Worden ook nog wel een stelletjequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:00 schreef hplaserjet het volgende:
Noud en Wiet vormen een leuker setje dan Noud en Nina.
Komt omdat de leader van seizoen 1 alleen de vaste personages bevat die in aflevering 1 werden geïntroduceerd voor een of andere reden. Suzanne en Daniël waren niet te zien in aflevering 1. Wel raar dat dit zo werd gedaan toentertijd: zij waren toen al vaste cast.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat wel opmerkelijk was aangezien het geen vast personage was. Seizoen 1 is wat betreft helemaal het toppunt, met personages erin die wel vast waren (zoals Daniël en Suzanne) die niet in de leader zaten en mensen Robert en Laura tig keer, terwijl die er toen een half jaar in zaten.
Is hetzelfde als met de verschillen tussen de twee versies van de opening, met die vreemde omlijning van het logo, dat uitrekken van shots...quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:31 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Komt omdat de leader van seizoen 1 alleen de vaste personages bevat die in aflevering 1 werden geïntroduceerd voor een of andere reden. Suzanne en Daniël waren niet te zien in aflevering 1. Wel raar dat dit zo werd gedaan toentertijd: zij waren toen al vaste cast.
Dat van Annette uitgezwaaid was in de leader van seizoen 3 volgens mij. In seizoen 4 was dat shot van Linda ook niet uit de serie gehaald. De shots van Laura, Roos, Dian, Remco, Stan, Govert/Jessica, Arthur, Marieke en Linda waren ook niet precies in de serie te vinden. In seizoen 6 het uitzwaaien-shot, Roos, Anita, Sylvia en Suzanne ook niet precies. In seizoen 7 het shot van Roos, Julian, Anita/Roos, Anita, Jef/Kim, Linda #2 en Balou ook niet precies. Seizoen 8 moet ik nog halen en zien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat van Annette was ook mijn idee, dat ze probeerde te vluchten of zoietsEn dat van Linda zou ook makkelijk kunnen ja
Later kwamen er ook meer shots in die niet zijn vertoond in de serie zelf, zoals het groepje dat Annette uitzwaait in seizoen 2, de leadershots van Rik, Laura en Ludo in seizoen 6, het shot van Frits in seizoen 5/6... Tegenwoordig wordt voor ieder leadershot geposeerd. Dat heeft ook wel z'n charme en past beter bij de huidige leader dan shots uit de afleveringen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is hetzelfde als met de verschillen tussen de twee versies van de opening, met die vreemde omlijning van het logo, dat uitrekken van shots...
En ja, die modellenklus van Linda en dat donkere shot van Annette, ik vroeg me altijd af waar dat nu eigenlijk voor was opgenomen. Heel het seizoen zitten wachten "Waar blijft het nou..." en bij de moord op Marc de Waal dacht ik al... Hee, ho even
gelukkig kreeg hij die rollen niet, vind zowel dex als fos zwakke personages!quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:18 schreef Amarantha het volgende:
Beau Schneider was vandaag in van der vorst ziet sterren. Hij zou op zijn 16de misschien de rol krijgen van Fos en op zijn 20ste van Dex.. Uiteindelijk dus op zijn 23ste de rol van Tim gekregen. Vind Beau in GTST niet zo leuk eigenlijk maar nu ik hem in VDVZS zie is die best wel leuk
Die 2 vond ik dan weer interessanter eigenlijk, dan dat die hele saaie Tim nu eigenlijk is!quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:43 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
gelukkig kreeg hij die rollen niet, vind zowel dex als fos zwakke personages!
Fos was een van de saaiste personages ooit imo... En Jeffrey Hamilton was een waardeloze acteur.quote:Die 2 vond ik dan weer interessanter eigenlijk, dan dat die hele saaie Tim nu eigenlijk is!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:45 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Fos was een van de saaiste personages ooit imo... En Jeffrey Hamilton was een waardeloze acteur.
Dat klopt, maar ik bedoelde dat de scène in seizoen 2 zatquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:40 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Dat van Annette uitgezwaaid was in de leader van seizoen 3 volgens mij.
Maar de scène is nooit uitgezonden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik bedoelde dat de scène in seizoen 2 zat
Er is wel een afscheidsscène geweest hoor, alleen dat bewuste uitzwaai-shot is niet uitgezondenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:34 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Maar de scène is nooit uitgezonden.
Tenzij ze toch in een ballon gaan en neerstorten op Aysen, allemaal dood.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:23 schreef roos85 het volgende:
Die affaire zal wel uitkomen en vrijspraak voor Ayse betekenen
Ik vond hem, ondanks dat hij een Fischer was. Echt niet zo'n vervelend personage!quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:45 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Fos was een van de saaiste personages ooit imo... En Jeffrey Hamilton was een waardeloze acteur.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Tenzij ze toch in een ballon gaan en neerstorten op Aysen, allemaal dood.
Als het broertje van Menno zeker!quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ok, ik weet niet of het al bekend was maar ik volg die ontwikkelingen niet zo; de zoon van Dries Roelvink, Dave Roelvink zien we misschien binnenkort in GTST?
[ afbeelding ]
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:57 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als het broertje van Menno zeker!
Waar Lucas dan ook verliefd op raakt!
Hij heeft er wel wat van weg ja!quote:
Dagje wachten kan geen kwaad hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Boe nergens is GTST goed te downloaden van morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:44 schreef Amarantha het volgende:
Enorme spoiler alert morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]Ja klopt dat laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ben hun beetje zat dus wou daar niks over zeggen verder. Wel tof van dat eerste haha.. Mooie actie van haar
Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:18 schreef Frey het volgende:
Ik moet bij Aysen denken aan bloed en ik weet wel waarom.
Nu wel ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:32 schreef ZaZoe het volgende:
Eigenlijk gewoon een tokkie familie die Bouwhuisjes..
Dat heeft ze al een keer gedaan he, toen met Bram.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Dacht ook even voor 2 sec. dat Bianca de volgende doorgedraaide Bouwhuis gaat worden
Ik ben bang dat ze voor de witte gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
Dat is inderdaad een van de mooiste foto's
[ afbeelding ]
En nu maar hopen dat dit ook de echte boxcover gaat worden
En Tim dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:43 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
gelukkig kreeg hij die rollen niet, vind zowel dex als fos zwakke personages!
En via dat ging ik YouTuben en kwam ik hierop uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:35 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Dat account op Twitter van Ingeborg Wieten______________!
https://twitter.com/ingeborgwieten
quote:
Omdat ze die ook op de officiele site gebruiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Ama op 25-05-2013 11:10:34 ]Your beauty never ever scared me.
Dat is wel opvallendquote:GTST: Nieuwe vlam Lucas Sanders was bijna Danny de Jong
Het had weinig gescheeld of Dave Mantel was al een paar jaar terug opgedoken in Goede Tijden Slechte Tijden. De acteur die nu te zien is als Lucas Sanders’ nieuwe vlam Menno Kuiper, heeft namelijk eerder auditie gedaan voor de rol van Danny de Jong. “Toen ben ik het net niet geworden. Het ging tussen mij en Jan Kooijman.” Dave laat in het midden hoe lang hij nu in Meerdijk rondloopt.
“Ik mag niet zeggen of het gaat om een gastrol of een vaste rol”, vertelt hij aan RTL Boulevard. Dus dat blijft nog even spannend! Lucas is de laatste jaren niet heel gelukkig geweest in de liefde. Naast handenvol scharrels werd hij verliefd op Edwin, maar die overleed aan de gevolgen van het Ebola-virus. Kasthomo Bilal gaf weliswaar toe aan zijn lust, maar verdrong zijn gevoelens en kroop terug in de kast.
Voor Dave is het spelen van een homorol geen probleem, al heeft hij in het dagelijks leven een vriendin. “Of je nou verliefd moet zijn op een jongen of een meisje of op een… banaan. Als ze willen dat je dat speelt, dan speel je dat”, vertelt hij. “En Ferry zoent erg lekker.”
En ze kregen er nog bijna een staande ovatie voor ook!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En via dat ging ik YouTuben en kwam ik hierop uit.
Godsamme. Wat ís dit.
Dat is zeker jammer ja! Ik vind hem sowieso, een stuk beter acteren dan die Kooijemans!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is wel opvallendJammer dat-ie het toen niet is geworden, alles is beter dan die Kooijemans
Vind het jammer dat die relatie tussen Menno en Lucas dat onderzoek naar Aysen saboteert, maar vind Menno wel een aanwinst voor de seriequote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:22 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer ja! Ik vind hem sowieso, een stuk beter acteren dan die Kooijemans!
Maar ik hoop toch echt niet, dat hij er voor langere tijd in blijft. Omdat ik me nu al weer zit te ergeren over hoe Lucas zich weer aan het gedragen is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |