Ik zou niet durvenquote:
que?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:23 schreef Rave_NL het volgende:
Een adjudant die fatsoenlijk Nederlands kent...
Wat wil je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:23 schreef Rave_NL het volgende:
Een adjudant die fatsoenlijk Nederlands kent...
Geen NuKuBu?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou niet durvenik ben een KuBu hé
Zij is een HaKuBu.quote:
Opgehoerd dan met je commentaar. Ik ben de TS en ik bepaal.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou niet durvenik ben een KuBu hé
Sir, Yes, Sirquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Opgehoerd dan met je commentaar. Ik ben de TS en ik bepaal.
Alsof ik daar boodschap aan heb.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sir, Yes, Sir [ afbeelding ]
Ow, wacht, ik ben kubu, ik draag geen groen
AJ zal die kutzooi hier eens even naar rechts richten, ik ben even flauw van dat gehak op BB. Dat joch doet zijn best en is nog jong.quote:
Dan hou ik het bij een gewoonde beleefde "Sir, Yes, Sir"....quote:
Vanavond nog niet waargenomen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
AJ zal die kutzooi hier eens even naar rechts richten, ik ben even flauw van dat gehak op BB. Dat joch doet zijn best en is nog jong.
Een tijdje alquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben even flauw van dat gehak op BB. Dat joch doet zijn best en is nog jong.
Hoer toch gvd op met je kutrok.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan hou ik het bij een gewoonde beleefde "Sir, Yes, Sir"....
Dit maal kan ik mij niet op mijn anciëniteit als spijkerrokje beroepen
Ik zweer jullie: Karmeliet is zwaar orgastisch.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Bier voor de echte leipe bierders:
- Karmeliet
- Kasteel Tripel
- Orval
- La Trappe Quadrupel
!!!
En we hebben beeld!quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:34 schreef samthegreat5 het volgende:
Die ouwe AchJa is zat volgens mij. [ afbeelding ]
is Grand Prestige niet wat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zweer jullie: Karmeliet is zwaar orgastisch.
Van HJ?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
AJ zal die kutzooi hier eens even naar rechts richten, ik ben even flauw van dat gehak op BB. Dat joch doet zijn best en is nog jong.
quote:
Goed te doen hoor! Al ben ik behoorlijk vlieft op Grotten bier.quote:
Hoor die intro als je op die site komtquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Goed te doen hoor! Al ben ik behoorlijk vlieft op Grotten bier.
Hehehe, ja kwam ik net ook al achterquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoor die intro als je op die site komtGelijk een Brabants accent door je speakers
![]()
http://www.hertogjan.nl/site/040102-Grand-Prestige.php
quote:
Que?quote:
Hij steekt zijn mening niet onder stoelen of banken waarom zou ik het doen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goh, gek he... Dat kind is 15 ofzo en wordt hier aan de lopende band neergesabeld.
Handige Kut Burger en vermoed dat BB Wazige Burger bedoeltquote:
1x een rondleiding gehad in Arcen bij de Hertog Jan brouwerij, interessant procesquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehehe, ja kwam ik net ook al achter.
Hertog Janquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
1x een rondleiding gehad in Arcen bij de Hertog Jan brouwerij, interessant proces
2x in m'n leven HJ op, Heineken vond ik eigenlijk beter te doenquote:
Heineken is om te zuipen. HJ voor rustig in de zon.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
2x in m'n leven HJ op, Heineken vond ik eigenlijk beter te doenZat een minder bittere nasmaak aan, hoewel de 2e keer HJ na een paar uur in de vriezer toch beter smaakte
Die draaidoppen zijn verdomd handigquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heineken is om te zuipen. HJ voor rustig in de zon.
Werk ongv voor heineken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |