RedFever! Goed bezig man!quote:
Top! En fijn aanbod, misschien dat ik daar wel gebruik van maak, laat ik je weten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:07 schreef undeclinable het volgende:
Wat?
Houd je van nieuwe mensen leren kennen? Houd je van kennisquizzen? Of houd je van een gezellig cafeetje? Kom dan naar de pubquizmeet! Teams zullen ter plekke gevormd worden. Strijd om de eer van het groepje Fok!kers met de meeste kennis.
Waar?
Groningen, Café Flip, Zwanestraat 3 (met uitzicht op de Martinitoren!)
Wanneer?
Vrijdag 17 mei. Verzamelen ca. 20.30. Wil je van te voren een hapje eten? Om 19.00 verzamelen op de Grote Markt in Groningen, plain and simple, patatje ofzo. Eef staat wanneer nodig om 18.30 op het CS Groningen om de treinreizigers op te vangen. Sluit je later aan, noteer dan Eef's tel.nr uit de pm dan kun je je bij de groep voegen.
Kosten
Inschrijfgeld quiz ¤2,50 p.p., kosten drankjes zo gek als je het zelf wil maken
Organisatie
Andromache en eefje801
Aanmelden
Copy-paste deze post en zet je naam in het rijtje hieronder.
Mensen die zeker komen:
Andromache
eefje801
RedFever007
Sawadie
Comp_Lex
de_nachtwacht
Wolken
sitting_elfling
Undeclinable
Mensen die misschien komen:
Spezza19 (ovb familie omstandigheden)
Yuki (dito)
Ook aangemeld! Ik rij vanuit ZO Drenthe die kant op. Als ik nog iemand moet meepikken die kant op vind ik het geen probleem.
Kun je niet ergens pitten in Grunn?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:45 schreef Bompa85 het volgende:
Word vast een leuke meet in Groningen. Jammer dat ik in `t zuiden van het land zit en afhankelijk ben van openbaar vervoer! :S
Sowieso Comp_Lexquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:45 schreef MCH het volgende:
Een meeting vrijdag in mijn stad en er komen nog een aantal iconen ook, jammer dat ik in het buitenland vertoef.
Dat dus.quote:
Zoals al vermeld in de PM, ik ben erbijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:33 schreef eefje801 het volgende:
Iemand trouwens contact met Sawadie en enig idee of die komt? Heb geen bevestiging gehad verder.
De meets kennende, wordt het gewoon ontzettend gezellig hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat ik in ieder geval niet wil is dat de meet van morgen een groepstherapie sessie wordt. Ik kom morgen voor mijn plezier en voor mijn problemen ga ik al ergens anders heen.
Beste Lex, we krijgen het hartstikke druk morgen (pubquizzen!) en zijn daar volgens mij helemaal niet mee bezigquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat ik in ieder geval niet wil is dat de meet van morgen een groepstherapie sessie wordt. Ik kom morgen voor mijn plezier en voor mijn problemen ga ik al ergens anders heen.
Precies!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik verwacht geen groepstherapie bij een pubquiz
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik wil even mijn excuses aanbieden voor als mijn vorige post wat heftig overkwam. Ik ging voor maximale duidelijkheid en niet om heftig over te komen.
De vorige meet ging het binnen 5 minuten over paardenpiemels. Ik denk dat het niveau komende meet niet veel hoger ligt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik wil even mijn excuses aanbieden voor als mijn vorige post wat heftig overkwam. Ik ging voor maximale duidelijkheid en niet om heftig over te komen.
Hungry_Joe, we waren gewoon veels te laat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:45 schreef Wolken het volgende:
[..]
De vorige meet ging het binnen 5 minuten over paardenpiemels. Ik denk dat het niveau komende meet niet veel hoger ligt.
Jij praat graag over paardenpiemels?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hungry_Joe, we waren gewoon veels te laat.
Als dat zo is overweeg ik om alsnog te komenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen wel dat we het daarover gaan hebben, aangezien je erbij bent
En veulenvagina's.quote:
Jazekerquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen wel dat we het daarover gaan hebben, aangezien je erbij bent
Fok! Meetsquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Veel plezier morgen![]()
Thijs komt niet, dus er moet nog wel een verslagschrijver aangewezen worden.
Chocomelquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fok! Meets
Meet verslag
#chamo #swaggeboi #zyzz #chocomel #RayCharles
Een keer geen verslag is nog niet ergquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Veel plezier morgen![]()
Thijs komt niet, dus er moet nog wel een verslagschrijver aangewezen worden.
Toch heb je het wel traditie gemaakt hoor, ik stem voor Wolken als vervangingquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een keer geen verslag is nog niet erg
Een keer een verslag door iemand anders kan ook primaquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een keer geen verslag is nog niet erg
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:54 schreef undeclinable het volgende:
Eerste meet vanavond, heb er zin in!!![]()
Gaat vandaag de hele dag wikipedia bestuderen
Ach, wat is ver? Ik heb gewoon 2 blikjes Red Bull mee voor in de auto op de terugweg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |