Dit had je natuurlijk ook zelf kunnen doen lieve Cue_quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:38 schreef Cue_ het volgende:
Weiss kan je miss erbij zetten wat voor dag t is.. ma of zondag etc. Kan je snellee zien of t kan
Eens. Maar was een spontaan idee nu ik op de loopband sta met mn telefoon in mn handenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dit had je natuurlijk ook zelf kunnen doen lieve Cue_
Want Weiss hoeft niet in zijn eentje alle lijstjes bij te houden lijkt me. (ik weet dat het makkelijk terug te vinden is met dat oranje, maar dan toch)
Één hele minuut (oid) niet na (kunnen) denken en de wereld op je af zien komen en daarna gewoon genieten van het uitzicht terwijl je naar beneden zweeft, heerlijk!quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is toch even wat anders dan zelf door de lucht vallen/zweven
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:31 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Skydiven, abseilen, het lijkt wel een ontmoetingstopic voor mensen met een defect in de adrenalineklieren.
Dat wordt dan wel de kortste meet ooit in de geschiedenis van dit topic. Heb je zo'n hekel aan ons?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We doen mijn variant. 1 lege kamer en 5 volle in plaats van andersom.
quote:
Hij weet niet dat ik er stiekem losse flodders in doequote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:45 schreef MsMessy het volgende:
Even een overzicht;
Meets in de planning:
Donderdag 6 Juni 3012
Texel, skydiven
Via sylvesterrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 8 juni 2013 Borrelen in Enschede (Opgeven bij Weissman)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 22 Juni, 10 AM. Zoetermeer, Indoor skiën (Aanmelden bij DeMarcus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 28 juni 2013 - 13:00 uur TT in Assen (Opgeven bij Eefje801)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 30 juni 2013 - 14:00 uur Parkpop in Den Haag (Opgeven bij Yuki)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 6 juli 2013 Nabij Arnhem. Boerengolf van 3 tot 5 en van half 6 tot half 8 ergens wat eten. (Opgeven bij Filatelistfetisjist)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 27 juli, rond het middaguur Rotterdam, Euromast abseilen, gevolgd door een borreltje (Via sylvesterrr, via PM/DM/Facebookgroep)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Za en Zo 12 - 13 Oktober K3 in HMH, Amsterdam
Opgeven bij WeissSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Filatelistfetisjist op 29-05-2013 21:21:16 ]![]()
goed bezig kanjerrrrrrr== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Wat?
Indien mooi weer, boerengolfen en voor de liefhebber aansluitend wat eten in Arnhem
De naam zegt het al, golfen op een weiland, waarbij je de natuurlijke obstakels in de vorm van sloten en koeien moet ontwijken. Het klinkt onwijs suf, maar het is stiekem best geinig om te doen !
Waar?Op korte afstand van Arnhem CS kun je boerengolfen. In het centrum zijn er meer dan genoeg eetgelegenheden om uit te kiezen.
Wanneer?Zaterdag 6 juli. Golfen van 3 tot 5 en van half 6 tot half 8 ergens wat eten.
Er moet van tevoren gereserveerd worden, dus het zou fijn zijn als aanmeldingen bijtijds doorgegeven worden.
Kosten Golfen is ¤7,50 p.p Eten zal in een betaalbaar tentje plaatsvinden.
Organisatie Filatelistfetisjist
Aanmelden Copy-paste deze post en zet je naam in het rijtje hieronder.
Mensen die zeker komen:
Filatelistfetisjist
ieniminimuis
Mensen die misschien komen:
Eefje801
El_Thijs
Wolken
-Splash-
Izzit
tijnbrein14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Wat?
Indien mooi weer, boerengolfen en voor de liefhebber aansluitend wat eten in Arnhem
De naam zegt het al, golfen op een weiland, waarbij je de natuurlijke obstakels in de vorm van sloten en koeien moet ontwijken. Het klinkt onwijs suf, maar het is stiekem best geinig om te doen !
Waar?Op korte afstand van Arnhem CS kun je boerengolfen. In het centrum zijn er meer dan genoeg eetgelegenheden om uit te kiezen.
Wanneer?Zaterdag 6 juli. Golfen van 3 tot 5 en van half 6 tot half 8 ergens wat eten.
Er moet van tevoren gereserveerd worden, dus het zou fijn zijn als aanmeldingen bijtijds doorgegeven worden.
Mensen die zeker komen:
Filatelistfetisjist
ieniminimuis
Eefje801
El_Thijs
Wolken
-Splash-
Izzit
tijnbrein
minthyTante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Thanks! Als ik (of iemand anders) de discipline op kan brengen om dit overzicht aan het begin van elk topic te plaatsen kan dit hopelijk wel handig werken.quote:
Tijn en MinthyJullie zijn ook in mijn totaaloverzicht opgenomen.
![]()
Gewoon in de OP die post14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wat?
Mensen die zeker komen:
Filatelistfetisjist
ieniminimuis
Eefje801
El_Thijs
Wolken
-Splash-
tijnbrein
Zojuist een vakantie geboekt voor die week dus ik moet verstek laten gaan.![]()
Mooi overzicht trouwens, overzichtelijk zo!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:22 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
JammerHet overzicht is aangepast.
![]()
Ik kom 8 juni misschien. Hangt er vanaf of ik tegen die tijd zin heb om 150km te rijden
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Wat?
Euromast abseilen, gevolgd door een borreltje
Wanneer?
27 juli, rond het middaguur
Waar?
Rotterdam
Aanmelden bij:
sylvesterrr, via PM/DM/Facebookgroep
Wie komen er?
sylvesterrr
_Dido_
freshy98
Hungry_Joe
Tijnbrein (komt om ons uit te lachen)
Pinkdwarf
Misschien:
Moeraskat
De kosten voor het abseilen bedragen ¤ 49,50 per persoon.You can only have the sunshine after the rain..![]()
Wat?
Euromast abseilen, gevolgd door een borreltje
Wanneer?
27 juli, rond het middaguur
Waar?
Rotterdam
Aanmelden bij:
sylvesterrr, via PM/DM/Facebookgroep
Wie komen er?
sylvesterrr
_Dido_
freshy98
Tijnbrein (komt om ons uit te lachen)
Pinkdwarf
Misschien:
Moeraskat
De kosten voor het abseilen bedragen ¤ 49,50 per persoon.![]()
Gezelligquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik kom 8 juni misschien. Hangt er vanaf of ik tegen die tijd zin heb om 150km te rijden![]()
Waar ?
Enschede.
Wanneer ?
8 Juni, ergens in de middag.
Wie komen er ?
Weissman
El_Thijs
Cue_
ieniminimuis
Mystik
Andromache
Filatelistfetisjist