Dat lijkt mij vrij cruciaal om te weten inderdaad. De vraag is of we ooit het antwoord daarop krijgen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:22 schreef El_Matador het volgende:
Het is geen willekeurig slachtoffer, de vraag is of het een willekeurige militair is.
waar heb je het allemaal over manquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef ocho het volgende:
Staphorst halen ze er ook graag bij, afleidingsmanoeuvre.
in Engeland beginnen de headlines met terrorquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij cruciaal om te weten inderdaad. De vraag is of we ooit het antwoord daarop krijgen.
Het is toch ook terror?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in Engeland beginnen de headlines met terror
Lijkt mij willekeurig gezien deze quote:quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:22 schreef El_Matador het volgende:
Het is geen willekeurig slachtoffer, de vraag is of het een willekeurige militair is.
quote:The man, who is black and appears to have a London accent, carries on: "The only reasons we killed this man this is because Muslims are dying daily. This British soldier is an eye for an eye a tooth for tooth.
Vind je het erg als ik iemand die zomaar op straat iemand afmaakt niet op zijn woord geloof?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:24 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Lijkt mij willekeurig gezien deze quote:
[..]
Terreur is mensen angst in willen boezemen, daar valt dit prima onder.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Terreur is wat anders dan een wraakactie op een specifiek persoon.
zonder dat ze Allah roepen is er niets aan de hand?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:22 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een 10 punten checklist 'Hoe herken ik de moslim terrorist?'
Tot die tijd overleef ik het wel door tijdig te vluchten als ik mannen met hakmessen aan het slachten zie terwijl ze hun allah aanroepen. Dan weet ik namelijk genoeg.
mja dat ligt aan de context en die is nog onduidelijk. chargeren en zwart wit denken zet enkel aan tot onnodige haat. eerst maar eens kijken wat de aanleiding precies was dit dat. dit is gewoon een mooi voorbeeld van slechte journalistiek met suggestieve koppen die vooral voor de kijkersaantallen gaan. my 2 cents danquote:
Denk je dat de politiek dat wegmoffelt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij cruciaal om te weten inderdaad. De vraag is of we ooit het antwoord daarop krijgen.
De woorden "interpreteren" evenals "respect" zijn al enige tijd loze holle betekenisloze termen geworden die alle goorheid moeten afdekken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoals in elk geloof zijn er de goeden en de kwaden. Dat is niet anders met de Islam. Er zijn altijd van die idioten die het geloof anders menen te moeten interpreteren.
Lees je eerst ff in zeg...quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Terreur is wat anders dan een wraakactie op een specifiek persoon.
Waarom is dat zo cruciaal? Met alle respect, maar het is een bijzaak. Niet voor de nabestaanden die een zoon en/of broer moeten missen, maar verder wel. Ze hebben het zeer waarschijnlijk op een willekeurige militair gemunt, om zo een statement te maken. Dit slachtoffer had de pech dat hij op het verkeerde moment op de verkeerde plek was.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je wraak op iemand wil nemen doe je dat niet om anderen angst in te boezemen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Terreur is mensen angst in willen boezemen, daar valt dit prima onder.
Jij met je gemuggenzift.
Moet je zelf weten. Maar als je wraak zou willen omdat iemand je zus/neef/whatever heeft verkracht dan zorg je er wel voor dat duidelijk is voor iedereen dat je dat gedaan hebt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:25 schreef padlarf het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik iemand die zomaar op straat iemand afmaakt niet op zijn woord geloof?
Huh? Een onthoofding op klaarlichte dag is toch terreur? Of ben ik nou gek?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja dat ligt aan de context en die is nog onduidelijk. chargeren en zwart wit denken zet enkel aan tot onnodige haat. eerst maar eens kijken wat de aanleiding precies was dit dat. dit is gewoon een mooi voorbeeld van slechte journalistiek met suggestieve koppen die vooral voor de kijkersaantallen gaan. my 2 cents dan
Staphorst is de laatste dagen opvallend vaak in het nieuws, inderdaad. Terwijl er geen bal gebeurd is. Maar dat ligt allemaal aan Staphorst, niet aan moslims.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef ocho het volgende:
Staphorst halen ze er ook graag bij, afleidingsmanoeuvre.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |