Moet ik nu alles opnoemen?quote:
Is ze zo lekker dat je bi wordt?quote:
quote:
quote:
bioscoopquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Een vriendin vraagt al weken of ik met dr naar de bios wilde, maar ik zat met de verhuizing en nu gaan we vrijdag naar de bioscoop.
Maar het is toch al 1,5 jaar uit?quote:Als je mensen bijna nooit spreekt om dat mevrouw de vriendin altijd, maar dan ook ALTIJD je tijd in beslag neemt, zijn het dan vrienden?
Het is afwachten tot ook zij mij volledig negeren.
hoe was je dag?quote:
Not too bad thank youquote:
Nee mijn vrienden hebben een relatie. En daarom zie ik ze haast nooit meer. Of ik ben het reservewielquote:
Oh zoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee mijn vrienden hebben een relatie. En daarom zie ik ze haast nooit meer. Of ik ben het reservewiel
Mooi zoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thank you
Hoe was jouw dag meisje?
Lekker even een dagje voor jezelfquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Mooi zo
Wel leuk hoordonderdagavond pas weer werken
zie whatsappquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb in 2 dagen maar 2 broodjes gegeten
dit is wel een record in 2 maand
Klinkt niet erg gezondquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zou creperen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
jaaaaquote:
V-Power?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:52 schreef supersof het volgende:
Wie heeft ooit energy op die heet:
guarana energy drank in een knal groen blikje?
Nee, integendeel. Dat klinkt alleen maar gezelligquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaamorgenavond wel plannen met vriendinnen maar dat is niet erg natuurlijk
Nee, het heet guarana energy drinkquote:
ik normaal ook maar ik heb geen honger en ik heb wel eens 3 a 4 dagen op koppen thee geleefdquote:
Valt mee ;p Zolang je geen hele zakken snoep leeg eet. Vast geen grote porties avondeten enzo (moet je ook niet gaan doen, dan wordt je wel dikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet ik nu alles opnoemen?
3/4 boterhammen
snoep
snoep
koek
avond eten
snoep
snoep
Duidelijk geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik normaal ook maar ik heb geen honger en ik heb wel eens 3 a 4 dagen op koppen thee geleefd
hongerwinter, kom maar op
Nou en, het heeft guarana en zit in een knalgroen blikjequote:
Don't argue young manquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou en, het heeft guarana en zit in een knalgroen blikje
jupquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Dat klinkt alleen maar gezellig
Ik heb vandaag wel bijna een zak snoep opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Valt mee ;p Zolang je geen hele zakken snoep leeg eet. Vast geen grote porties avondeten enzo (moet je ook niet gaan doen, dan wordt je wel dik)
Waarom zo weinig?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik normaal ook maar ik heb geen honger en ik heb wel eens 3 a 4 dagen op koppen thee geleefd
hongerwinter, kom maar op
Oh het heet gewoon V-energy. Maar die bedoelde ik welquote:
Oh ja het staat er niet echt duidelijk opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh het heet gewoon V-energy. Maar die bedoelde ik wel
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan ben ik misselijk of heb ik geen tijd voor eten of een combo van de 2
Nee, vind ik ook nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja het staat er niet echt duidelijk op
Ik kwam niet verder dan I Bet.quote:
nouja van januari tot maart ging ik naar school van 0900 tot 1600 en dan werk van 1700 tot 2200, 6 en soms 7 dagen per weekquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:57 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik eet toch echt wel meer dan dat als ik 's ochtends wegga en 's nachts thuiskom. Neem je ook niks mee of zo?
eten jijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nouja van januari tot maart ging ik naar school van 0900 tot 1600 en dan werk van 1700 tot 2200, 6 en soms 7 dagen per week
sochtends krijg ik niks door mn mond, en heb ik geen tijd om brood te smeren voor school
op school heb ik of geen geld, of geen tijd om te eten want druk met project
en als ik op werk kom drink ik thee tussentijds en af en toe een bakje gekruide aardappelschijfjes
als ik thuiskwam weer een kop thee en dan slapen
same shit next day
soms at ik wel een broodje dat ik kocht op school ofzo als ik t niet meer trok![]()
nu ik over eten praat en eindelijk stil zit begin ik toch wel honger te krijgen
Meisje, zorg eens goed voor jezelf.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nouja van januari tot maart ging ik naar school van 0900 tot 1600 en dan werk van 1700 tot 2200, 6 en soms 7 dagen per week
sochtends krijg ik niks door mn mond, en heb ik geen tijd om brood te smeren voor school
op school heb ik of geen geld, of geen tijd om te eten want druk met project
en als ik op werk kom drink ik thee tussentijds en af en toe een bakje gekruide aardappelschijfjes
als ik thuiskwam weer een kop thee en dan slapen
same shit next day
soms at ik wel een broodje dat ik kocht op school ofzo als ik t niet meer trok![]()
nu ik over eten praat en eindelijk stil zit begin ik toch wel honger te krijgen
ik durf niet te zeggen hoe lang ik het vol houdquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik durf niet te zeggen hoe lang ik het vol houd
kartonquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:
Iemand, noem eens een goed alternatief voor een boekenlegger. En nee, geen random papiertje of zo. Wat stevigs en rechthoekig, dat zoek ik.
een plat gevouwen melkpakquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:
Iemand, noem eens een goed alternatief voor een boekenlegger. En nee, geen random papiertje of zo. Wat stevigs en rechthoekig, dat zoek ik.
vloeiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:
Briefje van 100quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:
Een foto van je caviaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:
ZZZquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:15 schreef supersof het volgende:
Straks komt Zon, Zuipen, Ziekenhuis
of zal ik een film kijken
jaaa dat is leukquote:
twitter:Horse_ebooks twitterde op maandag 20-05-2013 om 03:06:53Manufactures of gold and silver Gold thread and silver thread Preserved vegetables Manufactures of gutta-percha Hair, prepared wigs reageer retweet
Bride wars is op tvquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:15 schreef supersof het volgende:
Straks komt Zon, Zuipen, Ziekenhuis
of zal ik een film kijken
De.. wut?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:19 schreef Trollscience het volgende:
twitter:Horse_ebooks twitterde op maandag 20-05-2013 om 03:06:53Manufactures of gold and silver Gold thread and silver thread Preserved vegetables Manufactures of gutta-percha Hair, prepared wigs reageer retweet
Ja maar ik wil niet midden in de film binnen vallenquote:
Ja I understandquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet midden in de film binnen vallen
Plus, dan kan ik hem niet op mijn lijst zettenquote:
Je lijst?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Plus, dan kan ik hem niet op mijn lijst zetten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
die is zo leukquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:27 schreef supersof het volgende:
[..]En dat zijn de films die je nog gaat zien, of die je hebt gezien dit jaar? Ik denk het laatste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuk makkelijker dan Duitsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:30 schreef TienVingers het volgende:
De constructie van Franse zinnen en grammatica is echt interessant
Kloptquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:30 schreef TienVingers het volgende:
De constructie van Franse zinnen en grammatica is echt interessant
ik ik dacht dat ik de eerste zin had mee gekopieerd. Maar ja die films heb ik gezien in 2013quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:31 schreef msacras het volgende:
[..]
En dat zijn de films die je nog gaat zien, of die je hebt gezien dit jaar? Ik denk het laatste?
Ik leer gewoon de zinnen van het hoofdstuk uit mijn hoofd om ze vervolgens na een paar dagen na de toets niet meer te wetenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb al 6 jaar Frans en kan het nog steeds niet.
Ach tsja, ik ben het wel zat inmiddels haha.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik leer gewoon de zinnen van het hoofdstuk uit mijn hoofd om ze vervolgens na een paar dagen na de toets niet meer te weten
Maar zo nu ik er mee bezig ben vind ik het eigenlijk best wel interessant
Wij doen toch niks in de les dus dan word ik het ook niet zatquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach tsja, ik ben het wel zat inmiddels haha.
Ik ga nooit naar de lesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wij doen toch niks in de les dus dan word ik het ook niet zat
Dubbeluren of gewoon geen zin?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de lesMaarja, die toetsen maken zichzelf niet.
ik ookquote:
Verraderquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ookmisschien moet ik maar wel vroeg gaan slapen
Nouja ik weet niet hoe ze het anders noemen, maar lesuren waarop je 2 lessen ingeroosterd hebt staanquote:
Zo levert een hoer ook haar dienstenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wie had hulp nodig met Frans? Ik maak jullie toetsen in ruil voor geld.
quote:
Ja anders moet je je regenpak aanquote:
Roze koeken zijn ook lekkerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
omg die energy uit dat groene blikje is lekker
roze koekenquote:
quote:
Ik ken weinig hoeren met diploma's.quote:
Zeker, perfect weer om lekker ff de PS3 aan te zetten.quote:
Dag kindquote:
Jaquote:
Heldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ken weinig hoeren met diploma's.
[..]
Zeker, perfect weer om lekker ff de PS3 aan te zetten.
Welk niveau hebben we het over dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ken weinig hoeren met diploma's.
[..]
Zeker, perfect weer om lekker ff de PS3 aan te zetten.
Crime does not pay!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
Ik heb een film gedownload maar er staat ondertiteling onder in een taal die ik niet herken
Momenteel alleen nog maar havo, over 4 jaar hbo en daarna nog uni.quote:
Oh zoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet hoe ze het anders noemen, maar lesuren waarop je 2 lessen ingeroosterd hebt staan
Hebben mensen met een extra vak of een vak buiten het profiel vaak
ingebakken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
Ik heb een film gedownload maar er staat ondertiteling onder in een taal die ik niet herken
Koop jij er maar een voor mijquote:
Maar zover is het nu nog niet dus vertrouw ik meer op de praktijkervaring vanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Momenteel alleen nog maar havo, over 4 jaar hbo en daarna nog uni.
Energyquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
omg die energy uit dat groene blikje is lekker
jaquote:
Ik drink het normaal nooit, maar haal een nachtje doorquote:
Toen ik mijn MacBook net had heb ik binnen 2 uur honderden euro's bespaardquote:
ach ik kijk gewoonquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toen ik mijn MacBook net had heb ik binnen 2 uur honderden euro's bespaard
quote:
twitter:Horse_ebooks twitterde op woensdag 15-05-2013 om 19:42:50STILL UNDISPOSED OK City is City Is City Is City Is City Is City is City Is City la City is City Is City is City Is ready ready ready ready reageer retweet
tuurlijk welquote:
maar het regent daar toch ook :S:Squote:
quote:
Als ik geld ga verdienen met muziek ga ik de programma's alsnog kopenquote:
Ja, ze hebben hier wel paraplu's though en waterproof jackets maar geen regenpakkenquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik drink het normaal nooit, maar haal een nachtje door
Heel goed jongenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik geld ga verdienen met muziek ga ik de programma's alsnog kopen
ja dat is nogal veel geld voor zo'n ondingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ze hebben hier wel paraplu's though en waterproof jackets maar geen regenpakken
Ik zag laatst wel een leuke waterproof jacket maar die was £95
On he dit doet me denken aan die discussie over hunter bootsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ze hebben hier wel paraplu's though en waterproof jackets maar geen regenpakken
Ik zag laatst wel een leuke waterproof jacket maar die was £95
Kijk maarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is nogal veel geld voor zo'n onding
Ik lust geen koffiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Waarom?
En dan kan je beter koffie drinken haha
Ja, dat is Sports Direct. Wat een kutwinkel vind ik datquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef Toto69 het volgende:
Stu, ken je Lillywhites, die megastore in piccadilly?
Hunter welliesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef msacras het volgende:
[..]
On he dit doet me denken aan die discussie over hunter boots
En wij waren de enige pro's
Dat is gewoon een jas?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kijk maar
http://uk.thenorthface.com/tnf-uk-en/men-s-resolve-jacket-49.html
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie
Maar ik wilde gaan werken, maar nu ga ik gewoon film kijken denk ik
Klopt, oh ik vond het wel tof toen ik op werkweek was (2011) we kregen 10 minuutjes om even te kijken, we waren met de hele groep en de leraren. De hele groep moest op mij wachten want ik kwam in een nieuw Arsenal tenue met nieuwe schoenen weer naar buitenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is Sports Direct. Wat een kutwinkel vind ik dat![]()
Whether your environment is urban or alpine, you can rely on The North Face Men’s Resolve Jacket for protection in the wettest of weather.quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, oh ik vond het wel tof toen ik op werkweek was (2011) we kregen 10 minuutjes om even te kijken, we waren met de hele groep en de leraren. De hele groep moest op mij wachten want ik kwam in een nieuw Arsenal tenue met nieuwe schoenen weer naar buiten
Truequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Het is trouwens absurd groot daar
Pools dan denk ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
die taal van de ondertiteling
pistolj = pistool
ethusiazma = enthousiasme
koke = coke
Dzjeni = jenny
Dzjo = Joe
Beki = Becky
Sest Zastava = Six Flags
en nog wel meer woorden
Het is gewoon een jas johquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Whether your environment is urban or alpine, you can rely on The North Face Men’s Resolve Jacket for protection in the wettest of weather.
Ik ken Kensal Green alleen van naamquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True
Ken je Kensal Green en dan Hostel 639? Daar sliepen we. Lekker naast een enorme begraafplaats.
Ik had veel lager verwachtquote:
Nou ja, ik vond het duur. Maar een regenpak zoals dat in NL is kennen wij hier dus nietquote:
Mijn moeder liep laatst in een regencape in de AHquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het duur. Maar een regenpak zoals dat in NL is kennen wij hier dus niet
Islington wel toch? Met een vriend met zn 2tjes heel Londen gaan verkennen toenquote:
Is engelsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
Ik heb ook thuis werk op de laptopquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef msacras het volgende:
[..]shame on you
Anywayz, hoezo werken? Je werkt toch bij de AH?
Als ze maar droog aankomt toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder liep laatst in een regencape in de AH
Ik woon in Islingtonquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Islington wel toch? Met een vriend met zn 2tjes heel Londen gaan verkennen toen, Arsenal stadion bezocht, 's avonds laat nog door Londen lopen samen, dat waren tijden. En de rest lag in de slaapkamers op bed
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
die taal van de ondertiteling
pistolj = pistool
ethusiazma = enthousiasme
koke = coke
Dzjeni = jenny
Dzjo = Joe
Beki = Becky
Sest Zastava = Six Flags
en nog wel meer woorden
Ik ben niet zo echt van het voetbal maar ik heb er wel een jas van. Bijna iedereen in deze wijk is wel Arsenal supporter trouwensquote:
U meneer, bent een heldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet zo echt van het voetbal maar ik heb er wel een jas van. Bijna iedereen in deze wijk is wel Arsenal supporter trouwens
Maar ben er wel geweest ja
Het is hier ongeveer 20 minuten vandaan (lopend)quote:
Ik wil nog een keer heel graag met iemand naar londonquote:
Ja, dat was ook ooit het plan met de KSC waar ik post. Maar bijna iedereen haakte af om de kosten van een vlucht etc.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat was ook ooit het plan met de KSC waar ik post. Maar bijna iedereen haakte af om de kosten van een vlucht etc.
Dan moet je dat doen. Fles, charmed_angel en Kally zijn hier wel geweestquote:
is ook niet erg reëel imoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat was ook ooit het plan met de KSC waar ik post. Maar bijna iedereen haakte af om de kosten van een vlucht etc.
Waarom niet? De mensen in de KSC zijn gemiddeld mijn leeftijd. Die moeten niet zeuren over een vlucht van 100 euroquote:
Hehehehequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
Was al mijn idee om naar stuart te gaan op vakantie. Lekker goedkoop
grapje stu
Want hoe oud ben je precies?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet? De mensen in de KSC zijn gemiddeld mijn leeftijd. Die moeten niet zeuren over een vlucht van 100 euro![]()
Ga naar franse nieuwssites enzo. Gewoon zodat je even helemaal in de taal zit. Deed ik ook met engels, BBC op zetten en redittenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe kan ik leren voor mn frans examen?
iemand tips ofzo?
Jaa man!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef Toto69 het volgende:
Zou echt tof zijn, trein naar Londen, 2 nachtjes of zo als meet
Oefenexamens. Veel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:17 schreef LittleBrownie het volgende:
iemand tips ofzo?
heel veel examens oefenen. En goed nakijken, kijken welke vragen je niet goed kan, zulke vragen opzoeken. blablaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:17 schreef LittleBrownie het volgende:
iemand tips ofzo?
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
heel veel examens oefenen. En goed nakijken, kijken welke vragen je niet goed kan, zulke vragen opzoeken. blabla
ik heb hem morgen en heb maar 1 examen ooit gemaakt. Rond de 6 dacht ikquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
ik heb hem morgen en heb maar 1 examen ooit gemaakt. Rond de 6 dacht ik
ohquote:
7,4quote:
quote:
Mijn hoogste cijfer.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn hoogste cijfer.
Over de rest praat ik niet.
oke ik kan wel wat vertellen.quote:
En je liegt sollicitaties bij elkaarquote:
Dingen kopieren van ene naar anderequote:
maar wel tijd hebben voor 4 examens fransquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
oke ik kan wel wat vertellen.
Ik had een 4,4 voor maw omdat ik een boek niet geleerd had. En een 5 voor gs omdat ik het tweede boekje de avond van te voren nog moest samenvatten
Ja want dat vond ik leuk om te doen. Ik haat leren, maar teksten lezen en wat vragen beantwoordenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
maar wel tijd hebben voor 4 examens frans
Nou ja, ik heb wel iets gedaan hoor, ik joktequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |