Ik denk dat ze een beetje op Natalie Righton lijkt. Klopt dat?quote:
Er is een 4 uur durende film op RTL7 over de maan ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
N&S![]()
TV / Nick & Simon: Die Suid-Afrikaanse droom
Oh even kijken op TVgids. Ik zie nu kinderenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er is een 4 uur durende film op RTL7 over de maan ofzo.
Ik heb beide afleveringen gezien. Waren wel goed, maar niet zo dat je ze gezien moet hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Daarvan was van de week die documentaire op tv die ik gemist heb.
Dan ga ik het niet kijken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik heb beide afleveringen gezien. Waren wel goed, maar niet zo dat je ze gezien moet hebben.
Het was echt de moeite waard. Hij vertelt het leuk. En Matthijs was ook te harden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
Ik moet die DWDD university nog alle 3 kijken.
Maar geen zin in Knuppel en zijn blije hoofd.
Meer de moeite waard van het terugkijken dan Righton.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
Ik moet die DWDD university nog alle 3 kijken.
Maar geen zin in Knuppel en zijn blije hoofd.
Was ik maar editor-in-chief van de Vogue.quote:
Maar klopt het een beetje qua uiterlijk? Of ga je meer richting Righton?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Was ik maar editor-in-chief van de Vogue.
Met beide zit je fout.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:21 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Maar klopt het een beetje qua uiterlijk? Of ga je meer richting Righton?
Net als ik dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:33 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Net als ik dus.Baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik niet kijken jammer genoeg. Klinkt als een topshow.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Je lijkt wel een beetje op die Marcel eigenlijk. Van Ik heb het nog nooit gedaan.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:33 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Net als ik dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Beetje Highlander achtig.quote:
Staat een foto van hem in het topic.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:35 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Kan ik niet kijken jammer genoeg. Klinkt als een topshow.
Hier mag het.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde daar bijna posten: There can be only oneMaar niet gedaan.
Ik zag hem ja, smerige aap.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zie nu dat er ook gewoon opnamen van zijn dat die gast met bloed aan zijn handen en de messen nog beet staat te roepen.
Vandaar dat ik het hier maar post inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Hier mag het.
Ik zie nu dat er ook gewoon opnamen van zijn dat die gast met bloed aan zijn handen en de messen nog beet staat te roepen.
Er zijn zeker gelijkenissen idd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
In de OP:
TV / [RTL5]Ik heb HET nog nooit gedaan #7 Marcel is de baas
Lijkt mij een sympathieke gozer. Met humor. Als ik zo lees wat hij post en wat ik op tv zag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:41 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Er zijn zeker gelijkenissen idd.
Ik zou wel met hem willen hangen. nohommel/
Ken ik niet. NG zeker of zo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Specularium het volgende:
Die nieuwe kerel bij Dual Survival is wel goed.
The usual suspects zijn al weer lekker bezig. Het is dat 3-voud een ban heeft anders zou hij er ook wel zitten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat topic over de broertjes is ineens rustig, dat dan weer wel.
De sensatiezoekers waren toch wel weer eens aan iets anders toe.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat topic over de broertjes is ineens rustig, dat dan weer wel.
Met Ingrid Visser houden zij zich niet bezig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:55 schreef OProg het volgende:
[..]
De sensatiezoekers waren toch wel weer eens aan iets anders toe.
Gelukkig niet persoonlijk, alleen van zijn posts.quote:
Totdat er ineens een schokkende happening in het verhaal zit. Dan duiken ze er als strontvliegen op af.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Met Ingrid Visser houden zij zich niet bezig.
Van alle grote mongolen in NWS de grootste.quote:
Dus we moeten hopen op een roofmoord ipv een noodlottig ongeval?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Totdat er ineens een schokkende happening in het verhaal zit. Dan duiken ze er als strontvliegen op af.
Ik erger me niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Zat mensen op FOK! om je aan te ergeren... het is net het echte leven.
Als dat zo zou zijn is er voor sommigen direct reden om zich met de zaak bezig te gaan houden en hun volledig ongefundeerde mening is posts om te gaan zetten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Dus we moeten hopen op een roofmoord ipv een noodlottig ongeval?
Ik zou in NWS niet van grootste willen spreken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:59 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Van alle grote mongolen in NWS de grootste.
Knap.
Een roofmoord door Noord-Afrikanen en voor je het weet zijn we zo 10 topics verder.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Dus we moeten hopen op een roofmoord ipv een noodlottig ongeval?
De gruiwelijkheid speelt ook wel een klein beetje mee denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:04 schreef hexje het volgende:
[..]
Een roofmoord door Noord-Afrikanen en voor je het weet zijn we zo 10 topics verder.
Ja klopt. Er is een heel elftal, incl. wisselspelers.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou in NWS niet van grootste willen spreken.
Er zijn diverse categorieen.
Een user met speciale krachten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:17 schreef Specularium het volgende:
Je bent geen NWS mod dus hier gewoon user.
Ik zie je hier heel vaak sukkeltje gebruiken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Ook dat weet ik, maar ik ga geen users afkraken of zo.
Ja ik ben een sufkut.
Dat doen wij ook nooit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Ook dat weet ik, maar ik ga geen users afkraken of zo.
Ja ik ben een sufkut.
Dat is niet onaardig bedoeld. Plus als ik word geplaagd dan plaag ik terug.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zie je hier heel vaak sukkeltje gebruiken.
Volgens haar is dat geen schelden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zie je hier heel vaak sukkeltje gebruiken.
Haha ja dat zou je wel willen weten he?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
Wie zou jij allemaal willen bannen als het kon, Corrie?
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Afkraken, namen noemen, hoe je het wil zeggen.
Dan zal het aan mij liggen, en ik sprak in het algemeen: ik ga niet zeggen, nou die en die is echt een vervelende klier.quote:
Misschien niet in 1800 maar in 2013 wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Ja leuk manen sukkeltje zeggen is schelden.
Wie zou dat toch zijn en waarom kiest 3xfout nou juist haar als UI?quote:
Lexi Belle.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wie zou dat toch zijn en waarom kiest 3xfout nou juist haar als UI?
Vragen vragen......
Oh....en dan nog weten wie dat is ookquote:
Misschien is een sorry hier wel op z'n plaats.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
Oh ja dit was therapie he? Dus sukkeltje is not done... weer wat geleerd.
Ik denk niet dat cliniclowns de bedoeling hebben met Lexi Belle geassocieerd te wordenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Vorige week zat ik in het ziekenhuis te wachten op het bloedprikken, kwamen er twee van die clini clowns langs, doet me dat plaatje een beetje aan denken.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:31 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Misschien is een sorry hier wel op z'n plaats.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
Wij zeggen toch ook niet ouwe greppelkut?
Sorry Speculariumquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
Wij zeggen toch ook niet ouwe greppelkut?
Heee niet zo makkelijk omrollen.quote:
Dus met andere woorden, Corrie is willoos en wispelturig?quote:
Nee als iemand vindt dat ik hem uitscheld dan moet ik dat niet meer doen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dus met andere woorden, Corrie is willoos en wispelturig?
Niet tof om te zeggen en ook geen waarheid, toch Corrie?
omrollen is hetzelfde als willoos en wispelturig?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dus met andere woorden, Corrie is willoos en wispelturig?
Niet tof om te zeggen en ook geen waarheid, toch Corrie?
Wees blij, wat een lelijke schoenen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef hexje het volgende:
Deze zijn niet meer in mijn maat.
[ afbeelding ]
Jullie bedoelen altijd wat anders dan de werkelijke vraag, dus ik dacht ik vraag het even.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:42 schreef hexje het volgende:
[..]
omrollen is hetzelfde als willoos en wispelturig?
Lekker Emo!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef hexje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog erger dan die ring van Voorschrift.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef hexje het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, die ring is echt erger.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan die ring van Voorschrift.
Even teruglezen, brbquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan die ring van Voorschrift.
Die Campbell schoenen zijn allemaal lelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef hexje het volgende:
[ afbeelding ]
mompelt iets over leeftijd....quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Die Campbell schoenen zijn allemaal lelijk.
Alleen deze zijn wel leuk:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Die Campbell schoenen zijn allemaal lelijk.
Alleen deze zijn wel leuk:
[ afbeelding ]
Reisje naar de maan geboekt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef hexje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ga je daarmee naar de kroeg?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:54 schreef OProg het volgende:
Als je goed kijkt herken je hier ook een schoen in.
[ afbeelding ]
Wat raar als ik op het linkje naar de afbeelding klik in jouw quote dan wordt het plaatje gedownloadquote:
Die hebben ze niet in maat 46.quote:
Ja ik scrollde verderquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja als je het schoenen kunt noemen...
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
Ik moet zo naar bed, ik had niet eens in de gaten dat het al 11 uur was.
Die zijn leuk jaquote:
Truste.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
Ik moet zo naar bed, ik had niet eens in de gaten dat het al 11 uur was.
Too much infoquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga me heeel langzaam klaarmaken voor bed.
Ik kan er ook niets moois of leuks aan ontdekkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:02 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit soort dingen hoop je toch haast dat het een enkelverzwikking op gaat leveren.
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat ook hier een sorry wel op zijn plek is.
Ik verlaag me niet tot schelden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
Nee zo makkelijk kom je er niet van af.
Mijn opmerking was terecht.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot schelden.
Maar maakt niet uit verder, ik weet dat je het niet zo bedoelt.
Maar alle mannen zijn toch viespeuken?quote:
Dat weet ik nog niet, ik moet even bijkomen van dat viespeuk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]ik heb je beledigd? Ik zal het niet meer doen, maar dan ook geen rare dingen meer zeggen he?
waar?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt goed uit met al die sletten.
Noem je ons nou sletten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt goed uit met al die sletten.
Vloerkleding.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Omdat ik soms in mijn eigen wasmand snuffel (en te weinig heb gewassen).
So be it.
Dat is milieu groen denken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
even ruiken of het niet stinkt. nee ja, die niet die andere misschien
Jij gaat gewoon op dezelfde voet verder als gisteren, Corrie?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee je ziet het niet, maar je gaat het wel ruiken.
Ik ga geen wit voetje bij jullie halen in ieder geval.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon op dezelfde voet verder als gisteren, Corrie?
Je staat er leuk op hoor.quote:
Daar weet jij helemaal niks vanaf, wat voor onderbroeken ik draag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie hoeft die lekkere wijde onderbroek niet meer aan.
Doet ze stiekem toch.
Wat doe je nou tof met die zonnebril?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niks vanaf, wat voor onderbroeken ik draag.
En het gaat je niets aan ook
Ik doe niet tof ik BEN tof en met zonnebril nog tofferquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat doe je nou tof met die zonnebril?
LOI cursus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:21 schreef Tem het volgende:
Corrie en de psychologie van de koude grond.
No, Blanket, stop. It's ignorant, you're being ignorant.quote:
Zou een leuke naam voor een comedy zijn.quote:
Everybody loves Corry.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Zou een leuke naam voor een comedy zijn.
10 meter van Amsterdam vandaan, NET Amstelveen is het bewolkt...quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:22 schreef hexje het volgende:
Het weer is in Amsterdam wel goed te doen trouwens.
Hoe is het weer bij jou Tem?quote:
Toch niemand in de buurt die het ruikt man.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar krijg je een stinkende kut van, Corrie.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:15 schreef Karina het volgende:
Waarom ben je zo gekleed: ik ben supporter van het Nederlands Elftal
Duurde wel weer 3 dagen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het kwartje viel toen ik het zag en hoorde...
Alsof ik met de buren praatquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet echt sociaal om dan met zo'n schrale biervoeg rond te wapperen.
Ja met een natte handdoek.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:44 schreef Specularium het volgende:
Sla je er ook weleens op als je boos bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |