Worden ook nog wel een stelletjequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:00 schreef hplaserjet het volgende:
Noud en Wiet vormen een leuker setje dan Noud en Nina.
Komt omdat de leader van seizoen 1 alleen de vaste personages bevat die in aflevering 1 werden geïntroduceerd voor een of andere reden. Suzanne en Daniël waren niet te zien in aflevering 1. Wel raar dat dit zo werd gedaan toentertijd: zij waren toen al vaste cast.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat wel opmerkelijk was aangezien het geen vast personage was. Seizoen 1 is wat betreft helemaal het toppunt, met personages erin die wel vast waren (zoals Daniël en Suzanne) die niet in de leader zaten en mensen Robert en Laura tig keer, terwijl die er toen een half jaar in zaten.
Is hetzelfde als met de verschillen tussen de twee versies van de opening, met die vreemde omlijning van het logo, dat uitrekken van shots...quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:31 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Komt omdat de leader van seizoen 1 alleen de vaste personages bevat die in aflevering 1 werden geïntroduceerd voor een of andere reden. Suzanne en Daniël waren niet te zien in aflevering 1. Wel raar dat dit zo werd gedaan toentertijd: zij waren toen al vaste cast.
Dat van Annette uitgezwaaid was in de leader van seizoen 3 volgens mij. In seizoen 4 was dat shot van Linda ook niet uit de serie gehaald. De shots van Laura, Roos, Dian, Remco, Stan, Govert/Jessica, Arthur, Marieke en Linda waren ook niet precies in de serie te vinden. In seizoen 6 het uitzwaaien-shot, Roos, Anita, Sylvia en Suzanne ook niet precies. In seizoen 7 het shot van Roos, Julian, Anita/Roos, Anita, Jef/Kim, Linda #2 en Balou ook niet precies. Seizoen 8 moet ik nog halen en zien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat van Annette was ook mijn idee, dat ze probeerde te vluchten of zoietsEn dat van Linda zou ook makkelijk kunnen ja
Later kwamen er ook meer shots in die niet zijn vertoond in de serie zelf, zoals het groepje dat Annette uitzwaait in seizoen 2, de leadershots van Rik, Laura en Ludo in seizoen 6, het shot van Frits in seizoen 5/6... Tegenwoordig wordt voor ieder leadershot geposeerd. Dat heeft ook wel z'n charme en past beter bij de huidige leader dan shots uit de afleveringen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is hetzelfde als met de verschillen tussen de twee versies van de opening, met die vreemde omlijning van het logo, dat uitrekken van shots...
En ja, die modellenklus van Linda en dat donkere shot van Annette, ik vroeg me altijd af waar dat nu eigenlijk voor was opgenomen. Heel het seizoen zitten wachten "Waar blijft het nou..." en bij de moord op Marc de Waal dacht ik al... Hee, ho even
gelukkig kreeg hij die rollen niet, vind zowel dex als fos zwakke personages!quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:18 schreef Amarantha het volgende:
Beau Schneider was vandaag in van der vorst ziet sterren. Hij zou op zijn 16de misschien de rol krijgen van Fos en op zijn 20ste van Dex.. Uiteindelijk dus op zijn 23ste de rol van Tim gekregen. Vind Beau in GTST niet zo leuk eigenlijk maar nu ik hem in VDVZS zie is die best wel leuk
Die 2 vond ik dan weer interessanter eigenlijk, dan dat die hele saaie Tim nu eigenlijk is!quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:43 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
gelukkig kreeg hij die rollen niet, vind zowel dex als fos zwakke personages!
Fos was een van de saaiste personages ooit imo... En Jeffrey Hamilton was een waardeloze acteur.quote:Die 2 vond ik dan weer interessanter eigenlijk, dan dat die hele saaie Tim nu eigenlijk is!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:45 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Fos was een van de saaiste personages ooit imo... En Jeffrey Hamilton was een waardeloze acteur.
Dat klopt, maar ik bedoelde dat de scène in seizoen 2 zatquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:40 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Dat van Annette uitgezwaaid was in de leader van seizoen 3 volgens mij.
Maar de scène is nooit uitgezonden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik bedoelde dat de scène in seizoen 2 zat
Er is wel een afscheidsscène geweest hoor, alleen dat bewuste uitzwaai-shot is niet uitgezondenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:34 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Maar de scène is nooit uitgezonden.
Tenzij ze toch in een ballon gaan en neerstorten op Aysen, allemaal dood.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:23 schreef roos85 het volgende:
Die affaire zal wel uitkomen en vrijspraak voor Ayse betekenen
Ik vond hem, ondanks dat hij een Fischer was. Echt niet zo'n vervelend personage!quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:45 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Fos was een van de saaiste personages ooit imo... En Jeffrey Hamilton was een waardeloze acteur.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Tenzij ze toch in een ballon gaan en neerstorten op Aysen, allemaal dood.
Als het broertje van Menno zeker!quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ok, ik weet niet of het al bekend was maar ik volg die ontwikkelingen niet zo; de zoon van Dries Roelvink, Dave Roelvink zien we misschien binnenkort in GTST?
[ afbeelding ]
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:57 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als het broertje van Menno zeker!
Waar Lucas dan ook verliefd op raakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |