Had jij ooit 0 pandapunten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
0 vrienden, 66 pandapunten en 23.216 posts op FOK!
Als jij uit de puberteit komt ben je straks zomaar obese. Kunnen we je rollenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
Ben ik weer met krentenbollen en chocoladepinda's en monster (blauw) en nog een energy.![]()
Wie?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
0 vrienden, 66 pandapunten en 23.216 posts op FOK!
ik heb pax nu ook uitgenodigd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zeg ik dat? niet zo raar denken jij
Dat bovendeel is wel dopequote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
kamer met hoogslaper
http://kamernet.nl/Kamer-(...)tails.html?id=974220
ik vind de trap engmaar de kamer is verder perfect, dunno.. reageren of niet?
Jup en door haar OAG gedrag heeft ze vriendschappen van mij naar de klote geholpen en me depressief achtergelaten. Geen neukpartij waardquote:
Ik zit niet in de puberteit. Ik ben er bijna uit denk ik (quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Als jij uit de puberteit komt ben je straks zomaar obese. Kunnen we je rollen
Hoeveel eet je op een dag? Volgensmij eet jij vaak troep maar niet zo heel veel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zit niet in de puberteit. Ik ben er bijna uit denk ik ()
En ik heb snelle stofwisselingplus, ik heb geen aanleg om dik te worden
Ik raakte door mijn vrienden ook veel vrienden kwijt, wacht, ik stuur even een foto van het stuk stront wat mij compleet kapot heeft gemaaktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup en door haar OAG gedrag heeft ze vriendschappen van mij naar de klote geholpen en me depressief achtergelaten. Geen neukpartij waard
Tja hoe kan ik dat zeggenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hoeveel eet je op een dag? Volgensmij eet jij vaak troep maar niet zo heel veel?
Maar hoeveel eet je?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Tja hoe kan ik dat zeggenEigenlijk te weinig gezond. En soms heb ik een vreetdag zoals vandaag.
Wait what?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik raakte door mijn vrienden ook veel vrienden kwijt, wacht, ik stuur even een foto van het stuk stront wat mij compleet kapot heeft gemaaktSerieus, hij deed alsof hij beter was dan ik en ik ben helemaal voor hem veranderd: stoppen met roken, blowen, drinken, uitgaan. Hij gaf me geen aandacht en bij seks leek hij van me te walgen (gelukkig duurde het maar 2 minuten) en aan het eind zei hij dat ik maar beter dood kon zijn. En toen dumpte hij me via de mail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |