Nee, ik hou mijn Tena-lady wel aan.quote:
Was best een hilarische uitzending vond ik hij had zo;n verwend modepopje als ''vrouw''quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh die aflevering wil ik wel een keer terugkijken, leuke vent vind ikhet .
ahahahahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Logisch ... Maar je zit er niet mee volgens mijOf heb je hulp nodig ? Kom ik gewoon af en toe ff buurten ....
Ik weet niet of ik Opa ben ...Maar kan natuurlijk altijk doen alsofquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kunnen jullie Opa en Omaatje spelen
Daarom zei ik ook ''spelen'' , net als vroeger ''vader en moedertje'' spelenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Opa ben ...Maar kan natuurlijk altijk doen alsof
Doktertje...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Daarom zei ik ook ''spelen'' , net als vroeger ''vader en moedertje'' spelen
Daar is het in jouw geval bij gebleven Fannquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook ''spelen'' , net als vroeger ''vader en moedertje'' spelen
Niet eens... ja ik heb wel eens voor Tante gespeeld, dat vond ik mooi zatquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is het in jouw geval bij gebleven Fann
Ik zeg weer ff niks ...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachte enzo
Lijkt mij ook best raar hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik speel ook voor oma hoor zo nu en dan en dan denk ik als J. OMAAAAAAAAAAAA roept ; oh ja stik dat ben ik
Ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wel.Ik wilde net zeggen... je hebt geneesbare kankers en ongeneesbare kankers en volgensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mij valt leverkanker onder de ongeneesbare of ongeneselijke kankers of hoe je dat
ook noemt...
[..]
Ik wel.IC ... Daar heb ik zo mn gevoelens mee, maar dan andersom ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan heel goed nieuws!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:06 schreef Deisyy het volgende:
En je hebt ongeneesbare kanker, die toch iets minder dodelijk blijken
[..]
Ik wel.oh die!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die wensen alle patiënten wel te hebben
...
dan was hij uiteindelijk ook overledenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
Ik denk soms: Wat als het niet ontdekt was en er geen behandeling was gestart ... ?
Ik moest effe googelenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
Mn pa moest voor een simpele ingreep naar ziekenhuis. Altijd in top conditie etc ... Maar daarvoor werd eerst zn bloed onderzocht.. Ziekte van Kahler ... Direct aan de bestraling en later in de flow-room ... En niets hielp natuurlijk...
Ik denk soms: Wat als het niet ontdekt was en er geen behandeling was gestart ... ?
jah, krijg de tyfusquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef sig000 het volgende:
Denken jullie wel een beetje om het taalgebruik met zo'n mooie TT.
Je heb nog wel ff en denk niet dat dit topic december haaltquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef sig000 het volgende:
Denken jullie wel een beetje om het taalgebruik met zo'n mooie TT.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:13 schreef sacha het volgende:
[..]
dan was hij uiteindelijk ook overleden
Dat laatste helaas idd ...quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moest effe googelen![]()
Dat zal je wel nooit weten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit snap ik nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
maar goed dat maakt mij toch een beetje afstandelijk van de medische wetenschap... Kom een beetje uit die richting dus ben daar wat voorzichtig mee..
Chufi is een kloon, een soort van Herman zeg maarquote:
Ik ben geen kloon, maar geen Herman Deesquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi is een kloon, een soort van Herman zeg maar
Jij zegt het dus jij weet het, maar dacha snapt het niet en ik ook nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik het zelf beter weet Sas ...
Dolly dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, maar geen Herman Dees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |