quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:20 schreef LadyOracle het volgende:
En als jullie het aan durven, wil ik ook wel op de lijst voor Ekiden. Dan ga ik mn best doen om 5 km een beetje comfy te lopen voor die tijd. Oh, en jullie moeten me wel beloven dat jullie me niet uitlachen om mijn spekkige pootjes he, anders durf ik niet. :-p
Het is lekker dichtbij en ik heb nog tijd zat om verder op te bouwen, ik durf de gok wel aan.
:-)
Wat goed!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:20 schreef LadyOracle het volgende:
En als jullie het aan durven, wil ik ook wel op de lijst voor Ekiden. Dan ga ik mn best doen om 5 km een beetje comfy te lopen voor die tijd. Oh, en jullie moeten me wel beloven dat jullie me niet uitlachen om mijn spekkige pootjes he, anders durf ik niet. :-p
Het is lekker dichtbij en ik heb nog tijd zat om verder op te bouwen, ik durf de gok wel aan.
:-)
Gelukkig doe ik simpel werk en kan ik nog wat met m'n vader ouwehoeren en met m'n Garmin spelen. Maar slapen was ook leuk geweest.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:00 schreef E.T. het volgende:
Tegenvallertje, Hats!![]()
Straks als de kinderen op school zitten ga ik weer een super-slomo-duurloop doenHoop wel dat het droogblijft, als ik buienradar moet geloven zou dat wel zo moeten zijn ..
lekker!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:11 schreef Trebweb het volgende:
Ik ga lopen! Evy 6na vandaag de eerste twee weken gedaan
Goed bezig, nu lekker de minuten uitbouwen met evyquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:11 schreef Trebweb het volgende:
Succes!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:11 schreef Trebweb het volgende:
Ik hoop het ook. Hier in de regio schijnt het morgen prima weer te worden, 12 tot 14 graden met een zonnetje.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:19 schreef Jumparound het volgende:
Morgen duurloop op het programma. 16-18 km. Hoop maar dat het droog blijft!
Ik ben heel erg benieuwd hoe je ze vindt lopen!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:40 schreef Jero_nimo het volgende:
Gisteren na niet heel lang nadenken toch maar de knoop doorgehakt. Aangezien ik de vff's zo fijn vind lopen en het vooral op trails erg lekker loopt toch maar de vff spyridon LS besteld. Ik vind ze zelf een van de minder mooie vff's, maar het gaat om de bruikbaarheid. En volgens heel veel reviews leveren deze schoenen een topprestatie als het aankomt op grip in modder, heuvels en ander soort speelterrein. Er zijn ook gewone spyridon's die er wat beter uitzien, maar die hebben een 'klittenband'-strap. Dat lijkt mij niet heel goed werken door de modder enzo.
Hopen dat ze zo snel mogelijk binnen zijn, dan kan ik ze nog even inlopen voor een eventueel gebruik op de stuwwaltrail.
Misschien stomme vraag hoor, maat moet je deze ook echt inlopen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:40 schreef Jero_nimo het volgende:
Gisteren na niet heel lang nadenken toch maar de knoop doorgehakt. Aangezien ik de vff's zo fijn vind lopen en het vooral op trails erg lekker loopt toch maar de vff spyridon LS besteld. Ik vind ze zelf een van de minder mooie vff's, maar het gaat om de bruikbaarheid. En volgens heel veel reviews leveren deze schoenen een topprestatie als het aankomt op grip in modder, heuvels en ander soort speelterrein. Er zijn ook gewone spyridon's die er wat beter uitzien, maar die hebben een 'klittenband'-strap. Dat lijkt mij niet heel goed werken door de modder enzo.
Hopen dat ze zo snel mogelijk binnen zijn, dan kan ik ze nog even inlopen voor een eventueel gebruik op de stuwwaltrail.
Feitelijk zijn die schoenen alleen bescherming tegen beschadigingen toch? Zit geen enkele vorm van demping in?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:40 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn tenen accepteren al geen teensokkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:46 schreef CRX_master het volgende:
Dat lijkt me zo vreemd zitten, je tenen ieder in een apart "vakje" van je schoen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus ik denk ook niet dat dit goed zou komenIk heb kromme teentjes (niet eens heel opvallend, maar ze blijven nooit zitten in teensokken).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Volgens mij zou dat ook niets zijn voor mijn voeten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:46 schreef CRX_master het volgende:
Dat lijkt me zo vreemd zitten, je tenen ieder in een apart "vakje" van je schoen..
oke, ik loop in de waterleidingduinen bij amsterdam. ben benieuwd!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Hier in de regio schijnt het morgen prima weer te worden, 12 tot 14 graden met een zonnetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |