Ja inderdaad, gewoon daar bij het pleintjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef trovey het volgende:
Ik snap nog steeds waarom dat opschuiven van die bushalte waarbij niemand er last van heeft blijkbaar zo'n probleem is.
In dat gat waar jij woont wel ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze had het alleen over uitstappen. Wachten doe je in het hokje toch?
Ik wil er wel zo'n paal plaatsen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:43 schreef OProg het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze niet eens de Ov-chip.
Die vrouw die achter haar man stond.quote:
Wel een rubber om je paal doen dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik wil er wel zo'n paal plaatsen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
En straks zeiken dat de halte te ver weg is.
Zie nou wel, wij weten het altijd het beste.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja inderdaad, gewoon daar bij het pleintje
quote:
Gelijk heeft hij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef tralalala het volgende:
Die kerel denkt ook aan de waarde van zijn huis.
En terecht...zo'n bushokje kan een breekpunt voor een toekomstig koper zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef tralalala het volgende:
Die kerel denkt ook aan de waarde van zijn huis.
Zekerheidje. Duikt er weer eentje op met een rollator.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
En straks zeiken dat de halte te ver weg is.
Netjes opgevoed, erg christelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze had het alleen over uitstappen. Wachten doe je in het hokje toch?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En terecht...zo'n bushokje kan een breekpunt voor een toekomstig koper zijn.
Die paar meter overleven ze ook wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef Stickertje het volgende:
en hoe vaak zitten ze eigenlijk buiten?![]()
omdat hun soms buiten zitten moeten andere verder lopen
Zag ik ook ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Volgens Google Maps stond hij eerst 50 meter verderop.
He maar studeer je ook rechten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
ondeugdelijke motivering, ander ABBB'tje dus
Dat wel. Maar gun haar dat niet.quote:
En hoe met de rest van de buurt dan op bestemming komen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Buslijn opheffen dus. Kunnen ze niet meer zeuren.
Nee, maar bij mijn studie komt wel veel recht kijkenquote:
Die 15 jaar die ze nog heeft, boeienquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef Maanvis het volgende:
ze staat nu bekend als jankhoer maar de bushalte is wel weg
Fietsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
En hoe met de rest van de buurt dan op bestemming komen?
Toch niet MER hèquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar bij mijn studie komt wel veel recht kijken
Dat zou ik als gemeente wel doen ja als ze door zouden blijven zeiken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Buslijn opheffen dus. Kunnen ze niet meer zeuren.
Ahaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar bij mijn studie komt wel veel recht kijken
15 jaar is lang, veel te lang voor zo'n augurk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die 15 jaar die ze nog heeft, boeien.
Misschien komt ze wel onder een bus volgende week..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
15 jaar is lang, veel te lang voor zo'n augurk.
En ondertussen al 3 nieuwe hokjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
15 jaar is lang, veel te lang voor zo'n augurk.
Niemand wil die bushok voor zijn deur?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
En hoe met de rest van de buurt dan op bestemming komen?
Denk het niet is te ver lopen van de bus haltequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef Paxcon het volgende:
Ben benieuwd of kennissen nu nog wel een praatje durven te maken
Of ze springt van het bushokjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef artm het volgende:
[..]
Misschien komt ze wel onder een bus volgende week..
plus een grote lantaarn paal voor de veiligheidquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Eigenlijk moeten ze er nog een dikke informatiepaal en fietsenrekken plaatsen.
Ik bied een trap aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zie er eerst maar eens op te komen.
Via balkon van de bovenburen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zie er eerst maar eens op te komen.
Dat wijf maakt er nauwelijks gebruik van.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Niemand wil die bushok voor zijn deur?
Kijk ze moeten blij zijn dat ze faciliteiten als OV zo dicht bij hebben, als dat alleen maar gezeik oplevert; haal hem dan maar weg. Genoeg plekken waar ze blij zijn met een betere OV verbinding. (Weet ook wel dat dit gemeentelijk geregeld is, maar goed)
Met camera eraan. Die recht naar binnen kijkt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
plus een grote lantaarn paal voor de veiligheid
4 of 6x per uur denk ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me trouwens wel af, hoe vaak zo'n bus daar daadwerkelijk stopt. Kan me niet voorstellen dat dat 10 keer per uur gebeurt.
6x per uur zei zequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me trouwens wel af, hoe vaak zo'n bus daar daadwerkelijk stopt. Kan me niet voorstellen dat dat 10 keer per uur gebeurt.
Maar andere buurtbewoners willen het bushokje net zo goed niet voor de deur. Als je een bushokje wil, zal het toch ergens moeten staan. Vind het ook maar een irritant wijf, daar niet van.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat wijf maakt er nauwelijks gebruik van.
Dus ze heeft de hele buurt ermee.
maar als er niemand in of uit stapt dan gaat de bus natuurlijk gewoon door en stopt dan nietquote:
Ze zeiden dat om de 6 minuten die bus langs rijdt, maar kan me niet voorstellen dat de hele dag door daar mensen uitstappen.quote:
We weten het adres.. Fok!meetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
En ze zit de hele nacht voor het raam om te zien wie naar binnen kijkt.
Nodigen we gelijk meester Visser uitquote:
Waarom zou zij ermee opgescheept worden als de anderen het ook niet voor de deur willen hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:00 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Maar andere buurtbewoners willen het bushokje net zo goed niet voor de deur. Als je een bushokje wil, zal het toch ergens moeten staan. Vind het ook maar een irritant wijf, daar niet van.
Dat zou wel heel kinderachtig pesten zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat zei die ambtenaar nou aan het eind? Iets van "er zijn wel meer haltes zonder hokje?" Is hij nu van plan het hokje weg te halen maar wel gewoon de bus voor de deur van mevrouw te laten stoppen? Zit er een maas in de uitspraak?
Ik vind het ook gezeur om niks idd. Ik woon vlakbij het station, ik vind het alleen maar handig, ga de gemeente echt niet vragen om het station een stukje op te schuiven zodat ik geen last meer van treinlawaai heb.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Niemand wil die bushok voor zijn deur?
Kijk ze moeten blij zijn dat ze faciliteiten als OV zo dicht bij hebben, als dat alleen maar gezeik oplevert; haal hem dan maar weg. Genoeg plekken waar ze blij zijn met een betere OV verbinding. (Weet ook wel dat dit gemeentelijk geregeld is, maar goed)
Ja. Toch zou ik niet weten hoe hij het anders bedoeld kan hebben. Het leek me in elk geval een venijnig ratje, die wethouder. Was vooral te zien toen hij die vrouw haar briefje overhandigde tijdens de hoorzitting.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat zou wel heel kinderachtig pesten zijn.
Hebben we wel een deel 2.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja. Toch zou ik niet weten hoe hij het anders bedoeld kan hebben. Het leek me in elk geval een venijnig ratje, die wethouder. Was vooral te zien toen hij die vrouw haar briefje overhandigde tijdens de hoorzitting.
De halte is verplaatst zoals hierboven staat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja. Toch zou ik niet weten hoe hij het anders bedoeld kan hebben. Het leek me in elk geval een venijnig ratje, die wethouder. Was vooral te zien toen hij die vrouw haar briefje overhandigde tijdens de hoorzitting.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Een wethouder is een ambtenaar (maar niet iedere ambtenaar is wethouder).quote:
Ja, maar een station verplaatsen is natuurlijk niet te vergelijken met een bushalte. Verder neem ik aan dat je niet zo dicht bij het station woont dat het perron 5 meter van je gevel is verwijderd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind het ook gezeur om niks idd. Ik woon vlakbij het station, ik vind het alleen maar handig, ga de gemeente echt niet vragen om het station een stukje op te schuiven zodat ik geen last meer van treinlawaai heb.
dat is niet waar een wethouder is geen ambtenaar. een wethouder is namelijk een gekozen bestuurder. en hij is ook niet in dienst van de overheid. (krijgt ook geen salaris maar een vergoeding)quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Een wethouder is een ambtenaar (maar niet iedere ambtenaar is wethouder).
Nee, een wethouder is geen ambtenaar. Een wethouder is een bestuurder.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Een wethouder is een ambtenaar (maar niet iedere ambtenaar is wethouder).
dus waar komt ie nu? Kun je dat aangeven met een google maps plaatje?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef icloud het volgende:
Kijk eens wat er in mijn mailbox zat gisteren.
uitspraak Rijdende Rechter bushalte Vijverlaan
De bushalte Vijverlaan, die zich momenteel bevindt ter hoogte van de Roos (en het
appartementengebouw Vijverlaan 560 t/m 602) ter verplaatsen naar de Lelie.
Documenten
College voorstel
Uitspraak Rijdende Rechter inz. bushalte Vijverlaan
Foto's vorige, huidige, nieuwe locatie bushalte Vijverlaan
verkeersbesluit verplaatsen bushalte Vijverlaan naar Lelie
Besluit
Conform advies besloten.
Zes keer per uur van zes uur sochtends tot 1 uur snachts een ronkende en stinkende bus met mensen die je kamer inkijken op 6 meter afstand is wel degelijk overlastquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind het ook gezeur om niks idd. Ik woon vlakbij het station, ik vind het alleen maar handig, ga de gemeente echt niet vragen om het station een stukje op te schuiven zodat ik geen last meer van treinlawaai heb.
6x per uurquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zeiden dat om de 6 minuten die bus langs rijdt, maar kan me niet voorstellen dat de hele dag door daar mensen uitstappen.
Het is voor die passagiers erger om te zien wat er achter dat raam zit te gluren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zes keer per uur van zes uur sochtends tot 1 uur snachts een ronkende en stinkende bus met mensen die je kamer inkijken op 6 meter afstand is wel degelijk overlast
Met dit weer zitten ze toch niet buiten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef Stickertje het volgende:
Je denkt dat zes keer per uur niet afleidt als je een serie of film zit te kijken, bus remt, stationair draaien, kwekkende mensenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef Stickertje het volgende:
op de plek waar dat flexibele bushokje werd neergezet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
dus waar komt ie nu? Kun je dat aangeven met een google maps plaatje?
Dat is ook een prima plek, mensen hebben daar een achtertuin en de buspasagiers kijken uit op een leeg pleinquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:55 schreef Toad het volgende:
[..]
op de plek waar dat flexibele bushokje werd neergezet.
Met een bus die zo frequent rijdt, heb je bijna constant mensen voor je woonkamerraam hangen idd. Het lijkt mij helemaal niks en zelfs een reden om te verkassen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je denkt dat zes keer per uur niet afleidt als je een serie of film zit te kijken, bus remt, stationair draaien, kwekkende mensen
En wat denk je van uitlaatgassen vanm stationair draaiende en optrekkende bussenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:29 schreef Lkw het volgende:
[..]
Met een bus die zo frequent rijdt, heb je bijna constant mensen voor je woonkamerraam hangen idd. Het lijkt mij helemaal niks en zelfs een reden om te verkassen.
Daar zou ik wel voor zorgen, ja, ze zouden nooit meer bij mij naar binnen kijken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is voor die passagiers erger om te zien wat er achter dat raam zit te gluren.
De wethouder is na de uitspraak op de vingers getikt door een juridisch medewerker van het programma die de uitspraak uitgebreid heeft uitgelegd(dat is de normale nazorg)quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
dus waar komt ie nu? Kun je dat aangeven met een google maps plaatje?
En dat was een prima plek. Niemand die er daar last van heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:56 schreef icloud het volgende:
Je zult het niet geloven maar na lang discuzeuren en tegenwerken komt het hokje op de plek die de rijdende rechter aanwees als mogelijke plek, midden op het pad waar niemand woont.
Elke 6 minuten werd verteld. Dus wel degelijk 10 ×/uurquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
6x per uur, dat is wat die oude vrouw zegtquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Elke 6 minuten werd verteld. Dus wel degelijk 10 ×/uur
Alleen in de spits, erbuiten 4 en in de avond zelfs maar 2x per uur.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
6x per uur, dat is wat die oude vrouw zegt
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1346493
en de meneer met het koophuis zei elke 6 minutenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
6x per uur, dat is wat die oude vrouw zegt
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1346493
Ze praten allebei in hun straatje natuurlijk, de gemeente heeft verzuimd de dienstregeling mee te nemenquote:Op donderdag 23 mei 2013 06:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
en de meneer met het koophuis zei elke 6 minuten
In welk gat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:33 schreef remcoP het volgende:
Mr. Visser komt over een tijdje voor Recht in de Regio naar mijn woonplaats.![]()
is dat een herhaling?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:37 schreef Karina het volgende:
Vanavond, hoe is het nu met....
De rijdende rechter eindigt altijd met een vonnis van Mr. Frank Visser en eventueel een handdruk van de betrokken partijen. Toch blijven veel kijkers na afloop van het programma nog met de nodige vragen zitten. Want hoe gaat dat nu verder? Leggen de betrokkenen zich bij de uitspraak neer en wordt het allemaal weer pais en vree, of volgt er sabotage en een nieuwe ruzie?
Castratie
In De rijdende rechter, wordt vervolgd kijkt Jetske van den Elsen met de betrokkenen terug op geruchtmakende zaken uit het verleden van het programma. Hoe is het nu met hond Moti, die per ongeluk een castratie kreeg in plaats van een gebitsreiniging? En hebben boer Jan en Anja de ruzie over het gewonde paard inmiddels bijgelegd?
Bron
Die man die met de ballen van zijn hondje zat te spelen vanavond dus
Komen er alleen maar zaken van afgelopen seizoen langs dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dit is kut.
Zat weinig bijzonders bij dit seizoen.
De uitzendingen met de elektrische fiets en de Brabo-tokkies waren toppers.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dit is kut.
Zat weinig bijzonders bij dit seizoen.
De fietsenmaker uit Amsterdam was toch ook dit seizoen? Of was dat alweer het vorige. Die was ook top.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De uitzendingen met de elektrische fiets en de Brabo-tokkies waren toppers.
Dat was ook een toppertje ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
De fietsenmaker uit Amsterdam was toch ook dit seizoen? Of was dat alweer het vorige. Die was ook top.
Eerste aflevering dit seizoen geloof ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
De fietsenmaker uit Amsterdam was toch ook dit seizoen? Of was dat alweer het vorige. Die was ook top.
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Lekker met zijn balletjes spelenik hoor het hem nog zeggen.
Ik erger me er nu al aan.quote:
En die twee wonen zeker ver genoeg om het niet te horen.quote:
Zet dat ding lekker binnen dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef BlueMage het volgende:
Tsja als dat idd in je hoofd zit kan ik me wel voorstellen dat je je ergert en die kinderen vinden het dan natuurlijk nog leuker en etc. Maar toch, ding gaat om 5 u dicht.
Mag niet te gevaarlijk...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Al die prefab entertainment dingen in die speeltuinen.
Maak gewoon een hut.
Ja idd ik ook!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:29 schreef MilaNL het volgende:
Ik vind het eigenlijk altijd zeikerds bij de Rijdende Rechter, maar ik moet toegeven dat ik zelf ook helemaal gek zou worden van die bellen.
gevaarlijk?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:30 schreef BlueMage het volgende:
Tsja wip wap is te gevaarlijk, maar toch een stuk minder irritant.
Gewoon rond oud en nieuw opblazen en de jeugd de schuld geven.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar dat ding staat er nog dus.
De man die het zou doen, dat is 2 seconden werk.
Wat ben ik dan stoer bezig geweest als kindquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:30 schreef BlueMage het volgende:
Tsja wip wap is te gevaarlijk, maar toch een stuk minder irritant.
Sowieso is het een kwestie van het plakstripje eraf halen en het eronder plakkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar dat ding staat er nog dus.
De man die het zou doen, dat is 2 seconden werk.
De oplossing.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon rond oud en nieuw opblazen en de jeugd de schuld geven.
volgens mij een van de eerstequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
Deze weet ik niet zo goed meer, zeker geen indruk gemaakt.
In 't dorp waar m'n ouders wonen is de speeltuin gewoon gratis en dat vinden veel mensen heel apart. Triest eigenlijk.quote:
Hier vlakbij zijn er twee en nog een grote skatbaan, ook allemaal gratis. Juist vreemd als je moet betalen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
In 't dorp waar m'n ouders wonen is de speeltuin gewoon gratis en dat vinden veel mensen heel apart. Triest eigenlijk.
Inderdaad, heb dat ook nooit mee gemaakt. Maargoed, het is minstens 20 jaar geleden dat ik in een speeltuin ben geweest.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier vlakbij zijn er twee en nog een grote skatbaan, ook allemaal gratis. Juist vreemd als je moet betalen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:36 schreef BlueMage het volgende:
Ach gut bijna hadden we frikadellen gehad.![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:36 schreef BlueMage het volgende:
Ach gut bijna hadden we frikadellen gehad.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |