt nog van bewust ben...
Ze handelde adequeaat
Als expert-bloedafgever (net van de week weer naar de vampiers geweest) kan ik je vertellen dat je gewoon je tanden kunt poetsen en zelfs een kopje thee (zonder suiker) mag drinken voordat je nuchter moet verschijnen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:01 schreef chufi het volgende:
Oops vanaf nu nuchter.... voor bloed-onderzoek... Mag ik nog tanden poetsen!! Bloes ... expert!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Als expert-bloedafgever (net van de week weer naar de vampiers geweest) kan ik je vertellen dat je gewoon je tanden kunt poetsen en zelfs een kopje thee (zonder suiker) mag drinken voordat je nuchter moet verschijnen.
Overigens als je niet nuchter bent kan je dat gewoon melden en weten ze bij het bloedlab ook wel ongeveer dan wat de afwijkende waarden zijn.OK vanaf middernacht ... EN voor van alles en nog wat... Ze ging er voor ... dr laatste week de bitch, maar ze vroeg me wel of ik NEE wou zeggen bij alles ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem vast afscheid![]()
RIP.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:19 schreef chufi het volgende:
OK vanaf middernacht ... EN voor van alles en nog wat... Ze ging er voor ... dr laatste week de bitch, maar ze vroeg me wel of ik NEE wou zeggen bij alles ...
Neem vast afscheid
Ja hoor, maar niet meer roken drinken of eten na 12 uurquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:01 schreef chufi het volgende:
Oops vanaf nu nuchter.... voor bloed-onderzoek... Mag ik nog tanden poetsen!! Bloes ... expert!!
Deal. roken was ik al mee gestopt ,,, Water spoelen ? toevallig inslikken ? Of een slokje water?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor, maar niet meer roken drinken of eten na 12 uur
water of thee mag wel volgens mij. Geen dingen met suiker, en sowieso dus geen vast voedsel. Light of zero cola en dat soort enge dingen zou ik ook niet doen. Maar goed, bloes is een pro, die weet het preciesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Deal. roken was ik al mee gestopt ,,, Water spoelen ? toevallig inslikken ? Of een slokje water?
Ook geen kauwgum zei zequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor, maar niet meer roken drinken of eten na 12 uur
Ja dat heb je somsquote:
Dank je nogal een zware lunch morgen in Volendam.quote:
Nee dat heeft te maken met het op gang laten komen van je maag/darmstelsel door de zoetstoffen.. en dat moet dan ff niet.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Grote jongen!Op van alles en nog wat, 4 buisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 weken nieuwe afspraak
[ Bericht 2% gewijzigd door chufi op 24-05-2013 17:57:52 ]
Die was ik al ergens tegengekomenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
RIP.
Wil je kaarsjes, ballonnen, of een stille tocht?
http://www.koelman.com/2013/we-leven-in-een-zieke-wereld/
Ik zeg niks meerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik had ze allebei al in NWS gelezen, maar ze zijn wel leuk, vooral die van Koelman, ik zag het helemaal voor me![]()
En ik geloof ook nog dat er echt zulke mensen bestaan, in NWS was er ook zo'n maf wijf, die vond dat we recht hebben op meer informatie. Compleet van het padje![]()
Ondertussen zit ik te wachten totdat de bui voorbij is.
Hoezo? Heb je een paar buien op je kop gehad vandaag?quote:
Ren voor je levenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je een paar buien op je kop gehad vandaag?
Droog!
Beetje verkouden.quote:
oh ik weet al wie je bedoelt, maar zei was niet de enigste, had iemand een randdebiel genoemd omdat hij/zij om feiten riep en alles wilde weten, god heeft rare schepselen op onze wereldbol gezet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik had ze allebei al in NWS gelezen, maar ze zijn wel leuk, vooral die van Koelman, ik zag het helemaal voor me![]()
En ik geloof ook nog dat er echt zulke mensen bestaan, in NWS was er ook zo'n maf wijf, die vond dat we recht hebben op meer informatie. Compleet van het padje![]()
Ondertussen zit ik te wachten totdat de bui voorbij is.
Soms drukken mensen zich onhandig uit. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het na bijna 90 topicsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Wat een malloten heb je toch, ik had het over Loeki, die vond dat ze recht had om info kmdat ze zo over de vermissing gepiekerd had![]()
Het was fokking 7 graden vandaagGlobal warming ammehoela.
Ik heb net mijn zus een berichtje gestuurd dat het hier zo koud is zonder haar, ze is op vakantie naar Mexico, alwaar 33 graden vandaag
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje verkouden.ah... verkouden, dat valt mee dan, kusje erop dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat debiel? Het is waanzin!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms drukken mensen zich onhandig uit. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het na bijna 90 topics
(niet alles gelezen) ik het ook wil weten. Het is een soap geworden![]()
Er recht op hebben is wat debiel.
Dan zou het wel leuk zijn als je er ook een beetje van kan genieten door op je balkon te zitten, mijn tuin ziet er ook gezellig uit met van alles in bloei, al zien mijn geraniums er wat verregend uit. Maar ik wil ook buiten zitten!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:14 schreef Toverheks het volgende:
33 graden, daar kunnen ze alleen maar van dromen hier in Nederland, net ff de cv 2 gr hoger gezet, maar mijn balkonnetje is spic en span alles staat klaar stoeltje plantjes het ziet er gesjellig uit, nu de zon nog
ja wordt nu wel tijd hoor, balkondeur open lekker op balkon onder het parasolletjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou het wel leuk zijn als je er ook een beetje van kan genieten door op je balkon te zitten, mijn tuin ziet er ook gezellig uit met van alles in bloei, al zien mijn geraniums er wat verregend uit. Maar ik wil ook buiten zitten!
hahaahaha ja ik las hetquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik dacht dat dit een nieuw hosseltopic was![]()
40+ / Op zoek naar mannen van 40+!!
maar het is een enquete
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heks wat denk jij?
ESF / Wie sturen we volgend jaar?
ik denk deze![]()
Puspuistjesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]krijg van die griet spontaan puspuistjes die open springen, vind haar helemaal niks
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat we met een vrolijk nummer moeten gaan of eigenlijk denk ik dat we helemaal niet meer mee moeten doen.
écht waar!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]krijg van die griet spontaan puspuistjes die open springen, vind haar helemaal niks
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]helemaal niet meer doen of Dries sturen
De beste ooit die op deze aarklood heeft rond gelopen, en het mooiste nummer ooitquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:25 schreef Lienekien het volgende:
Wat vindt Toverheks leuk? Gaan we dat fijn afkraken.
Ja Anouk, en tot de grondquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga gewoon Caro spammen deed Heks ook met Anoukquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:25 schreef Lienekien het volgende:
Heb je die nu helemaal ingevuld voor de Griek?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik dacht dat dit een nieuw hosseltopic was![]()
40+ / Op zoek naar mannen van 40+!!
maar het is een enquete
Nee ik heb niet eens op die link geklikt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die nu helemaal ingevuld voor de Griek?
Ouwe sjaggiequote:
Dries Roelvinkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]helemaal niet meer doen of Dries sturen
Dan zit de liefde wel erg diep!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:28 schreef Toverheks het volgende:
ja en Anouk en was ik van die andere kant dan was ik op slag met haar getrouwd, maar ze valt op donker
Als je niet geklikt had kon je dat ook niet wetenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ik heb niet eens op die link geklikt.
Hoe kan ik nou zoiets invullen voor die Griek?
Van die andere kantquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:28 schreef Toverheks het volgende:
ja en Anouk en was ik van die andere kant dan was ik op slag met haar getrouwd, maar ze valt op donker
Tis goed , datenquote:
dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet geklikt had kon je dat ook niet weten
ja of ik Trouwde PBquote:
Homoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja of ik Trouwde PBdie lijkt me lief leuk en nog mooi ook
Maar PB heeft al een vrouw, dus kan je net zo goed van deze kant blijven.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wel een beetje oversized de laatste jaren toch ?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lienekien is een beetje onzekerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar PB heeft al een vrouw, dus kan je net zo goed van deze kant blijven.
Ik ben bang van welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Toverheks het volgende:
weer me quoteknopje kapoet, Gert achtervolgd me in 40+ op afstanden ja hoor ik blijf aan deze kant Dees, op mijn leeftijd hier vertellen nou mama heeft een nieuwtje mama heeft een vriendin, dan roepen ze hier, oh ze is weer koekoek
we moeten haar dwangbuis weer tevoorschijn halen
Je mag altijd eerst nog hier een borrel komen drinken voordat ze je weer inbinden...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Toverheks het volgende:
weer me quoteknopje kapoet, Gert achtervolgd me in 40+ op afstanden ja hoor ik blijf aan deze kant Dees, op mijn leeftijd hier vertellen nou mama heeft een nieuwtje mama heeft een vriendin, dan roepen ze hier, oh ze is weer koekoek
we moeten haar dwangbuis weer tevoorschijn halen
Pearlbitch, een vrouwelijke user uit RLS SC die van de andere kant isquote:
Pearl Bitch. Een stok oude geile lesboquote:
Beter nietquote:
Dat gaat een enorme rommel wordenquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb een goed idee, een subforum vol met SC.
Drukke bbqquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb een goed idee, een subforum vol met SC.
Ik zou het niet weten. Boeit me verder ook nietquote:
Is OK zeg maar wanneer .. dan maal ik vast wat verse bonenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:57 schreef Toverheks het volgende:
vind ik lief van je Chufimaar een bakkie koffie is ook goed hoor
En lesbisch en bezet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , ze is Haags , daar probeer ik niet meer te komen
Ik denk dat lek prikken niet zo handig isquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En lesbisch en bezet.
*ballon lek prikt.
Neenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:09 schreef Toverheks het volgende:
FANN gooi die Caro aan de kant. Hier ga ff genieten
Die zijn allang over de datumquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat lek prikken niet zo handig is
Godverdommequote:
Ik prik niemand lek.... Mn eigen gaatje is nog helende ...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
als sjoef zegt 'daar probeer ik niet meer te komen' dan lijkt het mij geen probleemquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, maar ik lach me wel een breuk. Dat is ook niet handigquote:
Dan kunnen ze inderdaad lek geprikt of weggegooidquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:14 schreef sacha het volgende:
[..]
[..]
als sjoef zegt 'daar probeer ik niet meer te komen' dan lijkt het mij geen probleem
Altijd handig, tenzij je net een slok rode wijn hebt genomenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, maar ik lach me wel een breuk. Dat is ook niet handig
Wat ben jij van plan terroristquote:
Denk dat er witte wordt gemorst op een scherm ....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd handig, tenzij je net een slok rode wijn hebt genomen
Trusten heksje voor straks... Hoor het wel over de koffiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:24 schreef Toverheks het volgende:
lieve mensjes ik ga film kijken en dan tukkie doen slaap lekker all
Dat helpt de duinen welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:26 schreef sacha het volgende:
[..]
sjoef z'n overjarige condooms opblazen of waterballonnen van maken
Ja die mag je hebben... Kom ze maar halen voor je goede doel ...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:26 schreef sacha het volgende:
[..]
sjoef z'n overjarige condooms opblazen of waterballonnen van maken
Maar rood geeft lekker veel zooiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat er witte wordt gemorst op een scherm ....
Zeker als je niestquote:
Ik ook niet en ik zou vooral niet proberen er rekening mee te houden, doe ik ook nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
ik weet je levens ritme niet .. Sorry, vertel en ik hoe er rekening mee
OK Gisteren te laat geworden en nu pas weer een beetje op order .. Maakt niet uit ... Heb ik ook somsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik zou vooral niet proberen er rekening mee te houden, doe ik ook niet
Ik ga ff een tosti maken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Gisteren te laat geworden en nu pas weer een beetje op order .. Maakt niet uit ... Heb ik ook soms
Experimentje, jong belegen met worcestersauce en cayennepeper.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker ... Zou bijna mee doen maar toch maar niet ..
met alleen jong belegen is het ook karig, paprikaatje of een uitje of een tomaatje derbijquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:34 schreef tonja het volgende:
Die tosti viel ook tegen... te voorzichtig geweest, proef alleen maar gesmolten kaas
heb ik niet in huis, heb er worcestersauce en cayennepeper op gedaan. maar te weinig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
met alleen jong belegen is het ook karig, paprikaatje of een uitje of een tomaatje derbij
Ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet in huis. Wel zeeuws spek bedenk ik me net, da's ook vast lekker.
wel eerst bakkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet in huis. Wel zeeuws spek bedenk ik me net, da's ook vast lekker.
Nee joh, lekker dat gesmolten wollige vet die in die kaas het het brood gaat zitten. Maar goed, ik heb er nu al een op. Morgen de zeeuwsspektosiquote:
ham niet hoor, maar zeeuws spek zou ik niet zo op een tosti gooienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:39 schreef sig000 het volgende:
Wat ik altijd doe is de ham of spek eerst even in de pan bakken en dan pas tussen de tosti.
maar zeeuws spek is zonder bakken al lekker genoeg, als het dan een beetje klef opgewarmd is tussen de gesmolten kaas.... yummquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:39 schreef sig000 het volgende:
Wat ik altijd doe is de ham of spek eerst even in de pan bakken en dan pas tussen de tosti.
Nee dat is alleen voor extreme situatiesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:42 schreef tonja het volgende:
[..]
maar zeeuws spek is zonder bakken al lekker genoeg, als het dan een beetje klef opgewarmd is tussen de gesmolten kaas.... yumm
Ham doe ik ook gewoon eerst ff in de pan om het vocht er beetje uit te bakken, proef je 'm sterker naast de kaas.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ham niet hoor, maar zeeuws spek zou ik niet zo op een tosti gooien
Ligt natuurlijk aan het soort ham en kaas, maja we treden nu in detailsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ham doe ik ook gewoon eerst ff in de pan om het vocht er beetje uit te bakken, proef je 'm sterker naast de kaas.
Ah je bent al bezig... Ik heb er zo'n tosti ijzer voor en daar doe ik het mee...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:51 schreef sig000 het volgende:
Hoezo extra werk? De pan staat al op om heet te worden?
Maak ze ook met volkorenbrood en wat roomboter in de pan voor het gezonde.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah je bent al bezig... Ik heb er zo'n tosti ijzer voor en daar doe ik het mee...
Vroeger maakte mn moeder die tostis ook gewoon in de pan idd
Met tosti-ijzer nooit boter nodig, hetgeen me dan weer gezonder lijkt.. En ook met volkoren sneetjes...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maak ze ook met volkorenbrood en wat roomboter in de pan voor het gezonde.
Maar die mayo ,,, er tussen of er achteraf over heen as you wish of liever Ailoili ...?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:56 schreef sig000 het volgende:
Ook altijd leuk: Mag ik een broodje gezond met extra mayo.
Dat snappen ze hier niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die mayo ,,, er tussen of er achteraf over heen as you wish of liever Ailoili ...?
OK ... Als dat je ding is sig...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:10 schreef sig000 het volgende:
Ik houd me nog ff met het ontsporen van de jeugd bezig.
Ontspoorde jeugd... mag je die dan ook gewoon zeg maar slaan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:10 schreef sig000 het volgende:
Ik houd me nog ff met het ontsporen van de jeugd bezig.
Slaan is altijd een teken van onmacht, als je het doet is het beter om voordat de rotstreken zijn uitgehaald al preventief uit te delen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ontspoorde jeugd... mag je die dan ook gewoon zeg maar slaan?
Jij hebt er duidelijk niets mee... Ik ook niet hoor maar omdat ik geen kids around heb hier...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ontspoorde jeugd... mag je die dan ook gewoon zeg maar slaan?
Oeh, nog beter. Gewoon slaan als je denkt dat ze wat uit aan het vreten zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Slaan is altijd een teken van onmacht, als je het doet is het beter om voordat de rotstreken zijn uitgehaald al preventief uit te delen.
Klopt, ver van mijn bed show. Zit ook maar een beetje te zieken hoor nu.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk niets mee... Ik ook niet hoor maar omdat ik geen kids around heb hier...
Werkt perfect, net zoals 1x de hete kachel laten voelen en 1x de knop van de stereo vol open laten draaien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Oeh, nog beter. Gewoon slaan als je denkt dat ze wat uit aan het vreten zijn. Mag ik meedoen?
1 ding duidelijk ... Laters ...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt, ver van mijn bed show. Zit ook maar een beetje te zieken hoor nu.
Lol zo deden mijn ouders dat ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Werkt perfect, net zoals 1x de hete kachel laten voelen en 1x de knop van de stereo vol open laten draaien.
1 x achter de kont van het paard? Komt ie ook ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Werkt perfect, net zoals 1x de hete kachel laten voelen en 1x de knop van de stereo vol open laten draaien.
Dat is de truc, daarnaast deden ze vast heleboel andere dingen waardoor het wel in je systeem zit maar het vergeten bent.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Lol zo deden mijn ouders dat ook
Tenminste dat zeiden ze. Ik kan me zelf van dergelijke harde lessen niets herinneren.
Harde methodes, maar als je braaf was had je er geen last van ... Ik in mijn geval tenminstequote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Lol zo deden mijn ouders dat ook
Tenminste dat zeiden ze. Ik kan me zelf van dergelijke harde lessen niets herinneren.
Die fase komt pas later.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
1 x achter de kont van het paard? Komt ie ook ?
Oh ja 1 ding weet ik nog wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is de truc, daarnaast deden ze vast heleboel andere dingen waardoor het wel in je systeem zit maar het vergeten bent.
Was dat de TV-Bromsnor?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh ja 1 ding weet ik nog wel.
Bromsnor.
Ik was doodsbang voor Bromsnor. Die kon je zo arresteren
Nu kan ik hele verhalen gaan vertellen maar doe dat maar niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh ja 1 ding weet ik nog wel.
Bromsnor.
Ik was doodsbang voor Bromsnor. Die kon je zo arresteren
Nu word ik nieuwsgierig..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nu kan ik hele verhalen gaan vertellen maar doe dat maar niet.
Ja die zei ik, maar dat je daar bang door werd gemaakt... door je vader / moeder?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee man, de veldwachter bij Swiebertje.
Ja. Dat was normaal hoor, net zoals zwarte piet toen best wel bedreigend was. Of.. het was bij onze familie normaal om dat zo te doen. Bij mijn meeste leeftijdsgenoten was het zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die zei ik, maar dat je daar bang door werd gemaakt... door je vader / moeder?
Op de kleuterschool moesten mijn ouders al langskomen omdat ik grotere buurjongen met houten schepje in de zandbak op zijn kop had geslagen.quote:
Het is geen trauma ofzo hoor. Ik denk dat ik beter af was dan kinderen die christelijk zijn opgevoed.quote:
OK je bent iets jonger ... Maar als jongetje heb ik nooit dat soort angsten gevoeld... Wel altijd dat ik de bange meisjes naar de schooltandarts moest brengen ,,,quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja. Dat was normaal hoor, net zoals zwarte piet toen best wel bedreigend was. Of.. het was bij onze familie normaal om dat zo te doen. Bij mijn meeste leeftijdsgenoten was het zo.
Dat altijdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is geen trauma ofzo hoor. Ik denk dat ik beter af was dan kinderen die christelijk zijn opgevoed.
En toen ben je ontspoord?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op de kleuterschool moesten mijn ouders al langskomen omdat ik grotere buurjongen met houten schepje in de zandbak op zijn kop had geslagen.
Hij wilde het schepje hebben en ik vond van niet.
De schooltandarts heb ik nu nog een licht trauma van.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK je bent iets jonger ... Maar als jongetje heb ik nooit dat soort angsten gevoeld... Wel altijd dat ik de bange meisjes naar de schooltandarts moest brengen ,,,
Ja jij met je schepjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
De schooltandarts heb ik nu nog een licht trauma van.
Oops of valt het allemaal wel mee?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat was wel het begin denk ik, daarna moesten mijn ouders nog veel vaker op school komen.
Je hoorde klasgenoten geluiden maken en ik heb er ook zien ontsnappen achterna gezeten door 3 figuren in witte jassen.quote:
De eerste jaren op de basisschool ging wel weer goed totdat ik me begon te vervelen in de klas.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops of valt het allemaal wel mee?
Ik was bv zoon van de tandarts ... vandaar ...
Ik geef je geen ongelijk, slaap lekker tonjaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:51 schreef tonja het volgende:
Het was mij een waar genoegen heren. Ik kruip mijn mandje in.
Klinkt niet al te positief sig000 Foute jeugd gehad? Of je zit ons nu te FoKKen ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
De eerste jaren op de basisschool ging wel weer goed totdat ik me begon te vervelen in de klas.
Zo rond mijn 10e was het alweer goed mis met spijbelen om op de markt te gaan klooien en andere dingen.
OK, Zolang je maar weet dat je alle foute dingen die jij in je jeugd / leven hebt uitgehaald, maar niet op geen enkel iemand uitvoerdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:59 schreef sig000 het volgende:
Fout is een relatief begrip en ik kan nog veel sterke verhalen gaan vertellen als opa.
Ik heb er veel van geleerd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, Zolang je maar weet dat je alle foute dingen die jij in je jeugd / leven hebt uitgehaald, maar niet op geen enkel iemand uitvoerd
Ja regelmatig, klappen gekregen, opgepakt, geript, opgelicht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok , maar ben je zelf dan ook ooit slachtoffer geweest...?
Je was een wilde gast... en van geleerd begrijp ik uit je huidige antwoorde.. Hoe lang was dat geleden ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja regelmatig, klappen gekregen, opgepakt, geript, opgelicht.
Meest wilde tijd was voordat ik vader werd, daarna heb ik het afgebouwd en ben me met paarden gaan bezighouden aangestoken door mijn vrouw en dochter.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was een wilde gast... en van geleerd begrijp ik uit je huidige antwoorde.. Hoe lang was dat geleden ?
En dat is minstens ... hou oud is je dochter ook al weer? Degene die je Opa maaktquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Meest wilde tijd was voordat ik vader werd, daarna heb ik het afgebouwd en ben me met paarden gaan bezighouden aangestoken door mijn vrouw en dochter.
Die is 30 inmiddels, zo'n beetje 25 jaar geleden ben ik braaf geworden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat is minstens ... hou oud is je dochter ook al weer?
Ok sig000 ... Ik zit je ook alleen maar een beetje te pushen hierquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is 30 inmiddels, zo'n beetje 25 jaar geleden ben ik braaf geworden.
No problem, na mijn eerste breedband internet aansluiting kwamen het piratengevoel weer naar boven.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok sig000 ... Ik zit je ook alleen maar een beetje te pushen hier![]()
Hoping we will understand you ... Maar same here
Kijk dat verklaart alles weerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
No problem, na mijn eerste breedband internet aansluiting kwamen het piratengevoel weer naar boven.
Ja kloptquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er is maar 1 laatste jaar in de fifties toch?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:49 schreef chufi het volgende:
Die zit dan wel zo weer in de pocket ..Mijn blonde haren beginnen langzaam maar zeker wat dunner te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak je niet druk die van mij zijn inmiddels een kaal oppervlakte gewend,,quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn blonde haren beginnen langzaam maar zeker wat dunner te worden.
Mijn vrouw zegt steeds tegen me dat ik beetje achter op de kruin ook kaal word maar ik geloof d'r niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk die van mij zijn inmiddels een kaal oppervlakte gewend,,
Ga je er niet druk om maken... Kale mannen zijn sexy... Kijk hier soms het enthousiasme..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn vrouw zegt steeds tegen me dat ik beetje achter op de kruin ook kaal word maar ik geloof d'r niet.![]()
Ze loopt me te stangen volgens mij.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:21 schreef Toverheks het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |