Ah ja, bij ons in de guild woon ik het meest centraal. We zouden eerst met zn allen naar Brewfest Oktoberfest gaan, maar dat gaat te veel geld kosten dus dan is dit een goedkoop alternatiefquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk, kun je gewoon thuis blijven.
Ik rijd naar Frankfurt toe, daar woont de grootste groep die ergens op basissen daar omheen zitten.
Dat is wel tof eigenlijk, maar inderdaad erg duur. En dan moet je nog een hotel vinden daarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:40 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ah ja, bij ons in de guild woon ik het meest centraal. We zouden eerst met zn allen naar Brewfest Oktoberfest gaan, maar dat gaat te veel geld kosten dus dan is dit een goedkoop alternatief
•Experience needed to increase from level 85 to level 90 has been reduced by 33%.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:30 schreef webbyplus het volgende:
Ik ben op zoek naar de XP per level van 85-90 na patch 5.3. Ik kan nergens een officiële bron vinden waar dit gemeld staat. Is het echt 33% per level er af? Of zit er verschil in?
Je moet bij grote groepen ook die lava totem erbij zettenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:48 schreef lifeblind het volgende:
En nog steeds heb ik geen zin om al mn chars naar 90 te levellen, zelfs mèt die reduced xp
Ben trouwens gisteren wel enthousiast op m'n elemental shammy bezig geweest, zit ondertussen al in LFR HoF, en begin eindelijk een beetje gear te krijgen. Chain lightning spam op grote packs
Dat sowieso. Schok me gisteren rot toen ik in 't begin van HoF voor de eerste boss er 250K aan damage uit pomptequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Je moet bij grote groepen ook die lava totem erbij zetten![]()
MOAR DMG !!!
<3 Chainlightning spam
En als je weet dat je Ascendance ff niet hoeft te gebruiken,, LAVABEAM!!!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dat sowieso. Schok me gisteren rot toen ik in 't begin van HoF voor de eerste boss er 250K aan damage uit pompte
Dat was ook gewoon nodig, alle damage is minder geworden, daar staat tegenover dat healing ook minder is geworden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:04 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Het is meer dat pvp na 5.3 aardig verziekt is. Ik als warlock critte voor de patch met gemak 180k met een chaos bolt. Nu moet ik blij zijn als ie boven de 100 uitkomt.
Amperquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:37 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Jij speelt amper xD ik geef t wel aan melvin <3
Ik ook dagelijk.. Maar alleen mijn tuintje + een random dungeonquote:
Voor mij ook ongeveer. Ligt er aan hoe veel tijd en zin ik hebquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ook dagelijk.. Maar alleen mijn tuintje + een random dungeon
En dat is bij mij zeer weinig de laatste tijdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor mij ook ongeveer. Ligt er aan hoe veel tijd en zin ik heb
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:28 schreef Sapstengel het volgende:
Gelukkig hoeven we ook wat minder te spelen om de valor cap te halen. Is toch wat makkelijker geworden nu.
Ben benieuwd of je hem voor die prijs krijgtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:20 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik ga 'm nu nog daadwerkelijk bestellen ook
Owquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:39 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je hem voor die prijs krijgtStaat nu 44.99
![]()
Ik kon hem niet bestellen op mijn werk omdat ik geen random reader bij me had voor ideal
Gaat hard zo. Echt veeeel mensen die stoppenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:57 schreef Olment het volgende:
Ik ga niet meer verlengen,, even tijdje kijken hoe het is zonder WoW en of ik het veel mis... Vind het geld het eigenlijk niet waard voor wat ik ingame nog doe.
Tja.. Kweet niet, die dailies kunnen me niet boeien en de belachelijk lange queues voor dungeons en raidfinder al helemaal niet.. Dan nog de mongolen die je daar tegen komtquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gaat hard zo. Echt veeeel mensen die stoppen
Ga ik toch niet doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:45 schreef SilentHunterNL het volgende:
Al me gold etc weggegeven /delete char en wow uninstalled. Laat ik is een leven gaan zoeken :p
Chars gedelete ja?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:45 schreef SilentHunterNL het volgende:
Al me gold etc weggegeven /delete char en wow uninstalled. Laat ik is een leven gaan zoeken :p
Zonde man, ondanks je wat excentriek taalgebruik zullen we je zeker gaan missen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ja moppie! Jullie zullen me missen. En melvin is nu een rijke tatta
Ik hield het levendig hihiquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zonde man, ondanks je wat excentriek taalgebruik zullen we je zeker gaan missen!
Hahaha mooi tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:35 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb m'n WoW Monopoly![]()
(en uiteindelijk maar echt ¤15,- betaald, heb niks meer van bol.com gehoord)
Welke?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:12 schreef MarkyB het volgende:
Wie gaat de nieuwe store mount kopen? Op de plaatjes ziet ie er wel leuk uit..
ik ben bang TCGquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
Is er al bekend waar die enchanted fey dragon ofzo vandaan komt?
Heb alleen maar speculaties gelezenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
Is er al bekend waar die enchanted fey dragon ofzo vandaan komt?
Moet ik hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:30 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
waar is deze nou dan? toch geen pleuris TCG rotzooi hoop ik
tering die bat is lelijkquote:
Ja dat kost ¤20 toch? Bedoelde eigenlijk gratis.quote:
Nee kan helaas niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja dat kost ¤20 toch? Bedoelde eigenlijk gratis.
Ben beetje zat van onze server is gewoon dood, maar echt geen zin om zonder heirlooms opnieuw te beginnen.
Als je alle heirlooms op je main zet en dan naar andere server verhuist neem je ze meequote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kun je eigenlijk heirlooms naar een andere server sturen?
Is mij iets te duur ¤20 uitgeven.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:58 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Als je alle heirlooms op je main zet en dan naar andere server verhuist neem je ze mee
Is dat nieuw met Garrosh? Ben nu 3 dagen gestopt :pquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is mij iets te duur ¤20 uitgeven.
Net even voor de gein een alliance aangemaakt op onze server om te kijken hoe druk het daar is, kom ik in Stormwind gewoon vol met mensen. Maar om met geen geld op alliance kant te beginnen is ook niet zo fijn.
Bij de horde kant geeft Garrosh 1k gold weg voor de gene die een player vindt in Orgrimmar. Daar loopt serieus helemaal niemand.. Hoop echt dat ze daar wat aan gaan doen, server samenvoegen met andere ofzo.
om gold te transferen van je horde char naar alliance heb je neutral AH. gewoon met je alliance wat crap op neutral AH zetten en dan kopen met je main.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is mij iets te duur ¤20 uitgeven.
Net even voor de gein een alliance aangemaakt op onze server om te kijken hoe druk het daar is, kom ik in Stormwind gewoon vol met mensen. Maar om met geen geld op alliance kant te beginnen is ook niet zo fijn.
Bij de horde kant geeft Garrosh 1k gold weg voor de gene die een player vindt in Orgrimmar. Daar loopt serieus helemaal niemand.. Hoop echt dat ze daar wat aan gaan doen, server samenvoegen met andere ofzo.
Je kan helemaal nix kopen van een andere char op zelfde account op ahquote:Op zondag 2 juni 2013 01:35 schreef redboyke het volgende:
[..]
om gold te transferen van je horde char naar alliance heb je neutral AH. gewoon met je alliance wat crap op neutral AH zetten en dan kopen met je main.
die servers zijn overal wel leeg eigenlijk kul tiras is al jaren medium server je zou toch denken dat je na 8 jaar ofzo toch een full geraakt maar niet dus word steeds minder en minder. ken iemand die getransferd is naar silvermoon en die zei dat ze nog nooit zoveel mensen in stormwind had gezien.
Werkt dat niet? Anders was dat nog een optie.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:20 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Je kan helemaal nix kopen van een andere char op zelfde account op ah
Tauren.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:32 schreef Martin-Ssempa het volgende:
welke horde race zal ik nemen bij shaman? uitgesloten zijn pandas en goblins.
welke spec is het beste om te levelen?quote:
Als DK begin je op level 55.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:32 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
welke spec is het beste om te levelen?
& ty!
ik weet niet wat het is, maar dk's trekken mij echt niet aan.quote:
ohja als healer queuen gaat sneller dan dps toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:33 schreef Knut het volgende:
Voor quests zou ik zelf elemental gaan. Dungeons crawlen als resto!
DK's zijn awesome.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:55 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
ik weet niet wat het is, maar dk's trekken mij echt niet aan.
Meestal instant, alleen tank is nog sneller op low lvl.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:55 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
ohja als healer queuen gaat sneller dan dps toch?
En op 90 voor HC's is tank nog steeds altijd instant, op m'n healers moet ik altijd even wachten. Het is bij mij nu al zo ver dat wanneer ik queue en niet meteeen een dungeon krijg, ik me afvraag of 't niet kapot isquote:Op maandag 3 juni 2013 07:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Meestal instant, alleen tank is nog sneller op low lvl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |