quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:20 schreef LadyOracle het volgende:
En als jullie het aan durven, wil ik ook wel op de lijst voor Ekiden. Dan ga ik mn best doen om 5 km een beetje comfy te lopen voor die tijd. Oh, en jullie moeten me wel beloven dat jullie me niet uitlachen om mijn spekkige pootjes he, anders durf ik niet. :-p
Het is lekker dichtbij en ik heb nog tijd zat om verder op te bouwen, ik durf de gok wel aan.
:-)
Wat goed!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:20 schreef LadyOracle het volgende:
En als jullie het aan durven, wil ik ook wel op de lijst voor Ekiden. Dan ga ik mn best doen om 5 km een beetje comfy te lopen voor die tijd. Oh, en jullie moeten me wel beloven dat jullie me niet uitlachen om mijn spekkige pootjes he, anders durf ik niet. :-p
Het is lekker dichtbij en ik heb nog tijd zat om verder op te bouwen, ik durf de gok wel aan.
:-)
Gelukkig doe ik simpel werk en kan ik nog wat met m'n vader ouwehoeren en met m'n Garmin spelen. Maar slapen was ook leuk geweest.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:00 schreef E.T. het volgende:
Tegenvallertje, Hats!![]()
Straks als de kinderen op school zitten ga ik weer een super-slomo-duurloop doenHoop wel dat het droogblijft, als ik buienradar moet geloven zou dat wel zo moeten zijn ..
lekker!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:11 schreef Trebweb het volgende:
Ik ga lopen! Evy 6na vandaag de eerste twee weken gedaan
Goed bezig, nu lekker de minuten uitbouwen met evyquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:11 schreef Trebweb het volgende:
Succes!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:11 schreef Trebweb het volgende:
Ik hoop het ook. Hier in de regio schijnt het morgen prima weer te worden, 12 tot 14 graden met een zonnetje.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:19 schreef Jumparound het volgende:
Morgen duurloop op het programma. 16-18 km. Hoop maar dat het droog blijft!
Ik ben heel erg benieuwd hoe je ze vindt lopen!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:40 schreef Jero_nimo het volgende:
Gisteren na niet heel lang nadenken toch maar de knoop doorgehakt. Aangezien ik de vff's zo fijn vind lopen en het vooral op trails erg lekker loopt toch maar de vff spyridon LS besteld. Ik vind ze zelf een van de minder mooie vff's, maar het gaat om de bruikbaarheid. En volgens heel veel reviews leveren deze schoenen een topprestatie als het aankomt op grip in modder, heuvels en ander soort speelterrein. Er zijn ook gewone spyridon's die er wat beter uitzien, maar die hebben een 'klittenband'-strap. Dat lijkt mij niet heel goed werken door de modder enzo.
Hopen dat ze zo snel mogelijk binnen zijn, dan kan ik ze nog even inlopen voor een eventueel gebruik op de stuwwaltrail.
Misschien stomme vraag hoor, maat moet je deze ook echt inlopen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:40 schreef Jero_nimo het volgende:
Gisteren na niet heel lang nadenken toch maar de knoop doorgehakt. Aangezien ik de vff's zo fijn vind lopen en het vooral op trails erg lekker loopt toch maar de vff spyridon LS besteld. Ik vind ze zelf een van de minder mooie vff's, maar het gaat om de bruikbaarheid. En volgens heel veel reviews leveren deze schoenen een topprestatie als het aankomt op grip in modder, heuvels en ander soort speelterrein. Er zijn ook gewone spyridon's die er wat beter uitzien, maar die hebben een 'klittenband'-strap. Dat lijkt mij niet heel goed werken door de modder enzo.
Hopen dat ze zo snel mogelijk binnen zijn, dan kan ik ze nog even inlopen voor een eventueel gebruik op de stuwwaltrail.
Feitelijk zijn die schoenen alleen bescherming tegen beschadigingen toch? Zit geen enkele vorm van demping in?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:40 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn tenen accepteren al geen teensokkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:46 schreef CRX_master het volgende:
Dat lijkt me zo vreemd zitten, je tenen ieder in een apart "vakje" van je schoen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus ik denk ook niet dat dit goed zou komenIk heb kromme teentjes (niet eens heel opvallend, maar ze blijven nooit zitten in teensokken).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Volgens mij zou dat ook niets zijn voor mijn voeten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:46 schreef CRX_master het volgende:
Dat lijkt me zo vreemd zitten, je tenen ieder in een apart "vakje" van je schoen..
oke, ik loop in de waterleidingduinen bij amsterdam. ben benieuwd!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Hier in de regio schijnt het morgen prima weer te worden, 12 tot 14 graden met een zonnetje.
Lekker bezig, altijd leuk om te zien dat je progressie maakt. Loop je zelf of met een schema?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:27 schreef LadyOracle het volgende:
Zo, sloom loserloopje van wel 2.3 km gedaan om te voorkomen dat ik weer kramp zou krijgen net als vorige keer. Maar wel zonder stoppen, dus wat dat betreft is het een record, want tot nu toe wel steeds na 1.5 km even rust gedaan op mijn gebruikelijke 3 km route.
(In 3 mnd van een paar honderd meter met moeite en veel hijgen tussendoor, naar makkelijk 2.3 km zonder rust, dat voelt wel fijn).
Dan lijkt het me alles behalve een loserloopje, maar gewoon een herstelrondje. Wij hardlopers hebben daar hele goede synoniemen voorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:27 schreef LadyOracle het volgende:
Zo, sloom loserloopje van wel 2.3 km gedaan om te voorkomen dat ik weer kramp zou krijgen net als vorige keer. Maar wel zonder stoppen, dus wat dat betreft is het een record, want tot nu toe wel steeds na 1.5 km even rust gedaan op mijn gebruikelijke 3 km route.
(In 3 mnd van een paar honderd meter met moeite en veel hijgen tussendoor, naar makkelijk 2.3 km zonder rust, dat voelt wel fijn).
/Signquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan lijkt het me alles behalve een loserloopje, maar gewoon een herstelrondje. Wij hardlopers hebben daar hele goede synoniemen voor
Goed bezig!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:03 schreef Trebweb het volgende:
Zo loopje is alweer even achter de rugHad wat moeite met ademen doordat ik verkouden ben, daarom wat last van mijn middenrif (aldus Evy).
Toch helemaal uit kunnen lopen:
http://www.endomondo.com/workouts/193938088/811632
ik ook, en hier staat er een heel attractieve dame op de voorpagina ipv een langharige Schotquote:
Briljante Term "Sloom loserloopje"quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:27 schreef LadyOracle het volgende:
Zo, sloom loserloopje van wel 2.3 km gedaan...
Ik vind loserloopje toch een betere naamquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan lijkt het me alles behalve een loserloopje, maar gewoon een herstelrondje. Wij hardlopers hebben daar hele goede synoniemen voor
Ik heb gisteravond stuk gelezen, staat interessant stuk in over verschillende fases in een wedstrijd.quote:
Sunny! Als er iets is wat heel snel vooruit kan gaan dan is het wel je conditie en dan ben je straks vanzelf minder moequote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:40 schreef Sunnythesun het volgende:
ik wil ook weer slome loserloopjes kunnen doen
Merk dat ik echt moe ben doordat ik al een tijd niet heb kunnen sporten
Ben zo bang dat ik het niet meer op kan pakken..
Ik hoop het. Mijn basisconditie is op zich goed, dat weet ik, zal dus wel weer snel opbouwen, maar mentaal moet ik het ook nog doen.. Mehquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sunny! Als er iets is wat heel snel vooruit kan gaan dan is het wel je conditie en dan ben je straks vanzelf minder moe
Die lopen lekker he, ik loop er al bijna een jaar op naar volle tevredenheid.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:39 schreef Shravani het volgende:
Ik heb ook een heerlijk sloomloserrondje rond de gaasperplas achter de rug.
En als ik er een excuus voor moet aanvoeren: ik ben m'n kinvaras aan het inlopen![]()
Lopen is STOM !!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hoop het. Mijn basisconditie is op zich goed, dat weet ik, zal dus wel weer snel opbouwen, maar mentaal moet ik het ook nog doen.. Meh![]()
/klaagpost
Heerlijke schoenen!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:45 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Die lopen lekker he, ik loop er al bijna een jaar op naar volle tevredenheid.
Hier staat ook geen langharige Schot op de cover maar het topmodel Marius Hordijk (Door Giorgio Armani 'Jezus' genoemd).quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook, en hier staat er een heel attractieve dame op de voorpagina ipv een langharige Schot
Nou, dat niet echt, maar ze vormen wel iets naar je voet en om nou meteen een wedstrijd van 18,5km te lopen terwijl je ze nog niet geprobeerd hebt lijkt me ook niet verstandig.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:42 schreef Arquero het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag hoor, maat moet je deze ook echt inlopen?
Tis net de Playboy, die koop je ook voor de leuke artikelen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook, en hier staat er een heel attractieve dame op de voorpagina ipv een langharige Schot
Mijn telefoon is waterproofquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zijn er sportarmbanden die claimen dat ze waterproof zijn? Ik vreesde echt voor mijn telefoon toen ik gister in de regen liep
Dat gaat nog ergens over..maar een heel blaadje over....lopen :Squote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:49 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis net de Playboy, die koop je ook voor de leuke artikelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |