Een kut hoort zuur te zijn.quote:
Met en na uitjesquote:
Dank je, heb ik lang over nagedacht.quote:
'Zonder Pietertje' was beter geweestquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dank je, heb ik lang over nagedacht.
Komt hij morgen niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
'Zonder Pietertje' was beter geweest
Dan is het een FaalTT idd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
De rest van het seizoen niet. Hij is op huwelijksreis.
Bah.quote:Tafelheer: Paul de Leeuw
En niet aan tepels gaat zuigen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Bah.
En ook nog eens te hopen dat hij zijn kleren aan gaat houden tegenwoordig.
Troep dus.quote:Muzikanten, kunstenaars, andersoortige creatievelingen en organisatorisch talent uit de Utrechtse wijk Kanaleneiland hebben zich verenigd en werken aan een multidisciplinair kunstwerk.
SPT / Michael Boogerd wordt vaste gast bij Tour du Jourquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze man ga je missen...
[ afbeelding ]
Hallo Boppers.
Daarom zeg ik datquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]
SPT / Michael Boogerd wordt vaste gast bij Tour du Jour
Gesprek van de dag in het wielren topic. Zelf heb ik al gezegd: zolang het contract met Dries maar verlengd wordt ben ik tevreden.quote:
Ah daar lees ik niet zo mee. Maar wat je zegt. als Dries maar terugkomt met Gunther dan vind ik ook alles prima.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gesprek van de dag in het wielren topic. Zelf heb ik al gezegd: zolang het contract met Dries maar verlengd wordt ben ik tevreden.
Handjes in de lucht, de tijd van mijn levenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah daar lees ik niet zo mee. Maar wat je zegt. als Dries maar terugkomt met Gunther dan vind ik ook alles prima.
Die zit toch op Barbados in Cupertino?quote:
shit, heb ik voor niks mijn tv aangezetquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
neemoet je teleurstellen maar hij komt een aantal weken niet
Klinkt als een biertje.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die zit toch op Barbados in Cupertino?
Daar woont Appel.quote:
quote:
Ja ze zitten ook altijd bij Giel met hun razende aids.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:29 schreef Stickertje het volgende:
speelman & speelman? zijn dat niet de 2 suffe kerels die bij serious request waren?
Hij kan ondertussen wel aan zijn eigen tieten zuigen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:33 schreef Wire het volgende:
Paul heeft mijn respect verloren toen hij aan die tieten ging zuigen.
jaloers omdat het een tijd geleden is dat jij aan het tiet heb gezogen en een dikke homo krijgt het wel voor elkaar?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:33 schreef Wire het volgende:
Paul heeft mijn respect verloren toen hij aan die tieten ging zuigen.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jaloers omdat het een tijd geleden is dat jij aan het tiet heb gezogen en een dikke homo krijgt het wel voor elkaar?
Als je daarbij ook gezond bent, waarom niet? Al moet je dan waarschijnlijk tot je 100e werkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:35 schreef Pedroso het volgende:
Ik wil helemaal geen 120 worden ! 80 jaar is lang zat om op deze aardkloot rond te lopen.
Schrale troost: Meestal leven ze en stuk korter, maar nu langer.quote:
Dan moeten de mensen in mijn omgeving ook +- 120 jaar worden anders heeft het voor mij geen nutquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je daarbij ook gezond bent, waarom niet? Al moet je dan waarschijnlijk tot je 100e werken
Dan moet je wel wel het China beleid instellen, 1 kind per gezin anders gaat het niet goedkomen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je daarbij ook gezond bent, waarom niet? Al moet je dan waarschijnlijk tot je 100e werken
Mensen in jouw omgeving moeten tot hun 100e werkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:37 schreef superniger het volgende:
[..]
Dan moeten de mensen in mijn omgeving ook +- 120 jaar worden anders heeft het voor mij geen nut
En dat vinden wij allemaal leuk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:38 schreef Pedroso het volgende:
Matthijs ziet mogelijkheden om tot 2067 door te presenteren.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
*zet geluid uit over dierenmishandeling totdat item afgelopen is
Kunnen wij nog gezellig tot die tijd kijkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:38 schreef Pedroso het volgende:
Matthijs ziet mogelijkheden om tot 2067 door te presenteren.
ik bedoel. Iedereen moet dan 120 worden. Als al je vrienden/familie op hun 80ste doodgaan is het ook niet leuk om zelf 120 jaar te wordenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mensen in jouw omgeving moeten tot hun 100e werkenWaar woon jij man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |