twitter:dnelissen twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 15:02:49Hmmm ... ik kan ook gewoon een stukje pleitnota online gooien! Zeg het maar @EurosportNLBE reageer retweet
Danny = niet happytwitter:dnelissen twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 15:07:20Of de veroordelingen die @EurosportNLBE aan zijn broek kreeg wegens onrechtmatige handelen jegens een werknemer. reageer retweet
Jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:15 schreef marcodej het volgende:
Eurosport fired Nelissen maar neemt Boogerd aan?
Dweilen met de kraan open.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:15 schreef marcodej het volgende:
Eurosport fired Nelissen maar neemt Boogerd aan?
Geweldig toch ?quote:
Ik vond Danny Nelissen geweldig. Boogerd is een zeikfontijn. Heeft niks te melden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:48 schreef forzaudinese het volgende:
Boogie !!!![]()
![]()
Ik blijf graag naar hem luisteren
Sowieso een verbetering ipv Danny Nelissen !
Helaas vervangt Gert Jacobs hem.quote:
Avondetappe is dit jaar eerder (22u ofzo).quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:34 schreef mincemeat het volgende:
Voor mij was het altijd dit schema:
Moet je morgen vroeg op om te werken?
Ja: Vive le Velo op Canvas kijken.
Nee: De Avondetappe op Nederland 1.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Avondetappe is dit jaar eerder (22u ofzo).
Beter dan Ducrot, god wat zit die man altijd onzin uit te kramen. Geen idee waarom die er nog steeds zit. Die is nog aan het gillen dat de vluchters het halen als iedereen al door heeft dat het gewoon een massasprint wordt. Gelukkig is de Belg nu ook in HD bij ziggo dus deze zomer gewoon naar de Belg kijken.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:06 schreef Limburg82 het volgende:
Het zou nu toch logisch zijn wanneer Nelissen naar de NOS gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |