Iets met je terug naar je roots ofzo. Terwijl hij waarschijnlijk gewoon in de grachtengordel is geboren en getogen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 07:23 schreef Specularium het volgende:
Hij gaat weer een gore pom maken en pindasoep met bananenballen.
Je verwacht het niet.
Dan was running up that hill een stuk beter.quote:
Deze is wel leuk, en ik kende hem zelfs nietquote:
Sparkle.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dan was running up that hill een stuk beter.
Jeux d'enfantsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:55 schreef Karina het volgende:
Hallo.
Sparkles, Sparks is een betere wakkerworder:
Ken ik wel....quote:
Ja SC niks bijzonders.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat had jij nou eerst in het FB topic gezet dat verwijderd was Karina?
SC?
Neuh hoor, die zag ik aankomen... heb ik zelf ook met meerdere fora waarvan ik denk : huh? wtf? wasda!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:55 schreef Karina het volgende:
Oh, arme Frutsel.
Weer, Klimaat en Natuurrampen
Wat is AT voor forum dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:37 schreef Karina het volgende:
Ik kijk altijd in de AT dus zie eigenlijk alles wel voorbijkomen.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zie het niet in de index
wie is daar dan mod van
Welnee, geeneen zelfs.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:37 schreef Tem het volgende:
Nog één van Yvonne dacht ik omdat ik een best leuke opmerking maakte.
Oh, dan weet ik niet meer waar het voor was.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, geeneen zelfs.
Alsof ik voor zo'n opmerking een note zou gaan zetten
Ik heb je nog nooit genote, ik eis genoegdoening.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik niet meer waar het voor was.
Kfc is ook een walgelijk bedrijf.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:35 schreef OProg het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tis-McDonald-s.dhtml
Niet eens KFC.
Sorry met een strikje eromheen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit genote, ik eis genoegdoening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |