abonnement Unibet Coolblue
pi_126993056
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:10 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Jij in sociaal isolement? :o
Nee toch?
Ik moet meer onder de mensen komen vind ik.
Tap tap tap
  zaterdag 25 mei 2013 @ 18:52:08 #52
50430 Yuki
Student Midwife
pi_126993767
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Hai, ik meld me hier even voor ik helemaal in een sociaal isolement raak :') :)
Hoi! :)
En welkom!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_126993949
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Hai, ik meld me hier even voor ik helemaal in een sociaal isolement raak :') :)
Wees welkom! :W
  zaterdag 25 mei 2013 @ 19:09:36 #54
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126994296
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik moet meer onder de mensen komen vind ik.
Welkom! Er zit vast wel een meet van jouw gading tussen :)
pi_126996551
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik moet meer onder de mensen komen vind ik.
Hoi :+
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:12:11 #56
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_126999537
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:07 schreef Jenelin het volgende:
Zeepbellen-glijbaan meet combineren met de k3 meet :P . soppend en glibberend de zaal door _O-
Als dat geen spetterend verslag oplevert! Wat jij El_Thijs? ;)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_126999607
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 21:12 schreef Andromache het volgende:

[..]

Als dat geen spetterend verslag oplevert! Wat jij El_Thijs? ;)
Soms heeft het zijn van Kroniekschrijver toch zijn voordelen.

Ik zeg: doen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_127015024
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
k zal eens kijken of ik 8 juni tijd en zin heb om naar Enschede te gaan.

Boerengolf lijkt mij ontzettend leuk!Maar moet ook ff kijken of ik kan ivm verjaardagen.
Beiden, gew doen :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Hai, ik meld me hier even voor ik helemaal in een sociaal isolement raak :') :)
Hoi, hou je toevallig ook van pindakaas ?

[ Bericht 7% gewijzigd door motorbloempje op 28-05-2013 23:36:35 ]
  zondag 26 mei 2013 @ 11:35:24 #59
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127016682
Spezza heeft ongetwijfeld problemen van de een of andere soort m.b.t. mensen toelaten waar ik ook nog niet de vinger op heb weten te leggen, maar Weissman, moet je nu werkelijk elke keer zo hyperactief op hem reageren? dit helpt niet. gooi nou niet weer elke keer olie op het vuur.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_127018459
Ik heb geen problemen met mensen toelaten hoor. Maar waarom zou ik zo'n figuur als Weissman (en hen die vrolijk met hem mee doen) willen ontmoeten?

Oh en Weissman, aangezien je het nodig vindt om weer een domme opmerking over mij te maken; ik heb CL al een keer ontmoet, vandaar mijn reactie. :W
Dus misschien volgende keer even 2 keer nadenken voordat je mij weer belachelijk wilt maken.
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 26 mei 2013 @ 13:16:07 #61
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127019909
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:40 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb geen problemen met mensen toelaten hoor. Maar waarom zou ik zo'n figuur als Weissman (en hen die vrolijk met hem mee doen) willen ontmoeten?

Oh en Weissman, aangezien je het nodig vindt om weer een domme opmerking over mij te maken; ik heb CL al een keer ontmoet, vandaar mijn reactie. :W
Dus misschien volgende keer even 2 keer nadenken voordat je mij weer belachelijk wilt maken.
gast... inhoudelijk heeft Weissman wellicht een punt. je bent nog nooit op een meet geweest, maar laat wel regelmatig je gezicht zien in het topic, in het verleden niet altijd positief (tegenwoordig valt dat mee), er is zelfs een door jou georganiseerde meet in het water gevallen zonder enig bericht. ik kan me goed voorstellen dat dat wrevel opwekt. als je daar nou eens op in gaat....
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_127019913
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:40 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb geen problemen met mensen toelaten hoor. Maar waarom zou ik zo'n figuur als Weissman (en hen die vrolijk met hem mee doen) willen ontmoeten?
Als je Weiss eenmaal hebt ontmoet denk je anders over hem (in positieve zin).
pi_127020529
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef Andromache het volgende:

[..]

gast... inhoudelijk heeft Weissman wellicht een punt. je bent nog nooit op een meet geweest, maar laat wel regelmatig je gezicht zien in het topic, in het verleden niet altijd positief (tegenwoordig valt dat mee), er is zelfs een door jou georganiseerde meet in het water gevallen zonder enig bericht. ik kan me goed voorstellen dat dat wrevel opwekt. als je daar nou eens op in gaat....
Dat snap ik dus ook niet zo goed. Wat doe je hier dan?
quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als je Weiss eenmaal hebt ontmoet denk je anders over hem (in positieve zin).
En dit al helemaal. Weiss is een absolute Eindbaas, en daarin eentje die ALTIJD voor een ander klaarstaat. O+ Ik denk dat The Spez vooral zichzelf tekort doet.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 26 mei 2013 @ 13:54:13 #64
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127021309
The Spez, net als The Stig. Hij is er altijd, maar geen idee wie 'ie nou werkelijk is :D

Personages als The Spez, Weiss... wow, ik voel een nieuwe contacten-feuilleton opkomen El_Thijs en Wolken! Leuk ideetje voor een coproductie voor de column-rubriek alhier op Fok? En misschien kunnen jullie anders een schrijfworkshop verzorgen :Y
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 26 mei 2013 @ 14:12:08 #65
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_127022005
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:40 schreef Spezza19 het volgende:
Maar waarom zou ik zo'n figuur als Weissman (en hen die vrolijk met hem mee doen) willen ontmoeten?

Zo'n figuur als?? Heb je uberhaubt ooit de moeite genomen om Weissman eens te ontmoeten?
Gezien jou opmerkingen richting Weiss steeds lijkt me dat niet..
Je zou inplaats van steeds hatelijk te doen ook eens het initiatief kunnen nemen om hem op een andere manier te leren kennen, dan zul je namelijk merken dat hij eigenlijk best een goeie gozer is..

Ik ben ook niet zovaak actief meer binnen dit topic en ik snap zijn punt wel dat men zich afvraagt wat mensen hier doen als ze niet van plan zijn om ook maar enige meeting bij te wonen
There is nothing permanent except change.
pi_127022317
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:54 schreef Andromache het volgende:
The Spez, net als The Stig. Hij is er altijd, maar geen idee wie 'ie nou werkelijk is :D

Personages als The Spez, Weiss... wow, ik voel een nieuwe contacten-feuilleton opkomen El_Thijs en Wolken! Leuk ideetje voor een coproductie voor de column-rubriek alhier op Fok? En misschien kunnen jullie anders een schrijfworkshop verzorgen :Y
Ik ben al bezig een lucratieve deal met de firma Hasbro op te zetten, om een hele nieuwe lijn aan actionfigures te lanceren wat we gaan promoten met cartoons op de zaterdagmorgen. Voor de jeugd.

Zo heb je Weissman, die met een druk op het schakelaartje op zijn rug zomaar 750 squats doet. Met maar liefst 50 verschillende quotes van grote filosofen door de geschiedenis heen.

Of El_Thijs, op zijn blinkende motor met werkende verlichting en racegeluiden.

The Spez! Compleet met toetsenbordje op schoot waar hij dan met zijn vuistje op hamert. En hij kan ook zwaaien met zijn andere hand!

Voor mezelf heb ik eigenlijk alleen als gelieerd artikel de Bangbus in gedachten. En dat ik dan bijvoorbeeld zo nu en dan op de bodem van een pak cornflakes te vinden ben. Net als Boba Fett, dat was ook een zeldzame collectible.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 26 mei 2013 @ 14:21:48 #67
103397 minthy
Lief-ish
pi_127022319
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:54 schreef Andromache het volgende:


wow, ik voel een nieuwe contacten-feuilleton opkomen El_Thijs en Wolken! Leuk ideetje voor een coproductie voor de column-rubriek alhier op Fok? En misschien kunnen jullie anders een schrijfworkshop verzorgen :Y
Ik zou die workshop wel willen volgen!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 26 mei 2013 @ 14:23:23 #68
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127022387
quote:
6s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik ben al bezig een lucratieve deal met de firma Hasbro op te zetten, om een hele nieuwe lijn aan actionfigures te lanceren wat we gaan promoten met cartoons op de zaterdagmorgen. Voor de jeugd.

Zo heb je Weissman, die met een druk op het schakelaartje op zijn rug zomaar 750 squats doet. Met maar liefst 50 verschillende quotes van grote filosofen door de geschiedenis heen.

Of El_Thijs, op zijn blinkende motor met werkende verlichting en racegeluiden.

The Spez! Compleet met toetsenbordje op schoot waar hij dan met zijn vuistje op hamert. En hij kan ook zwaaien met zijn andere hand!

Voor mezelf heb ik eigenlijk alleen als gelieerd artikel de Bangbus in gedachten. En dat ik dan bijvoorbeeld zo nu en dan op de bodem van een pak cornflakes te vinden ben. Net als Boba Fett, dat was ook een zeldzame collectible.
_O- _O_ ^O^
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_127022551
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:12 schreef LaPeach het volgende:

[..]

Zo'n figuur als?? Heb je uberhaubt ooit de moeite genomen om Weissman eens te ontmoeten?
Gezien jou opmerkingen richting Weiss steeds lijkt me dat niet..
Je zou inplaats van steeds hatelijk te doen ook eens het initiatief kunnen nemen om hem op een andere manier te leren kennen, dan zul je namelijk merken dat hij eigenlijk best een goeie gozer is..

Ik ben ook niet zovaak actief meer binnen dit topic en ik snap zijn punt wel dat men zich afvraagt wat mensen hier doen als ze niet van plan zijn om ook maar enige meeting bij te wonen
Mja, volgens mij is het ooit begonnen met hatelijke opmerkingen vanuit Weissman richting mij. Dus ik denk dat je die vraag beter andersom kan stellen.
En dat geldt niet alleen voor hem maar ook voor de anderen die graag op "zeik Spezza af" bandwagon zijn gesprongen.
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 26 mei 2013 @ 14:29:16 #70
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127022596
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:27 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja, volgens mij is het ooit begonnen met hatelijke opmerkingen vanuit Weissman richting mij. Dus ik denk dat je die vraag beter andersom kan stellen.
En dat geldt niet alleen voor hem maar ook voor de anderen die graag op "zeik Spezza af" bandwagon zijn gesprongen.
Spezmeister!! In mijn optiek heet die bandwagon 'por hem effe zodat ie uit zijn hol kruipt want we zijn benieuwd naar The Spez'
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_127022626
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:29 schreef Andromache het volgende:

[..]

Spezmeister!! In mijn optiek heet die bandwagon 'por hem effe zodat ie uit zijn hol kruipt want we zijn benieuwd naar The Spez'
Verkeerde tactiek dus
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 26 mei 2013 @ 14:31:25 #72
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127022669
hoe kom je wel uit je hol dan?

mocht je dat überhaupt niet willen, dan raad ik je aan uit dit topic weg te blijven want dat levert toch alleen maar wederzijds onbegrip en frustratie op.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_127022927
Ik zit niet in een hol hoor :o

En ik wil best naar een meet gaan hoor, maar als mensen het nodig vinden om je niet welkom te laten voelen, dan kan ik mijn tijd voor nuttigere dingen gebruiken. :)
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 26 mei 2013 @ 14:38:07 #74
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_127022936
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:27 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja, volgens mij is het ooit begonnen met hatelijke opmerkingen vanuit Weissman richting mij. Dus ik denk dat je die vraag beter andersom kan stellen.
En dat geldt niet alleen voor hem maar ook voor de anderen die graag op "zeik Spezza af" bandwagon zijn gesprongen.
Dat afzeiken werp je ook een beetje op jezelf af denk je niet?.. je zou hem ook kunnen dm-en en het via die weg uit kunnen "vechten"
Deze discussie heb ik hier nu al zovaak voorbij zien komen en als het dan ook nog iets op zou leveren maar het is elke keer de zelfde onzin die ik lees.. "hij begon dus ik doe het terug" kom op hoe oud ben je?
There is nothing permanent except change.
  zondag 26 mei 2013 @ 14:38:43 #75
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127022961
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:37 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zit niet in een hol hoor :o

En ik wil best naar een meet gaan hoor, maar als mensen het nodig vinden om je niet welkom te laten voelen, dan kan ik mijn tijd voor nuttigere dingen gebruiken. :)
quatsch. niet zeiken, gewoon komen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')