Ik zou niet durvenquote:
que?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:23 schreef Rave_NL het volgende:
Een adjudant die fatsoenlijk Nederlands kent...
Wat wil je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:23 schreef Rave_NL het volgende:
Een adjudant die fatsoenlijk Nederlands kent...
Geen NuKuBu?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou niet durvenik ben een KuBu hé
Zij is een HaKuBu.quote:
Opgehoerd dan met je commentaar. Ik ben de TS en ik bepaal.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou niet durvenik ben een KuBu hé
Sir, Yes, Sirquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Opgehoerd dan met je commentaar. Ik ben de TS en ik bepaal.
Alsof ik daar boodschap aan heb.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sir, Yes, Sir [ afbeelding ]
Ow, wacht, ik ben kubu, ik draag geen groen
AJ zal die kutzooi hier eens even naar rechts richten, ik ben even flauw van dat gehak op BB. Dat joch doet zijn best en is nog jong.quote:
Dan hou ik het bij een gewoonde beleefde "Sir, Yes, Sir"....quote:
Vanavond nog niet waargenomen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
AJ zal die kutzooi hier eens even naar rechts richten, ik ben even flauw van dat gehak op BB. Dat joch doet zijn best en is nog jong.
Een tijdje alquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben even flauw van dat gehak op BB. Dat joch doet zijn best en is nog jong.
Hoer toch gvd op met je kutrok.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan hou ik het bij een gewoonde beleefde "Sir, Yes, Sir"....
Dit maal kan ik mij niet op mijn anciëniteit als spijkerrokje beroepen
Ik zweer jullie: Karmeliet is zwaar orgastisch.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Bier voor de echte leipe bierders:
- Karmeliet
- Kasteel Tripel
- Orval
- La Trappe Quadrupel
!!!
En we hebben beeld!quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:34 schreef samthegreat5 het volgende:
Die ouwe AchJa is zat volgens mij. [ afbeelding ]
is Grand Prestige niet wat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zweer jullie: Karmeliet is zwaar orgastisch.
Van HJ?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
AJ zal die kutzooi hier eens even naar rechts richten, ik ben even flauw van dat gehak op BB. Dat joch doet zijn best en is nog jong.
quote:
Goed te doen hoor! Al ben ik behoorlijk vlieft op Grotten bier.quote:
Hoor die intro als je op die site komtquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Goed te doen hoor! Al ben ik behoorlijk vlieft op Grotten bier.
Hehehe, ja kwam ik net ook al achterquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoor die intro als je op die site komtGelijk een Brabants accent door je speakers
![]()
http://www.hertogjan.nl/site/040102-Grand-Prestige.php
quote:
Que?quote:
Hij steekt zijn mening niet onder stoelen of banken waarom zou ik het doen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goh, gek he... Dat kind is 15 ofzo en wordt hier aan de lopende band neergesabeld.
Handige Kut Burger en vermoed dat BB Wazige Burger bedoeltquote:
1x een rondleiding gehad in Arcen bij de Hertog Jan brouwerij, interessant procesquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehehe, ja kwam ik net ook al achter.
Hertog Janquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
1x een rondleiding gehad in Arcen bij de Hertog Jan brouwerij, interessant proces
2x in m'n leven HJ op, Heineken vond ik eigenlijk beter te doenquote:
Heineken is om te zuipen. HJ voor rustig in de zon.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
2x in m'n leven HJ op, Heineken vond ik eigenlijk beter te doenZat een minder bittere nasmaak aan, hoewel de 2e keer HJ na een paar uur in de vriezer toch beter smaakte
Die draaidoppen zijn verdomd handigquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heineken is om te zuipen. HJ voor rustig in de zon.
Werk ongv voor heineken
Ik vind het wel ff goed. Alsof wij onze mening onder stoelen of banken steken. Komop lui, het is een joch van een jaar of 15. Ik vind het al heel wat dat hij hier post en zichzelf niet te beroerd voelt om eea aan brieven etc bloot te geven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij steekt zijn mening niet onder stoelen of banken waarom zou ik het doen?
Teven trek me even niet gelijk met Jitz of ER
Vind de draaidoppen ook net iets beter te zuipen. En dan nog zo moeilijk zijn die kroonkurken nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die draaidoppen zijn verdomd handig
Is goed. Laten we elke vraag of mening van hem over aan jouquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind het wel ff goed. Alsof wij onze mening onder stoelen of banken steken. Komop lui, het is een joch van een jaar of 15. Ik vind het al heel wat dat hij hier post en zichzelf niet te beroerd voelt om eea aan brieven etc bloot te geven.
Geef hem wat credits, hij doet iig beter zijn best dan ik ooit gedaan heb als 15 jarige.
Dat kan ik bevestigen. Zeker de Heineken Export in de USA. Verder niets dan negatiefs over en verder goede werkgever.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:48 schreef m.k het volgende:
Heineken is gemaakt om uit te delen niet om te drinken
Jij snapt best wat ik bedoel lamstraal.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is goed. Laten we elke vraag of mening van hem over aan jou
Dan heb je ook gelezen dat er soms na 3x uitleggen niks doorkomt en je het dan anders gaat verwoorden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij snapt best wat ik bedoel lamstraal.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is goed. Laten we elke vraag of mening van hem over aan jou
Nog nooit geprobeerd om ze eraf te halen zonder opener, met je tanden?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vind de draaidoppen ook net iets beter te zuipen. En dan nog zo moeilijk zijn die kroonkurken niet
Lazer toch op, je hebt het over een 15 jaar oude knuppel. Jij weet net zo goed als mij hoe je zelf was op die leeftijd: "niks was goed" en niemand die je op andere gedachten kon brengen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan heb je ook gelezen dat er soms na 3x uitleggen niks doorkomt en je het dan anders gaat verwoorden.
Jaja, ga toch fietsen verse.quote:Ik snap je hoor. Zal er op letten ouwe dibbes.
1x , dronken en nooit meerquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd om ze eraf te halen zonder opener, met je tanden?
Dat zit bij mij op 19 jarige leeftijd er ook nog wel in.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat is niet de juiste instelling.
BB is nog jong, wil écht wel leren, maar is ja, net als de rest van het merendedeel van de <17 jarige stronteigenwijs en denken al meer te weten dan iemand die wél wat heeft meegemaakt in het leven.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
1x , dronken en nooit meerMis nu een stukje van een hoektand
Oke, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lazer toch op, je hebt het over een 15 jaar oude knuppel. Jij weet net zo goed als mij hoe je zelf was op die leeftijd: "niks was goed" en niemand die je op andere gedachten kon brengen.
[..]
Jaja, ga toch fietsen verse.
Ik rook dus aanstekerquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Daarom altijd een opener aan je sleutelhanger hebben
Heb ik ook standaard in m'n binnenzak, wordt soms wel 10x per dag gevraagd of ik vuur heb terwijl ik niet eens rookquote:
Ow, ja, toen ik 15 was wilde ik bij de KM, ging met mijn pa zelfs naar de vlootdagen in DH, introdagen meegemaakt, ik ging het wel maken, zeilen/motoren de wereld over.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lazer toch op, je hebt het over een 15 jaar oude knuppel. Jij weet net zo goed als mij hoe je zelf was op die leeftijd: "niks was goed" en niemand die je op andere gedachten kon brengen.
He, sammie, was jij niet het mikpunt toen BB hier nog niet wasquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Go home AchJa, you're drunk!
Desalniettemin heb je wel gelijk hoor.
[ afbeelding ]
Jup, maar toen kwam de ban-tsunami.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
He, sammie, was jij niet het mikpunt toen BB hier nog was![]()
Ik ben hier gvd de enige die het een beetje opneemt voor de "nieuwe" garde en wat krijg ik? En bedankt joh.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Go home AchJa, you're drunk!
Desalniettemin heb je wel gelijk hoor.
[ afbeelding ]
Dat staat los van BB en zijn ambities.quote:
Een uitgekleed AOW.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben hier gvd de enige die het een beetje opneemt voor de "nieuwe" garde en wat krijg ik? En bedankt joh.
Van mij eenquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben hier gvd de enige die het een beetje opneemt voor de "nieuwe" garde en wat krijg ik? En bedankt joh.
Spreek bb via andere wegen. Soms geeft de sc een vertekend beeldquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zeg toch godverdomme dat je gelijk hebt joh brompot!quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van mij eenbedankt joh
Jij had meer geduld met BB toen je vertelde over dat jezelf nog wel wegdook als de kids met de deuren smeten.
Dat blijft het probleem met internetquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Spreek bb via andere wegen. Soms geeft de sc een vertekend beeld
Trusten Sammie, mooie dromen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zeg toch godverdomme dat je gelijk hebt joh brompot!
Trusten.
Dat is waar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat blijft het probleem met internet
Ja, zal ik morgen eens even naar kijken. Ik weet pas sinds 2 wkn hoe ik met torrents en zo moet omgaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is waar.
Totale afzwaaier: Boardwalk empire! Leuk nieuw tijdverdrijf.
Ik ben er ook nog een beginneling mee. Ideaal als je het een beetje onder de knie krijgt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zal ik morgen eens even naar kijken. Ik weet pas sinds 2 wkn hoe ik met torrents en zo moet omgaan
Het ligt ook niet aan jou, maar ik baal een beetje van dat continue gehak op BB.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zeg toch godverdomme dat je gelijk hebt joh brompot!
Trusten.
Ain't that hard toch? Torrent site > download > finishedquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zal ik morgen eens even naar kijken. Ik weet pas sinds 2 wkn hoe ik met torrents en zo moet omgaan
Torrents... noob...quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog een beginneling mee. Ideaal als je het een beetje onder de knie krijgt.
?quote:
Ow, dus ik kan jou bellen als blijkt als ik komend wekend probeer mijn auto weer te starten, en de accu is na 7 wkn niet in gereden te hebben (de auto, uiteraard, niet de accu), weer leegquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
?Ben al blij dat ik weet hoe dit werkt. Ben niet van het IT gedeelt. Doe mij maar gereedschap en een kapotte auto
Aanduwen kan iedereenquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dus ik kan jou bellen als blijkt als ik komend wekend probeer mijn auto weer te starten, en de accu is na 7 wkn niet in gereden te hebben (de auto, uiteraard, niet de accu), weer leeg
quote:
Waar woon je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dus ik kan jou bellen als blijkt als ik komend wekend probeer mijn auto weer te starten, en de accu is na 7 wkn niet in gereden te hebben (de auto, uiteraard, niet de accu), weer leeg
Wel dus, vandaar de vraag ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
Doorleren, je komt dr morgenochtend toch niet uit.
Neuh maar voor aanduwen heb je geen monteur nodigquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dit is een reaktie die vast komt omdat ik geen smeerbare zuster meer heb
Niet leren, gewoon slapen tot 0700quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:16 schreef BredeBroeder het volgende:
Nu leren tot 0300 of wekker op 0500 en dan leren? Wat is handiger?
?quote:
020 niet ver Jitzzzequote:
Maar ik sta een 6,4 voor AK en ik wil een 7 op m'n eindlijstquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet leren, gewoon slapen tot 0700
Echt, of het onderwijs is zoveel veranderd tussen Havo '87 en nu, leren op de dag zelf heeft weinig zin. Neem je rust en ga gewoon het examen in. Nu je weet dat je voldoende haalt op wiskunde kan je toch alleen maar slagen?
Hier spreekt dus toch wel enige ambitie uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar ik sta een 6,4 voor AK en ik wil een 7 op m'n eindlijst
Ja, anders kan ik net zo goed een 5,6 halen, al dat harde werk voor niksquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier spreekt dus toch wel enige ambitie uit
Soms snap ik je nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, anders kan ik net zo goed een 5,6 halen, al dat harde werk voor niks
Nouja, wiskunde boeide me niet echt.. Maar nu dat dus sowieso een 7 wordt op de eindlijst wil ik geen zielig 6'je voor AK waar ik een 6,4 voor sta..quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Soms snap ik je niet
Soms heb je echt een typische zesjes mentaliteit, (waar Rave zo'n hekel aan heeft), en soms kom je zo uit de hoek dat ik echt zo iets heb van "Joh, ga! ervoor, probeer het maximale te halen, maar je moet wél willen"
Ik zal morgen voor de grap mijn eindlijst Havo er even bijpakken. Ik weet nog wel dat ik géén zes op de lijst wilde. Dat is mij (met een pret-pakket) geluktquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nouja, wiskunde boeide me niet echt.. Maar nu dat dus sowieso een 7 wordt op de eindlijst wil ik geen zielig 6'je voor AK waar ik een 6,4 voor sta..
We zullen zienquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zal morgen voor de grap mijn eindlijst Havo er even bijpakken. Ik weet nog wel dat ik géén zes op de lijst wilde. Dat is mij (met een pret-pakket) gelukt
ha, ook wakkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 05:03 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Mogguh en ja ze is niet alleen lelijk, maar ook nog eens dommer dan stront.
Slapen is d'r niet bij komen kijken, maar ja zijn we maar even een buddypaar in de SC. Als het goed is komt BB hier zo ook nog door de deuren slenteren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 05:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ha, ook wakker
Kun je leuk meezingen van liedje Tim Immers: ik ben dommer dan dommer dan dommer dan stront
hehe. Ik heb even teruggelezen en moet AchJa in het gelijk stellen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 05:22 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Slapen is d'r niet bij komen kijken, maar ja zijn we maar even een buddypaar in de SC. Als het goed is komt BB hier zo ook nog door de deuren slenteren.
Ben je mooi klaar meequote:Op donderdag 23 mei 2013 05:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Meh, laten we het maar op slaapstoornis houden. Ken niet doorslapen ondanks de medicatie
iddquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 05:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
idd![]()
Moet dadelijk weer m'n pil innemen, mag niet op een nuchtere maag dus heb ik maar een blik bier opengetrokken
quote:
"Oh ja? Je zuster op een houtvlot!"quote:
Blijft mooi iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 06:07 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
"Oh ja? Je zuster op een houtvlot!"Fantastisch dit
Bijna, nog ff wat oud-examens doornemenquote:Op donderdag 23 mei 2013 06:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mogguh BB, klaar voor examen AK?
Hoelaat begint dat examen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 06:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Bijna, nog ff wat oud-examens doornemen
Succes en doe je bestquote:Op donderdag 23 mei 2013 06:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
0900 start, 0845 aanwezig, dan ff naar de mac en om 13:30 Engels
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat een kutvraag
Turkije is een populair vakantieland. Veel Nederlanders maken bijvoorbeeld een
stedentrip van drie of vier dagen naar Istanbul.
Wat voor soort vakantie is dat?
A een korte, actieve vakantie
B een korte, passieve vakantie
C een lange, actieve vakantie
D een lange, passieve vakantie
3 dagen is gezien als kort en 4 als lang_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |