Dat wordt dan wel de kortste meet ooit in de geschiedenis van dit topic. Heb je zo'n hekel aan ons?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We doen mijn variant. 1 lege kamer en 5 volle in plaats van andersom.
quote:
Hij weet niet dat ik er stiekem losse flodders in doequote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:45 schreef MsMessy het volgende:
Even een overzicht;
Meets in de planning:
Donderdag 6 Juni 3012
Texel, skydiven
Via sylvesterrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 8 juni 2013 Borrelen in Enschede (Opgeven bij Weissman)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 22 Juni, 10 AM. Zoetermeer, Indoor skiën (Aanmelden bij DeMarcus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 28 juni 2013 - 13:00 uur TT in Assen (Opgeven bij Eefje801)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 30 juni 2013 - 14:00 uur Parkpop in Den Haag (Opgeven bij Yuki)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 6 juli 2013 Nabij Arnhem. Boerengolf van 3 tot 5 en van half 6 tot half 8 ergens wat eten. (Opgeven bij Filatelistfetisjist)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 27 juli, rond het middaguur Rotterdam, Euromast abseilen, gevolgd door een borreltje (Via sylvesterrr, via PM/DM/Facebookgroep)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Za en Zo 12 - 13 Oktober K3 in HMH, Amsterdam
Opgeven bij WeissSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Filatelistfetisjist op 29-05-2013 21:21:16 ]![]()
goed bezig kanjerrrrrrr== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Wat?
Indien mooi weer, boerengolfen en voor de liefhebber aansluitend wat eten in Arnhem
De naam zegt het al, golfen op een weiland, waarbij je de natuurlijke obstakels in de vorm van sloten en koeien moet ontwijken. Het klinkt onwijs suf, maar het is stiekem best geinig om te doen !
Waar?Op korte afstand van Arnhem CS kun je boerengolfen. In het centrum zijn er meer dan genoeg eetgelegenheden om uit te kiezen.
Wanneer?Zaterdag 6 juli. Golfen van 3 tot 5 en van half 6 tot half 8 ergens wat eten.
Er moet van tevoren gereserveerd worden, dus het zou fijn zijn als aanmeldingen bijtijds doorgegeven worden.
Kosten Golfen is ¤7,50 p.p Eten zal in een betaalbaar tentje plaatsvinden.
Organisatie Filatelistfetisjist
Aanmelden Copy-paste deze post en zet je naam in het rijtje hieronder.
Mensen die zeker komen:
Filatelistfetisjist
ieniminimuis
Mensen die misschien komen:
Eefje801
El_Thijs
Wolken
-Splash-
Izzit
tijnbrein14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Wat?
Indien mooi weer, boerengolfen en voor de liefhebber aansluitend wat eten in Arnhem
De naam zegt het al, golfen op een weiland, waarbij je de natuurlijke obstakels in de vorm van sloten en koeien moet ontwijken. Het klinkt onwijs suf, maar het is stiekem best geinig om te doen !
Waar?Op korte afstand van Arnhem CS kun je boerengolfen. In het centrum zijn er meer dan genoeg eetgelegenheden om uit te kiezen.
Wanneer?Zaterdag 6 juli. Golfen van 3 tot 5 en van half 6 tot half 8 ergens wat eten.
Er moet van tevoren gereserveerd worden, dus het zou fijn zijn als aanmeldingen bijtijds doorgegeven worden.
Mensen die zeker komen:
Filatelistfetisjist
ieniminimuis
Eefje801
El_Thijs
Wolken
-Splash-
Izzit
tijnbrein
minthyTante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Thanks! Als ik (of iemand anders) de discipline op kan brengen om dit overzicht aan het begin van elk topic te plaatsen kan dit hopelijk wel handig werken.quote:
Tijn en MinthyJullie zijn ook in mijn totaaloverzicht opgenomen.
![]()
Gewoon in de OP die post14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wat?
Mensen die zeker komen:
Filatelistfetisjist
ieniminimuis
Eefje801
El_Thijs
Wolken
-Splash-
tijnbrein
Zojuist een vakantie geboekt voor die week dus ik moet verstek laten gaan.![]()
Mooi overzicht trouwens, overzichtelijk zo!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:22 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
JammerHet overzicht is aangepast.
![]()
Ik kom 8 juni misschien. Hangt er vanaf of ik tegen die tijd zin heb om 150km te rijden
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Wat?
Euromast abseilen, gevolgd door een borreltje
Wanneer?
27 juli, rond het middaguur
Waar?
Rotterdam
Aanmelden bij:
sylvesterrr, via PM/DM/Facebookgroep
Wie komen er?
sylvesterrr
_Dido_
freshy98
Hungry_Joe
Tijnbrein (komt om ons uit te lachen)
Pinkdwarf
Misschien:
Moeraskat
De kosten voor het abseilen bedragen ¤ 49,50 per persoon.You can only have the sunshine after the rain..![]()
Wat?
Wanneer?
Waar?
Rotterdam
Aanmelden bij:
Wie komen er?
sylvesterrr
_Dido_
freshy98
Pinkdwarf
Misschien:
Moeraskat
De kosten voor het abseilen bedragen ¤ 49,50 per persoon.![]()
Gezelligquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik kom 8 juni misschien. Hangt er vanaf of ik tegen die tijd zin heb om 150km te rijden![]()
Waar ?
Enschede.
Wanneer ?
8 Juni, ergens in de middag.
Wie komen er ?
Weissman
El_Thijs
Cue_
ieniminimuis
Mystik
Andromache
Filatelistfetisjist
Misschien
RedFever007
Piles
Blind_Guardian![]()
Waar ?
Enschede.
Wanneer ?
Wie komen er ?
Weissman
El_Thijs
Cue_
ieniminimuis
Mystik
Andromache
Filatelistfetisjist
sylvesterrr
Misschien
RedFever007
Piles
Blind_Guardian![]()
Ik kom er via pm nog even op terug, hangt even af van iemand die ook misschien komt en een slaapplek nodig had maar weet het volgende week welquote:Op maandag 27 mei 2013 17:37 schreef jdel het volgende:
[..]
Mocht er voor iemand uit Noord-Brabant nog een overnachtingsplekje zijn dan houd ik me aanbevolen en mag je me op zeker komen zetten!![]()
Anders moet ik even kijken of ik kom.Daarnaast heb ik begrepen dat het OV extra vroeg in de ochtend extra treinen inzet die terug richting de bewoonde wereld gaan
Heb ik het trouwens goed dat tot nu toe El_Thijs en Wolken een overnachtingsplek hebben gereserveerd?
En misschien dat Andromache ook een plekje voor mensen beschikbaar heeft?
Hier wat extra info ivm reizen voor de TT-meet:
Bereikbaarheid
Kom met het openbaar vervoer!
TT Races en TT Festival Assen zijn goed bereikbaar met de bus
De TT Races en het TT Festival zijn ieder jaar goed bereikbaar met de bus.
Er rijden veel extra bussen van en naar Assen en het TT Circuit.
Uitgebreide informatie over dienstregelingen van de pendelbussen en nachtbussen staat onderaan deze pagina.
Extra treinen NS
De NS rijdt voor de bezoekers van het TT Festival op zaterdag met extra vroege stoptreinen richting Zwolle en Groningen.
Zaterdag overdag rijdt de NS met langere treinen en zet daarnaast ook extra treinen in.
Gratis en veilig parkeren voor motoren
Univé is ook dit jaar weer sponsor van het TT Festival in Assen. Daarom kunt u uw motor tijdens het evenement gratis en veilig parkeren op één van de bewaakte Univé Free & Safe parkings. De parkeerplaats op het Abel Tasmanplein is op 27 en 28 juni 2013 open, de parkeerplaats op de Stationsstraat op 28 juni. De openingstijden zijn van 12.00 uur tot 04.00 uur s nachts.
Op de plattegrond hieronder ziet u precies waar u ons kunt vinden. U bent van harte welkom!![]()
Goed bezig syl!quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Waar ?
Enschede.
Wanneer ?
Wie komen er ?
Weissman
El_Thijs
Cue_
ieniminimuis
Mystik
Andromache
Filatelistfetisjist
sylvesterrr
Misschien
RedFever007
Piles
Blind_Guardian"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Onder voorbehoud trouwens.quote:Eerst de tandemsprong twee dagen daarvoor zien te overleven.
Ik vertrouw erop dat dat wel goedkomt, dus don't worry.
![]()
![]()
Succesquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Onder voorbehoud trouwens.Eerst de tandemsprong twee dagen daarvoor zien te overleven.
14 SHADES OF GREY
Ik vang je wel op. Sterke rug en al dat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Onder voorbehoud trouwens.Eerst de tandemsprong twee dagen daarvoor zien te overleven.
Ik vertrouw erop dat dat wel goedkomt, dus don't worry.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vang je wel op. Sterke rug en al dat.![]()
![]()
Even een skydivetip, laat het NIET filmen. Het lijkt best aardig om het te vereeuwigen. maar geen vrouw is onder de indruk als ze je wangen achter je oren ziet flapperen![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Even een skydivetip, laat het NIET filmen. Het lijkt best aardig om het te vereeuwigen. maar geen vrouw is onder de indruk als ze je wangen achter je oren ziet flapperen
Gewoon je 'certificaat' daarvoor gebruiken, geen foto's/film.![]()
Misschien wel, als er interesse is graag PM/DM!quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:18 schreef eefje801 het volgende:
En misschien dat Andromache ook een plekje voor mensen beschikbaar heeft?== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Ik heb al betaald voor de video-opname...quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Even een skydivetip, laat het NIET filmen. Het lijkt best aardig om het te vereeuwigen. maar geen vrouw is onder de indruk als ze je wangen achter je oren ziet flapperen![]()
![]()
Dan stel ik eefje teleurquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Misschien wel, als er interesse is graag PM/DM!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Flapperen maar!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb al betaald voor de video-opname..."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
* _Dido_ lacht.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb al betaald voor de video-opname...To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.![]()
Laat je de opname hier wel zien?14 SHADES OF GREY
Fixed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat?
Wanneer?
Waar?
Rotterdam
Aanmelden bij:
Wie komen er?
sylvesterrr
_Dido_
freshy98
Pinkdwarf
Misschien:
De kosten voor het abseilen bedragen ¤ 49,50 per persoon.
Misschien is een "nee" geworden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog maar een overzicht dan, mooi om zoveel uiteenlopende meets te zien ontstaan vanuit dit initiatief:
Meets in de planning:
Donderdag 6 Juni 2013
Texel, skydiven
Via sylvesterrr
Zaterdag 8 juni 2013
Borrelen in Enschede
Opgeven bij Weissman
Zaterdag 22 Juni, 10 AM.
Zoetermeer, Indoor skiën.
Aanmelden bij DeMarcus
Vrijdag 28 juni 2013 - 13:00 uur
TT in Assen
Opgeven bij Eefje801
Zondag 30 juni 2013 - 14:00 uur
Parkpop in Den Haag
Opgeven bij Yuki
Zaterdag 6 juli 2013
Nabij Arnhem. Boerengolf van 3 tot 5 en van half 6 tot half 8 ergens wat eten.
Opgeven bij Filatelistfetisjist.
Zaterdag 27 juli, rond het middaguur
Rotterdam, Euromast abseilen, gevolgd door een borreltje
Via sylvesterrr, via PM/DM/Facebookgroep
Za en Zo 12 - 13 Oktober
K3 in HMH, Amsterdam
Opgeven bij WeissIt's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!![]()
En nog even een bijgewerkt overzichtje van de aanmeldingen voor de OP![]()
Meets in de planning:SPOILER: Donderdag 6 Juni 2013 - Texel, skydiven (Via sylvesterrr)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 8 juni 2013 - Borrelen in Enschede (Opgeven bij Weissman)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 22 Juni, 10 AM. - Zoetermeer, Indoor skiën (Aanmelden bij DeMarcus)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - 13:00 uur - TT in Assen (Opgeven bij Eefje801)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - 14:00 uur - Parkpop in Den Haag (Opgeven bij Yuki)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Arnhem. Boerengolf van 3 tot 5 en van half 6 tot half 8 ergens wat eten. (Opgeven bij Filatelistfetisjist)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli, rond het middaguur - Rotterdam, Euromast abseilen, gevolgd door een borreltje (Via sylvesterrr, via PM/DM/Facebookgroep)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober - K3 in HMH, Amsterdam-Opgeven bij WeissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb alvast zin in de 8e![]()
![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:16 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Meets in de planning:SPOILER: Donderdag 6 Juni 2013 - Texel, skydiven (Via sylvesterrr)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 8 juni 2013 - Borrelen in Enschede (Opgeven bij Weissman)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 22 Juni, 10 AM. - Zoetermeer, Indoor skiën (Aanmelden bij DeMarcus)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - 13:00 uur - TT in Assen (Opgeven bij Eefje801)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - 14:00 uur - Parkpop in Den Haag (Opgeven bij Yuki)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Arnhem. Boerengolf van 3 tot 5 en van half 6 tot half 8 ergens wat eten. (Opgeven bij Filatelistfetisjist)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli, rond het middaguur - Rotterdam, Euromast abseilen, gevolgd door een borreltje (Via sylvesterrr, via PM/DM/Facebookgroep)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook!SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober - K3 in HMH, Amsterdam-Opgeven bij WeissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb alvast zin in de 8e
En de 28e
"Omae wa mou shindeiru."
Jewaitzquote:![]()
Tisjeboi Weiss.
#straightdudewalksintoagaybar #taart #klitteband #postzegel #tijnbrein #lentekriebels #pindakaas![]()
Wat?
Parkpop!
Wanneer?
30 juni, vanaf ± 14:00 uur
Waar?
Zuiderpark, Den Haag
Aanmelden bij:
Yuki, via PM/DM/Facebookgroep
Wie komen er?
Yuki
Eefje801
Izzit
freshy98
Jofunu-kun
cafpow
Hungry_Joe
de_nachtwacht
vitdijk88
Andromache
Jenelin
Winston3110
Moeraskat
Blind_Guardian
Pinkdwarf
Misschien:
Cue_
ArTiCYou can only have the sunshine after the rain..![]()
Meets in de planning:SPOILER: Donderdag 6 Juni 2013 - Texel, skydiven (Via sylvesterrr)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 8 juni 2013 - Borrelen in Enschede (Opgeven bij Weissman)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 22 Juni, 10 AM. - Zoetermeer, Indoor skiën (Aanmelden bij DeMarcus)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag 28 juni 2013 - 13:00 uur - TT in Assen (Opgeven bij Eefje801)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 30 juni 2013 - 14:00 uur - Parkpop in Den Haag (Opgeven bij Yuki)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Arnhem. Boerengolf van 3 tot 5 en van half 6 tot half 8 ergens wat eten. (Opgeven bij Filatelistfetisjist)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli, rond het middaguur - Rotterdam, Euromast abseilen, gevolgd door een borreltje (Via sylvesterrr, via PM/DM/Facebookgroep)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober - K3 in HMH, Amsterdam-Opgeven bij WeissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dus
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: