abonnement Unibet Coolblue
pi_126621156
Eerste meet vanavond, heb er zin in!! :Y

Gaat vandaag de hele dag wikipedia bestuderen
pi_126621202
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:54 schreef undeclinable het volgende:
Eerste meet vanavond, heb er zin in!! :Y

Gaat vandaag de hele dag wikipedia bestuderen
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 13:04:41 #203
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_126629357
Groningen, oef gigantisch ver.
What can change the nature of a man?
pi_126630732
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:04 schreef Coco98 het volgende:
Groningen, oef gigantisch ver.
Mag ik een Whopper ?
pi_126632746
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:04 schreef Coco98 het volgende:
Groningen, oef gigantisch ver.
Ach, wat is ver? Ik heb gewoon 2 blikjes Red Bull mee voor in de auto op de terugweg.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  vrijdag 17 mei 2013 @ 14:55:51 #206
103397 minthy
Lief-ish
pi_126633560
Veel plezier vanavond!! *O*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_126640845
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 02:17 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Toch heb je het wel traditie gemaakt hoor, ik stem voor Wolken als vervanging
Tja, ik wil haar wel even onderwijzen hoe ze de pen moet hanteren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:17:52 #208
295518 de_nachtwacht
scatterbrain
pi_126641630
Wolken is niet bij het eten, dus dan moet ik zorgen dat ik me na het eten netjes gedraag. Check.
pi_126642585
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tja, ik wil haar wel even onderwijzen hoe ze de pen moet hanteren.
El_Thijs, de pimp uit Tilburg. Tenzij je - als Charles Dickens in de dop - een echte pen bedoelde?

@ Iedereen die vanavond gaat of er al is; have fun!
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_126642802
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:48 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

El_Thijs, de pimp uit Tilburg. Tenzij je - als Charles Dickens in de dop - een echte pen bedoelde?

@ Iedereen die vanavond gaat of er al is; have fun!
Natuurlijk bedoelde ik de echte pen. Met vloeibare inkt.

En iedereen een fijne avond gewenst!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 17 mei 2013 @ 19:02:12 #211
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_126643081
voor wie ons niet kan vinden: we staan op het bordes voor het stadhuis, tot zo!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:34:48 #212
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_126647346
Zijn er al mensen binnen?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:40:20 #213
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_126647707
Veel plezier mensen, dat jullie mogen winnen ^O^
  zaterdag 18 mei 2013 @ 01:36:46 #214
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_126664513
ben thuis, was wat mij betreft een zeer geslaagde meet, dank allen! verslag wordt verzorgd door Wolken :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 18 mei 2013 @ 02:46:30 #215
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126665776
Hier ook door lift keurig voor de deur afgezet :) Vond het een hele leuke meet, leuke fokkers weer ontmoet en ook het quizzen is goed bevallen. Ons team was niet het fanatiekste maar heb zeker gelachen. En team Andro is zelfs eerste geworden *O*

Kijk nu al uit naar de 28ste en 30 juni, misschien moet ik nog maar een meetbezoek er tussenin proppen :)

Goede reis nog gewenst voor Wolken en de Nachtwacht, wel thuis!
pi_126668500
Schiet eens op Wolken. Ik zit al de hele tijd op F5 te rammen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_126668749
Wolken ligt nog op bed. Die was pas half 5 thuis.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  zaterdag 18 mei 2013 @ 11:05:25 #218
381477 Izzit
This Izzit
pi_126668818
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:02 schreef Wolken het volgende:
Wolken ligt nog op bed. Die was pas half 5 thuis.
Maar blijkbaar wel met techniek op schoot. Dus kom op met dat verslag! ;)
pi_126670083
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:02 schreef Wolken het volgende:
Wolken ligt nog op bed. Die was pas half 5 thuis.
De meet moet wel érg gezellig geweest zijn gezien het feit dat er nu iemand onder het account van Wolken aan het reageren is. Die Comp_Lex toch! ^O^
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_126672012
Pubbquizz meet in Groningen
17-05-2013

Na weken van intense voorbereiding was het gisteren eindelijk zover: de Groningse pubquizz. Helaas kon ik niet bij het etentje vooraf zijn en ben ik even na 6 vanuit mijn woonplaats vertrokken richting Groningen. Na een tijdje beginnen de radio zenders te storen en was Sky Radio de enige zender die het nog deed. En dan weet je het zeker, de westerse wereld ligt achter me en kwam ik aan in de Noordelijke provincies. Mede door de regen, pinksterweekend en slome mede-weggebruikers deed ik er uiteindelijk 2,5 uur over om aan te komen in Groningen. En dan nog op zoek naar een parkeerplaats. En wat schetst mijn verbazing: het is gratis parkeren! Ik wist niet dat het nog bestond. En nog groter was mijn verbazing dat er ook zwervers zijn. Niet veel, aangezien Eefje en Sawadie ze allemaal persoonlijk kennen. Of zou dat meer zeggen over Eefje en Sawadie?

Na een korte wandeling kom ik aan bij sportcafe Flip waar de strijd plaats gaat vinden. De teams zijn al ingedeeld en ik zit bij Eefje801, Sawadie ( die simpele ) en Undeclinable met de naam team No Milk Today. Het andere team heette Fokstars die bestond uit Andromache met als figuranten Redfever007, Comp_Lex en De_nachtwacht. Geeft niet hoor jongens, het was leuk dat jullie er ook waren. Na het vaststellen van onze specialiteiten ( die de 1 meer heeft dan de ander ) kon het beginnen. Ronde 1 was het benoemen van geblurde albumcovers wat een mooie opdracht was voor Eefje801 als muziekliefhebber. Op de vraag wie er in het panel zitten van de TV show “bloed, zweet & tranen” wist Undeclinable toe te geven dat hij het antwoord wist, weliswaar door aan te voeren dat hij het “verplicht moet kijken bij zijn ouders”. Uhum. Sawadie wist zonder blikken en blozen het correcte antwoord te geven op de vraag waar Spongebob woont en de hele kroeg zong mee met Rooie Rinus en Pe Daalemmer. Cultuurschok. Maar deze 3 goede antwoorden hebben ons helaas niet geholpen met een overwinning en zijn we geëindigd op een 6 plaats van de 13. Misschien heeft het ook wel te maken met het feit dat we het veel te gezellig hadden en gewoon niet aan het opletten waren. Helaas moest Comp_Lex ons eerder halverwege de quizz verlaten. Al had dat niet veel effect op de resultaten van team Fokstars die vrijwel meteen op de eerste plaats kwamen te staan. Na de laatste vragenronde stonden ze gelijk met een ander team en moest een tiebreak de allesbepalende beslissing maken. Hoeveel inwoners heeft Amsterdam? Mijn team zat er natuurlijk weer met honderdduizenden naast ( net zoals eigenlijk de gehele quizz ) maar team Fokstars wist er slechts 40.000 naast te zitten. Helaas zat het andere team er slechts 20.000 naast ( was 810.000 ) en zo zag team Fokstars de overwinning aan zich voorbij gaan.

Na de quizz hebben we nog een uurtje nagepraat, elkaars provincies af zitten kraken en geprobeerd uit te leggen hoe leuk Rooie Rinus is was het weer tijd om richting huis te gaan. Sawadie ging nog even de bloemetjes buiten zetten en de rest ging op huis aan. In de regen en op een korte pitstop ergens langs een groenstrook in Muiden na is de terugrit uitstekend verlopen en kon ik om half 5 mijn bed in duiken.

Ik wil mijn mede pubbquizzers bedanken voor weer een super gezellige avond en heb weer verschrikkelijk gelachen. De mensen maken een meet en imo is dat ook deze keer meer dan gelukt.

En volgende keer wil ik bij Andromache in het team!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_126673052
Andro was on a roll, ze wist echt bijna alles. Niet normaal. :P

Hadden wel wat meer sportvragen in gemogen trouwens, waren er nu twee van de 80 of zo. ;( Maar heb me erg vermaakt gisteren. :)

Goed verslag trouwens Wolken. ^O^
  zaterdag 18 mei 2013 @ 14:35:44 #222
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126675169
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:00 schreef Wolken het volgende:
Pubbquizz meet in Groningen
17-05-2013

Na weken van intense voorbereiding was het gisteren eindelijk zover: de Groningse pubquizz. Helaas kon ik niet bij het etentje vooraf zijn en ben ik even na 6 vanuit mijn woonplaats vertrokken richting Groningen. Na een tijdje beginnen de radio zenders te storen en was Sky Radio de enige zender die het nog deed. En dan weet je het zeker, de westerse wereld ligt achter me en kwam ik aan in de Noordelijke provincies. Mede door de regen, pinksterweekend en slome mede-weggebruikers deed ik er uiteindelijk 2,5 uur over om aan te komen in Groningen. En dan nog op zoek naar een parkeerplaats. En wat schetst mijn verbazing: het is gratis parkeren! Ik wist niet dat het nog bestond. En nog groter was mijn verbazing dat er ook zwervers zijn. Niet veel, aangezien Eefje en Sawadie ze allemaal persoonlijk kennen. Of zou dat meer zeggen over Eefje en Sawadie?

Na een korte wandeling kom ik aan bij sportcafe Flip waar de strijd plaats gaat vinden. De teams zijn al ingedeeld en ik zit bij Eefje801, Sawadie ( die simpele ) en Undeclinable met de naam team No Milk Today. Het andere team heette Fokstars die bestond uit Andromache met als figuranten Redfever007, Comp_Lex en De_nachtwacht. Geeft niet hoor jongens, het was leuk dat jullie er ook waren. Na het vaststellen van onze specialiteiten ( die de 1 meer heeft dan de ander ) kon het beginnen. Ronde 1 was het benoemen van geblurde albumcovers wat een mooie opdracht was voor Eefje801 als muziekliefhebber. Op de vraag wie er in het panel zitten van de TV show “bloed, zweet & tranen” wist Undeclinable toe te geven dat hij het antwoord wist, weliswaar door aan te voeren dat hij het “verplicht moet kijken bij zijn ouders”. Uhum. Sawadie wist zonder blikken en blozen het correcte antwoord te geven op de vraag waar Spongebob woont en de hele kroeg zong mee met Rooie Rinus en Pe Daalemmer. Cultuurschok. Maar deze 3 goede antwoorden hebben ons helaas niet geholpen met een overwinning en zijn we geëindigd op een 6 plaats van de 13. Misschien heeft het ook wel te maken met het feit dat we het veel te gezellig hadden en gewoon niet aan het opletten waren. Helaas moest Comp_Lex ons eerder halverwege de quizz verlaten. Al had dat niet veel effect op de resultaten van team Fokstars die vrijwel meteen op de eerste plaats kwamen te staan. Na de laatste vragenronde stonden ze gelijk met een ander team en moest een tiebreak de allesbepalende beslissing maken. Hoeveel inwoners heeft Amsterdam? Mijn team zat er natuurlijk weer met honderdduizenden naast ( net zoals eigenlijk de gehele quizz ) maar team Fokstars wist er slechts 40.000 naast te zitten. Helaas zat het andere team er slechts 20.000 naast ( was 810.000 ) en zo zag team Fokstars de overwinning aan zich voorbij gaan.

Na de quizz hebben we nog een uurtje nagepraat, elkaars provincies af zitten kraken en geprobeerd uit te leggen hoe leuk Rooie Rinus is was het weer tijd om richting huis te gaan. Sawadie ging nog even de bloemetjes buiten zetten en de rest ging op huis aan. In de regen en op een korte pitstop ergens langs een groenstrook in Muiden na is de terugrit uitstekend verlopen en kon ik om half 5 mijn bed in duiken.

Ik wil mijn mede pubbquizzers bedanken voor weer een super gezellige avond en heb weer verschrikkelijk gelachen. De mensen maken een meet en imo is dat ook deze keer meer dan gelukt.

En volgende keer wil ik bij Andromache in het team!
Ha ha geweldig verslag!
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:08:14 #223
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_126676235
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:00 schreef Wolken het volgende:
Pubbquizz meet in Groningen
17-05-2013

Na weken van intense voorbereiding was het gisteren eindelijk zover: de Groningse pubquizz. Helaas kon ik niet bij het etentje vooraf zijn en ben ik even na 6 vanuit mijn woonplaats vertrokken richting Groningen. Na een tijdje beginnen de radio zenders te storen en was Sky Radio de enige zender die het nog deed. En dan weet je het zeker, de westerse wereld ligt achter me en kwam ik aan in de Noordelijke provincies. Mede door de regen, pinksterweekend en slome mede-weggebruikers deed ik er uiteindelijk 2,5 uur over om aan te komen in Groningen. En dan nog op zoek naar een parkeerplaats. En wat schetst mijn verbazing: het is gratis parkeren! Ik wist niet dat het nog bestond. En nog groter was mijn verbazing dat er ook zwervers zijn. Niet veel, aangezien Eefje en Sawadie ze allemaal persoonlijk kennen. Of zou dat meer zeggen over Eefje en Sawadie?

Na een korte wandeling kom ik aan bij sportcafe Flip waar de strijd plaats gaat vinden. De teams zijn al ingedeeld en ik zit bij Eefje801, Sawadie ( die simpele ) en Undeclinable met de naam team No Milk Today. Het andere team heette Fokstars die bestond uit Andromache met als figuranten Redfever007, Comp_Lex en De_nachtwacht. Geeft niet hoor jongens, het was leuk dat jullie er ook waren. Na het vaststellen van onze specialiteiten ( die de 1 meer heeft dan de ander ) kon het beginnen. Ronde 1 was het benoemen van geblurde albumcovers wat een mooie opdracht was voor Eefje801 als muziekliefhebber. Op de vraag wie er in het panel zitten van de TV show “bloed, zweet & tranen” wist Undeclinable toe te geven dat hij het antwoord wist, weliswaar door aan te voeren dat hij het “verplicht moet kijken bij zijn ouders”. Uhum. Sawadie wist zonder blikken en blozen het correcte antwoord te geven op de vraag waar Spongebob woont en de hele kroeg zong mee met Rooie Rinus en Pe Daalemmer. Cultuurschok. Maar deze 3 goede antwoorden hebben ons helaas niet geholpen met een overwinning en zijn we geëindigd op een 6 plaats van de 13. Misschien heeft het ook wel te maken met het feit dat we het veel te gezellig hadden en gewoon niet aan het opletten waren. Helaas moest Comp_Lex ons eerder halverwege de quizz verlaten. Al had dat niet veel effect op de resultaten van team Fokstars die vrijwel meteen op de eerste plaats kwamen te staan. Na de laatste vragenronde stonden ze gelijk met een ander team en moest een tiebreak de allesbepalende beslissing maken. Hoeveel inwoners heeft Amsterdam? Mijn team zat er natuurlijk weer met honderdduizenden naast ( net zoals eigenlijk de gehele quizz ) maar team Fokstars wist er slechts 40.000 naast te zitten. Helaas zat het andere team er slechts 20.000 naast ( was 810.000 ) en zo zag team Fokstars de overwinning aan zich voorbij gaan.

Na de quizz hebben we nog een uurtje nagepraat, elkaars provincies af zitten kraken en geprobeerd uit te leggen hoe leuk Rooie Rinus is was het weer tijd om richting huis te gaan. Sawadie ging nog even de bloemetjes buiten zetten en de rest ging op huis aan. In de regen en op een korte pitstop ergens langs een groenstrook in Muiden na is de terugrit uitstekend verlopen en kon ik om half 5 mijn bed in duiken.

Ik wil mijn mede pubbquizzers bedanken voor weer een super gezellige avond en heb weer verschrikkelijk gelachen. De mensen maken een meet en imo is dat ook deze keer meer dan gelukt.

En volgende keer wil ik bij Andromache in het team!
Hartstikke leuk verslag ^O^
Het was een hele leuke meet met leuke Fokkers. Er was niks aan de hand :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:08:54 #224
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_126676257
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:52 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

De meet moet wel érg gezellig geweest zijn gezien het feit dat er nu iemand onder het account van Wolken aan het reageren is. Die Comp_Lex toch! ^O^
:P
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_126679181
Tof verslag! Klinkt als een onwijs leuke avond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')