Nee, ik hou mijn Tena-lady wel aan.quote:
Was best een hilarische uitzending vond ik hij had zo;n verwend modepopje als ''vrouw''quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh die aflevering wil ik wel een keer terugkijken, leuke vent vind ikhet .
ahahahahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Logisch ... Maar je zit er niet mee volgens mijOf heb je hulp nodig ? Kom ik gewoon af en toe ff buurten ....
Ik weet niet of ik Opa ben ...Maar kan natuurlijk altijk doen alsofquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kunnen jullie Opa en Omaatje spelen
Daarom zei ik ook ''spelen'' , net als vroeger ''vader en moedertje'' spelenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Opa ben ...Maar kan natuurlijk altijk doen alsof
Doktertje...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Daarom zei ik ook ''spelen'' , net als vroeger ''vader en moedertje'' spelen
Daar is het in jouw geval bij gebleven Fannquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook ''spelen'' , net als vroeger ''vader en moedertje'' spelen
Niet eens... ja ik heb wel eens voor Tante gespeeld, dat vond ik mooi zatquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is het in jouw geval bij gebleven Fann
Ik zeg weer ff niks ...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachte enzo
Lijkt mij ook best raar hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik speel ook voor oma hoor zo nu en dan en dan denk ik als J. OMAAAAAAAAAAAA roept ; oh ja stik dat ben ik
Ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wel.Ik wilde net zeggen... je hebt geneesbare kankers en ongeneesbare kankers en volgensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mij valt leverkanker onder de ongeneesbare of ongeneselijke kankers of hoe je dat
ook noemt...
[..]
Ik wel.IC ... Daar heb ik zo mn gevoelens mee, maar dan andersom ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan heel goed nieuws!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:06 schreef Deisyy het volgende:
En je hebt ongeneesbare kanker, die toch iets minder dodelijk blijken
[..]
Ik wel.oh die!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die wensen alle patiënten wel te hebben
...
dan was hij uiteindelijk ook overledenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
Ik denk soms: Wat als het niet ontdekt was en er geen behandeling was gestart ... ?
Ik moest effe googelenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
Mn pa moest voor een simpele ingreep naar ziekenhuis. Altijd in top conditie etc ... Maar daarvoor werd eerst zn bloed onderzocht.. Ziekte van Kahler ... Direct aan de bestraling en later in de flow-room ... En niets hielp natuurlijk...
Ik denk soms: Wat als het niet ontdekt was en er geen behandeling was gestart ... ?
jah, krijg de tyfusquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef sig000 het volgende:
Denken jullie wel een beetje om het taalgebruik met zo'n mooie TT.
Je heb nog wel ff en denk niet dat dit topic december haaltquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef sig000 het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:13 schreef sacha het volgende:
[..]
dan was hij uiteindelijk ook overleden
Dat laatste helaas idd ...quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moest effe googelen![]()
Dat zal je wel nooit weten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit snap ik nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
maar goed dat maakt mij toch een beetje afstandelijk van de medische wetenschap... Kom een beetje uit die richting dus ben daar wat voorzichtig mee..
Chufi is een kloon, een soort van Herman zeg maarquote:
Ik ben geen kloon, maar geen Herman Deesquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi is een kloon, een soort van Herman zeg maar
Jij zegt het dus jij weet het, maar dacha snapt het niet en ik ook nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik het zelf beter weet Sas ...
Dolly dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, maar geen Herman Dees
ow so...quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
Ben opgegroeid in een medisch achtergrond, dus denk ik vaker dat het wel mee valt of zo en ga ik minder gauw naar de dokter... Die keren dat ik ga, denk ik dan ook echt dat ik maar eens moet gaan .. Ik ga dus niet voor elk wissewasje, daar naast maakt mn werk situatie er ook deel van ...
Had het maar met die kaartjes gedaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moest effe googelen![]()
Dat zal je wel nooit weten...
Ik denk er 000 vanquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef sig000 het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef chufi het volgende:
Mijn eerste dokter zei vroeger gewoon dat een patient moest stoppen met roken ... Met een sigaret in zn mond ,,,Those were the days ....Een verstinking door een toverbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vieze stinktoverballen ook![]()
Ga ik nu zeker niet ff kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:55 schreef golfer het volgende:
En dan zitten wij nu net een mooie Belgische film te kijken waarin een kindje doodgaat aan die k.ziekte.
Maar goed ... Dank zij haar leef ik nog... Niet dat ik er me echt nog van bewust ben...quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een verstinking door een toverbal.
Vieze stinktoverballen ook
Zo heb ik mijn kleine broertje ooit gered op weg naar school toen ie bijna stikte in een snoepje. Wist als 12 jarige ook niet precies wat ik deed, maar heb hem ondersteboven gehouden en (naar nu blijkt) ook een soort Heimlichgreep uitgevoerd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
Maar goed ... Dank zij haar leef ik nog... Niet dat ik er me echt nog van bewust ben...
Ze handelde adequeaat
Als expert-bloedafgever (net van de week weer naar de vampiers geweest) kan ik je vertellen dat je gewoon je tanden kunt poetsen en zelfs een kopje thee (zonder suiker) mag drinken voordat je nuchter moet verschijnen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:01 schreef chufi het volgende:
Oops vanaf nu nuchter.... voor bloed-onderzoek... Mag ik nog tanden poetsen!! Bloes ... expert!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Als expert-bloedafgever (net van de week weer naar de vampiers geweest) kan ik je vertellen dat je gewoon je tanden kunt poetsen en zelfs een kopje thee (zonder suiker) mag drinken voordat je nuchter moet verschijnen.
Overigens als je niet nuchter bent kan je dat gewoon melden en weten ze bij het bloedlab ook wel ongeveer dan wat de afwijkende waarden zijn.OK vanaf middernacht ... EN voor van alles en nog wat... Ze ging er voor ... dr laatste week de bitch, maar ze vroeg me wel of ik NEE wou zeggen bij alles ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem vast afscheid![]()
RIP.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:19 schreef chufi het volgende:
OK vanaf middernacht ... EN voor van alles en nog wat... Ze ging er voor ... dr laatste week de bitch, maar ze vroeg me wel of ik NEE wou zeggen bij alles ...
Neem vast afscheid
Ja hoor, maar niet meer roken drinken of eten na 12 uurquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:01 schreef chufi het volgende:
Oops vanaf nu nuchter.... voor bloed-onderzoek... Mag ik nog tanden poetsen!! Bloes ... expert!!
Deal. roken was ik al mee gestopt ,,, Water spoelen ? toevallig inslikken ? Of een slokje water?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor, maar niet meer roken drinken of eten na 12 uur
water of thee mag wel volgens mij. Geen dingen met suiker, en sowieso dus geen vast voedsel. Light of zero cola en dat soort enge dingen zou ik ook niet doen. Maar goed, bloes is een pro, die weet het preciesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Deal. roken was ik al mee gestopt ,,, Water spoelen ? toevallig inslikken ? Of een slokje water?
Ook geen kauwgum zei zequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor, maar niet meer roken drinken of eten na 12 uur
Ja dat heb je somsquote:
Dank je nogal een zware lunch morgen in Volendam.quote:
Nee dat heeft te maken met het op gang laten komen van je maag/darmstelsel door de zoetstoffen.. en dat moet dan ff niet.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Grote jongen!Op van alles en nog wat, 4 buisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 weken nieuwe afspraak
[ Bericht 2% gewijzigd door chufi op 24-05-2013 17:57:52 ]
Die was ik al ergens tegengekomenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
RIP.
Wil je kaarsjes, ballonnen, of een stille tocht?
http://www.koelman.com/2013/we-leven-in-een-zieke-wereld/
Ik zeg niks meerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik had ze allebei al in NWS gelezen, maar ze zijn wel leuk, vooral die van Koelman, ik zag het helemaal voor me![]()
En ik geloof ook nog dat er echt zulke mensen bestaan, in NWS was er ook zo'n maf wijf, die vond dat we recht hebben op meer informatie. Compleet van het padje![]()
Ondertussen zit ik te wachten totdat de bui voorbij is.
Hoezo? Heb je een paar buien op je kop gehad vandaag?quote:
Ren voor je levenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je een paar buien op je kop gehad vandaag?
Droog!
Beetje verkouden.quote:
oh ik weet al wie je bedoelt, maar zei was niet de enigste, had iemand een randdebiel genoemd omdat hij/zij om feiten riep en alles wilde weten, god heeft rare schepselen op onze wereldbol gezet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik had ze allebei al in NWS gelezen, maar ze zijn wel leuk, vooral die van Koelman, ik zag het helemaal voor me![]()
En ik geloof ook nog dat er echt zulke mensen bestaan, in NWS was er ook zo'n maf wijf, die vond dat we recht hebben op meer informatie. Compleet van het padje![]()
Ondertussen zit ik te wachten totdat de bui voorbij is.
Soms drukken mensen zich onhandig uit. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het na bijna 90 topicsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Wat een malloten heb je toch, ik had het over Loeki, die vond dat ze recht had om info kmdat ze zo over de vermissing gepiekerd had![]()
Het was fokking 7 graden vandaagGlobal warming ammehoela.
Ik heb net mijn zus een berichtje gestuurd dat het hier zo koud is zonder haar, ze is op vakantie naar Mexico, alwaar 33 graden vandaag
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje verkouden.ah... verkouden, dat valt mee dan, kusje erop dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat debiel? Het is waanzin!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms drukken mensen zich onhandig uit. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het na bijna 90 topics
(niet alles gelezen) ik het ook wil weten. Het is een soap geworden![]()
Er recht op hebben is wat debiel.
Dan zou het wel leuk zijn als je er ook een beetje van kan genieten door op je balkon te zitten, mijn tuin ziet er ook gezellig uit met van alles in bloei, al zien mijn geraniums er wat verregend uit. Maar ik wil ook buiten zitten!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:14 schreef Toverheks het volgende:
33 graden, daar kunnen ze alleen maar van dromen hier in Nederland, net ff de cv 2 gr hoger gezet, maar mijn balkonnetje is spic en span alles staat klaar stoeltje plantjes het ziet er gesjellig uit, nu de zon nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |