En doe het alsjeblieft niet meer met stemmen van het publiek. Dat wordt weer een poco dramaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:44 schreef EricOscuro het volgende:
Within temptation/ Sharon den Adel.
Zwaar populair in vele landen bij een specifiek publiek. En dat specifiek zal hun stem willen laten horen bij een volgend Songfestival.
En gaan we nog een paar jaar verder; Tim Knol. Hij heeft misschien een beetje een radio hoofd, maar wat betreft songwriting staat hij ongeveer gelijk aan de Australische broers Finn van Crowded House/ Split enz... en nog niet eens zover onder Lennon/ McCartney als het aan mij ligt.
Maar de echte liefhebbers van songwriters in Nederland lopen al met hem weg!!!
écht hoor!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:08 schreef WhiteBeard het volgende:
Dat zou een grote kans maken om te winnen. Swingend en origineel
Caro.quote:
Net als die band die vorig jaar namens Ijsland meedeed. Flopte echt gigantisch.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:44 schreef EricOscuro het volgende:
Within temptation/ Sharon den Adel.
Zwaar populair in vele landen bij een specifiek publiek. En dat specifiek zal hun stem willen laten horen bij een volgend Songfestival.
En gaan we nog een paar jaar verder; Tim Knol. Hij heeft misschien een beetje een radio hoofd, maar wat betreft songwriting staat hij ongeveer gelijk aan de Australische broers Finn van Crowded House/ Split enz... en nog niet eens zover onder Lennon/ McCartney als het aan mij ligt.
Volgens mij kan je haar dan beter uit Italië importeren, Zlata is namelijk half Italiaans en half Servisch.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:02 schreef WhiteBeard het volgende:
Zo'n schoonheid uit Oekraine importeren waar ik het eerder over had kan heel goed uitpakken. Die zingen goed. Oekraine scoort al jaren goed op het ESF. Luxemburg won ook een paar keer met buitenlanders.
Winnen misschien niet direct, maar dat Within Temptation in veel landen al een aanhang heeft geeft ze wel een goede voorsprong. En een top 10 notering is ook heel mooi.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Net als die band die vorig jaar namens Ijsland meedeed. Flopte echt gigantisch.
Ik zie Within temptation echt niet winnen.
Slowakije toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Net als die band die vorig jaar namens Ijsland meedeed. Flopte echt gigantisch.
Ik zie Within temptation echt niet winnen.
Met alle respect voor Tim Knol, want hij schrijft leuke nummers, maar hem sturen wordt een herhaling van de 3JS.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 03:44 schreef EricOscuro het volgende:
Denk je dat echt?quote:Op zondag 26 mei 2013 04:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met alle respect voor Tim Knol, want hij schrijft leuke nummers, maar hem sturen wordt een herhaling van de 3JS.
Maar goed, ik snap sowieso niet de discussie over specifieke namen. Organiseer gewoon een groot Nationaal Songfestival met voorrondes en een finale; daar komt dan vanzelf iets goeds uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |