quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:11 schreef Izzit het volgende:
[..]
Serieus koeien ontwijken, met vlaaien en al?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een paar lieslaarzen mee is dus geen overbodige luxe lijkt me.
Nee hoor, knappe koei (en vlaai) die mij daarvan zal weerhoudenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
[..]![]()
Het is wel handig als je schoenen meeneemt die vuil kunnen worden.
Maar het zal niet zo zijn dat je tussen tientallen koeien en 100'en vlaaien je birdie probeert te halen, (Voor je je nu al gaat bedenken)
Glijden door de vlaaienquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef Izzit het volgende:
[..]
Nee hoor, knappe koei (en vlaai) die mij daarvan zal weerhouden
Met hier en daar een buikschuiver. Ja, ik zie het wel zittenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef Wolken het volgende:
[..]
Glijden door de vlaaien. Lekker tussen je tenen door en dan slidings maken.
HENDSUM POETS!quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:50 schreef ArTiC het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)e-poets-parkpop.html
Dat lijkt me ook nog wel leuk (als ze tenminste hun 'air'houding thuis laten deze keer). Noisettes lijkt me trouwens ook wel aardig.quote:
*haalt herinneringen op aan paar kaar terugquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:14 schreef Godshand het volgende:
Wordt een geile bende, dat Parkpop, ik zie het al!
Tof initiatiefquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:39 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wie wil er poolen t weekend ? Rdam en omstreken
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:31 schreef El_Thijs het volgende:
Helaas zal ik er niet bij zijn.
Maar zijn er nog mensen die graag naar de Enschede meet willen komen van 8 juni?
Ja, de wil is er. Het is het kunnen wat het probleem is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:39 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wie wil er poolen t weekend ? Rdam en omstreken
Willen wel, maar ik heb al andere plannenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:31 schreef El_Thijs het volgende:
Helaas zal ik er niet bij zijn.
Maar zijn er nog mensen die graag naar de Enschede meet willen komen van 8 juni?
Het is ook wel ver fietsen inderdaadquote:
Jij en Izzit gaan maar mooi in hetzelfde teamquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef Wolken het volgende:
[..]
Glijden door de vlaaien. Lekker tussen je tenen door en dan slidings maken.
HVT mauwakkaquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
Scheiße...
Edit : WTF Hoogvliet !?! Checkte ff je profiel.. Waar in HVT !?
Dan kunnen we een keer in spijkenisse poolen!
Kom zelf uit de buurt vd lengweg enzo
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als we dan toch nummers gaan posten; ik ben eigenlijk wel helemaal voor een lekker gekke zeepglijbaan-meet zoals te zien in dit lieflijke liedje:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als we dan toch nummers gaan posten; ik ben eigenlijk wel helemaal voor een lekker gekke zeepglijbaan-meet zoals te zien in dit lieflijke liedje:
...toen we een zekere binnenstad op zijn kop hadden gezet?quote:
Dat was op 30 mei juni.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
...toen we een zekere binnenstad op zijn kop hadden gezet?
En dat restaurant niet te vergeten.
En dat kringgesprek.
Je bedoelt 30 Juni ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat was op 30 mei.
Op 25 mei was er een meet in Rotjeknor.
K3... You serious??quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:13 schreef Weissman het volgende:
Even op herhaling.
Meets in de planning:
8 juni 2013
Borrelen in Enschede
Opgeven bij Weissman
28 juni 2013 - 13:00 uur
TT in Assen
Opgeven bij Eefje801
30 juni 2013 - 14:00 uur
Parkpop in Den Haag
Opgeven bij Yuki
6 juli 2013
Nabij Arnhem. Boerengolf van 3 tot 5 en van half 6 tot half 8 ergens wat eten.
Opgeven bij Filatelistfetisjist.
12 - 13 Oktober
K3 in HMH, Amsterdam
Opgeven bij Weiss
De eerste meet die ik heb bijgewoond. Ik had alle dames nog eetbare bloemen beloofd herinner ik me.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:01 schreef LaPeach het volgende:
Ik dacht ook al die datums kloppen niet![]()
Heb je zo'n weemoedige herinnering aan de meet in Rotjeknor sylvesterrr?
over welke Rdam meet gaat het eigenlijk?![]()
Is dat met of zonder de backstage-pasjes?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:13 schreef Weissman het volgende:
Even op herhaling.
12 - 13 Oktober
K3 in HMH, Amsterdam
Opgeven bij Weiss
Jij wil investeren in een Hungry_Josje?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is dat met of zonder de backstage-pasjes?
Jij krijgt toch al genoeg hoofd ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is dat met of zonder de backstage-pasjes?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij wil investeren in een Hungry_Josje?
+1quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:07 schreef Jenelin het volgende:
Zeepbellen-glijbaan meet combineren met de k3 meet. soppend en glibberend de zaal door
Jij in sociaal isolement?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Hai, ik meld me hier even voor ik helemaal in een sociaal isolement raak![]()
Hoi!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Wees welkom!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Welkom! Er zit vast wel een meet van jouw gading tussenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet meer onder de mensen komen vind ik.
Hoiquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet meer onder de mensen komen vind ik.
Als dat geen spetterend verslag oplevert! Wat jij El_Thijs?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:07 schreef Jenelin het volgende:
Zeepbellen-glijbaan meet combineren met de k3 meet. soppend en glibberend de zaal door
Soms heeft het zijn van Kroniekschrijver toch zijn voordelen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
Als dat geen spetterend verslag oplevert! Wat jij El_Thijs?
Beiden, gew doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
k zal eens kijken of ik 8 juni tijd en zin heb om naar Enschede te gaan.
Boerengolf lijkt mij ontzettend leuk!Maar moet ook ff kijken of ik kan ivm verjaardagen.
Hoi, hou je toevallig ook van pindakaas ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:08 schreef CherryLips het volgende:
gast... inhoudelijk heeft Weissman wellicht een punt. je bent nog nooit op een meet geweest, maar laat wel regelmatig je gezicht zien in het topic, in het verleden niet altijd positief (tegenwoordig valt dat mee), er is zelfs een door jou georganiseerde meet in het water gevallen zonder enig bericht. ik kan me goed voorstellen dat dat wrevel opwekt. als je daar nou eens op in gaat....quote:Op zondag 26 mei 2013 12:40 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb geen problemen met mensen toelaten hoor. Maar waarom zou ik zo'n figuur als Weissman (en hen die vrolijk met hem mee doen) willen ontmoeten?
Oh en Weissman, aangezien je het nodig vindt om weer een domme opmerking over mij te maken; ik heb CL al een keer ontmoet, vandaar mijn reactie.
Dus misschien volgende keer even 2 keer nadenken voordat je mij weer belachelijk wilt maken.
Als je Weiss eenmaal hebt ontmoet denk je anders over hem (in positieve zin).quote:Op zondag 26 mei 2013 12:40 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb geen problemen met mensen toelaten hoor. Maar waarom zou ik zo'n figuur als Weissman (en hen die vrolijk met hem mee doen) willen ontmoeten?
Dat snap ik dus ook niet zo goed. Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef Andromache het volgende:
[..]
gast... inhoudelijk heeft Weissman wellicht een punt. je bent nog nooit op een meet geweest, maar laat wel regelmatig je gezicht zien in het topic, in het verleden niet altijd positief (tegenwoordig valt dat mee), er is zelfs een door jou georganiseerde meet in het water gevallen zonder enig bericht. ik kan me goed voorstellen dat dat wrevel opwekt. als je daar nou eens op in gaat....
En dit al helemaal. Weiss is een absolute Eindbaas, en daarin eentje die ALTIJD voor een ander klaarstaat.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je Weiss eenmaal hebt ontmoet denk je anders over hem (in positieve zin).
Zo'n figuur als?? Heb je uberhaubt ooit de moeite genomen om Weissman eens te ontmoeten?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:40 schreef Spezza19 het volgende:
Maar waarom zou ik zo'n figuur als Weissman (en hen die vrolijk met hem mee doen) willen ontmoeten?
Ik ben al bezig een lucratieve deal met de firma Hasbro op te zetten, om een hele nieuwe lijn aan actionfigures te lanceren wat we gaan promoten met cartoons op de zaterdagmorgen. Voor de jeugd.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:54 schreef Andromache het volgende:
The Spez, net als The Stig. Hij is er altijd, maar geen idee wie 'ie nou werkelijk is
Personages als The Spez, Weiss... wow, ik voel een nieuwe contacten-feuilleton opkomen El_Thijs en Wolken! Leuk ideetje voor een coproductie voor de column-rubriek alhier op Fok? En misschien kunnen jullie anders een schrijfworkshop verzorgen![]()
Ik zou die workshop wel willen volgen!quote:Op zondag 26 mei 2013 13:54 schreef Andromache het volgende:
wow, ik voel een nieuwe contacten-feuilleton opkomen El_Thijs en Wolken! Leuk ideetje voor een coproductie voor de column-rubriek alhier op Fok? En misschien kunnen jullie anders een schrijfworkshop verzorgen![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben al bezig een lucratieve deal met de firma Hasbro op te zetten, om een hele nieuwe lijn aan actionfigures te lanceren wat we gaan promoten met cartoons op de zaterdagmorgen. Voor de jeugd.
Zo heb je Weissman, die met een druk op het schakelaartje op zijn rug zomaar 750 squats doet. Met maar liefst 50 verschillende quotes van grote filosofen door de geschiedenis heen.
Of El_Thijs, op zijn blinkende motor met werkende verlichting en racegeluiden.
The Spez! Compleet met toetsenbordje op schoot waar hij dan met zijn vuistje op hamert. En hij kan ook zwaaien met zijn andere hand!
Voor mezelf heb ik eigenlijk alleen als gelieerd artikel de Bangbus in gedachten. En dat ik dan bijvoorbeeld zo nu en dan op de bodem van een pak cornflakes te vinden ben. Net als Boba Fett, dat was ook een zeldzame collectible.
Mja, volgens mij is het ooit begonnen met hatelijke opmerkingen vanuit Weissman richting mij. Dus ik denk dat je die vraag beter andersom kan stellen.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:12 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Zo'n figuur als?? Heb je uberhaubt ooit de moeite genomen om Weissman eens te ontmoeten?
Gezien jou opmerkingen richting Weiss steeds lijkt me dat niet..
Je zou inplaats van steeds hatelijk te doen ook eens het initiatief kunnen nemen om hem op een andere manier te leren kennen, dan zul je namelijk merken dat hij eigenlijk best een goeie gozer is..
Ik ben ook niet zovaak actief meer binnen dit topic en ik snap zijn punt wel dat men zich afvraagt wat mensen hier doen als ze niet van plan zijn om ook maar enige meeting bij te wonen
Spezmeister!! In mijn optiek heet die bandwagon 'por hem effe zodat ie uit zijn hol kruipt want we zijn benieuwd naar The Spez'quote:Op zondag 26 mei 2013 14:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, volgens mij is het ooit begonnen met hatelijke opmerkingen vanuit Weissman richting mij. Dus ik denk dat je die vraag beter andersom kan stellen.
En dat geldt niet alleen voor hem maar ook voor de anderen die graag op "zeik Spezza af" bandwagon zijn gesprongen.
Verkeerde tactiek dusquote:Op zondag 26 mei 2013 14:29 schreef Andromache het volgende:
[..]
Spezmeister!! In mijn optiek heet die bandwagon 'por hem effe zodat ie uit zijn hol kruipt want we zijn benieuwd naar The Spez'
Dat afzeiken werp je ook een beetje op jezelf af denk je niet?.. je zou hem ook kunnen dm-en en het via die weg uit kunnen "vechten"quote:Op zondag 26 mei 2013 14:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, volgens mij is het ooit begonnen met hatelijke opmerkingen vanuit Weissman richting mij. Dus ik denk dat je die vraag beter andersom kan stellen.
En dat geldt niet alleen voor hem maar ook voor de anderen die graag op "zeik Spezza af" bandwagon zijn gesprongen.
quatsch. niet zeiken, gewoon komen.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:37 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zit niet in een hol hoor
En ik wil best naar een meet gaan hoor, maar als mensen het nodig vinden om je niet welkom te laten voelen, dan kan ik mijn tijd voor nuttigere dingen gebruiken.
dit dus.. als je altijd maar blijft hangen in dezelfde gedachtes kom je er nooit van af.. de meets die ik heb bijgewoond zijn me altijd goed bevallen dus stop met zeuren en onderneem actiequote:
Ah jah, ik riep het over mij af dat iemand out of the blue het nodig vond om mij continue maar af te zeikenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:38 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat afzeiken werp je ook een beetje op jezelf af denk je niet?.. je zou hem ook kunnen dm-en en het via die weg uit kunnen "vechten"
Deze discussie heb ik hier nu al zovaak voorbij zien komen en als het dan ook nog iets op zou leveren maar het is elke keer de zelfde onzin die ik lees.. "hij begon dus ik doe het terug" kom op hoe oud ben je?
Je negatieve houding in general nodigt daar wel verschrikkelijk toe uit moet ik zeggen, Spez. Kruip eens uit die eeuwige slachtofferrol, relax en lach eens wat vaker! Dat maakt het leven een stuk fijner in plaats van al die negativiteit op een verder aangename zondagmiddag.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah jah, ik riep het over mij af dat iemand out of the blue het nodig vond om mij continue maar af te zeiken
En ik doe verder weinig terug hoor...
Maar goed, dit is wat ik bedoel met de bandwagon, want weissman doet niks verkeerd en spezza roept het over zich af... Uhu right
Ja, als je selectief gaat reageren dan doe je het toch echt wel zelf.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:42 schreef Spezza19 het volgende:
Maar goed, dit is wat ik bedoel met de bandwagon, want weissman doet niks verkeerd en spezza roept het over zich af... Uhu right
Epic post. Ever.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben al bezig een lucratieve deal met de firma Hasbro op te zetten, om een hele nieuwe lijn aan actionfigures te lanceren wat we gaan promoten met cartoons op de zaterdagmorgen. Voor de jeugd.
Zo heb je Weissman, die met een druk op het schakelaartje op zijn rug zomaar 750 squats doet. Met maar liefst 50 verschillende quotes van grote filosofen door de geschiedenis heen.
Of El_Thijs, op zijn blinkende motor met werkende verlichting en racegeluiden.
The Spez! Compleet met toetsenbordje op schoot waar hij dan met zijn vuistje op hamert. En hij kan ook zwaaien met zijn andere hand!
Voor mezelf heb ik eigenlijk alleen als gelieerd artikel de Bangbus in gedachten. En dat ik dan bijvoorbeeld zo nu en dan op de bodem van een pak cornflakes te vinden ben. Net als Boba Fett, dat was ook een zeldzame collectible.
Ik zal al mijn kunsten uit de kast trekken.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:54 schreef Andromache het volgende:
The Spez, net als The Stig. Hij is er altijd, maar geen idee wie 'ie nou werkelijk is
Personages als The Spez, Weiss... wow, ik voel een nieuwe contacten-feuilleton opkomen El_Thijs en Wolken! Leuk ideetje voor een coproductie voor de column-rubriek alhier op Fok? En misschien kunnen jullie anders een schrijfworkshop verzorgen![]()
Ik denk dat er van iedereen hier die weleens op een meet geweest is niemand is die er achteraf spijt van had. En dat zegt wel wat. Wat The Spez betreft kan ik het alleen maar hopen.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:54 schreef CherryLips het volgende:
De meets zien er leuk uit, hopelijk kan ik me over m'n twijfels heen zetten(huuuu nieuwe mensen!) en ik ben dol op pindakaas.
O, en ik heb Spezza inderdaad een keer ontmoet, en toen was hij in ieder geval heel anders dan hier op Fok.
Cue_ ook.quote:
Ah joh, ze knallen je Enschede zo uit.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan zowel naar de meet in Enschede komen als naar het boerengolven
Zijn er trouwens meer details over de meet van Enschede? Ik moet nl nog wel thuis kunnen komen met de trein...
Mocht ik gaan dan kan ik je wel oppikken en thuis afzetten?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn er trouwens meer details over de meet van Enschede? Ik moet nl nog wel thuis kunnen komen met de trein...
Aardig aangeboden maar:quote:Op zondag 26 mei 2013 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Mocht ik gaan dan kan ik je wel oppikken en thuis afzetten?
Ik ben het aan het overwegen, de avond ervoor heb ik al een bruiloft.
En dat is walgelijk omrijden zeker?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aardig aangeboden maar:
Mijn moeder zit dat weekend in Engeland en mijn stiefpa heeft mij liever ook niet dat weekend. Dus ben ik op mijn kamertje in Wageningen dat weekend.
Als jij richting Arnhem wilt rijden is het niet omquote:Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat is walgelijk omrijden zeker?
Geen idee, aardrijkskundig gezien ben ik een enorme flapdrol...
Ik overweeg het nog even. Ik ben er gek genoeg voor, dat vooropgesteld.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als jij richting Arnhem wilt rijden is het niet omWageningen - Zwolle is iets van 70 of 80 km...
Ga maar google mappen, dan bedenk je je nogwelquote:Op zondag 26 mei 2013 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik overweeg het nog even. Ik ben er gek genoeg voor, dat vooropgesteld.
Dito, en Wolken heeft geweldige humor ook nog. Je doet zo leuke contacten op.quote:
Ik ook van jouquote:Op zondag 26 mei 2013 22:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dito, en Wolken heeft geweldige humor ook nog. Je doet zo leuke contacten op.
H_J kan koken en is een pater familias
Sekh is superlief en mijn eerste fokvriendin
Cue ook en die giechelt wel eens zelfs
Mystikvm is ontzettend goed in Buzzen
Weiss geeft de beste knuffels ever en zorgt dat iedereen het leuk heeft, op de voet gevolgd door El_Thijs, die de lachers ook al op zijn hand heeft
MsMessy heeft ook ongezouten humor en maakt heel interessante mixdrankjes waar je flink van katert
Andro organiseert fantastische meets waar ik wederom alvast een beetje kennis mocht maken met nieuwe leuke fokkers
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Wat?
Indien mooi weer, boerengolfen en voor de liefhebber aansluitend wat eten in Arnhem
De naam zegt het al, golfen op een weiland, waarbij je de natuurlijke obstakels in de vorm van sloten en koeien moet ontwijken. Het klinkt onwijs suf, maar het is stiekem best geinig om te doen !
Waar?Op korte afstand van Arnhem CS kun je boerengolfen. In het centrum zijn er meer dan genoeg eetgelegenheden om uit te kiezen.
Wanneer?Zaterdag 6 juli. Golfen van 3 tot 5 en van half 6 tot half 8 ergens wat eten.
Er moet van tevoren gereserveerd worden, dus het zou fijn zijn als aanmeldingen bijtijds doorgegeven worden.
Kosten Golfen is ¤7,50 p.p Eten zal in een betaalbaar tentje plaatsvinden.
Organisatie Filatelistfetisjist
Aanmelden Copy-paste deze post en zet je naam in het rijtje hieronder.
Mensen die zeker komen:
Filatelistfetisjist
ieniminimuis
Mensen die misschien komen:
Eefje801
El_Thijs
Wolken
-Splash-
Izzit
quote:Waar ?
Enschede.
Wanneer ?
8 Juni, ergens in de middag.
Wie komen er ?
Weissman
El_Thijs
Cue_
ieniminimuis
Misschien
RedFever007
Filatelistfetisjist
Andromache
Piles
Volgens mij heb ik de lijst van Parkpop gemistquote:Wat?
TT-meet in Assen: Ronkende motoren en ronkende gitaren, kermis, marktjes en bier. Nightride en veel muziek. http://ttfestival.nl/
Waar?
In Assen, Drenthe. Festival is verspreid over de hele stad, alles ligt dicht bij elkaar. Verzamelplaats en andere details volgen nog. Het is goed bereikbaar met het OV en er worden door de NS extra treinen ingezet, ook een nachttrein.
Kom je met de motor dan is er gratis een bewaakte parkeermogelijkheid. Volgens mij geldt dit ook voor auto's. Hou wel rekening met een flinke drukte op de weg, hebben wij ook eens file's hier
Wanneer?
Vrijdag 28 juni 2013. Het begint vanaf een uur of 14.00 en je kan het zo laat maken als je zelf wil.
Kosten
Geen entree, versnapering kun je door de hele stad kopen, winkels zijn ook gewoon open.
Organisatie
Eefje801.
Er is eventueel nog voor één of twee mensen de mogelijkheid om bij mij te overnachten, Wolken en El_Thijs hebben dibs op de huiskamer, op zolder is nog plek voor twee mensen. Waarschijnlijk zullen we ook bij mij verzamelen maar het is altijd mogelijk om eerder of later te komen in overleg. Als daar animo voor is kunnen we ook bij mij thuis even wat eten tussendoor.
Aanmelden
Copy paste deze post en zet je naam in het rijtje hieronder.
Mensen die zeker komen
Wolken
El_Thijs
Izzit
Andromache
Eefje801
Hancock88
Mensen die misschien komen
Minthy
Splash
Ik bedacht het me netquote:
Kan oom Aart je niet halen en brengen?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is al goed.... ALS je tenminste wel naar Parkpop komt!quote:Op zondag 26 mei 2013 22:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik bedacht het me net![]()
Hoe kan ik dit goedmaken?
En dan Yuki, met haar vlijmscherpe humoristische opmerkingen, gulle lach en fantastische oneliners als het even nodig is..ja ... fokkers![]()
Sorry..
..okee, dealquote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is al goed.... ALS je tenminste wel naar Parkpop komt!
Meneer Aart vindt het niet zo goed dat ik op stap ga...quote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kan oom Aart je niet halen en brengen?
Ik moet ineens denken aan mijn allereerste FoBo-verhaal.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie net dat het in de middag is, dus zolang ik rond 9 uur 's avond naar huis ga is er niets aan het handje
De laatste trein gaat net wat later hoor!quote:Op zondag 26 mei 2013 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Zie net dat het in de middag is, dus zolang ik rond 9 uur 's avond naar huis ga is er niets aan het handje
Ik woon in een studentendorp. Je komt hier alleen met de bus die om 12 uur voor het laatst komt, echt drama is het.quote:
Ik had al zoiets verwachtquote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik woon in een studentendorp. Je komt hier alleen met de bus die om 12 uur voor het laatst komt, echt drama is het.
Dat is best teleurstellend in een studentendorp.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik woon in een studentendorp. Je komt hier alleen met de bus die om 12 uur voor het laatst komt, echt drama is het.
Dichtbijzijnde treinstation is 8 km verderop... Dus eventueel nog fietsbaar, maar ook daar komen de treinen niet zo heel laat meer aan.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is best teleurstellend in een studentendorp.
Eefje rookt minstens zoveel als ik, en dat is best een opgave. En verder is ze erg liev.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dito, en Wolken heeft geweldige humor ook nog. Je doet zo leuke contacten op.
H_J kan koken en is een pater familias
Sekh is superlief en mijn eerste fokvriendin
Cue ook en die giechelt wel eens zelfs
Mystikvm is ontzettend goed in Buzzen
Weiss geeft de beste knuffels ever en zorgt dat iedereen het leuk heeft, op de voet gevolgd door El_Thijs, die de lachers ook al op zijn hand heeft
MsMessy heeft ook ongezouten humor en maakt heel interessante mixdrankjes waar je flink van katert
Andro organiseert fantastische meets waar ik wederom alvast een beetje kennis mocht maken met nieuwe leuke fokkers
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan
Ede-Wageningenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dichtbijzijnde treinstation is 8 km verderop...
Dat is aardigquote:Op zondag 26 mei 2013 22:39 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ede-WageningenAfhankelijk van mijn deelname en de status van mijn auto (
) kun je wel een lift krijgen naar Wageningen.
Oh dat zou supergoed uitkomen met de reis naar Enschede.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is aardig![]()
Mijn dank is nu al groot
![]()
Mocht we ooit naar dezelfde meet gaan en je gaat met de trein; ik kan mensen met korting meenemen.
De Bagwan is er niks bij hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 23:39 schreef minthy het volgende:
Ik vind het nogal sektarisch overkomen, eerlijk gezegd...
Ik wil best m'n baard laten staan hoor maar ik vertik het om in oranje gewaden te gaan lopen. Met houten kralenquote:
Heb jij ook baardhaartjes?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil best m'n baard laten staan hoor maar ik vertik het om in oranje gewaden te gaan lopen. Met houten kralen
Nee, gelukkig niet. Maar goed, je kan altijd kijken wat de mogelijkheden zijn natuurlijk.quote:
Zal ik Huppel even vragen om die feiten te bevestigenquote:Op zondag 26 mei 2013 19:16 schreef Spezza19 het volgende:
Als je je plasje wilt doen in dit topic, doe het dan wel met de juiste feiten...
Heb nog niks specifiek gepland. Ik dacht er zelf om rond een uurtje of 2-3 af te spreken. De stad/het centrum in. Drankje. En daarna kijken hoe het loopt en waar iedereen zin in heeft. Zoals altijd eigenlijk.quote:
Geen commentaar.quote:
It's all good. Enschede, de plees toe bie.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Lijkt me goed plan(voor zover het een plan heet
)
quote:Op maandag 27 mei 2013 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
Enschede ga ik wellicht wel redden de 8e. Ben al een tijdje niet meer op meets geweest, wordt weer eens tijd.
Weet het nog niet zeker aangezien ik geld probeer te besparen deze maand.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Waar ?
Enschede.
Wanneer ?
Wie komen er ?
Weissman
El_Thijs
Cue_
ieniminimuis
Mystik
Misschien
RedFever007
Filatelistfetisjist
Andromache
Piles
sylvesterrr
freshy98
--
Afhankelijk van of ik nog een beetje op tijd in Enschede kan zijn.
Mocht er voor iemand uit Noord-Brabant nog een overnachtingsplekje zijn dan houd ik me aanbevolen en mag je me op zeker komen zetten!quote:Wat?
TT-meet in Assen: Ronkende motoren en ronkende gitaren, kermis, marktjes en bier. Nightride en veel muziek. http://ttfestival.nl/
Waar?
In Assen, Drenthe. Festival is verspreid over de hele stad, alles ligt dicht bij elkaar. Verzamelplaats en andere details volgen nog. Het is goed bereikbaar met het OV en er worden door de NS extra treinen ingezet, ook een nachttrein.
Kom je met de motor dan is er gratis een bewaakte parkeermogelijkheid. Volgens mij geldt dit ook voor auto's. Hou wel rekening met een flinke drukte op de weg, hebben wij ook eens file's hier
Wanneer?
Vrijdag 28 juni 2013. Het begint vanaf een uur of 14.00 en je kan het zo laat maken als je zelf wil.
Kosten
Geen entree, versnapering kun je door de hele stad kopen, winkels zijn ook gewoon open.
Organisatie
Eefje801.
Er is eventueel nog voor één of twee mensen de mogelijkheid om bij mij te overnachten, Wolken en El_Thijs hebben dibs op de huiskamer, op zolder is nog plek voor twee mensen. Waarschijnlijk zullen we ook bij mij verzamelen maar het is altijd mogelijk om eerder of later te komen in overleg. Als daar animo voor is kunnen we ook bij mij thuis even wat eten tussendoor.
Aanmelden
Copy paste deze post en zet je naam in het rijtje hieronder.
Mensen die zeker komen
Wolken
El_Thijs
Izzit
Andromache
Eefje801
Hancock88
Mensen die misschien komen
Minthy
Splash
Jdel
Andro, nog even en je wordt in uiterst negatief licht in het eerstvolgende verslag geplaatst!quote:Op zondag 26 mei 2013 22:50 schreef Andromache het volgende:
jahaaa
Eefje801 is lief en supertof en vlot
HJ is grappig
Weiss is grappig en aardig
Sekhmet is supergastvrij
Yuki te kort gesproken maar je lijkt me wel vlot
Comp_Lex is aardig
RedFever007 is vlot en aardig
undeclinable is aardig
Wolken is grappig en aardig en vlot
Sawadie is grappig
de_nachtwacht is aardig
TheSpezzz is tegen mij lief
het gaat maar door en door!! de LIEFDE hier mensen
Dat is je geraden ook!quote:Op maandag 27 mei 2013 18:25 schreef Andromache het volgende:
ik maak het 8 juni alllllemaal goed met jou! sorry.kusjekroel
Funny how?quote:
Je gaat er toch maar aan beginnen?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ik wil graag, maar ik heb de volgende dag om 8 uur rijles. In Apeldoorn. Moet dus nog even kijken.
topic action figure-bedenkeriggrappig, ik bedoel, wow, ik lag dubbelquote:
Succes man!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ik wil graag, maar ik heb de volgende dag om 8 uur rijles. In Apeldoorn. Moet dus nog even kijken.
Festival is leuk maar niet aan mij besteed. Ben 1 keer geweest en toen moest ik uitleggen aan de politie waarom ik zo naar bier rook en ik niks gedronken had.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben nooit naar een (pop)festival geweest. Is dat iets voor ongezellige mensen zoals ik? Zoja, dan wil ik het wel een keer proberen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Festival is leuk maar niet aan mij besteed. Ben 1 keer geweest en toen moest ik uitleggen aan de politie waarom ik zo naar bier rook en ik niks gedronken had.
Nee hoorquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:02 schreef Andromache het volgende:
[..]
topic action figure-bedenkeriggrappig, ik bedoel, wow, ik lag dubbel
Best geinig hoor en je kijkt je ogen uitquote:Op maandag 27 mei 2013 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben nooit naar een (pop)festival geweest. Is dat iets voor ongezellige mensen zoals ik? Zoja, dan wil ik het wel een keer proberen.
Yep, 6 juni de eerste les, 2 juli al examen. Kan ik voortaan de BOB spelen voor dit soort meets.quote:
Kijk.. dat hoor ik graagquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
Yep, 6 juni de eerste les, 2 juli al examen. Kan ik voortaan de BOB spelen voor dit soort meets.
Welkomquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:20 schreef DeMarcus het volgende:
Hey lijkt me zeker eens gezellig om wat contacten op te doen.
Ik lees vooral veel op fokdus wss kent niemand me nog.
Voor mij (als brabander) is het wel een stukje weg hoor.
Ik voorzie een hoop minder logistieke problemen bij toekomstige burchtmeets. Succes, Mystik!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Yep, 6 juni de eerste les, 2 juli al examen. Kan ik voortaan de BOB spelen voor dit soort meets.
De meets gaan echt door het hele land heen, dus da's geen probleem en anders bobt Mystikvm wel een keer voor je.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:20 schreef DeMarcus het volgende:
Hey lijkt me zeker eens gezellig om wat contacten op te doen.
Ik lees vooral veel op fokdus wss kent niemand me nog.
Voor mij (als brabander) is het wel een stukje weg hoor.
Dat doe ik altijd al. Maar dan meer voor mezelf.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
op FB.quote:
sorryquote:
quote:
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je m'n vriendschapsverzoek accepteert, zet ik je er gelijk in!
waren wij ooit niet al vriendjes?
dit komt op mijn day zero project lijst, dus ik moet welquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Angsten zijn er om overwonnen te worden.
Oeh, dit is echt iets voor mij voor op mijn spannendlijstje, lijkt me gaaf, maar geloof dat ik die datum niet kan. Thuis nog even nakijken...quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat?
Euromast abseilen, gevolgd door een borreltje
Wanneer?
27 juli, rond het middaguur
Waar?
Rotterdam
Aanmelden bij:
sylvesterrr, via PM/DM/Facebookgroep
Wie komen er?
sylvesterrr
_Dido_
freshy98
Hungry_Joe
Tijnbrein (komt om ons uit te lachen)
Misschien:
Moeraskat
De kosten voor het abseilen bedragen ¤ 49,50 per persoon.
Welkom!quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:52 schreef DeMarcus het volgende:
ow ff voorstellen mmm
38 jaar oud, woonachtig in Eindhoven, Op zoek naar leuk huisje in de buurt van Breda (ivm familie daar).
Verder werkzaam als applicatie specialist.
Ben een sociaal persoon, ga regelmatig naar popfestivals (wel eens een fokmeet op lowlands meegemaakt, maar de falen eigenlijk altijd daar), ga af en toe uit, doe veel aan sporten (voetbal, volleybal, tennis, hardlopen), ga graag op vakantie (vorige maand wintersport, 2 maanden daarvoor china).
Wil je meer weten DM me maar.
Ja joh. Zou dan wel op ski's gaan staan, en niet op 'n snowboard. En gewoon een beetje naar beneden schuiven op die dingen. Sowieso, hoe vaker je (zonder dingen te breken, uiteraard) pleurt, hoe meer je achteraf hebt om over te lachenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Is dat ook geschikt voor mensen die niet kunnen skiën (nooit op wintersport geweest...)?
Goed idee. Ik heb dit jaar de wintersport over geslagen dus een paar uurtjes op de piste zeg ik geen nee tegen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:35 schreef DeMarcus het volgende:
Keertje indoor skien als meet is ook een idee
Eindhoven rollerbaan vind ik geen goed plan, Zoetermeer of Landgraaf (Snowworld) zou kunnen.
Weet niet of er mensen zin hebben in Skien (of alleen apres-skien;))
Klinkt goed.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja joh. Zou dan wel op ski's gaan staan, en niet op 'n snowboard. En gewoon een beetje naar beneden schuiven op die dingen. Sowieso, hoe vaker je (zonder dingen te breken, uiteraard) pleurt, hoe meer je achteraf hebt om over te lachen
dan kun je afstrepen. Werkt beter dan: ik wil ooit nog eens...quote:
ik heb 't één keer gedaan en ben erachter gekomen dat ik heel dat skiën geen hol aan vindquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Is dit ook een goede generale repetitie voor een wintersportvakantie?
Ik krijg bijna ieder jaar de vraag of ik mee wil op wintersport. Het lijkt mij wel een keer leuk om mee te gaan, dan weet ik tenminste of het wat voor me is. Maar jah, dan vind ik dat ik wel enigszins moet kunnen skiën..quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb 't één keer gedaan en ben erachter gekomen dat ik heel dat skiën geen hol aan vindnou ja, voor zo'n middagje op zo'n baan is 't lachen, maar zou er geen vakantie aan besteden! Het is denk ik wel heel anders, en vooral erg druk, al zal dat liggen aan waar en wanneer je gaat. Wij gingen toen naar de Uithof in Den Haag.
Ja ! (vind ik) je hebt er dan tenminste al eens op gestaan.quote:[..]
Klinkt goed.
Is dit ook een goede generale repetitie voor een wintersportvakantie?
ja man, leuk!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:35 schreef DeMarcus het volgende:
Keertje indoor skien als meet is ook een idee
Eindhoven rollerbaan vind ik geen goed plan, Zoetermeer of Landgraaf (Snowworld) zou kunnen.
Weet niet of er mensen zin hebben in Skien (of alleen apres-skien;))
Haha, echt wel : + , soort bucketlist zoals iemand al postte. Al gaat het me niet (meer) zozeer om het kunnen afstrepen maar meer om op er saaie dag er een saaie dag er iets uit te kunnen plukken! Hij is aardig lang, het is meer een dromenlijstje waar vanalles in staat, ook spannende dingen dusquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:46 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dan kun je afstrepen. Werkt beter dan: ik wil ooit nog eens...
Al denk ik niet dat myxomatosekonijn ook echt een lijst heeft, of wel?
Zoiets inderdaadquote:
Wishlistquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Haha, echt wel : + , soort bucketlist zoals iemand al postte. Al gaat het me niet (meer) zozeer om het kunnen afstrepen maar meer om op er saaie dag er een saaie dag er iets uit te kunnen plukken! Hij is aardig lang, het is meer een dromenlijstje waar vanalles in staat, ook spannende dingen dus
Kom gewoon gezellig abseilen. Of in ieder geval koekeloeren ("hé, valt er nou iemand uit de lucht?!").quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een lijst met dingen die ik absoluut niet wil doen. Abseilen en skiën zijn er daar 2 van.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een lijst met dingen die ik absoluut niet wil doen. Abseilen en skiën zijn er daar 2 van.
Nooit gevlogen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:47 schreef Andromache het volgende:
skydiven.... ik ben bang dat ik in het vliegtuig van hoogtevrees een hartstilstand krijg. het gevoel in de lucht lijkt me wel heel gaaf, maar nee.
Ze is bang dat ze in het vliegtuig van hoogtevrees een hartstilstand krijgt. Dan zou ze bij reguliere vluchten ook al last moeten hebben van hoogtevrees.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is toch even wat anders dan zelf door de lucht vallen/zweven
Ik hang bij een reguliere vlucht anders niet uit een luik, met in de diepte iets wat op een lappendeken lijkt en waar voor mijn gevoel mijn voeten zouden moeten zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze is bang dat ze in het vliegtuig van hoogtevrees een hartstilstand krijgt. Dan zou ze bij reguliere vluchten ook al last moeten hebben van hoogtevrees.
Jij organiseert, dus jij bepaaldquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:32 schreef DeMarcus het volgende:
Ok veel interesse voor skien, welke dag komt uit / wanneer staat er nog niets
Een zaterdag lijkt mij het handigste.
dit inderdaad. doodeng! met je benen over de rand van het luik, brrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik hang bij een reguliere vlucht anders niet uit een luik, met in de diepte iets wat op een lappendeken lijkt en waar voor mijn gevoel mijn voeten zouden moeten zijn.Snap het wel van Andro.
Geloof mij, op dat moment heb je geen tijd om bang te wordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
dit inderdaad. doodeng! met je benen over de rand van het luik, brrrrrrrrrrrrrrr
Ik heb ook enorme hoogtevrees, maar niet bij vliegen. Wel bij dingen waarbij ik over een rand naar beneden kijk, of onder mijn voeten geen "vaste" bodem zie.quote:
Zoetermeer leek me wat makkelijker, als iedereen landgraaf prefereerd is dat voor mij ook goed, vanaf brabant is het net zo verquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:03 schreef jdel het volgende:
Dat skieen in Landgraaf is wel een leuk idee trouwens.
Lang geleden dat ik daar ben geweest. Uberhaupt lang geleden dat ik op skies heb gestaan eigenlijk
Ik vraag me eigenlijk af of dat ook geschikt is voor mensen die wel kunnen skien. Het leek mij altijd maar niks. Een zo'n klein baantje .. Is een weekend winterberg (of dag) winterberg niet beterquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Is dat ook geschikt voor mensen die niet kunnen skiën (nooit op wintersport geweest...)?
in Juni?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af of dat ook geschikt is voor mensen die wel kunnen skien. Het leek mij altijd maar niks. Een zo'n klein baantje .. Is een weekend winterberg (of dag) winterberg niet beter?
Lange termijn visiequote:
plan alvast wat in voor decemberquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Lange termijn visieIk ben altijd wel in voor skien, mits op sneeuw. Op een fake helling lijkt me eigenlijk niks.
Ben voor hoor. Maar dan zal het bijv. al snel een 1/2 dagen trip worden inclu reizen. Ik ga sowieso skien rond die tijd, altijd wel wat in de goedkopere (zuip/feest) regio's zoals Zakopane.quote:
Snap ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik hang bij een reguliere vlucht anders niet uit een luik, met in de diepte iets wat op een lappendeken lijkt en waar voor mijn gevoel mijn voeten zouden moeten zijn.Snap het wel van Andro.
Ik zal jullie bewijzen (met video) dat het helemaal niet eng is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
dit inderdaad. doodeng! met je benen over de rand van het luik, brrrrrrrrrrrrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt mij ook heel tof, maar ik ben ook bang dat ik een rolberoerte krijg van angst, en alles laat lopen (boven en onder).quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:47 schreef Andromache het volgende:
skydiven.... ik ben bang dat ik in het vliegtuig van hoogtevrees een hartstilstand krijg. het gevoel in de lucht lijkt me wel heel gaaf, maar nee.
Het is vanaf station Arnhem CS een klein stukje met de bus, en daarna nog 10 minuten lopenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is deze?
Vraagje over die golfmeet om maar weer over leuke dingen te praten. Is dat een beetje te doen met het OV?
Dit is past het begin. Russische roulette staat daarna op het programmaquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:31 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Skydiven, abseilen, het lijkt wel een ontmoetingstopic voor mensen met een defect in de adrenalineklieren.
We doen mijn variant. 1 lege kamer en 5 volle in plaats van andersom.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is past het begin. Russische roulette staat daarna op het programma
Oke is goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We doen mijn variant. 1 lege kamer en 5 volle in plaats van andersom.
Dit had je natuurlijk ook zelf kunnen doen lieve Cue_quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:38 schreef Cue_ het volgende:
Weiss kan je miss erbij zetten wat voor dag t is.. ma of zondag etc. Kan je snellee zien of t kan
Eens. Maar was een spontaan idee nu ik op de loopband sta met mn telefoon in mn handenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dit had je natuurlijk ook zelf kunnen doen lieve Cue_
Want Weiss hoeft niet in zijn eentje alle lijstjes bij te houden lijkt me. (ik weet dat het makkelijk terug te vinden is met dat oranje, maar dan toch)
Één hele minuut (oid) niet na (kunnen) denken en de wereld op je af zien komen en daarna gewoon genieten van het uitzicht terwijl je naar beneden zweeft, heerlijk!quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is toch even wat anders dan zelf door de lucht vallen/zweven
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:31 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Skydiven, abseilen, het lijkt wel een ontmoetingstopic voor mensen met een defect in de adrenalineklieren.
Dat wordt dan wel de kortste meet ooit in de geschiedenis van dit topic. Heb je zo'n hekel aan ons?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We doen mijn variant. 1 lege kamer en 5 volle in plaats van andersom.
quote:
Hij weet niet dat ik er stiekem losse flodders in doequote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:45 schreef MsMessy het volgende:
Even een overzicht;
Meets in de planning:
Donderdag 6 Juni 3012
Texel, skydiven
Via sylvesterrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 8 juni 2013 Borrelen in Enschede (Opgeven bij Weissman)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 22 Juni, 10 AM. Zoetermeer, Indoor skiën (Aanmelden bij DeMarcus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 28 juni 2013 - 13:00 uur TT in Assen (Opgeven bij Eefje801)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 30 juni 2013 - 14:00 uur Parkpop in Den Haag (Opgeven bij Yuki)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 6 juli 2013 Nabij Arnhem. Boerengolf van 3 tot 5 en van half 6 tot half 8 ergens wat eten. (Opgeven bij Filatelistfetisjist)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 27 juli, rond het middaguur Rotterdam, Euromast abseilen, gevolgd door een borreltje (Via sylvesterrr, via PM/DM/Facebookgroep)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Za en Zo 12 - 13 Oktober K3 in HMH, Amsterdam
Opgeven bij WeissSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Filatelistfetisjist op 29-05-2013 21:21:16 ]![]()
goed bezig kanjerrrrrrr== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Wat?
Indien mooi weer, boerengolfen en voor de liefhebber aansluitend wat eten in Arnhem
De naam zegt het al, golfen op een weiland, waarbij je de natuurlijke obstakels in de vorm van sloten en koeien moet ontwijken. Het klinkt onwijs suf, maar het is stiekem best geinig om te doen !
Waar?Op korte afstand van Arnhem CS kun je boerengolfen. In het centrum zijn er meer dan genoeg eetgelegenheden om uit te kiezen.
Wanneer?Zaterdag 6 juli. Golfen van 3 tot 5 en van half 6 tot half 8 ergens wat eten.
Er moet van tevoren gereserveerd worden, dus het zou fijn zijn als aanmeldingen bijtijds doorgegeven worden.
Mensen die zeker komen:
Filatelistfetisjist
ieniminimuis
Eefje801
El_Thijs
Wolken
-Splash-
Izzit
tijnbrein14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Wat?
Mensen die zeker komen:
Filatelistfetisjist
ieniminimuis
Eefje801
El_Thijs
Wolken
-Splash-
Izzit
tijnbrein
minthyTante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Thanks! Als ik (of iemand anders) de discipline op kan brengen om dit overzicht aan het begin van elk topic te plaatsen kan dit hopelijk wel handig werken.quote:
Tijn en MinthyJullie zijn ook in mijn totaaloverzicht opgenomen.
![]()
Gewoon in de OP die post14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wat?
Mensen die zeker komen:
Filatelistfetisjist
ieniminimuis
Eefje801
El_Thijs
Wolken
-Splash-
tijnbrein
Zojuist een vakantie geboekt voor die week dus ik moet verstek laten gaan.![]()
Mooi overzicht trouwens, overzichtelijk zo!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:22 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
JammerHet overzicht is aangepast.
![]()
Ik kom 8 juni misschien. Hangt er vanaf of ik tegen die tijd zin heb om 150km te rijden
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Wat?
Wanneer?
Waar?
Rotterdam
Aanmelden bij:
Wie komen er?
sylvesterrr
_Dido_
freshy98
Hungry_Joe
Pinkdwarf
Misschien:
Moeraskat
De kosten voor het abseilen bedragen ¤ 49,50 per persoon.You can only have the sunshine after the rain..![]()
Wat?
Wanneer?
Waar?
Rotterdam
Aanmelden bij:
Wie komen er?
sylvesterrr
_Dido_
freshy98
Pinkdwarf
Misschien:
Moeraskat
De kosten voor het abseilen bedragen ¤ 49,50 per persoon.![]()
Gezelligquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik kom 8 juni misschien. Hangt er vanaf of ik tegen die tijd zin heb om 150km te rijden![]()
Waar ?
Enschede.
Wanneer ?
Wie komen er ?
Weissman
El_Thijs
Cue_
ieniminimuis
Mystik
Andromache
Filatelistfetisjist
Misschien
RedFever007
Piles
Blind_Guardian![]()
Waar ?
Enschede.
Wanneer ?
Wie komen er ?
Weissman
El_Thijs
Cue_
ieniminimuis
Mystik
Andromache
Filatelistfetisjist
sylvesterrr
Misschien
RedFever007
Piles
Blind_Guardian![]()
Ik kom er via pm nog even op terug, hangt even af van iemand die ook misschien komt en een slaapplek nodig had maar weet het volgende week welquote:Op maandag 27 mei 2013 17:37 schreef jdel het volgende:
[..]
Mocht er voor iemand uit Noord-Brabant nog een overnachtingsplekje zijn dan houd ik me aanbevolen en mag je me op zeker komen zetten!![]()
Anders moet ik even kijken of ik kom.Daarnaast heb ik begrepen dat het OV extra vroeg in de ochtend extra treinen inzet die terug richting de bewoonde wereld gaan
Heb ik het trouwens goed dat tot nu toe El_Thijs en Wolken een overnachtingsplek hebben gereserveerd?
En misschien dat Andromache ook een plekje voor mensen beschikbaar heeft?
Hier wat extra info ivm reizen voor de TT-meet:
Bereikbaarheid
Kom met het openbaar vervoer!
TT Races en TT Festival Assen zijn goed bereikbaar met de bus
De TT Races en het TT Festival zijn ieder jaar goed bereikbaar met de bus.
Er rijden veel extra bussen van en naar Assen en het TT Circuit.
Uitgebreide informatie over dienstregelingen van de pendelbussen en nachtbussen staat onderaan deze pagina.
Extra treinen NS
De NS rijdt voor de bezoekers van het TT Festival op zaterdag met extra vroege stoptreinen richting Zwolle en Groningen.
Zaterdag overdag rijdt de NS met langere treinen en zet daarnaast ook extra treinen in.
Gratis en veilig parkeren voor motoren
Univé is ook dit jaar weer sponsor van het TT Festival in Assen. Daarom kunt u uw motor tijdens het evenement gratis en veilig parkeren op één van de bewaakte Univé Free & Safe parkings. De parkeerplaats op het Abel Tasmanplein is op 27 en 28 juni 2013 open, de parkeerplaats op de Stationsstraat op 28 juni. De openingstijden zijn van 12.00 uur tot 04.00 uur s nachts.
Op de plattegrond hieronder ziet u precies waar u ons kunt vinden. U bent van harte welkom!![]()
Goed bezig syl!quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Waar ?
Enschede.
Wanneer ?
Wie komen er ?
Weissman
El_Thijs
Cue_
ieniminimuis
Mystik
Andromache
Filatelistfetisjist
sylvesterrr
Misschien
RedFever007
Piles
Blind_Guardian"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Onder voorbehoud trouwens.quote:Eerst de tandemsprong twee dagen daarvoor zien te overleven.
Ik vertrouw erop dat dat wel goedkomt, dus don't worry.
![]()
![]()
Succesquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Onder voorbehoud trouwens.Eerst de tandemsprong twee dagen daarvoor zien te overleven.
14 SHADES OF GREY
Ik vang je wel op. Sterke rug en al dat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Onder voorbehoud trouwens.Eerst de tandemsprong twee dagen daarvoor zien te overleven.
Ik vertrouw erop dat dat wel goedkomt, dus don't worry.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vang je wel op. Sterke rug en al dat.![]()
![]()
Even een skydivetip, laat het NIET filmen. Het lijkt best aardig om het te vereeuwigen. maar geen vrouw is onder de indruk als ze je wangen achter je oren ziet flapperen![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Even een skydivetip, laat het NIET filmen. Het lijkt best aardig om het te vereeuwigen. maar geen vrouw is onder de indruk als ze je wangen achter je oren ziet flapperen
Gewoon je 'certificaat' daarvoor gebruiken, geen foto's/film.![]()
Misschien wel, als er interesse is graag PM/DM!quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:18 schreef eefje801 het volgende:
En misschien dat Andromache ook een plekje voor mensen beschikbaar heeft?== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Ik heb al betaald voor de video-opname...quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Even een skydivetip, laat het NIET filmen. Het lijkt best aardig om het te vereeuwigen. maar geen vrouw is onder de indruk als ze je wangen achter je oren ziet flapperen![]()
![]()
Dan stel ik eefje teleurquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Misschien wel, als er interesse is graag PM/DM!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Flapperen maar!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb al betaald voor de video-opname..."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
* _Dido_ lacht.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb al betaald voor de video-opname...To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.![]()
Laat je de opname hier wel zien?14 SHADES OF GREY
Fixed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat?
Wanneer?
Waar?
Rotterdam
Aanmelden bij:
Wie komen er?
sylvesterrr
_Dido_
freshy98
Pinkdwarf
Misschien:
De kosten voor het abseilen bedragen ¤ 49,50 per persoon.
Misschien is een "nee" geworden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog maar een overzicht dan, mooi om zoveel uiteenlopende meets te zien ontstaan vanuit dit initiatief:
Meets in de planning:
Donderdag 6 Juni 2013
Texel, skydiven
Via sylvesterrr
Zaterdag 8 juni 2013
Borrelen in Enschede
Opgeven bij Weissman
Zaterdag 22 Juni, 10 AM.
Zoetermeer, Indoor skiën.
Aanmelden bij DeMarcus
Vrijdag 28 juni 2013 - 13:00 uur
TT in Assen
Opgeven bij Eefje801
Zondag 30 juni 2013 - 14:00 uur
Parkpop in Den Haag
Opgeven bij Yuki
Zaterdag 6 juli 2013
Nabij Arnhem. Boerengolf van 3 tot 5 en van half 6 tot half 8 ergens wat eten.
Opgeven bij Filatelistfetisjist.
Zaterdag 27 juli, rond het middaguur
Rotterdam, Euromast abseilen, gevolgd door een borreltje
Via sylvesterrr, via PM/DM/Facebookgroep
Za en Zo 12 - 13 Oktober
K3 in HMH, Amsterdam
Opgeven bij WeissIt's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!![]()
En nog even een bijgewerkt overzichtje van de aanmeldingen voor de OP![]()
Meets in de planning:SPOILER: Donderdag 6 Juni 2013 - Texel, skydiven (Via sylvesterrr)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 8 juni 2013 - Borrelen in Enschede (Opgeven bij Weissman)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 22 Juni, 10 AM. - Zoetermeer, Indoor skiën (Aanmelden bij DeMarcus)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - 13:00 uur - TT in Assen (Opgeven bij Eefje801)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - 14:00 uur - Parkpop in Den Haag (Opgeven bij Yuki)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Arnhem. Boerengolf van 3 tot 5 en van half 6 tot half 8 ergens wat eten. (Opgeven bij Filatelistfetisjist)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli, rond het middaguur - Rotterdam, Euromast abseilen, gevolgd door een borreltje (Via sylvesterrr, via PM/DM/Facebookgroep)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober - K3 in HMH, Amsterdam-Opgeven bij WeissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb alvast zin in de 8e![]()
![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:16 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Meets in de planning:SPOILER: Donderdag 6 Juni 2013 - Texel, skydiven (Via sylvesterrr)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 8 juni 2013 - Borrelen in Enschede (Opgeven bij Weissman)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 22 Juni, 10 AM. - Zoetermeer, Indoor skiën (Aanmelden bij DeMarcus)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - 13:00 uur - TT in Assen (Opgeven bij Eefje801)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - 14:00 uur - Parkpop in Den Haag (Opgeven bij Yuki)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Arnhem. Boerengolf van 3 tot 5 en van half 6 tot half 8 ergens wat eten. (Opgeven bij Filatelistfetisjist)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli, rond het middaguur - Rotterdam, Euromast abseilen, gevolgd door een borreltje (Via sylvesterrr, via PM/DM/Facebookgroep)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook!SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober - K3 in HMH, Amsterdam-Opgeven bij WeissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb alvast zin in de 8e
En de 28e
"Omae wa mou shindeiru."
Jewaitzquote:![]()
Tisjeboi Weiss.
#straightdudewalksintoagaybar #taart #klitteband #postzegel #tijnbrein #lentekriebels #pindakaas![]()
Wat?
Parkpop!
Wanneer?
30 juni, vanaf ± 14:00 uur
Waar?
Zuiderpark, Den Haag
Aanmelden bij:
Yuki, via PM/DM/Facebookgroep
Wie komen er?
Yuki
Eefje801
Izzit
freshy98
Jofunu-kun
cafpow
Hungry_Joe
de_nachtwacht
vitdijk88
Andromache
Jenelin
Winston3110
Moeraskat
Blind_Guardian
Pinkdwarf
Misschien:
Cue_
ArTiCYou can only have the sunshine after the rain..![]()
Meets in de planning:SPOILER: Donderdag 6 Juni 2013 - Texel, skydiven (Via sylvesterrr)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 8 juni 2013 - Borrelen in Enschede (Opgeven bij Weissman)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 22 Juni, 10 AM. - Zoetermeer, Indoor skiën (Aanmelden bij DeMarcus)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - 13:00 uur - TT in Assen (Opgeven bij Eefje801)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - 14:00 uur - Parkpop in Den Haag (Opgeven bij Yuki)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Arnhem. Boerengolf van 3 tot 5 en van half 6 tot half 8 ergens wat eten. (Opgeven bij Filatelistfetisjist)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli, rond het middaguur - Rotterdam, Euromast abseilen, gevolgd door een borreltje (Via sylvesterrr, via PM/DM/Facebookgroep)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober - K3 in HMH, Amsterdam-Opgeven bij WeissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dus
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: